Excellent toaster/grill!!
I have always liked grilling on flat plates, something that I could only find in sandwich shops with professional toasters.
It is truly a beast, it can fit 4 large club sandwich-sized toasts, it grills evenly and nothing sticks!
For those who say it takes a long time or doesn't toast well, we are talking about a large-sized toaster with 2200W and temperature control, not mini toasters (the ones that fit 2 small toasts) with 700W-800W without a thermostat (they always work at maximum power), which, although they heat up faster due to their small resistance size, can never reach the temperatures that this one can reach.
So, in a reasonable amount of time, the plates reach temperatures where you can grill meat, not just toast, and with the intensity adjustment, you can slowly toast a toast to melt even hard cheese without burning the outside.
I have grilled everything from tortillas (perfectly even grilling on the flat plates) to crepes and omelettes, cheeses like halloumi or talagani, and many more!
With the ability to open 180 degrees, it can be transformed into an electric grill.
It shows quality construction that, with careful use (never using metal spatulas, knives on the metal plates, only wooden or silicone ones), can last for many years.
It is not a toaster for a quick toast, but ideal for a family that needs to grill something more.
If something is missing, it is perhaps the ability to isolate the top plate in case we want to grill something only on one side, I can't think of anything else.
At the €40 I got it on sale, I am very satisfied!
Update: After 2 months, I am still very satisfied!
The only thing I repeat is that great attention must be paid to cleaning the plates as the non-stick coating is particularly sensitive and should NEVER be rubbed with the rough side of the sponge or even worse, with wire! It requires gentle cleaning with warm water and the soft side of the sponge.
Update 2: Because I read quite a few negative comments that do not correspond to reality, I present for the sake of truth photos of... untoasted and burnt toasts #not hahaha
Tip: Because we made it nuclear science, for crispy toasts, we always open and preheat the toaster at MAX and then place the toasts, continuing to toast at the same temperature. We are talking about a matter of 2-3 minutes.
Update 3:
After about 2.5 years of daily use, the plates seem to be nearing the end of their life, losing some of their coating in small areas. Fair enough for the heavy use I put them through, along with some wrong spatulas that were used in need and damaged the coating, as even the best non-stick pans with the most careful use do not last much longer. Advice: try not to forget to turn off the toaster, the very high temperature that develops gradually destroys the coating.
I am waiting to find out the availability and price of spare parts!
Εξαιρετική τοστιέρα/ψηστιέρα!!
Πάντα μου άρεσε το ψήσιμο σε επίπεδες πλάκες κάτι που μπορούσα να βρω μόνο σε σαντουιτσάδικα με επαγγελματικές τοστιέρες.
Είναι πραγματικά θηρίο, χωράει 4 μεγάλα τοστ μεγέθους club sandwich, ψήνει ομοιόμορφα και δεν κολλάει τίποτα!
Γι' αυτούς που λένε ότι αργεί ή δεν ξεροψήνει, μιλάμε για τοστιέρα μεγάλου μεγέθους και 2200W με ρύθμιση θερμοκρασίας και όχι για μινι τοστιέρες (αυτές που χωράνε 2 μικρά τοστάκια) των 700w-800w χωρίς θερμοστάτη (δουλεύουν πάντα στο τέρμα), που ναι μεν λόγω μικρού μεγέθους αντιστάσεων ζεσταίνονται πιο γρήγορα αλλά ποτέ δε μπορούν να φτάσουν θερμοκρασίες που πιάνει αυτή.
Έτσι, σε εύλογο χρονικό διάστημα οι πλάκες πιάνουν θερμοκρασίες που μπορείς να ψήσεις κρέας, όχι απλά τοστ και με τη δυνατότητα ρύθμισης της έντασης μπορείς πχ να σιγοψήσεις τοστ για να λιώσει ακόμα και σκληρό τυρί χωρίς να καεί εξωτερικά.
Έχω ψήσει από τορτίγια (τέλεια ομοιόμορφο ψήσιμο στις επίπεδες πλάκες) μέχρι κρέπες και ομελέτες, τυριά όπως χαλούμι ή ταλαγάνι και πολλά άλλα!
Με τη δυνατότητα ανοίγματος 180 μοίρες μετατρέπεται σε ηλεκτρική γκριλιέρα.
Δείχνει ποιοτική κατασκευή που με προσεκτική χρήση (ποτέ χρήση μεταλλικών σπατουλών, μαχαιροπίρουνων πάνω στις μεταλλικές πλάκες, μόνο ξύλινων ή σιλικόνης) μπορεί να κρατήσει αρκετά χρόνια.
Δεν είναι τοστιέρα για ένα πρόχειρο τοστάκι στα γρήγορα αλλά η ιδανική για οικογένεια που χρειάζεται να ψήσεις κάτι παραπάνω.
Αν λείπει κάτι είναι ίσως η δυνατότητα απομόνωσης της πάνω πλάκας σε περίπτωση που θέλουμε να ψήσουμε κάτι μόνο από τη μια πλευρά, δε βρίσκω κάτι άλλο.
Στα 40€ που την πήρα σε προσφορά είμαι πολύ ευχαριστημένος!
Update: Μετά από 2 μήνες πραγματικά συνεχίζω να είμαι υπερευχαριστημένος!
Στο μόνο που επαναλαμβάνω πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή είναι στον καθαρισμό των πλακών καθώς η αντικολλητική επίστρωση είναι ιδιαιτέρως ευαίσθητη και δε πρέπει να την τρίβουμε ΠΟΤΕ με τη σκληρή πλευρά από το σφουγγαράκι ή ακόμα χειρότερα με σύρμα! Θέλει απαλό καθάρισμα με ζεστό νερό και την μαλακή πλευρά από το σφουγγαράκι.
Update 2: Επειδή διαβάζω αρκετά αρνητικά σχόλια που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα,παραθέτω για του λόγου το αληθές φωτογραφίες από...άψητα και πατικωμένα τοστάκια #not χαχαχα
Tıp: Επειδή το κάναμε πυρηνική επιστήμη, για τραγανά τοστ, ανοίγουμε και προθερμαίνουμε την τοστιέρα ΠΑΝΤΑ στο MAX και μετά τοποθετούμε τα τοστ συνεχίζοντας το ψήσιμο στην ίδια θερμοκρασία. Μιλάμε για θέμα 2-3 λεπτών.
Update 3:
Περίπου 2.5 χρόνια καθημερινής χρήσης και οι πλάκες δείχνουν να πλησιάζουν προς το τέλος της ζωής τους χάνοντας σε κάποια μικρά σημεία την επίστρωση τους. Fair enough για την δυνατή χρήση που τους έκανα μαζί με κάποιες λάθος σπάτουλες που χρησιμοποιήθηκαν εν ανάγκη και τραυμάτισαν την επίστρωση, καθώς ακόμα και τα καλύτερα αντικολλητικά τηγανιά με την πιο προσεκτική χρήση δε βγάζουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια. Συμβουλή, προσπαθήστε να μη ξεχνάτε αναμμένη αλλά άδεια την τοστιέρα, η πολύ υψηλή θερμοκρασία που αναπτύσσεται καταστρέφει σταδιακά την επίστρωση.
Αναμένω να μάθω διαθεσιμότητα και τιμή ανταλλακτικών!