This particular lamp at 18W is at 1300 lumens, it has a very clean-soft, more natural and high-quality cool white light at 6500 Kelvin due to the noble gases of fluorine and other gases at low pressure, and the mercury emits ultraviolet rays, which, when falling on the phosphor in powder form found on the inside of the glass inside the tube, is converted into visible light with various spectral lines of blue, green, purple, red, orange, and yellow light, and thus the emitted light is natural light, nothing like LEDs. LEDs, especially cool white 6500K, have a lot of blue light and artificial light. You have to pay a lot of money to get an equivalent LED with the same light quality and lifespan as fluorescent lamps, as with any gas discharge lamp!
Η συγκεκριμένη λάμπα στα 18W είναι στα 1300lumens, έχει πολύ καθαρό-απαλό, πιο φυσικό και ποιοτικό ψυχρό λευκό φως 6500 Κelvin εξαιτίας των ευγενών αερίων του φθόριου και άλλον αερίων σε χαμηλή πίεση και ο υδράργυρος εκπέμπει υπεριώδεις ακτίνες, καθώς πέφτοντας στον φώσφορο σε μορφή σκόνης που βρίσκεται από την μέσα μεριά του γαλιού στο εσωτερικό του σωλήνα μετατρέπεται σε ορατό φως με διάφορες φασματικές γραμμές μπλε, πράσινου, μοβ, κόκκινου, πορτοκαλί και κίτρινου φωτός και έτσι το φως που εκπέμπεται είναι φυσικό φως καμιά σχέση με τα led, τα led ειδικά ψυχρό λευκό 6500Κ έχουν πολύ μπλε φως και ψεύτικο φως, πρέπει να δόσεις πολλά χρήματα για να πάρεις το αντίστοιχο led με την ίδια ποιότητα φωτός και διάρκεια όπως οι φθορισμού όπως και κάθε λάμπα εκκένωσης αερίου!