Much nicer and more elegant up close. Purchased for 50 euros.
Comparatively slower in boiling than the previous one, which was not even a well-known brand.
The outer surface gets quite hot, but I wouldn't say excessively. I have seen much worse in all-metal kettles.
Now, as for the noise, it seems quite quiet to me, I don't know why other reviews say the opposite (in the silver color).
If someone wants a completely noiseless kettle, I suppose they should choose one with a double wall.
Finally, the filter is quite dense, so it reduces the water flow a bit, which is positive for me. Of course, the way it is positioned, even if you turn the kettle upside down, there is still half a finger of water inside, but it's not something that bothers me, it just needs a light shake towards the end.
This also means that it is not ideal for pour over. If the water level is close to half a liter, the flow is a bit unstable.
Πολύ πιο ωραίος και κομψός από κοντά. Αγορασμένος στα 50 ευρώ.
Συγκριτικά πιο αργός στο βράσιμο από τον προηγούμενο που δεν ήταν καν γνωστής μάρκας.
Η εξωτερική επιφάνεια ζεσταίνεται αρκετά αλλά δεν θα έλεγα υπερβολικά. Έχω δει πολύ χειρότερα σε ολομέταλους βραστήρες.
Τώρα όσον αφορά τον θόρυβο, μου φαίνεται αρκετά αθόρυβος, δεν ξέρω γιατί λένε το αντίθετο οι άλλες αξιολογήσεις (στο ασημί χρώμα).
Αν κάποιος θέλει εντελώς αθόρυβο βραστήρα θα πρέπει φαντάζομαι να επιλέξει με διπλό τοίχωμα.
Τέλος το φίλτρο είναι αρκετά πυκνό ώστε μειώνει λίγο τη ροή του νερού που για μένα είναι θετικό. Βέβαια έτσι όπως είναι τοποθετημένο ακόμη κι αν αναποδογυρίσεις τον βραστήρα μένει μισό δάχτυλο νερό μέσα αλλά δεν είναι κάτι που με ενοχλεί, απλά θέλει ελαφρύ κούνημα προς το τέλος.
Αυτό επίσης σημαίνει ότι δεν είναι ιδανικός για pour over. Αν η στάθμη του νερού είναι κοντά στο μισό λίτρο, η ροή είναι λίγο ασταθής.