There are two completely different games, the No Man's Sky that was released on the first day and remained in a bad state for 4-5 months, and the No Man's Sky that exists today. The tragic reviews of most people are divided into two categories: 1) those who have been dealing with it since then, and 2) those who have decided to hate it forever. When it was released, it promised an endless exploration journey on millions of planets with unique elements, multiplayer and travel with other players, space battles, player-to-player trading, and unfortunately, only the first one existed. The reason was that this studio had never worked on such a large project before. All of this convinced a terrifyingly large portion of the world to buy the game from day one, resulting in the developers expecting around 500,000 sales, but these exceeded 1.5 million. This led to numerous crashes for users on a daily basis. However, today all these features exist, the problems have been solved, and the studio has not stopped working tirelessly from the day of release until today in order to justify those who chose to spend money on this game. In contrast to Bunjie and Destiny - instead of milking the players for more money to give them the promised features - they gave everything for free. With the culmination of the support and transformation of the game into VR with the addition of Beyond. For free, while they could have sold it separately at full price like Skyrim.
All these upgrades make no sense if someone does not understand what exactly the game No Man's Sky is. It is an exploration survival game, which practically means that with minimal resources and constant pressure in the beginning, you have to make it through. Every time you die, you start from the beginning, but on another planet that may have completely different elements than the ones you have seen. Starting until you understand exactly what you need to survive will surely frustrate you. You are constantly under relentless pressure trying to find all the resources you need to build your spaceship while also trying to survive. Because of this randomness in the beginning, one can encounter some very difficult planets. The resources you need may be far away, the toxicity levels of the planet may be very high, the temperatures may be very low, and there may be many storms, these are some of the obstacles you will encounter. The important thing is not to be disappointed and to continue, as most of the difficulties are in the beginning, while next time you may encounter a planet with much more favorable conditions. When you finally find the keys to survival, the game allows you to trade, map the unique fauna and flora of planets, and learn languages to communicate or understand the things you encounter. If all of this sounds interesting to you, then it's worth giving it a chance.
P.S. No Man's Sky and No Man's Sky Beyond are exactly the same game, you just have to wait to install the free upgrades in the first one, while most of them are already available in the second one. The price of the first one is high, so if you are interested in this particular game, choose the cheaper version.
Υπάρχουν δύο εντελώς διαφορετικά παιχνίδια το No Man's Sky που κυκλοφόρησε την πρώτη μέρα και παρέμεινε σε κακή κατασταση για 4-5 μήνες και το No Man's Sky που υπάρχει σήμερα. Οι τραγικές κριτικές των περισσοτέρων χωρίζονται στην κατηγορία 1) των ατόμων που έχουν να ασχοληθούν μαζί του από τότε και 2) των ατόμων που έχουν αποφασίσει να το μισούν αιώνια. Όταν κυκλοφόρησε υποσχέθηκε ατέλειωτο ταξίδι εξερεύνησης σε εκατομμύρια πλανήτες με μοναδικά στοιχεία,multiplayer και ταξίδι με άλλους παίκτες,μάχες με διαστημόπλοια,αγοροπωλησίες μεταξύ των παικτών και δυστυχώς από αυτά μόνο το πρώτο υπήρχε. Ο λόγος ήταν ότι το συγκεκριμένο στούντιο δεν είχε ξαναδουλέψει σε ένα τόσο μεγάλο project. Όλα αυτά έπεισαν τρομακτικά μεγάλη μερίδα κόσμου να πάρει το παιχνίδι από την πρώτη μέρα κιόλας με αποτέλεσμα ενώ οι developers περίμεναν και προσδοκούσαν γύρω στις 500χιλ πωλήσεις αυτές να ξεπεράσουν το 1,5εκ. Αυτό οδήγησε σε άφθονα κρασαρίσματα καθημερινά για τους χρήστες. Σήμερα όμως όλα αυτά τα στοιχεία υπάρχουν,τα προβλήματα έχουν λυθεί και το στούντιο δεν σταμάτησε στιγμή από την ημέρα της κυκλοφορίας έως και σήμερα να δουλεύει ακατάπαυστα προκειμένου να δικαιώσει όσους επέλεξαν να δώσουν λεφτά για αυτό το παιχνίδι. Σε αντίθεση με την Bunjie και το Destiny -αντί να αρμέγει σαν αγελάδες τους παίκτες ζητώντας και άλλα λεφτά για να τους δώσει τα στοιχεία που υποσχέθηκαν -τα έδωσε όλα δωρεάν. Με αποκορύφωμα την υποστήριξη και μετατροπή του παιχνιδιού και σε VR με την προσθήκη Beyond. Δωρεάν ενώ θα μπορούσαν να το πουλήσουν ξανά ξεχωριστά σε full price όπως γίνεται με το Skyrim.
Όλες αυτές οι αναβαθμίσεις δεν έχουν κανένα νόημα αν κάποιος δεν καταλαβαίνει τι ακριβώς παιχνίδι είναι το No Man's Sky. Είναι exploration survival game κάτι που σημαίνει πρακτικά ότι με ελάχιστους πόρους και με συνεχή πίεση στην αρχή πρέπει να τα βγάλεις πέρα. Κάθε φορά που πεθαίνεις ξεκινάς από την αρχή αλλά σε έναν άλλο πλανήτη που μπορεί να έχει εντελώς διαφορετικά στοιχεία από όσους έχεις δει. Ξεκινώντας μέχρι να καταλάβεις τι ακριβώς χρειάζεσαι για να επιβιώσεις σίγουρα θα εκνευριστείς. Βρίσκεσαι συνεχώς σε μια ασταμάτητη πίεση προσπαθώντας να βρεις όλους τους πόρους που χρειάζεσαι για να φτιάξεις το διαστημόπλοιό σου αλλά παράλληλα να επιβιώσεις. Επειδή υπάρχει αυτή η τυχαιότητα στην αρχή μπορεί να πέσει κανείς σε ορισμένους πολύ δύσκολους πλανήτες. Οι πόροι που χρειάζεσαι μπορεί να είναι πολύ μακριά,τα επίπεδα τοξικότητας του πλανήτη πολύ υψηλά,πολύ χαμηλές θερμοκρασίες,πολλές καταιγίδες είναι μερικά από τα εμπόδια που θα συναντήσεις. Το σημαντικό είναι εκεί να μην απογοητευτείς και να συνεχίσεις καθώς οι περισσότερες δυσκολίες βρίσκονται στην αρχή ενώ την επόμενη φορά μπορεί να πετύχεις πλανήτη με πολύ ευνοϊκότερες συνθήκες. Όταν τελικά βρεθούν τα κλειδιά της επιβίωσης το παιχνίδι σου επιτρέπει το εμπόριο,την χαρτογράφηση της μοναδικής πανίδας και χλωρίδας πλανητών μπορείς να μάθεις γλώσσες για να επικοινωνήσεις ή κατανοήσεις τα πράγματα που συναντάς. Αν όλα αυτά σας φαίνονται ενδιαφέροντα τότε αξίζει να του δώσετε μια ευκαιρία.
Υ.Γ Το No Man's Sky και το No Man's Sky Beyond είναι ακριβώς το ίδιο παιχνίδι απλώς στο πρώτο πρέπει να περιμένετε να εγκαταστήσετε τις δωρεάν αναβαθμίσεις ενώ στο δεύτερο οι περισσότερες υπάρχουν ήδη. Η τιμή του πρώτου είναι στα ύψη οπότε αν ενδιαφέρεστε για το συγκεκριμένο παιχνίδι επιλέξτε την πιο φθηνή έκδοση.