I have been wearing exclusively Minerva bodysuits for the past 22 years, maybe even more. I have them in various colors and designs (smile, strap, turtleneck...). Because they wear out from washing and use, I renew the ones I wear most often every year. This year, I was met with an unpleasant surprise. They have made the bodysuit with straps smaller and the neckline much deeper. I haven't gained weight, my body hasn't changed. I always used to get a larger size than I needed to feel comfortable (I wear Medium but I get large or XL so they don't show under my clothes and don't squeeze me).. Now the XL is tight!
Φοράω αποκλειστικά κορμακια Minerva τα τελευταία 22χρονια,ίσως και παραπανω. Τα εχω σε διάφορα χρώματα και σχεδια( χαμόγελο, τιραντα,ζιβάγκο...). Επειδή φθείρονται από τα πλυσίματα και τη χρήση, ανανεώνω αυτά που φοραω πιο συχνά κάθε χρόνο. Φέτος με περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη. Εχουν μικρύνει το κορμάκι με τιραντα και έχουν κάνει πολύ σκαφτό το ντεκολτέ. Δεν έχω βάλει κιλά,δεν άλλαξε το σώμα μου. Πάντα έπαιρνα μεγαλύτερο μέγεθος από αυτό που χρειαζόμουν για να νιώθω άνετα(φοράω Medium αλλά παίρνω large ή Xl για να μην φαινονται κατω απο τα ρουχα και να μην με πιεζουν).. Πλέον το Xl είναι σφικτο!
I ordered it because it was very cheap, about half the price of the other minervas. When it arrived, it was defective. I tried to sew it to save it, but it couldn't be saved and I threw it away. I didn't return it because I had already cut it and thought I could fix it. It's a shame because if something is defective, we should say it, not sell it at half price.
Το παρήγγειλα γιατί ήταν πολύ φτηνό, περίπου την μισή τιμή από τα υπόλοιπα μινέρβα. Όταν ήρθε ήταν προβληματικό. Προσπάθησα να το ράψω για να το σώσω, αλλά δεν σωζόταν με τίποτα και το πέταξα. Δεν το γύρισα πίσω γιατί το είχα κόψει και νόμιζα ότι θα το έφτιαχνα. Κρίμα γιατί αν είναι κάτι προβληματικό το λέμε, δεν το πουλάμε μισή τιμή.
I have been wearing exclusively Minerva bodysuits for the past 22 years, maybe even more. I have them in various colors and designs (smile, strap, turtleneck...). Because they wear out from washing and use, I renew the ones I wear most often every year. This year, I was met with an unpleasant surprise. They have made the bodysuit with straps smaller and the neckline much deeper. I haven't gained weight, my body hasn't changed. I always used to get a larger size than I needed to feel comfortable (I wear Medium but I get large or XL so they don't show under my clothes and don't squeeze me).. Now the XL is tight!
Φοράω αποκλειστικά κορμακια Minerva τα τελευταία 22χρονια,ίσως και παραπανω. Τα εχω σε διάφορα χρώματα και σχεδια( χαμόγελο, τιραντα,ζιβάγκο...). Επειδή φθείρονται από τα πλυσίματα και τη χρήση, ανανεώνω αυτά που φοραω πιο συχνά κάθε χρόνο. Φέτος με περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη. Εχουν μικρύνει το κορμάκι με τιραντα και έχουν κάνει πολύ σκαφτό το ντεκολτέ. Δεν έχω βάλει κιλά,δεν άλλαξε το σώμα μου. Πάντα έπαιρνα μεγαλύτερο μέγεθος από αυτό που χρειαζόμουν για να νιώθω άνετα(φοράω Medium αλλά παίρνω large ή Xl για να μην φαινονται κατω απο τα ρουχα και να μην με πιεζουν).. Πλέον το Xl είναι σφικτο!
I ordered it because it was very cheap, about half the price of the other minervas. When it arrived, it was defective. I tried to sew it to save it, but it couldn't be saved and I threw it away. I didn't return it because I had already cut it and thought I could fix it. It's a shame because if something is defective, we should say it, not sell it at half price.
Το παρήγγειλα γιατί ήταν πολύ φτηνό, περίπου την μισή τιμή από τα υπόλοιπα μινέρβα. Όταν ήρθε ήταν προβληματικό. Προσπάθησα να το ράψω για να το σώσω, αλλά δεν σωζόταν με τίποτα και το πέταξα. Δεν το γύρισα πίσω γιατί το είχα κόψει και νόμιζα ότι θα το έφτιαχνα. Κρίμα γιατί αν είναι κάτι προβληματικό το λέμε, δεν το πουλάμε μισή τιμή.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have been wearing exclusively Minerva bodysuits for the past 22 years, maybe even more. I have them in various colors and designs (smile, strap, turtleneck...). Because they wear out from washing and use, I renew the ones I wear most often every year. This year, I was met with an unpleasant surprise. They have made the bodysuit with straps smaller and the neckline much deeper. I haven't gained weight, my body hasn't changed. I always used to get a larger size than I needed to feel comfortable (I wear Medium but I get large or XL so they don't show under my clothes and don't squeeze me).. Now the XL is tight!
Φοράω αποκλειστικά κορμακια Minerva τα τελευταία 22χρονια,ίσως και παραπανω. Τα εχω σε διάφορα χρώματα και σχεδια( χαμόγελο, τιραντα,ζιβάγκο...). Επειδή φθείρονται από τα πλυσίματα και τη χρήση, ανανεώνω αυτά που φοραω πιο συχνά κάθε χρόνο. Φέτος με περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη. Εχουν μικρύνει το κορμάκι με τιραντα και έχουν κάνει πολύ σκαφτό το ντεκολτέ. Δεν έχω βάλει κιλά,δεν άλλαξε το σώμα μου. Πάντα έπαιρνα μεγαλύτερο μέγεθος από αυτό που χρειαζόμουν για να νιώθω άνετα(φοράω Medium αλλά παίρνω large ή Xl για να μην φαινονται κατω απο τα ρουχα και να μην με πιεζουν).. Πλέον το Xl είναι σφικτο!
I ordered it because it was very cheap, about half the price of the other minervas. When it arrived, it was defective. I tried to sew it to save it, but it couldn't be saved and I threw it away. I didn't return it because I had already cut it and thought I could fix it. It's a shame because if something is defective, we should say it, not sell it at half price.
Το παρήγγειλα γιατί ήταν πολύ φτηνό, περίπου την μισή τιμή από τα υπόλοιπα μινέρβα. Όταν ήρθε ήταν προβληματικό. Προσπάθησα να το ράψω για να το σώσω, αλλά δεν σωζόταν με τίποτα και το πέταξα. Δεν το γύρισα πίσω γιατί το είχα κόψει και νόμιζα ότι θα το έφτιαχνα. Κρίμα γιατί αν είναι κάτι προβληματικό το λέμε, δεν το πουλάμε μισή τιμή.
I have been wearing exclusively Minerva bodysuits for the past 22 years, maybe even more. I have them in various colors and designs (smile, strap, turtleneck...). Because they wear out from washing and use, I renew the ones I wear most often every year. This year, I was met with an unpleasant surprise. They have made the bodysuit with straps smaller and the neckline much deeper. I haven't gained weight, my body hasn't changed. I always used to get a larger size than I needed to feel comfortable (I wear Medium but I get large or XL so they don't show under my clothes and don't squeeze me).. Now the XL is tight!
Φοράω αποκλειστικά κορμακια Minerva τα τελευταία 22χρονια,ίσως και παραπανω. Τα εχω σε διάφορα χρώματα και σχεδια( χαμόγελο, τιραντα,ζιβάγκο...). Επειδή φθείρονται από τα πλυσίματα και τη χρήση, ανανεώνω αυτά που φοραω πιο συχνά κάθε χρόνο. Φέτος με περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη. Εχουν μικρύνει το κορμάκι με τιραντα και έχουν κάνει πολύ σκαφτό το ντεκολτέ. Δεν έχω βάλει κιλά,δεν άλλαξε το σώμα μου. Πάντα έπαιρνα μεγαλύτερο μέγεθος από αυτό που χρειαζόμουν για να νιώθω άνετα(φοράω Medium αλλά παίρνω large ή Xl για να μην φαινονται κατω απο τα ρουχα και να μην με πιεζουν).. Πλέον το Xl είναι σφικτο!
I ordered it because it was very cheap, about half the price of the other minervas. When it arrived, it was defective. I tried to sew it to save it, but it couldn't be saved and I threw it away. I didn't return it because I had already cut it and thought I could fix it. It's a shame because if something is defective, we should say it, not sell it at half price.
Το παρήγγειλα γιατί ήταν πολύ φτηνό, περίπου την μισή τιμή από τα υπόλοιπα μινέρβα. Όταν ήρθε ήταν προβληματικό. Προσπάθησα να το ράψω για να το σώσω, αλλά δεν σωζόταν με τίποτα και το πέταξα. Δεν το γύρισα πίσω γιατί το είχα κόψει και νόμιζα ότι θα το έφτιαχνα. Κρίμα γιατί αν είναι κάτι προβληματικό το λέμε, δεν το πουλάμε μισή τιμή.