Very good, it is a better upgrade from plain urethane.
The material is not something fancy, but it has the positive aspect that it doesn't sweat easily, so it doesn't slip, and if the van stays in the sun, it doesn't swell much compared to urethane, making it easier to touch.
It applies easily and stays well on the steering wheel without coming off.
In terms of application, it was relatively easy since the steering wheel is about 38.5cm. It has a little Vaseline at the back that helps.
The -1 star is because after three months, it started to produce some threads for me. So far, it doesn't seem to be going to break, but we'll see. I like it and I don't want it to stay, I hope these threads are superficial.
Πολύ καλό, είναι μια καλύτερη αναβάθμιση από την απλή ουρεθάνη.
Το υλικό κατασκευής δεν είναι κάτι το φανταχτερό αλλά έχει το θετικό ότι δεν ιδρώνει εύκολα άρα δεν γλυστρά και αν μείνει το βαν στον ήλιο δεν φουντώνει πολύ σε σχέση με την ουρεθάνη κάνοντας το πιο εύκολό στο άγγιγμα.
Εφαρμόζει εύκολα και δένει στο τιμόνι καλά χωρίς να φεύγει από την θέση του.
Στο θέμα εφαρμογής ήταν σχετικά εύκολο μιας και το τιμόνι είναι περίπου 38.5εκ. Έχει λίγη βαζελίνη από πίσω που βοηθά.
Το -1 αστεράκι είναι γιατί μετά από τρις μήνες σε εμένα ξεκίνησε να βγάζει μερικές κλωστές, μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να πάει να χαλάσει αλλά θα δούμε. Μου αρέσει και δε θέλω να μείνει, ελπίζω αυτές οι κλωστές να είναι επιφανειακές.