It doesn't do mirroring. That is, the apps from your phone do not appear on the screen. So forget, for example, Google Maps or any other app from your phone. Instead, you have to download Weblink on your phone, which has its own map, and which has nothing to do with Google Maps. In general, Weblink must be the worst app since the dawn of semiconductors. It does nothing and offers nothing but trouble. I never managed to play Spotify (Android phone).
Also, when you use the maps of this lousy app, the radio stops working.
Furthermore, the unit is missing basic things like screen brightness adjustment and a built-in microphone (Deal Breaker!). You have to install the additional microphone. Another hassle.
The only good thing I find about the A3300 is the sound. Indeed, it is nothing like anything else I have installed so far (Nakamich, IQDigital, Lenove, etc.)
Once again, I feel like I threw my money away. In general, pay a bit more and get something from the SPH series.
Δεν κανει mirror. Δηλαδη οι εφαρμογες του κινητου δεν εμφανίζονται στην οθονη. Άρα ξεχάστε π.χ. το google maps η οπιαδήποτε άλλη εφαρμογή του κινητού. Αντ αυτού κατεβαζεις στο κινητό σου το weblink που εχει δικο του χάρτη, και ο οποίος δεν έχει καμια σχέση με το google maps. Γενικά το wblink πρεπει να ειναι η χειρότερη εφαρμογή απο καταβολής των ημιαγωγών. Δε κάνει τίποτα, και δε προσφέρει τίποτα παρα μόνο μπελάδες. Spotify δε καταφερα ποτέ να παίξω (κινητό Andoid).
Αφηστε δε, που οταν χρησιμοποιείς τους χάρτες αυτης της τρισάθλιας εφαρμογής, σταματαει το ραδιόφωνο.
Απο εκει και πέρα, στη μονάδα, λείπουν βασικά πράγματα όπως η ρύθμιση φωτεινότητας της οθόνης αλλα και ενσωματωμένο μικρόφωνο (Deal Breaker!). Πρεπει να εγκαταστησεις το πρόσθετο μικρόφωνο. Άλλος μπελάς αυτός.
Το μόνο καλό που βρίσκω στο Α3300 είναι ο ήχος. Πράγματι δεν εχει σχέση με οτιδήποτε άλλο είχα εγκαταστήσει έως τώρα (Nakamich, IQDigital, Lenove κλπ)
Για ακόμη μια φορά αισθάνομαι ότι πέταξα τα λεφτά μου. Γενικά δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε απο τη σειρά SPH.