For their initial price, you pay more because they are SONY, if they were a no-name brand or not as well-known, they would definitely be sold for at least 5-6€ less. It is a lightweight set, you almost don't feel like you're wearing it. Easy Bluetooth connection without disconnections. It can connect simultaneously with 2 devices. You can talk on a call since they have their own microphone. From what I've been told, they can hear me clearly, but there is a strange echo that I hear my voice and also the person I'm talking to. I don't know if I'm doing something wrong, but I haven't found a solution yet and I haven't read any instructions about this issue since there are none. They are borderline in size for big heads. The ears, even though they are over-ear category, are not covered, they just sit on top of them. Maybe in very small ears they cover the whole ear and get positive points for their category, but not for me. I bought them for running on my treadmill, they are light so they don't bother me, and they do the job without impressing with their sound performance. You just listen, without interesting bass, treble, or midrange, just a medium for sound reproduction, nothing more. I made a comparison with the same songs, with other SONY headsets with different price ranges to get results. The difference in their price had an expected result, but the gap in sound quality is very big. We have the WH-CH510 at 30€ and the other two close to 90€. We're talking about triple the cost but the sound quality of the others surpasses it sixfold, I would say. So, summarizing the headphones, if they cost 15-20€, I wouldn't say anything. Aesthetically, they are very nice, they even fold (a useful feature) but they are very plastic and even of cheap quality, they don't give you a premium product feeling at all (not that someone expects that with 30€). Strong battery and fast charging are among the positives, with USB-C connection and a cable included in the package.
Update 18/06/22:
The headphones gave up. They were bought in February and it's already June. Without their usage hours justifying their sudden inability to charge. Very quickly, I didn't expect it since I have bought headphones for around 10€ and they lasted longer. I have a warranty so I would like to believe that I will be able to get something else since I wouldn't want the same ones again.
Για την τιμή τους αρχικά , πληρώνεις πιο πολύ ότι είναι SONY, αν ήταν no name brand ή κάποια όχι τόσο γνωστή ακόμα και οι ίδιοι το λιγότερο 5-6€ κάτω θα τα έδιναν σίγουρα. Είναι ελαφρύ σετ, δεν το νιώθεις καν σχεδόν ότι το φοράς. Εύκολη σύνδεση Bluetooth χωρίς αποσυνδέσεις. Συνδέεται ταυτόχρονα με 2 συσκευές. Μπορείς να μιλήσεις σε κλήση μιας και έχουν δικό τους μικρόφωνο. Από οτι μου είπαν με ακούν καθαρά ,αλλά υπάρχει ένα περίεργο echo που ακούω τη φωνή μου , όπως επίσης και ο συνομιλητής μου . Δεν ξέρω αν κάνω κάτι λάθος ,αλλά ακόμα δεν το έχω βρει και δεν διάβασα πουθενά οδηγίες για αυτό το θέμα μιας κ δεν υπάρχουν. Για μεγάλα κεφάλια είναι οριακά στο μέγεθος τους. Τα αυτιά αν και είναι over ear κατηγορία, δεν καλύπτονται απλά στέκονται πάνω σε αυτά. Ίσως σε πολύ μικρά αυτιά να καλύπτουν όλο το αυτί και να παίρνουν θετικό πόντο για την κατηγορία τους, για μενα πάντως όχι. Τα αγόρασα για τρέξιμο στον διάδρομο μου, είναι ελαφρύ οπότε δεν με ενοχλούν ,και την δουλειά την κάνουν ,χωρίς να ενθουσιάζουν με τις αποδόσεις τους στον ηχητικό τομέα. Απλά ακούς ,χωρίς ενδιαφέρον μπάσο πρίμα μεσαία, ξεκάθαρα ένα μέσο για να αναπαραχθεί ήχος, τίποτα περισσότερο. Έκανα συγκριτικό στα ίδια κομμάτια , σε άλλα της SONY με διαφορετικό φυσικά χρηματικό κόστος για να πάρω αποτελέσματα. Η σύγκριση έγινε με τα Headset Gold για PS4 και με τα 3D Pulse του PS5 . Η διαφορά στην τιμή τους είχε και αναμενόμενο αποτέλεσμα , αλλά η ψαλίδα στην ποιότητα είναι πάρα πολύ μεγάλη. Έχουμε τα WH-CH510 στα 30€ κ τα άλλα δύο κοντά στα 90€ . Μιλάμε για το 3πλασιο κόστος αλλά η ποιότητα ήχου που βγάζουν τα άλλα ξεπερνάει το 6πλασιο θα έλεγα. Έτσι πως είναι συνοψίζοντας τα ακουστικά, αν κόστιζαν 15-20€ δεν θα έλεγα κάτι. Από αισθητικής είναι πολύ όμορφα , διπλώνουν κιόλας (χρηστικό χαρακτηριστικό) αλλά πολύ πλαστικό και μάλιστα φτηνής ποιότητας που δεν σου δίνουν αίσθημα καθόλου premium προϊόντος (όχι ότι κάποιος με 30€ το περιμένει) . Δυνατή μπαταρία και γρήγορη φόρτιση ανήκουν στα θετικά με USB c σύνδεση και καλώδιο που περιλαμβάνεται στην συσκευασία.
Ενημέρωση 18/06/22:
Τα ακουστικά παρέδωσαν πνεύμα. Αγοράστηκαν Φλεβάρη και Ιούνη πάνε. Χωρίς οι ώρες χρήσης τους να δικαιολογούν την ξαφνική τους αδυναμία στο να φορτίσουν. Πολύ γρήγορα ,δεν το περίμενα μιας κ έχω αγοράσει ακουστικά κοντά στο δεκαρικο και πήγαν πιο πολύ. Εγγύηση έχω οπότε λογικά θέλω να πιστεύω ότι θα μπορέσω να πάρω κάτι άλλο μιας κ δεν θα ήθελα ξανά τα ίδια.