The high-speed TEAMGROUP C183 USB flash drive has a low-key and stylish appearance. The ultra-high-speed USB 3.2 Gen1 (3.0 / 3.1) interface offers quick access to any type of video file, high-resolution image, or large document files. The convenient plug and play feature makes file transfer more efficient.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
From new it sticks and the TV and computer don't read it. In 10 connections, they read it half the time, you have to take it out and put it back in until it catches. Also, it is unstable and interrupts data transfers, besides being slow.
Απο καινούριο κολλάει και δεν το διαβάζει η τηλεόραση και ο υπολογιστής. Στίς 10 συνδέσεις το διαβάζουν τις μισές , πρέπει να το βγάζεις και να το ξαναβγάζεις μέχρι να πιάσει. Επίσης είναι ασταθές και σκαμπανεβάζει τις μεταφορές δεδομένων , εκτός οτι είναι αργό .
I have had this USB stick for about 2 months.
Initially, I can say that it was working satisfactorily, with consistently good speeds, no interruptions, no disconnections, and I was overall satisfied.
Unfortunately, after 2 months, during which I note that its usage was not particularly demanding, as I mainly used it in the office, working with Word, Excel, and PowerPoint files. Specifically, it has been connected to only 2 (!) computers.
In fact, I could say that from the available storage space, even when I needed to transfer larger files, I did not use more than 20-30% of it.
Eventually, one day, I simply connected it to the computer and it asked me to format it.
No matter what I did, no matter how many times I tried, the computer could not "read" it again.
I went through the process of recovering its content with appropriate software, and although I succeeded, many Word and Excel files do not open, resulting in significant work loss.
Unfortunately, therefore, I am disappointed with this purchase.
Έχω στην κατοχή μου αυτό το usb stick περίπου 2 μήνες.
Αρχικά, μπορώ να πω ότι λειτουργούσε ικανοποιητικά, με σταθερά αρκετά καλές ταχύτητες, χωρίς διακοπές, χωρίς αποσυνδέσεις και ήμουν συνολικά ευχαριστημένος.
Δυστυχώς, όμως, μετά τους 2 μήνες, κατά τους οποίους σημειώνω ότι η χρήση του δεν ήταν ιδιαίτερα απαιτητική, καθώς το χρησιμοποιούσα κατά βάση στο γραφείο, δουλεύοντας με αρχεία Word, Excel και Powerpoint. Συγκεκριμένα έχει συνδεθεί σε 2 (!) μόνο Η/Υ.
Μάλιστα, θα μπορούσα να πω ότι από το διαθέσιμο χώρο αποθήκευσης, ακόμη κι όταν χρειάστηκε να μεταφέρω μεγαλύτερα αρχεία, δε χρησιμοποίησα πάνω από το 20-30% του.
Τελικά, μια μέρα, απλά το σύνδεσα στον υπολογιστή και μου ζητούσε να κάνω διαμόρφωση.
Ό,τι κι αν έκανα, όσες φορές κι αν προσπάθησα, δεν το "ξαναδιάβασε" υπολογιστής.
Μπήκα στη διαδικασία να επαναφέρω το περιεχόμενό του με αντίστοιχο λογισμικό, κι ενώ τα κατάφερα, πολλά αρχεία Word και Excel δεν ανοίγουν, με αποτέλεσμα να έχω χάσει σημαντική δουλειά.
Δυστυχώς, λοιπόν, είμαι απογοητευμένος με αυτή την αγορά.
Guys, I may have come across a defective product, I can't justify the time it takes for this stick to be read by any machine it's connected to. It freezes, meaning you may have to wait even 20 seconds for it to read a folder or start a read, write, or delete operation. I have tried slow - fast formatting in Fat32, Ntfs, but it doesn't change anything. It was found that if I create a smaller partition, for example, 64GB, it is more functional, not crazy fast but at least it doesn't freeze the entire system as soon as it is selected as a disk... and still with occasional freezes at random times.
Παιδιά μπορεί να έχω πέσει σε ελαττωματικό προϊόν, δεν μπορώ να δικαιολογήσω τον χρόνο που κάνει να διαβαστεί αυτό το stick από όσα μηχανήματα κ αν έχει συνδεθεί. τρώει σκαλώματα δηλαδή μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις και 20 δευτερόλεπτα μέχρι να διαβάσει έναν φάκελο ή να ξεκινήσει μια ανάγνωση ή εγγραφή ή διαγραφή. έχω δοκιμάσει slow - fast format Fat32, Ntfs δεν αλλάζει κάτι. Διαπιστώθηκε πως αν φτιάξω ένα partition μικρότερου μεγέθους πχ 64gb είναι πιο λειτουργικό, όχι τρελές ταχύτητες αλλά τουλάχιστον δεν κολλάει ολόκληρο το σύστημα μόλις επιλεχθεί ως δίσκος... και πάλι με τα στιγμιαία κολλήματα σε τυχαία χρονικά σημεία.
Excellent USB stick that I have been using for about 6 months. Fast, high-quality. It has some fluctuations in the write speed, but it doesn't matter since it completes the process very quickly. For its cost (~12 euros), it is the best.
Άριστο usb stick που χρησιμοποιώ εδώ και 6 μήνες περίπου. Γρήγορο, ποιοτικό. Έχει σκαμπανεβάσματα στον ρυθμό εγγραφής, αλλά δεν έχει σημασία μιας και ολοκληρώνει πολύ γρήγορα τη διαδικασία. Για το κόστος του (~12 ευρώ) είναι ό,τι καλύτερο.
Well, the USB stick is great and it didn't seem to have any issues.
I'm getting 28mb/s write speed on USB 2 without any lag or freezing, and 55mb/s write speed on USB 3.
It doesn't heat up much and the only thing I noticed is that after 1 year, the letters on the external surface have faded. Now, with a lifetime warranty, I always check if that's available before buying again!
Λοιπόν το στικάκι είναι κορυφή και δεν του φαινόταν...
Σε usb2 είμαι με 28mb/s εγγραφή χωρίς πάνω κάτω και κολλήματα και σε usb 3 με 55mb/s εγγραφή.
Δεν ζεσταίνεται ιδιαίτερα και το μόνο που είδα είναι οτι μετά απο 1 χρόνο έχουν σβήσει τα γράμματα στην εξωτερική επιφάνεια. Με εγγύηση εφ όρου ζωής πλέον κοιτάω πρώτα αν υπάρχει αυτό να το ξαναπάρω!
On USB 3 connection, the recording has a continuous fluctuation of 25 to 35mb/s, but for its price, it's fine. Update: It started several times not being recognized by the computer when I connect it.
Σε σύνδεση usb 3 η εγγραφή έχει συνεχή ανεβοκατέβασμα από 25 έως 35mb/s αλλά για την τιμή του είναι μια χαρά.Update: Άρχισε αρκετές φορές να μην το βλέπει ο υπολογιστής όταν το συνδέω.
I bought the 128 gb version. The USB consistently writes at a speed between 40-50 mb/s. Very good flash drive and lifetime warranty. The construction is plastic, but it is recommended. Note that I bought it for 14.50 including shipping.
Αγόρασα την έκδοση των 128 gb. Το usb εγγράφει σταθερά με ταχύτητα μεταξύ 40-50 mb/s. Πολύ καλό φλασάκι και εγγύηση life time. Εντάξει η κατασκευή είναι από πλαστικό, αλλά προτείνεται. Υπόψιν ότι το αγόρασα με τιμή 14,50 μαζί με τα μεταφορικά.
From new it sticks and the TV and computer don't read it. In 10 connections, they read it half the time, you have to take it out and put it back in until it catches. Also, it is unstable and interrupts data transfers, besides being slow.
Απο καινούριο κολλάει και δεν το διαβάζει η τηλεόραση και ο υπολογιστής. Στίς 10 συνδέσεις το διαβάζουν τις μισές , πρέπει να το βγάζεις και να το ξαναβγάζεις μέχρι να πιάσει. Επίσης είναι ασταθές και σκαμπανεβάζει τις μεταφορές δεδομένων , εκτός οτι είναι αργό .
I have had this USB stick for about 2 months.
Initially, I can say that it was working satisfactorily, with consistently good speeds, no interruptions, no disconnections, and I was overall satisfied.
Unfortunately, after 2 months, during which I note that its usage was not particularly demanding, as I mainly used it in the office, working with Word, Excel, and PowerPoint files. Specifically, it has been connected to only 2 (!) computers.
In fact, I could say that from the available storage space, even when I needed to transfer larger files, I did not use more than 20-30% of it.
Eventually, one day, I simply connected it to the computer and it asked me to format it.
No matter what I did, no matter how many times I tried, the computer could not "read" it again.
I went through the process of recovering its content with appropriate software, and although I succeeded, many Word and Excel files do not open, resulting in significant work loss.
Unfortunately, therefore, I am disappointed with this purchase.
Έχω στην κατοχή μου αυτό το usb stick περίπου 2 μήνες.
Αρχικά, μπορώ να πω ότι λειτουργούσε ικανοποιητικά, με σταθερά αρκετά καλές ταχύτητες, χωρίς διακοπές, χωρίς αποσυνδέσεις και ήμουν συνολικά ευχαριστημένος.
Δυστυχώς, όμως, μετά τους 2 μήνες, κατά τους οποίους σημειώνω ότι η χρήση του δεν ήταν ιδιαίτερα απαιτητική, καθώς το χρησιμοποιούσα κατά βάση στο γραφείο, δουλεύοντας με αρχεία Word, Excel και Powerpoint. Συγκεκριμένα έχει συνδεθεί σε 2 (!) μόνο Η/Υ.
Μάλιστα, θα μπορούσα να πω ότι από το διαθέσιμο χώρο αποθήκευσης, ακόμη κι όταν χρειάστηκε να μεταφέρω μεγαλύτερα αρχεία, δε χρησιμοποίησα πάνω από το 20-30% του.
Τελικά, μια μέρα, απλά το σύνδεσα στον υπολογιστή και μου ζητούσε να κάνω διαμόρφωση.
Ό,τι κι αν έκανα, όσες φορές κι αν προσπάθησα, δεν το "ξαναδιάβασε" υπολογιστής.
Μπήκα στη διαδικασία να επαναφέρω το περιεχόμενό του με αντίστοιχο λογισμικό, κι ενώ τα κατάφερα, πολλά αρχεία Word και Excel δεν ανοίγουν, με αποτέλεσμα να έχω χάσει σημαντική δουλειά.
Δυστυχώς, λοιπόν, είμαι απογοητευμένος με αυτή την αγορά.
Guys, I may have come across a defective product, I can't justify the time it takes for this stick to be read by any machine it's connected to. It freezes, meaning you may have to wait even 20 seconds for it to read a folder or start a read, write, or delete operation. I have tried slow - fast formatting in Fat32, Ntfs, but it doesn't change anything. It was found that if I create a smaller partition, for example, 64GB, it is more functional, not crazy fast but at least it doesn't freeze the entire system as soon as it is selected as a disk... and still with occasional freezes at random times.
Παιδιά μπορεί να έχω πέσει σε ελαττωματικό προϊόν, δεν μπορώ να δικαιολογήσω τον χρόνο που κάνει να διαβαστεί αυτό το stick από όσα μηχανήματα κ αν έχει συνδεθεί. τρώει σκαλώματα δηλαδή μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις και 20 δευτερόλεπτα μέχρι να διαβάσει έναν φάκελο ή να ξεκινήσει μια ανάγνωση ή εγγραφή ή διαγραφή. έχω δοκιμάσει slow - fast format Fat32, Ntfs δεν αλλάζει κάτι. Διαπιστώθηκε πως αν φτιάξω ένα partition μικρότερου μεγέθους πχ 64gb είναι πιο λειτουργικό, όχι τρελές ταχύτητες αλλά τουλάχιστον δεν κολλάει ολόκληρο το σύστημα μόλις επιλεχθεί ως δίσκος... και πάλι με τα στιγμιαία κολλήματα σε τυχαία χρονικά σημεία.
Excellent USB stick that I have been using for about 6 months. Fast, high-quality. It has some fluctuations in the write speed, but it doesn't matter since it completes the process very quickly. For its cost (~12 euros), it is the best.
Άριστο usb stick που χρησιμοποιώ εδώ και 6 μήνες περίπου. Γρήγορο, ποιοτικό. Έχει σκαμπανεβάσματα στον ρυθμό εγγραφής, αλλά δεν έχει σημασία μιας και ολοκληρώνει πολύ γρήγορα τη διαδικασία. Για το κόστος του (~12 ευρώ) είναι ό,τι καλύτερο.
Well, the USB stick is great and it didn't seem to have any issues.
I'm getting 28mb/s write speed on USB 2 without any lag or freezing, and 55mb/s write speed on USB 3.
It doesn't heat up much and the only thing I noticed is that after 1 year, the letters on the external surface have faded. Now, with a lifetime warranty, I always check if that's available before buying again!
Λοιπόν το στικάκι είναι κορυφή και δεν του φαινόταν...
Σε usb2 είμαι με 28mb/s εγγραφή χωρίς πάνω κάτω και κολλήματα και σε usb 3 με 55mb/s εγγραφή.
Δεν ζεσταίνεται ιδιαίτερα και το μόνο που είδα είναι οτι μετά απο 1 χρόνο έχουν σβήσει τα γράμματα στην εξωτερική επιφάνεια. Με εγγύηση εφ όρου ζωής πλέον κοιτάω πρώτα αν υπάρχει αυτό να το ξαναπάρω!
The high-speed TEAMGROUP C183 USB flash drive has a low-key and stylish appearance. The ultra-high-speed USB 3.2 Gen1 (3.0 / 3.1) interface offers quick access to any type of video file, high-resolution image, or large document files. The convenient plug and play feature makes file transfer more efficient.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
From new it sticks and the TV and computer don't read it. In 10 connections, they read it half the time, you have to take it out and put it back in until it catches. Also, it is unstable and interrupts data transfers, besides being slow.
Απο καινούριο κολλάει και δεν το διαβάζει η τηλεόραση και ο υπολογιστής. Στίς 10 συνδέσεις το διαβάζουν τις μισές , πρέπει να το βγάζεις και να το ξαναβγάζεις μέχρι να πιάσει. Επίσης είναι ασταθές και σκαμπανεβάζει τις μεταφορές δεδομένων , εκτός οτι είναι αργό .
I have had this USB stick for about 2 months.
Initially, I can say that it was working satisfactorily, with consistently good speeds, no interruptions, no disconnections, and I was overall satisfied.
Unfortunately, after 2 months, during which I note that its usage was not particularly demanding, as I mainly used it in the office, working with Word, Excel, and PowerPoint files. Specifically, it has been connected to only 2 (!) computers.
In fact, I could say that from the available storage space, even when I needed to transfer larger files, I did not use more than 20-30% of it.
Eventually, one day, I simply connected it to the computer and it asked me to format it.
No matter what I did, no matter how many times I tried, the computer could not "read" it again.
I went through the process of recovering its content with appropriate software, and although I succeeded, many Word and Excel files do not open, resulting in significant work loss.
Unfortunately, therefore, I am disappointed with this purchase.
Έχω στην κατοχή μου αυτό το usb stick περίπου 2 μήνες.
Αρχικά, μπορώ να πω ότι λειτουργούσε ικανοποιητικά, με σταθερά αρκετά καλές ταχύτητες, χωρίς διακοπές, χωρίς αποσυνδέσεις και ήμουν συνολικά ευχαριστημένος.
Δυστυχώς, όμως, μετά τους 2 μήνες, κατά τους οποίους σημειώνω ότι η χρήση του δεν ήταν ιδιαίτερα απαιτητική, καθώς το χρησιμοποιούσα κατά βάση στο γραφείο, δουλεύοντας με αρχεία Word, Excel και Powerpoint. Συγκεκριμένα έχει συνδεθεί σε 2 (!) μόνο Η/Υ.
Μάλιστα, θα μπορούσα να πω ότι από το διαθέσιμο χώρο αποθήκευσης, ακόμη κι όταν χρειάστηκε να μεταφέρω μεγαλύτερα αρχεία, δε χρησιμοποίησα πάνω από το 20-30% του.
Τελικά, μια μέρα, απλά το σύνδεσα στον υπολογιστή και μου ζητούσε να κάνω διαμόρφωση.
Ό,τι κι αν έκανα, όσες φορές κι αν προσπάθησα, δεν το "ξαναδιάβασε" υπολογιστής.
Μπήκα στη διαδικασία να επαναφέρω το περιεχόμενό του με αντίστοιχο λογισμικό, κι ενώ τα κατάφερα, πολλά αρχεία Word και Excel δεν ανοίγουν, με αποτέλεσμα να έχω χάσει σημαντική δουλειά.
Δυστυχώς, λοιπόν, είμαι απογοητευμένος με αυτή την αγορά.
Guys, I may have come across a defective product, I can't justify the time it takes for this stick to be read by any machine it's connected to. It freezes, meaning you may have to wait even 20 seconds for it to read a folder or start a read, write, or delete operation. I have tried slow - fast formatting in Fat32, Ntfs, but it doesn't change anything. It was found that if I create a smaller partition, for example, 64GB, it is more functional, not crazy fast but at least it doesn't freeze the entire system as soon as it is selected as a disk... and still with occasional freezes at random times.
Παιδιά μπορεί να έχω πέσει σε ελαττωματικό προϊόν, δεν μπορώ να δικαιολογήσω τον χρόνο που κάνει να διαβαστεί αυτό το stick από όσα μηχανήματα κ αν έχει συνδεθεί. τρώει σκαλώματα δηλαδή μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις και 20 δευτερόλεπτα μέχρι να διαβάσει έναν φάκελο ή να ξεκινήσει μια ανάγνωση ή εγγραφή ή διαγραφή. έχω δοκιμάσει slow - fast format Fat32, Ntfs δεν αλλάζει κάτι. Διαπιστώθηκε πως αν φτιάξω ένα partition μικρότερου μεγέθους πχ 64gb είναι πιο λειτουργικό, όχι τρελές ταχύτητες αλλά τουλάχιστον δεν κολλάει ολόκληρο το σύστημα μόλις επιλεχθεί ως δίσκος... και πάλι με τα στιγμιαία κολλήματα σε τυχαία χρονικά σημεία.
Excellent USB stick that I have been using for about 6 months. Fast, high-quality. It has some fluctuations in the write speed, but it doesn't matter since it completes the process very quickly. For its cost (~12 euros), it is the best.
Άριστο usb stick που χρησιμοποιώ εδώ και 6 μήνες περίπου. Γρήγορο, ποιοτικό. Έχει σκαμπανεβάσματα στον ρυθμό εγγραφής, αλλά δεν έχει σημασία μιας και ολοκληρώνει πολύ γρήγορα τη διαδικασία. Για το κόστος του (~12 ευρώ) είναι ό,τι καλύτερο.
Well, the USB stick is great and it didn't seem to have any issues.
I'm getting 28mb/s write speed on USB 2 without any lag or freezing, and 55mb/s write speed on USB 3.
It doesn't heat up much and the only thing I noticed is that after 1 year, the letters on the external surface have faded. Now, with a lifetime warranty, I always check if that's available before buying again!
Λοιπόν το στικάκι είναι κορυφή και δεν του φαινόταν...
Σε usb2 είμαι με 28mb/s εγγραφή χωρίς πάνω κάτω και κολλήματα και σε usb 3 με 55mb/s εγγραφή.
Δεν ζεσταίνεται ιδιαίτερα και το μόνο που είδα είναι οτι μετά απο 1 χρόνο έχουν σβήσει τα γράμματα στην εξωτερική επιφάνεια. Με εγγύηση εφ όρου ζωής πλέον κοιτάω πρώτα αν υπάρχει αυτό να το ξαναπάρω!
On USB 3 connection, the recording has a continuous fluctuation of 25 to 35mb/s, but for its price, it's fine. Update: It started several times not being recognized by the computer when I connect it.
Σε σύνδεση usb 3 η εγγραφή έχει συνεχή ανεβοκατέβασμα από 25 έως 35mb/s αλλά για την τιμή του είναι μια χαρά.Update: Άρχισε αρκετές φορές να μην το βλέπει ο υπολογιστής όταν το συνδέω.
I bought the 128 gb version. The USB consistently writes at a speed between 40-50 mb/s. Very good flash drive and lifetime warranty. The construction is plastic, but it is recommended. Note that I bought it for 14.50 including shipping.
Αγόρασα την έκδοση των 128 gb. Το usb εγγράφει σταθερά με ταχύτητα μεταξύ 40-50 mb/s. Πολύ καλό φλασάκι και εγγύηση life time. Εντάξει η κατασκευή είναι από πλαστικό, αλλά προτείνεται. Υπόψιν ότι το αγόρασα με τιμή 14,50 μαζί με τα μεταφορικά.
From new it sticks and the TV and computer don't read it. In 10 connections, they read it half the time, you have to take it out and put it back in until it catches. Also, it is unstable and interrupts data transfers, besides being slow.
Απο καινούριο κολλάει και δεν το διαβάζει η τηλεόραση και ο υπολογιστής. Στίς 10 συνδέσεις το διαβάζουν τις μισές , πρέπει να το βγάζεις και να το ξαναβγάζεις μέχρι να πιάσει. Επίσης είναι ασταθές και σκαμπανεβάζει τις μεταφορές δεδομένων , εκτός οτι είναι αργό .
I have had this USB stick for about 2 months.
Initially, I can say that it was working satisfactorily, with consistently good speeds, no interruptions, no disconnections, and I was overall satisfied.
Unfortunately, after 2 months, during which I note that its usage was not particularly demanding, as I mainly used it in the office, working with Word, Excel, and PowerPoint files. Specifically, it has been connected to only 2 (!) computers.
In fact, I could say that from the available storage space, even when I needed to transfer larger files, I did not use more than 20-30% of it.
Eventually, one day, I simply connected it to the computer and it asked me to format it.
No matter what I did, no matter how many times I tried, the computer could not "read" it again.
I went through the process of recovering its content with appropriate software, and although I succeeded, many Word and Excel files do not open, resulting in significant work loss.
Unfortunately, therefore, I am disappointed with this purchase.
Έχω στην κατοχή μου αυτό το usb stick περίπου 2 μήνες.
Αρχικά, μπορώ να πω ότι λειτουργούσε ικανοποιητικά, με σταθερά αρκετά καλές ταχύτητες, χωρίς διακοπές, χωρίς αποσυνδέσεις και ήμουν συνολικά ευχαριστημένος.
Δυστυχώς, όμως, μετά τους 2 μήνες, κατά τους οποίους σημειώνω ότι η χρήση του δεν ήταν ιδιαίτερα απαιτητική, καθώς το χρησιμοποιούσα κατά βάση στο γραφείο, δουλεύοντας με αρχεία Word, Excel και Powerpoint. Συγκεκριμένα έχει συνδεθεί σε 2 (!) μόνο Η/Υ.
Μάλιστα, θα μπορούσα να πω ότι από το διαθέσιμο χώρο αποθήκευσης, ακόμη κι όταν χρειάστηκε να μεταφέρω μεγαλύτερα αρχεία, δε χρησιμοποίησα πάνω από το 20-30% του.
Τελικά, μια μέρα, απλά το σύνδεσα στον υπολογιστή και μου ζητούσε να κάνω διαμόρφωση.
Ό,τι κι αν έκανα, όσες φορές κι αν προσπάθησα, δεν το "ξαναδιάβασε" υπολογιστής.
Μπήκα στη διαδικασία να επαναφέρω το περιεχόμενό του με αντίστοιχο λογισμικό, κι ενώ τα κατάφερα, πολλά αρχεία Word και Excel δεν ανοίγουν, με αποτέλεσμα να έχω χάσει σημαντική δουλειά.
Δυστυχώς, λοιπόν, είμαι απογοητευμένος με αυτή την αγορά.
Guys, I may have come across a defective product, I can't justify the time it takes for this stick to be read by any machine it's connected to. It freezes, meaning you may have to wait even 20 seconds for it to read a folder or start a read, write, or delete operation. I have tried slow - fast formatting in Fat32, Ntfs, but it doesn't change anything. It was found that if I create a smaller partition, for example, 64GB, it is more functional, not crazy fast but at least it doesn't freeze the entire system as soon as it is selected as a disk... and still with occasional freezes at random times.
Παιδιά μπορεί να έχω πέσει σε ελαττωματικό προϊόν, δεν μπορώ να δικαιολογήσω τον χρόνο που κάνει να διαβαστεί αυτό το stick από όσα μηχανήματα κ αν έχει συνδεθεί. τρώει σκαλώματα δηλαδή μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις και 20 δευτερόλεπτα μέχρι να διαβάσει έναν φάκελο ή να ξεκινήσει μια ανάγνωση ή εγγραφή ή διαγραφή. έχω δοκιμάσει slow - fast format Fat32, Ntfs δεν αλλάζει κάτι. Διαπιστώθηκε πως αν φτιάξω ένα partition μικρότερου μεγέθους πχ 64gb είναι πιο λειτουργικό, όχι τρελές ταχύτητες αλλά τουλάχιστον δεν κολλάει ολόκληρο το σύστημα μόλις επιλεχθεί ως δίσκος... και πάλι με τα στιγμιαία κολλήματα σε τυχαία χρονικά σημεία.
Excellent USB stick that I have been using for about 6 months. Fast, high-quality. It has some fluctuations in the write speed, but it doesn't matter since it completes the process very quickly. For its cost (~12 euros), it is the best.
Άριστο usb stick που χρησιμοποιώ εδώ και 6 μήνες περίπου. Γρήγορο, ποιοτικό. Έχει σκαμπανεβάσματα στον ρυθμό εγγραφής, αλλά δεν έχει σημασία μιας και ολοκληρώνει πολύ γρήγορα τη διαδικασία. Για το κόστος του (~12 ευρώ) είναι ό,τι καλύτερο.
Well, the USB stick is great and it didn't seem to have any issues.
I'm getting 28mb/s write speed on USB 2 without any lag or freezing, and 55mb/s write speed on USB 3.
It doesn't heat up much and the only thing I noticed is that after 1 year, the letters on the external surface have faded. Now, with a lifetime warranty, I always check if that's available before buying again!
Λοιπόν το στικάκι είναι κορυφή και δεν του φαινόταν...
Σε usb2 είμαι με 28mb/s εγγραφή χωρίς πάνω κάτω και κολλήματα και σε usb 3 με 55mb/s εγγραφή.
Δεν ζεσταίνεται ιδιαίτερα και το μόνο που είδα είναι οτι μετά απο 1 χρόνο έχουν σβήσει τα γράμματα στην εξωτερική επιφάνεια. Με εγγύηση εφ όρου ζωής πλέον κοιτάω πρώτα αν υπάρχει αυτό να το ξαναπάρω!