The purchase was made a month ago without having any experience with a similar tool to judge from a basis.
After trying it, I found that it doesn't cut well, but I assumed it was a matter of settings. After watching many videos with similar models, I concluded that it wasn't just my idea about the cut.
From the beginning, the component that holds the blade with the screw underneath was not properly positioned, like something very basic, the component that locks from the top side needed extra washers because no matter how much I adjust the screw, it comes out of its position and becomes loose.
This resulted in me damaging the blade due to my lack of experience, and it acquired two teeth in two places.
After watching videos about proper sharpening and adjustments for the frogs, I managed to make a fairly good and level sharpening. The sharpening it had initially from the packaging had horizontal lines towards the edge. I don't know if this is correct.
Regarding the adjustments, I must say that I had to flatten the surface of the base, it was not completely flat, and I also flattened the frog with the two screws that hold the blade on top of it.
I have planed several woods now with great success and accuracy, as the joints between the woods are not even visible.
Perhaps an experienced craftsman would have anticipated the adjustment and not caused damage to the blade, but it is definitely not properly sharpened from the beginning.
But if I were to make the purchase now, I would definitely buy something else and one size larger.
With the above interventions, it is a decent tool that gets the job done. I hope I don't need anything else.
Η αγορά έγινε πριν από ένα μήνα χωρίς να έχω εμπειρία με αντίστοιχο εργαλείο έτσι ώστε να κρίνω από κάποια βάση.
Αφού το δοκίμασα διαπίστωσα ότι δεν κόβει καλά αλλά υπέθεσα ότι ήταν θέμα ρυθμίσεων. Αφού είδα πολλά βίντεο με αντίστοιχα μοντέλα κατέληξα ότι δεν ήταν η ιδέα μου σχετικά με την κοπή.
Εξ αρχής δεν ήταν σωστά τοποθετημένο το εξάρτημα που σφηνώνει το μαχαίρι με την βίδα από κάτω όπως κάτι πολύ βασικό το εξάρτημα που κλειδώνει από την πάνω πλευρά χρειάστηκε να τοποθετήσω έξτρα ροδελα γιατί όσο και να ρυθμίσω την βίδα μετά από λίγο βγαίνει από την θέση του και να ξεκουμπωνει.
Είχε αυτό ως αποτέλεσμα με την μη εμπειρία μου να χαλάσω το μαχαίρι και απέκτησε σε δύο σημεία δόντια.
Αφού παρακολούθησα βίντεο σχετικά με το σωστό τροχισμα και ρυθμίσεις για τα ροκανια κατάφερα να κάνω ένα τροχισμα αρκετά καλό και επίπεδο. Το τροχισμα που είχε στην αρχή από την συσκευασία είχε οριζοντιες γραμμές προς την κοψη. Δεν γνωρίζω εάν είναι σωστό αυτό.
Σχετικά με τις ρυθμίσεις να πω ότι χρειάστηκε να τροχιστει η επιφάνεια της βάσης δεν ήταν πλήρος επίπεδη και το frog με τις δύο βίδες επίσης που πατάει το μαχαίρι πάνω του το ισιωσα σε επίπεδη επιφάνεια και αυτό.
Έχω πλαναρει πλέον αρκετά ξύλα με μεγάλη επιτυχία και ακρίβεια αφού η ενώσεις μεταξύ των ξυλων δεν φαίνονται καν.
Ίσως ένας έμπειρος τεχνίτης να είχε προβλέψει την ρύθμιση και να μην είχε προκαλέσει την φθορά στο μαχαίρι αλλά σίγουρα δεν είναι σωστά τροχισμενο εξ αρχής.
Αλλά εάν τώρα θα έκανα την αγορά σίγουρα θα αγόραζα κάτι άλλο και ένα νούμερο μεγαλύτερο.
Με τις παραπάνω παρεμβάσεις είναι ένα αξιοπρεπές εργαλείο που κάνει την δουλειά. Ελπίζω να μην χρειαστεί κάτι άλλο.