Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it 3 months ago (256gb) simply for its capacity, it only worked on laptops for work, mine only about 10 times... Suddenly it stopped being recognized and of course I lost my files, it doesn't even appear as a device for possible software repair as if it burned... when will it work again?
Το αγόρασα πριν 3μηνες (256gb) απλα για χωρητικότητα έχει κουμπώσει μόνο σε λαπτοπ για δουλειές το δικό μου 10φορες μαξ...Ξαφνικά σταμάτησε να αναγνωρίζεται και φυσικά έχασα τα αρχεία μου,δεν φαίνεται ούτε σαν συσκευή για τυχόν επιδιόρθωση με software λες και κάηκε...πότε ξανα
Maybe one of the worst USB sticks someone can buy. Within 2 months, it suddenly stopped working completely and I couldn't save my files. I contacted Intenso themselves and they simply sent me an email telling me to buy another stick. Terrible file transfer speed (when it was working), even with a USB 3.0 port that it supposedly supports. Transferring a 7.9 GB file took about 30 minutes, with the fastest speed reaching only 2 MB/s.
Ισως απο τα χειροτερα usb sticks που μπορει καποιος να αγορασει. Μεσα σε 2 μηνες ξαφνικα σταματησε να λειτουργει εντελως και δεν μπορουσα να σωσω τα αρχεια μου. Επικοινωνησα με την ιδια την Intenso και απλα μου εστειλαν σε email να αγορασω καποιο αλλο στικακι. Απαισια ταχυτητα μεταφορας αρχειων (για οταν δουλευε) ακομα και με θυρα USB 3.0 που υποτιθεται υποστηριζει. Η μεταφορα αρχειου 7.9 GB εγινε μεσα σε περιπου 30 λεπτα με την γρηγοροτερη ταχυτητα να φτανει τα 2 MB/s.
I bought the USB stick yesterday and since then I have been transferring large files, about 45GB, to and from the stick. Because the speed was not written on the packaging, I searched on the manufacturer's website and it said 70MB/s. At first, I was surprised because the transfer speed shown on the computer was around 110MB/s. However, during a transfer, I noticed that the USB stick suddenly heated up and the speed dropped to approximately 65MB/s. Apart from that, there hasn't been any serious issue so far.
Πήρα το στικακι χθες και από τότε μεταφέρω μεγάλα αρχεία περίπου 45gb από και προς το στικακι. Επειδή δεν έγραφε ταχύτητα στη συσκευασία έψαξα στη σελίδα του κατασκευαστή που γράφε 70mb/s. Αρχικά παραξενευτηκα καθώς ή ταχύτητα μεταφοράς που έγραφε ο υπολογιστής ηταν γύρω στα 110mb/s. Στα μέσα ομως μιας μεταφοράς παρατήρησα ότι το στικακι ανέβαζε απότομα θερμοκρασία και ή ταχύτητα έπεσε στα ≈65. Πέρα από αυτό όμως δεν υπάρχει μέχρι τώρα σοβαρο πρόβλημα.
I have had it for 4 years for everyday use and for watching movies on TV. It doesn't set the world on fire with its performance, but it handles all the 2160p Blu-ray files I have thrown at it effortlessly.
Το έχω 4 χρόνια για καθημερινή χρήση και για ταινίες στην τηλεόραση. Δεν βάζει φωτιά με τις επιδόσεις του, πάντως όσα 2160p bluray αρχεία που χωράνε έχω βάλει στην τηλεόραση τα παίζει νεράκι.
Waste of money. I bought it last summer, used it once to back up important files, and then 2-3 times to watch a movie on TV. Today, when I tried to retrieve something from the backup, it stopped working. It doesn't format to NTFS, file copying takes ages, and eventually, the TV stopped recognizing it. After formatting it to FAT32, it lost half of its capacity and went down to 32GB. Furthermore, it freezes and throws errors when trying to copy or transfer files. Maybe with a prayer, it might manage to copy a small file. Stay away from this, it's the worst purchase I've ever made. Thankfully, I had made backups of the same files on my old computer, otherwise, I would have lost all my data. It ended up where it belonged, in the trash. Over the years, I've had hundreds of USB sticks in my hands, and this one turned out to be the worst. The only time I had a USB stick break was when I connected it incorrectly to the motherboard ports. All the other sticks last for a decade and still work.
Πεταμενα λεφτα. Το πηρα το περασμενο καλοκαιρι, το χρησιμοποιησα μια φορα για να κανω backup σημαντικα αρχεια, απο κει και περα 2-3 φορες για να δω καμια ταινια στην τηλεοραση και σημερα που πηγα να ψαξω κατι απο το backup επαψε να δουλευει. Δεν φορμαρεται σε NTFS, η αντιγραφη αρχειων θελει αιωνες, μεχρι που σταματησε να το βλεπει η τηλεοραση, μετα το φορμαρισμα σε FAT32 εχασε την μιση χωρητικοτητα και πηγε στα 32GB, και τελος ουτε μπορεις να αντιγραψεις ή να περασεις αρχεια, κολλαει στη μεση και πεταει σφαλμα, με καμια προσευχη ισως καταφερει να αντιγραψει καποιο μικρο αρχειο. Μακρια απ αυτο, η πιο χαλια αγορα που εχω κανει. Ευτυχως που προνοησα και κρατησα αντιγραφα των ιδιων αρχειων και στον παλιο υπολογιστη μου, αλλιως θα τα κλαιγα τα δεδομενα. Κατεληξε εκει που επρεπε να ειναι, στα σκουπιδια. Χρονια εχουν περασει εκατονταδες στικακια απο τα χερια μου, αυτο αποδειχθηκε το πιο μαπα απ ολα. Η μονη φορα που μου χαλασε USB στικ ηταν οταν συνδεσα λαθος τις επαφες της μητρικης με τις θυρες του πυργου, ολα τα αλλα στικ κλεινουν 10ετια και ακομα δουλευουν.
In the beginning, it was good, but after some time it went downhill. It opened very slowly, took a long time to open and copy files, until at some point it broke and took my files with it. Completely unreliable.
Στην αρχή καλό, αλλά μετά από μερικό καιρό πήρε την κάτω βόλτα άνοιγε πολύ αργά, έκανε πολύ ώρα να ανοίξει και να αντιγράψει αρχεία μέχρι που κάποια στιγμή χάλασε και πήρε και αρχεία μου μαζί του. Τελείως αναξιόπιστο.
One star and that's because of the price. It is unacceptable both during copying and playing movies. The media player of the Sony TV freezes and I have to restart it. First and last time I bought this brand.
Ένα αστέρι και αυτό λόγω της τιμής. Είναι απαράδεκτο και κατά την αντιγραφή αλλά και κατά το παίξιμο ταινιών. Κολλάει ο media pleyer της Sony Tv και πρέπει να της κάνω επανεκκίνηση. Πρώτη φορά και τελευταία που πήρα αυτή την μάρκα.
The USB stick broke 1.5 months after its purchase. From the first day of purchase, it was defective. It had problems with recognition, as well as a very delayed start in accessing files. The transfer speeds usually did not exceed 500 Kbytes/sec.
Το στικάκι χάλασε 1,5 μήνα μετά την αγορά του. Από την πρώτη μέρα της αγοράς του ήταν ελαττωματικό. Παρυσίαζε προβλήματα στην αναγνώρισή του, καθώς και πολύ καθυστερημένη έναρξη προσπέλασης των αρχείων. Οι ταχύτητες διαμεταγωγής συνήθως δεν περνούσαν τα 500 Kbytes/sec.
Not reliable at all. Four months after purchasing it, it crashed and I lost all my saved files. Another negative aspect is the lid that doesn't offer any protection, it comes off easily and can be lost.
Καθόλου αξιόπιστο. Τέσσερις μήνες μετά την αγορά του, κρασαρε και έχασα όλα μου τα αποθηκευμένα αρχεία. Στα αρνητικά επίσης το καπάκι που δεν προσφέρει καμια προστασία, βγαίνει εύκολα και μπορεί να χαθεί.
I have bought 2 USB FLASH DRIVES from the German brand Intenso, specifically the Ultra Line 64 GB USB 3.0, and I have been using them for about 6 months for watching movies on my TV and playing audio files, and they have been driving me crazy with the constant problems they have. I have formatted them as NTFS, and almost every time I connect them to my PC with Windows 7 Home Edition, they encounter issues and ask me whether to fix the problems (i.e., format) or not. I format them, but after a while, the problems reappear. Moreover, they also have issues (image freezing and playback interruption) even on a top Media Player. Once, the folder containing the files got corrupted and everything was lost without warning when I connected it to the PC. Managing files (cutting, renaming, etc.) during copying is particularly difficult when using them on the PC (such problems do not occur with other USB drives). I have a large collection of USB drives, 3 of which are also 64GB USB 3.0, and none of them have such problems.
Έχω αγοράσει 2 USB FLASH DRIVES της Γερμανικής Intenso και συγκεκριμένα τα Ultra Line 64 GB USB 3.0 και τα χρησιμοποιώ για περίπου 6 μήνες για προβολή ταινιών από την TV και αρχείων ήχου και μου έχουν σπάσει τα νεύρα με τα συνεχή προβλήματα που παρουσιάζουν. Τα έχω φορμάρει κατά NTFS και σχεδόν κάθε φορά που τα συνδέω στο PC τα Windows 7 Home Edition βρίσκουν προβλήματα και ζητούν ή να διορθωθούν τα προβλήματα (Format δηλ.) ή όχι. Τα κάνω Format, αλλά μετά από λίγο τα προβλήματα ξαναεμφανίζονται. Εντωμεταξύ παρουσιάζουν προβλήματα (κόλλημα της εικόνας και διακοπή της αναπαραγωγής) και σε κορυφαίο Media Player. Μία φορά μάλιστα έγινε corrupted ο φάκελος με τα αρχεία και χάθηκαν όλα, χωρίς προειδοποίηση, κατά την σύνδεση στο PC. Κατά την χρήση στο PC είναι ιδιαίτερα δυσχερής η διαχείριση αρχείων (αποκοπή, μετονομασία κ.λπ) κατά την διάρκεια αντιγραφής (σε άλλα στικάκια δεν παρουσιάζονται τέτοια προβλήματα). Έχω μιά πλούσια συλλογή σε στικάκια 3 από τα οποία είναι επίσης 64GB USB 3.0 και κανένα δεν παρουσιάζει τέτοια προβλήματα.
And good price and quite good speeds especially in READ. In Sequential in CrystalDiskMark it reaches 120 / 28 MB/sec (R/W). The only negative is that at this price you get it OEM (no retail packaging), so it is not suitable for a gift.
Και καλή τιμή και αρκετά καλές ταχύτητες ειδικά σε READ. Σε Sequential στο CrystalDiskMark πιάνει 120 / 28 MB/sec (R/W). Μόνο αρνητικό ότι σε αυτή την τιμή το παίρνεις ΟΕΜ (no retail packaging), οπότε δεν κάνει για δώρο.
I bought it 3 months ago (256gb) simply for its capacity, it only worked on laptops for work, mine only about 10 times... Suddenly it stopped being recognized and of course I lost my files, it doesn't even appear as a device for possible software repair as if it burned... when will it work again?
Το αγόρασα πριν 3μηνες (256gb) απλα για χωρητικότητα έχει κουμπώσει μόνο σε λαπτοπ για δουλειές το δικό μου 10φορες μαξ...Ξαφνικά σταμάτησε να αναγνωρίζεται και φυσικά έχασα τα αρχεία μου,δεν φαίνεται ούτε σαν συσκευή για τυχόν επιδιόρθωση με software λες και κάηκε...πότε ξανα
Maybe one of the worst USB sticks someone can buy. Within 2 months, it suddenly stopped working completely and I couldn't save my files. I contacted Intenso themselves and they simply sent me an email telling me to buy another stick. Terrible file transfer speed (when it was working), even with a USB 3.0 port that it supposedly supports. Transferring a 7.9 GB file took about 30 minutes, with the fastest speed reaching only 2 MB/s.
Ισως απο τα χειροτερα usb sticks που μπορει καποιος να αγορασει. Μεσα σε 2 μηνες ξαφνικα σταματησε να λειτουργει εντελως και δεν μπορουσα να σωσω τα αρχεια μου. Επικοινωνησα με την ιδια την Intenso και απλα μου εστειλαν σε email να αγορασω καποιο αλλο στικακι. Απαισια ταχυτητα μεταφορας αρχειων (για οταν δουλευε) ακομα και με θυρα USB 3.0 που υποτιθεται υποστηριζει. Η μεταφορα αρχειου 7.9 GB εγινε μεσα σε περιπου 30 λεπτα με την γρηγοροτερη ταχυτητα να φτανει τα 2 MB/s.
I bought the USB stick yesterday and since then I have been transferring large files, about 45GB, to and from the stick. Because the speed was not written on the packaging, I searched on the manufacturer's website and it said 70MB/s. At first, I was surprised because the transfer speed shown on the computer was around 110MB/s. However, during a transfer, I noticed that the USB stick suddenly heated up and the speed dropped to approximately 65MB/s. Apart from that, there hasn't been any serious issue so far.
Πήρα το στικακι χθες και από τότε μεταφέρω μεγάλα αρχεία περίπου 45gb από και προς το στικακι. Επειδή δεν έγραφε ταχύτητα στη συσκευασία έψαξα στη σελίδα του κατασκευαστή που γράφε 70mb/s. Αρχικά παραξενευτηκα καθώς ή ταχύτητα μεταφοράς που έγραφε ο υπολογιστής ηταν γύρω στα 110mb/s. Στα μέσα ομως μιας μεταφοράς παρατήρησα ότι το στικακι ανέβαζε απότομα θερμοκρασία και ή ταχύτητα έπεσε στα ≈65. Πέρα από αυτό όμως δεν υπάρχει μέχρι τώρα σοβαρο πρόβλημα.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it 3 months ago (256gb) simply for its capacity, it only worked on laptops for work, mine only about 10 times... Suddenly it stopped being recognized and of course I lost my files, it doesn't even appear as a device for possible software repair as if it burned... when will it work again?
Το αγόρασα πριν 3μηνες (256gb) απλα για χωρητικότητα έχει κουμπώσει μόνο σε λαπτοπ για δουλειές το δικό μου 10φορες μαξ...Ξαφνικά σταμάτησε να αναγνωρίζεται και φυσικά έχασα τα αρχεία μου,δεν φαίνεται ούτε σαν συσκευή για τυχόν επιδιόρθωση με software λες και κάηκε...πότε ξανα
Maybe one of the worst USB sticks someone can buy. Within 2 months, it suddenly stopped working completely and I couldn't save my files. I contacted Intenso themselves and they simply sent me an email telling me to buy another stick. Terrible file transfer speed (when it was working), even with a USB 3.0 port that it supposedly supports. Transferring a 7.9 GB file took about 30 minutes, with the fastest speed reaching only 2 MB/s.
Ισως απο τα χειροτερα usb sticks που μπορει καποιος να αγορασει. Μεσα σε 2 μηνες ξαφνικα σταματησε να λειτουργει εντελως και δεν μπορουσα να σωσω τα αρχεια μου. Επικοινωνησα με την ιδια την Intenso και απλα μου εστειλαν σε email να αγορασω καποιο αλλο στικακι. Απαισια ταχυτητα μεταφορας αρχειων (για οταν δουλευε) ακομα και με θυρα USB 3.0 που υποτιθεται υποστηριζει. Η μεταφορα αρχειου 7.9 GB εγινε μεσα σε περιπου 30 λεπτα με την γρηγοροτερη ταχυτητα να φτανει τα 2 MB/s.
I bought the USB stick yesterday and since then I have been transferring large files, about 45GB, to and from the stick. Because the speed was not written on the packaging, I searched on the manufacturer's website and it said 70MB/s. At first, I was surprised because the transfer speed shown on the computer was around 110MB/s. However, during a transfer, I noticed that the USB stick suddenly heated up and the speed dropped to approximately 65MB/s. Apart from that, there hasn't been any serious issue so far.
Πήρα το στικακι χθες και από τότε μεταφέρω μεγάλα αρχεία περίπου 45gb από και προς το στικακι. Επειδή δεν έγραφε ταχύτητα στη συσκευασία έψαξα στη σελίδα του κατασκευαστή που γράφε 70mb/s. Αρχικά παραξενευτηκα καθώς ή ταχύτητα μεταφοράς που έγραφε ο υπολογιστής ηταν γύρω στα 110mb/s. Στα μέσα ομως μιας μεταφοράς παρατήρησα ότι το στικακι ανέβαζε απότομα θερμοκρασία και ή ταχύτητα έπεσε στα ≈65. Πέρα από αυτό όμως δεν υπάρχει μέχρι τώρα σοβαρο πρόβλημα.
I have had it for 4 years for everyday use and for watching movies on TV. It doesn't set the world on fire with its performance, but it handles all the 2160p Blu-ray files I have thrown at it effortlessly.
Το έχω 4 χρόνια για καθημερινή χρήση και για ταινίες στην τηλεόραση. Δεν βάζει φωτιά με τις επιδόσεις του, πάντως όσα 2160p bluray αρχεία που χωράνε έχω βάλει στην τηλεόραση τα παίζει νεράκι.
Waste of money. I bought it last summer, used it once to back up important files, and then 2-3 times to watch a movie on TV. Today, when I tried to retrieve something from the backup, it stopped working. It doesn't format to NTFS, file copying takes ages, and eventually, the TV stopped recognizing it. After formatting it to FAT32, it lost half of its capacity and went down to 32GB. Furthermore, it freezes and throws errors when trying to copy or transfer files. Maybe with a prayer, it might manage to copy a small file. Stay away from this, it's the worst purchase I've ever made. Thankfully, I had made backups of the same files on my old computer, otherwise, I would have lost all my data. It ended up where it belonged, in the trash. Over the years, I've had hundreds of USB sticks in my hands, and this one turned out to be the worst. The only time I had a USB stick break was when I connected it incorrectly to the motherboard ports. All the other sticks last for a decade and still work.
Πεταμενα λεφτα. Το πηρα το περασμενο καλοκαιρι, το χρησιμοποιησα μια φορα για να κανω backup σημαντικα αρχεια, απο κει και περα 2-3 φορες για να δω καμια ταινια στην τηλεοραση και σημερα που πηγα να ψαξω κατι απο το backup επαψε να δουλευει. Δεν φορμαρεται σε NTFS, η αντιγραφη αρχειων θελει αιωνες, μεχρι που σταματησε να το βλεπει η τηλεοραση, μετα το φορμαρισμα σε FAT32 εχασε την μιση χωρητικοτητα και πηγε στα 32GB, και τελος ουτε μπορεις να αντιγραψεις ή να περασεις αρχεια, κολλαει στη μεση και πεταει σφαλμα, με καμια προσευχη ισως καταφερει να αντιγραψει καποιο μικρο αρχειο. Μακρια απ αυτο, η πιο χαλια αγορα που εχω κανει. Ευτυχως που προνοησα και κρατησα αντιγραφα των ιδιων αρχειων και στον παλιο υπολογιστη μου, αλλιως θα τα κλαιγα τα δεδομενα. Κατεληξε εκει που επρεπε να ειναι, στα σκουπιδια. Χρονια εχουν περασει εκατονταδες στικακια απο τα χερια μου, αυτο αποδειχθηκε το πιο μαπα απ ολα. Η μονη φορα που μου χαλασε USB στικ ηταν οταν συνδεσα λαθος τις επαφες της μητρικης με τις θυρες του πυργου, ολα τα αλλα στικ κλεινουν 10ετια και ακομα δουλευουν.
In the beginning, it was good, but after some time it went downhill. It opened very slowly, took a long time to open and copy files, until at some point it broke and took my files with it. Completely unreliable.
Στην αρχή καλό, αλλά μετά από μερικό καιρό πήρε την κάτω βόλτα άνοιγε πολύ αργά, έκανε πολύ ώρα να ανοίξει και να αντιγράψει αρχεία μέχρι που κάποια στιγμή χάλασε και πήρε και αρχεία μου μαζί του. Τελείως αναξιόπιστο.
One star and that's because of the price. It is unacceptable both during copying and playing movies. The media player of the Sony TV freezes and I have to restart it. First and last time I bought this brand.
Ένα αστέρι και αυτό λόγω της τιμής. Είναι απαράδεκτο και κατά την αντιγραφή αλλά και κατά το παίξιμο ταινιών. Κολλάει ο media pleyer της Sony Tv και πρέπει να της κάνω επανεκκίνηση. Πρώτη φορά και τελευταία που πήρα αυτή την μάρκα.
The USB stick broke 1.5 months after its purchase. From the first day of purchase, it was defective. It had problems with recognition, as well as a very delayed start in accessing files. The transfer speeds usually did not exceed 500 Kbytes/sec.
Το στικάκι χάλασε 1,5 μήνα μετά την αγορά του. Από την πρώτη μέρα της αγοράς του ήταν ελαττωματικό. Παρυσίαζε προβλήματα στην αναγνώρισή του, καθώς και πολύ καθυστερημένη έναρξη προσπέλασης των αρχείων. Οι ταχύτητες διαμεταγωγής συνήθως δεν περνούσαν τα 500 Kbytes/sec.
Not reliable at all. Four months after purchasing it, it crashed and I lost all my saved files. Another negative aspect is the lid that doesn't offer any protection, it comes off easily and can be lost.
Καθόλου αξιόπιστο. Τέσσερις μήνες μετά την αγορά του, κρασαρε και έχασα όλα μου τα αποθηκευμένα αρχεία. Στα αρνητικά επίσης το καπάκι που δεν προσφέρει καμια προστασία, βγαίνει εύκολα και μπορεί να χαθεί.
I have bought 2 USB FLASH DRIVES from the German brand Intenso, specifically the Ultra Line 64 GB USB 3.0, and I have been using them for about 6 months for watching movies on my TV and playing audio files, and they have been driving me crazy with the constant problems they have. I have formatted them as NTFS, and almost every time I connect them to my PC with Windows 7 Home Edition, they encounter issues and ask me whether to fix the problems (i.e., format) or not. I format them, but after a while, the problems reappear. Moreover, they also have issues (image freezing and playback interruption) even on a top Media Player. Once, the folder containing the files got corrupted and everything was lost without warning when I connected it to the PC. Managing files (cutting, renaming, etc.) during copying is particularly difficult when using them on the PC (such problems do not occur with other USB drives). I have a large collection of USB drives, 3 of which are also 64GB USB 3.0, and none of them have such problems.
Έχω αγοράσει 2 USB FLASH DRIVES της Γερμανικής Intenso και συγκεκριμένα τα Ultra Line 64 GB USB 3.0 και τα χρησιμοποιώ για περίπου 6 μήνες για προβολή ταινιών από την TV και αρχείων ήχου και μου έχουν σπάσει τα νεύρα με τα συνεχή προβλήματα που παρουσιάζουν. Τα έχω φορμάρει κατά NTFS και σχεδόν κάθε φορά που τα συνδέω στο PC τα Windows 7 Home Edition βρίσκουν προβλήματα και ζητούν ή να διορθωθούν τα προβλήματα (Format δηλ.) ή όχι. Τα κάνω Format, αλλά μετά από λίγο τα προβλήματα ξαναεμφανίζονται. Εντωμεταξύ παρουσιάζουν προβλήματα (κόλλημα της εικόνας και διακοπή της αναπαραγωγής) και σε κορυφαίο Media Player. Μία φορά μάλιστα έγινε corrupted ο φάκελος με τα αρχεία και χάθηκαν όλα, χωρίς προειδοποίηση, κατά την σύνδεση στο PC. Κατά την χρήση στο PC είναι ιδιαίτερα δυσχερής η διαχείριση αρχείων (αποκοπή, μετονομασία κ.λπ) κατά την διάρκεια αντιγραφής (σε άλλα στικάκια δεν παρουσιάζονται τέτοια προβλήματα). Έχω μιά πλούσια συλλογή σε στικάκια 3 από τα οποία είναι επίσης 64GB USB 3.0 και κανένα δεν παρουσιάζει τέτοια προβλήματα.
And good price and quite good speeds especially in READ. In Sequential in CrystalDiskMark it reaches 120 / 28 MB/sec (R/W). The only negative is that at this price you get it OEM (no retail packaging), so it is not suitable for a gift.
Και καλή τιμή και αρκετά καλές ταχύτητες ειδικά σε READ. Σε Sequential στο CrystalDiskMark πιάνει 120 / 28 MB/sec (R/W). Μόνο αρνητικό ότι σε αυτή την τιμή το παίρνεις ΟΕΜ (no retail packaging), οπότε δεν κάνει για δώρο.
I bought it 3 months ago (256gb) simply for its capacity, it only worked on laptops for work, mine only about 10 times... Suddenly it stopped being recognized and of course I lost my files, it doesn't even appear as a device for possible software repair as if it burned... when will it work again?
Το αγόρασα πριν 3μηνες (256gb) απλα για χωρητικότητα έχει κουμπώσει μόνο σε λαπτοπ για δουλειές το δικό μου 10φορες μαξ...Ξαφνικά σταμάτησε να αναγνωρίζεται και φυσικά έχασα τα αρχεία μου,δεν φαίνεται ούτε σαν συσκευή για τυχόν επιδιόρθωση με software λες και κάηκε...πότε ξανα
Maybe one of the worst USB sticks someone can buy. Within 2 months, it suddenly stopped working completely and I couldn't save my files. I contacted Intenso themselves and they simply sent me an email telling me to buy another stick. Terrible file transfer speed (when it was working), even with a USB 3.0 port that it supposedly supports. Transferring a 7.9 GB file took about 30 minutes, with the fastest speed reaching only 2 MB/s.
Ισως απο τα χειροτερα usb sticks που μπορει καποιος να αγορασει. Μεσα σε 2 μηνες ξαφνικα σταματησε να λειτουργει εντελως και δεν μπορουσα να σωσω τα αρχεια μου. Επικοινωνησα με την ιδια την Intenso και απλα μου εστειλαν σε email να αγορασω καποιο αλλο στικακι. Απαισια ταχυτητα μεταφορας αρχειων (για οταν δουλευε) ακομα και με θυρα USB 3.0 που υποτιθεται υποστηριζει. Η μεταφορα αρχειου 7.9 GB εγινε μεσα σε περιπου 30 λεπτα με την γρηγοροτερη ταχυτητα να φτανει τα 2 MB/s.
I bought the USB stick yesterday and since then I have been transferring large files, about 45GB, to and from the stick. Because the speed was not written on the packaging, I searched on the manufacturer's website and it said 70MB/s. At first, I was surprised because the transfer speed shown on the computer was around 110MB/s. However, during a transfer, I noticed that the USB stick suddenly heated up and the speed dropped to approximately 65MB/s. Apart from that, there hasn't been any serious issue so far.
Πήρα το στικακι χθες και από τότε μεταφέρω μεγάλα αρχεία περίπου 45gb από και προς το στικακι. Επειδή δεν έγραφε ταχύτητα στη συσκευασία έψαξα στη σελίδα του κατασκευαστή που γράφε 70mb/s. Αρχικά παραξενευτηκα καθώς ή ταχύτητα μεταφοράς που έγραφε ο υπολογιστής ηταν γύρω στα 110mb/s. Στα μέσα ομως μιας μεταφοράς παρατήρησα ότι το στικακι ανέβαζε απότομα θερμοκρασία και ή ταχύτητα έπεσε στα ≈65. Πέρα από αυτό όμως δεν υπάρχει μέχρι τώρα σοβαρο πρόβλημα.