The store is impeccable, fast, and extremely helpful. Timely order updates and a beautifully organized packaging. However, regarding the product, at least on my phone, which is the iPhone XS Max 256, this adapter does not deliver what it promises. The infamous 50% they claim comes by plugging the phone into the power with the Apple Lightning to Type C cable and using this adapter, never arrived. Instead, I noticed only a slightly faster charging compared to the charging provided by the conventional adapter that comes with the phone from the factory. Let me put it simply, expect approximately 1% charge per minute of charging, even when the phone is in use, on standby, or even in airplane mode, at most you will get a 1.2% charge per minute! In other words, calculate that this 50% will come in 50 minutes and not in half an hour as promised by Apple. I definitely do not consider this product a fast charger. It's a shame because I am disappointed!!! I will have to stick with the 2.4 A charging I get from using my Power Bank. That definitely charges faster than this adapter that they want to call a fast charger!! I do not recommend buying it for anyone. I don't know how it works on the iPhone Pro and iPhone Pro Max. There, as far as I know, the packages come from the factory already containing the fast charger. Maybe the packaging of the new phones has something different inside and not the one I bought? I don't think so, though. Apple probably released only one, which is the 18W one that I also purchased. Sorry for my long comment. The store is definitely not at fault in any way.
Το κατάστημα άψογο,γρήγορο,εξυπηρετικότατο.Έγκαιρη ενημέρωση παραγγελίας και όμορφη τακτοποιημένη συσκευασία.Όσο αφορά το προϊόν όμως,τουλάχιστον στο δικό μου τηλέφωνο που έχω και είναι το Iphone XS Max 256,ο αντάπτορας αυτός δεν δίνει αυτά που υπόσχεται.Το περιβόητο 50% που λένε πως έρχεται βάζοντας στο ρεύμα το τηλέφωνο με το καλώδιο Apple Lightining to Type C και με αυτόν τον αντάπτορα,δεν ήρθε ποτέ.Αντί αυτού διαπίστωσα ελάχιστα πιο γρήγορη φόρτιση σε σχέση με την φόρτιση που σου δίνει ο συμβατικός αντάπτορας που βρίσκεται στην συσκευασία του τηλεφώνου εξαρχής από το εργοστάσιο.Να το πώ απλά υπολογίστε περίπου 1% φόρτιση ανά λεπτό φόρτισης και μάλιστα τσεκαρισμένο με το κινητό σε χρήση ή με το κινητό στην αναμονή ή ακόμα και με το κινητό στην λειτουργία πτήσης το πολύ πολύ να πάρεις 1.2% ποσοστό φόρτισης ανά λεπτό!Κοινώς υπολογίστε περίπου ότι αυτό το 50% θα έρθει σε 50 λεπτά και όχι σε μισή ώρα όπως υπόσχεται η Apple.Εγώ δεν το λέω σε καμία περίπτωση αυτό το προϊόν ταχυφορτιστή πάντως.Κρίμα γιατί απογοητεύτηκα!!!Θα αναγκαστώ να παραμείνω με την φόρτιση των 2,4 A που παίρνω χρησιμοποιώντας το Power Bank μου.Αυτό σίγουρα φορτίζει πιο γρήγορα από αυτόν τον αντάπτορα που θέλουν να τον λένε ταχυφορτιστή!!Δεν το συνιστώ για αγορά σε κανέναν.Δεν ξέρω πως δουλεύει στο Iphone Pro και στο Iphone Pro Max.Εκεί απ´οτι ξέρω έρχονται από το εργοστάσιο οι συσκευασίες έχοντας ήδη μέσα τους ταχυφορτιστή.Μήπως έχει άλλον μέσα η συσκευασία των νέων τηλεφώνων και όχι αυτόν που αγόρασα εγώ;Δεν νομίζω πάντως,λογικά έναν έχει βγάλει η Apple και είναι ο 18W που αγόρασα και εγώ.Συγνώμη για το σεντόνι μου.Σίγουρα το κατάστημα δεν φταίει σε τίποτα πάντως.