Amazing jacket, very modern with excellent construction quality.
You really find such quality in much more expensive jackets and not in a jacket worth 44.90 euros.
It is very warm, you only need to wear a short-sleeved shirt underneath.
Its fit is tight, so it is better to get 1 size larger than what you usually wear.
What I would like is larger sizes than 3XL.
Update after 2 months of purchase.
Unfortunately, the fabric does not "breathe" at all. As a result, all the heat and sweat from the body remain trapped, causing you to become soaked in sweat.
Although it is a beautiful and durable jacket, unfortunately, it is completely useless and I regret buying it.
Καταπληκτικό μπουφάν , παρα πολύ μοντέρνο με άριστη ποιότητα κατασκευής.
Πραγματικά τέτοια ποιότητα την συναντάς σε πολύ πιο ακριβά μπουφάν και όχι σε μπουφάν αξίας 44,90 ευρώ.
Είναι πολύ ζεστό που αρκεί μονο ένα κοντομάνικο να φοράς από κάτω.
Η γραμμή του ειναι στενή οπότε καλύτερα να πάρετε 1 νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράτε συνήθως.
Αυτό που θα ήθελα είναι νούμερα μεγαλύτερα του 3XL .
update μετά από 2 μήνες αγοράς.
Δυστυχώς το το ύφασμα δεν "αναπνέει" καθόλου. σαν αποτέλεσμα όλη η θερμοτητα και ο ιδρώτας από το σώμα παραμένουν εγκλωβισμένοι με αποτέλεσμα να γίνεσαι μούσκεμα από τον ιδρώτα.
Αν κ όμορφο κ ανθεκτικό μπουφάν δυστυχώς είναι παντελώς άχρηστο και το μετάνιωσα που το αγόρασα.