I bought them for Christmas through online shopping and they were worn until mid-March by a four-year-old boy. The first observation was that the inner soles are a glued cloth without any arch support and without breathability. The soles "opened" very easily, the feet sweat a lot even with a special insole suitable for children. The fabric and loose construction do not support walking at all. I would not recommend them for a small foot that still needs support. I will not buy again.
Τα πήρα τα Χριστούγεννα με ηλεκτρονική αγορά και φορέθηκαν ως τα μέσα Μαρτίου σε αγοράκι τεσσάρων ετών. Η πρώτη παρατήρηση ήταν ότι οι εσωτερικοί πάτοι είναι ένα κολλητό πανάκι χωρίς καμία στήριξη καμάρας και χωρίς διαπνοή. Οι σόλες "άνοιξαν" πάρα πολύ εύκολα, τα πόδια ιδρώνουν πολύ ακόμη και με ειδικό εσωτερικό πάτο κατάλληλο για παιδιά. Το ύφασμα και η χαλαρή κατασκευή δεν υποστηρίζουν καθόλου τη βάδιση. Για ένα μικρό ποδαράκι που χρειάζεται στήριξη ακόμη δεν θα τα πρότεινα. Δεν θα ξαναπάρω.
Beautiful and they stay on the little foot no matter how much they are pulled. Mine probably steps a little crooked on one foot, so it doesn't fully step on the sole, but anyway most of the time we are only with socks.
Όμορφα και μένουν στο ποδαράκι όσο και να τα τραβολογάει. Εμένα ο δικός μου μάλλον πατάει λίγο στραβά στο ένα πόδι οπότε δεν πατάει 100% στη σόλα αλλά ούτως ή άλλως τον περισσότερο καιρό είμαστε μόνο με κάλτσες.
Beautiful and high-quality indoor shoe, made of fabric and slightly warms the little foot while still allowing it to breathe.
After about 2 months of use, I noticed that they have "opened up" because they are made of soft fabric and the child's foot does not stabilize well. Since it is necessary to put stable and sturdy shoes on children at this sensitive age, I stopped using them. Therefore, I would not recommend them.
Όμορφο και ποιοτικό παπουτσάκι σπιτιού, υφασμάτινο και ζεσταίνει ελαφρώς το ποδαράκι και αναπνέει όμως κι ολας.
Μετά από 2 μήνες περίπου χρήσης , παρατήρησα ότι έχουν «ανοίξει» λόγω του ότι είναι από μαλακό ύφασμα και το ποδαράκι του παιδιού δε σταθεροποιείται καλά. Καθότι λοιπόν σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία είναι απαραίτητο να βάζουμε στα παιδάκια σταθερά και γερά παπουτσάκια, έπαψα να τα χρησιμοποιώ. Επομένως δε θα τα πρότεινα.
I bought them for Christmas through online shopping and they were worn until mid-March by a four-year-old boy. The first observation was that the inner soles are a glued cloth without any arch support and without breathability. The soles "opened" very easily, the feet sweat a lot even with a special insole suitable for children. The fabric and loose construction do not support walking at all. I would not recommend them for a small foot that still needs support. I will not buy again.
Τα πήρα τα Χριστούγεννα με ηλεκτρονική αγορά και φορέθηκαν ως τα μέσα Μαρτίου σε αγοράκι τεσσάρων ετών. Η πρώτη παρατήρηση ήταν ότι οι εσωτερικοί πάτοι είναι ένα κολλητό πανάκι χωρίς καμία στήριξη καμάρας και χωρίς διαπνοή. Οι σόλες "άνοιξαν" πάρα πολύ εύκολα, τα πόδια ιδρώνουν πολύ ακόμη και με ειδικό εσωτερικό πάτο κατάλληλο για παιδιά. Το ύφασμα και η χαλαρή κατασκευή δεν υποστηρίζουν καθόλου τη βάδιση. Για ένα μικρό ποδαράκι που χρειάζεται στήριξη ακόμη δεν θα τα πρότεινα. Δεν θα ξαναπάρω.
Beautiful and they stay on the little foot no matter how much they are pulled. Mine probably steps a little crooked on one foot, so it doesn't fully step on the sole, but anyway most of the time we are only with socks.
Όμορφα και μένουν στο ποδαράκι όσο και να τα τραβολογάει. Εμένα ο δικός μου μάλλον πατάει λίγο στραβά στο ένα πόδι οπότε δεν πατάει 100% στη σόλα αλλά ούτως ή άλλως τον περισσότερο καιρό είμαστε μόνο με κάλτσες.
Beautiful and high-quality indoor shoe, made of fabric and slightly warms the little foot while still allowing it to breathe.
After about 2 months of use, I noticed that they have "opened up" because they are made of soft fabric and the child's foot does not stabilize well. Since it is necessary to put stable and sturdy shoes on children at this sensitive age, I stopped using them. Therefore, I would not recommend them.
Όμορφο και ποιοτικό παπουτσάκι σπιτιού, υφασμάτινο και ζεσταίνει ελαφρώς το ποδαράκι και αναπνέει όμως κι ολας.
Μετά από 2 μήνες περίπου χρήσης , παρατήρησα ότι έχουν «ανοίξει» λόγω του ότι είναι από μαλακό ύφασμα και το ποδαράκι του παιδιού δε σταθεροποιείται καλά. Καθότι λοιπόν σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία είναι απαραίτητο να βάζουμε στα παιδάκια σταθερά και γερά παπουτσάκια, έπαψα να τα χρησιμοποιώ. Επομένως δε θα τα πρότεινα.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought them for Christmas through online shopping and they were worn until mid-March by a four-year-old boy. The first observation was that the inner soles are a glued cloth without any arch support and without breathability. The soles "opened" very easily, the feet sweat a lot even with a special insole suitable for children. The fabric and loose construction do not support walking at all. I would not recommend them for a small foot that still needs support. I will not buy again.
Τα πήρα τα Χριστούγεννα με ηλεκτρονική αγορά και φορέθηκαν ως τα μέσα Μαρτίου σε αγοράκι τεσσάρων ετών. Η πρώτη παρατήρηση ήταν ότι οι εσωτερικοί πάτοι είναι ένα κολλητό πανάκι χωρίς καμία στήριξη καμάρας και χωρίς διαπνοή. Οι σόλες "άνοιξαν" πάρα πολύ εύκολα, τα πόδια ιδρώνουν πολύ ακόμη και με ειδικό εσωτερικό πάτο κατάλληλο για παιδιά. Το ύφασμα και η χαλαρή κατασκευή δεν υποστηρίζουν καθόλου τη βάδιση. Για ένα μικρό ποδαράκι που χρειάζεται στήριξη ακόμη δεν θα τα πρότεινα. Δεν θα ξαναπάρω.
Beautiful and they stay on the little foot no matter how much they are pulled. Mine probably steps a little crooked on one foot, so it doesn't fully step on the sole, but anyway most of the time we are only with socks.
Όμορφα και μένουν στο ποδαράκι όσο και να τα τραβολογάει. Εμένα ο δικός μου μάλλον πατάει λίγο στραβά στο ένα πόδι οπότε δεν πατάει 100% στη σόλα αλλά ούτως ή άλλως τον περισσότερο καιρό είμαστε μόνο με κάλτσες.
Beautiful and high-quality indoor shoe, made of fabric and slightly warms the little foot while still allowing it to breathe.
After about 2 months of use, I noticed that they have "opened up" because they are made of soft fabric and the child's foot does not stabilize well. Since it is necessary to put stable and sturdy shoes on children at this sensitive age, I stopped using them. Therefore, I would not recommend them.
Όμορφο και ποιοτικό παπουτσάκι σπιτιού, υφασμάτινο και ζεσταίνει ελαφρώς το ποδαράκι και αναπνέει όμως κι ολας.
Μετά από 2 μήνες περίπου χρήσης , παρατήρησα ότι έχουν «ανοίξει» λόγω του ότι είναι από μαλακό ύφασμα και το ποδαράκι του παιδιού δε σταθεροποιείται καλά. Καθότι λοιπόν σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία είναι απαραίτητο να βάζουμε στα παιδάκια σταθερά και γερά παπουτσάκια, έπαψα να τα χρησιμοποιώ. Επομένως δε θα τα πρότεινα.
I bought them for Christmas through online shopping and they were worn until mid-March by a four-year-old boy. The first observation was that the inner soles are a glued cloth without any arch support and without breathability. The soles "opened" very easily, the feet sweat a lot even with a special insole suitable for children. The fabric and loose construction do not support walking at all. I would not recommend them for a small foot that still needs support. I will not buy again.
Τα πήρα τα Χριστούγεννα με ηλεκτρονική αγορά και φορέθηκαν ως τα μέσα Μαρτίου σε αγοράκι τεσσάρων ετών. Η πρώτη παρατήρηση ήταν ότι οι εσωτερικοί πάτοι είναι ένα κολλητό πανάκι χωρίς καμία στήριξη καμάρας και χωρίς διαπνοή. Οι σόλες "άνοιξαν" πάρα πολύ εύκολα, τα πόδια ιδρώνουν πολύ ακόμη και με ειδικό εσωτερικό πάτο κατάλληλο για παιδιά. Το ύφασμα και η χαλαρή κατασκευή δεν υποστηρίζουν καθόλου τη βάδιση. Για ένα μικρό ποδαράκι που χρειάζεται στήριξη ακόμη δεν θα τα πρότεινα. Δεν θα ξαναπάρω.
Beautiful and they stay on the little foot no matter how much they are pulled. Mine probably steps a little crooked on one foot, so it doesn't fully step on the sole, but anyway most of the time we are only with socks.
Όμορφα και μένουν στο ποδαράκι όσο και να τα τραβολογάει. Εμένα ο δικός μου μάλλον πατάει λίγο στραβά στο ένα πόδι οπότε δεν πατάει 100% στη σόλα αλλά ούτως ή άλλως τον περισσότερο καιρό είμαστε μόνο με κάλτσες.
Beautiful and high-quality indoor shoe, made of fabric and slightly warms the little foot while still allowing it to breathe.
After about 2 months of use, I noticed that they have "opened up" because they are made of soft fabric and the child's foot does not stabilize well. Since it is necessary to put stable and sturdy shoes on children at this sensitive age, I stopped using them. Therefore, I would not recommend them.
Όμορφο και ποιοτικό παπουτσάκι σπιτιού, υφασμάτινο και ζεσταίνει ελαφρώς το ποδαράκι και αναπνέει όμως κι ολας.
Μετά από 2 μήνες περίπου χρήσης , παρατήρησα ότι έχουν «ανοίξει» λόγω του ότι είναι από μαλακό ύφασμα και το ποδαράκι του παιδιού δε σταθεροποιείται καλά. Καθότι λοιπόν σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία είναι απαραίτητο να βάζουμε στα παιδάκια σταθερά και γερά παπουτσάκια, έπαψα να τα χρησιμοποιώ. Επομένως δε θα τα πρότεινα.