Beautiful base, very stable and high-quality. Essentially, it sticks to the bottom of the laptop (can be detached as many times as you want) and the only thing you need to be careful about is the laptop's ventilation not being in that area, although in my case, when it is set up, it creates a gap so the grille doesn't get blocked. I am very satisfied, I think it is unique in its kind.. comfortably fits a 15.6-inch laptop.
Update July 2022: Well, after a year of use, unfortunately, the base has somewhat disintegrated, as the main material in some support points is cardboard. Essentially, this base is worth having for a laptop that 1) doesn't have the ventilation grille at the bottom and therefore doesn't block it, and 2) is not the main support base but is used in emergency situations, e.g. travel, as it is beautiful and very convenient for transportation. In any other case, for a permanent base (like I had it), it won't hold up... even if you have it in one spot without any wear and tear. It's a pity because I really loved it, it's very funky and unique!
P.S. I am attaching a picture where -hopefully- you can see the point where it disintegrated...
Πανέμορφη βάση, πολύ σταθερή και ποιοτική. Στην ουσία κολλάει στο κάτω μέρος του λάπτοπ (μπορεί και να ξεκολλήσει όσες φορές θέλετε) και το μόνο που πρέπει να προσέξετε είναι ο εξαερισμός του λάπτοπ να μην είναι σε εκείνο το σημείο αν και, στην δική μου περίπτωση, όταν στήνεται, δημιουργείται ένα κενό και έτσι, δε μπουκώνει η σχάρα. Είμαι πολύ ευχαριστημένη, νομίζω είναι μοναδικό στο είδος του.. καλύπτει άνετα λαπτοπ 15.6
update Ιούλιος 2022: λοιπόν μετά από έναν χρόνο χρήσης, η βάση δυστυχώς ψιλοδιαλύθηκε, καθώς το βασικό υλικό της σε κάποια σημεία στήριξης είναι χάρτινο. Στην ουσία αυτή η βάση αξίζει να την έχεις σε λάπτοπ που 1ον) δεν έχει τη σχάρα εξαερισμού από κάτω και άρα δεν τον κλείνει και 2ον) να μην είναι η βασική βάση στήριξης αλλά να χρησιμοποιείται σε έκτακτες περιστάσεις π.χ. ταξίδι καθώς και όμορφη είναι και βολικότατη για μεταφορά. Σε άλλη περίπτωση, για μόνιμη βάση (όπως την είχα εγώ) δε θα αντέξει... ακόμη και σε ένα σημείο να την έχεις χωρίς καταπόνηση πέρα δώθε. Κρίμα και την αγάπησα πολύ, είναι πολύ funky και ξεχωριστή!
Υ.Γ. Παραθέτω εικόνα όπου φαίνεται -ελπίζω- το σημείο όπου διαλύθηκε...