for a tenner that I got it for my workout it's perfect
just the dial is dark and you can't see if there isn't good lighting.
its light is great.
για ένα δεκαρικο που το πήρα για την γυμναστική μου είναι άψογο
απλά το καντράν είναι σκούρο και δεν μπορείς να δεις αν δεν έχει καλό φωτισμό.
το φώς του είναι τζάμι.
Good cheap watch. After a while I noticed that the time needs to be readjusted at regular intervals because the seconds go back. It does its job very well for its money in my opinion.
καλό φθηνό ρολόι. Μετά από λίγο καιρό παρατήρησα πως η ώρα χρειάζεται ανά τακτά διαστήματα χρειάζεται να ξανάρυθμιζεις γιατί πάνε πιο πίσω τα δευτερόλεπτα. Τη δουλειά του για τα λεφτά του την κάνει πολύ καλά κατά τη γνώμη μου.
I put it in my will for my grandchildren to have.
So simple, so good.
Value for money, it does what you get it for - TELLS THE TIME - AND IT TELLS IT WELL
If you want a simple, understated watch without spending a lot just to do your job, welcome.
Το έβαλα στην διαθήκη μου να το πάρουν τα εγγόνια μου.
Τόσο απλά, τόσο καλό.
Value for money, κάνει αυτό για τι οποίο το παίρνεις - ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ - ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ
Αμα θες ένα ρολογάκι απλό-λιτό χωρίς να δώσεις πολλά απλά για να κάνεις την δουλειά σου, καλορίζικο.
This watch is extremely practical for manual work and not for everyday use due to its large volume. Despite its size, it is designed with an emphasis on easy time reading. However, its weight may be slightly noticeable to anyone wearing it, but it is worth the money for something so simple and useful.
Το ρολόι αυτό είναι εξαιρετικά πρακτικό για χειρονακτική εργασία και όχι για καθημερινή χρήση λόγω του μεγάλου όγκου που έχει. Παρά το μεγάλο μέγεθος, είναι σχεδιασμένο με έμφαση στην ευκολία ανάγνωσης της ώρας.Ωστόσο το βάρος του μπορεί να είναι λίγο παραπάνω αισθητό σε όποιον το φορέσει ,αλλά αξίζει τα χρήματα για κάτι τόσο απλό και χρήσιμο.
I have bought it twice and now I will buy it again. The only thing that happened was the strap breaking and that... satisfied for army special forces and for water sports that I also used it for, also stylish for general use
το έχω πάρει 2 φορές και τώρα θα το ξανά πάρω το μόνο που έπαθε ήταν να χαλάσει το λουρί και αυτό .. ικανοποιημένος για στρατό ειδικές δυνάμεις και για θαλάσσια σπορ που δούλευα επίσης κομψό για γενική χρήση
Very good watch at a very low price! I bought the watch three years ago to wear it at work, the only thing that happened was the strap breaking, but I immediately bought a new one since the price is so low that it's not worth repairing it..!
Πολύ καλό ρολόι σε πολύ χαμηλή τιμή! Είχα αγοράσει το ρολόι πριν τρία και χρόνια για να το φοράω στην δουλειά μου το μόνο που έπαθε ήταν να χαλάσει το λουράκι τού πήρα άμεσα καινούργιο μίας και η τιμή του είναι τόσο χαμηλή που δεν συμφέρει να το επιδιορθώσω..!
Very good digital watch for its price, in two years I changed its strap with a new silicone one and everything is fine. I recommend it as a good choice.
Πολύ καλό ψηφιακό ρολόι για τα χρήματα του, στα δυο Χρόνια άλλαξα το λουράκι του με νέο σιλικόνης και όλα καλά. Καλή επιλογή σας το συνιστώ .
Simply perfect.... I bought it for work because I am not careful. In the end, I didn't take it off my hand for two years until the strap was about to break, so I ordered another skmei 1257 and I hope it will withstand the same. Of course, I will order the 1246 again because the new one is slightly bigger but not heavier and I haven't gotten used to it... Bravo to them for the construction and just a little reminder for the merchants to pay attention to the prices because on big foreign websites the prices are stable and here we see small increases in demand over time...
Απλά τέλειο....το αγόρασα για τη δουλειά γιατί δεν είμαι προσεκτικός. Τελικά δύο χρόνια δε το έβγαλα από το χέρι μου μέχρι που ήταν να κοπεί το λουράκι και παρήγγειλα άλλο skmei το 1257 και ευελπιστώ να αντέξει το ίδιο. Βέβαια θα παραγγείλω πάλι το 1246 γιατί το νέο είναι λίγο μεγαλύτερο αλλά όχι βαρύτερο και δε το εχω συνηθίσει... Μπράβο τους για τη κατασκευή και απλά λίγο οι έμποροι να προσέξουν λίγο τις τιμές γιατί σε μεγάλα sites του εξωτερικού οι τιμές είναι σταθερές και εδώ βλέπουμε καιρό με τον καιρό μικρές αυξήσεις λίγο της ζήτησης...
Interesting little watch, it's definitely worth the money. Beautiful, it has plenty of options and it's quite comfortable. Even if you get it with a black dial, you can still see the time during midday in the sun without any problem. The screen lights up with the press of a button, but it only lasts for 2 seconds, just enough to see the time.
Ενδιαφέρον ρολογάκι, για τα λεφτά του αξίζει πολύ. Όμορφο, έχει αρκετές επιλογές και αρκετά άνετο. Ακόμα και με μαύρο καντράν να το πάρετε, βλέπετε την ώρα και μέρα μεσημέρι στον ήλιο χωρίς πρόβλημα. Η οθόνη φωτίζει με το πάτημα ενός κουμπιού, αλλά διαρκεί 2 δευτερόλεπτα, ίσα ίσα για να δεις την ώρα.
For 4 years now, it has not left my hand. Even when I fell with a motorcycle, the only thing that happened was that the factory straps broke while I was dragging myself on the road with it
Εδω και 4 χρονια δεν εχει βγει απ το χερι μου
Μεχρι και σε πέσιμο με μηχανη το μονο που επαθε ηταν να χαλασουν τα εργοστασιακα λουρακια ενω σερνομουν σε ολο τον δρομο πανω σε αυτο
Just received it, made the settings in 2 minutes. Very nice watch, it doesn't look cheap at all. We'll see how long it will last. I got it for heavy-duty work. Its screen shows the time perfectly with large digits. I got the green strap with a black background on the background.
μολις το παρελαβα σε 2 λεπτα εκανα τις ρυθμισεις.πολυ ομορφο ρολογακι δε διχνει με τιποτα φτηνιαρικο.μενει να δουμε ποσο θα κρατησει.το πηρα για βαρια εργασια.η οθονη του διχνει μια χαρα την ωρα με μεγαλα ψηφια.πηρα το πρασινο λουρακι με μαυρο φοντο στο μπακραουντ.
For its price, it seems to do the job I want and even more. So far, I recommend it. It remains to be tested in conditions... up to 5atm. Let's see there.
Για τα χρήματά του φαίνεται πως κάνει τη δουλειά που το θέλω και αρκετά παραπάνω. Μέχρι στιγμής το συνιστώ. Μένει να δοκιμαστεί και σε συνθήκες....έως 5atm. Εκεί να δούμε.
Value for money, very good waterproof digital watch, I bought it for the army and it was very useful. I have had it for almost 1 year. Comfortable on the hand, only once when I tried to put my hand in my pocket, the strap came out of its place, but I fixed it again!
Value for money, πολύ καλό αδιάβροχο ψηφιακό ρολόι, το αγόρασα για τον στρατό και βόλεψε πολύ. Το έχω σχεδόν 1 χρόνο. 'Ανετο στο χέρι, μόνο μια φορά που πήγα να βάλω χέρι στην τσέπη βγήκε απο την θέση του το λουράκι αλλά το ξαναέφτιαξα!
Just received it and I will mention what interests me the most in a watch.
1. I can easily see the time (presbyopia).
2. Size and fit on the wrist.
3. Strong illumination.
4. Buttons that are not accidentally pressed.
5. Very good viewing angles (improved a lot compared to previous SKMEI models).
6. The strap is long but not great, but I don't complain because of its price, so I changed it before even wearing it with a two-tone NATO ZULU strap that I think suits it very well.
Definitely value for money
Μόλις το παρέλαβα και θα αναφερθώ σε αυτά που με ενδιαφέρουν περισσότερο σε ένα ρολόι.
1. Βλέπω πανεύκολα την ώρα (πρεσβυωπία)
2. Μέγεθος και στάση στον καρπό.
3. Ισχυρός φωτισμός.
4. Κουμπιά που δεν πατιούνται κατά λάθος.
5. Πολύ καλές γωνίες θέασης (βελτιώθηκε πολύ σε σχέση με παλαιότερα SKMEI).
6. Το λουράκι του μακρύ μεν, μάπα δε αλλά δεν παραπονιέμαι λόγω της τιμής του για αυτό το άλλαξα πριν καν το φορέσω με ένα δίχρωμο ΝΑΤΟ ZULU που θεωρώ ότι του πάει πολύ.
Tireless worker.
I have had it since mid-March and with daily use and use in the sea (swimming), this watch doesn't notice anything at all!
Ακούραστος εργάτης.
Το έχω από τα μέσα Μαρτίου και με καθημερινή χρήση και χρήση στη θάλασσα ( κολύμβηση) το ρολόι αυτό δεν καταλαβαίνει τίποτα απολύτως!
I received it today, 07/12/22. As for its functions, it is beautiful and discreet. It has, apart from the time, a timer option, countdown, date and chronology, a fairly loud alarm for whether you are awake or lightly asleep, a second time display for areas with different time zones, and sound per menu. At first glance, it looks good. I hope it continues to be.
The 4/5 stars are purely because I haven't had it for more than 24 hours.
Update 09/06/22.
Having spent 2 months with it, using the alarm clock, timer, and countdown daily, as well as 1 week of daily use in seawater, I have to say it is a tremendously value for money purchase. It has performed very well in everything it has been through. Also, for some reason, many consider it to be much more expensive than the 12 euros it cost me.
Το παρέλαβα σήμερα, 12/07/22. Όσον αφορά τις λειτουργίες του, είναι όμορφο και διακριτικό. Έχει, πέραν φυσικά της ώρας, επιλογή χρονόμετρου, αντίστροφη μέτρηση, ημερομηνία και χρονολογία, ξυπνητήρι αρκετά δυνατό για αν είσαι ξύπνιος ή κοιμάσαι ελαφριά, εμφάνιση 2η ώρας για περιοχές με διαφορετική ζώνη και ήχο ανα μενού. Εκ πρώτης όψεως φαίνεται καλό. Εύχομαι να συνεχίσει να είναι.
Τα 4/5 αστέρια είναι καθαρά επειδή δεν το έχω παραπάνω από 24 ώρες.
Update 06/09/22.
Έχοντας περάσει 2 μήνες μαζί του, με καθημερινή χρήση του ξυπνητηριού, του χρονόμετρο και της αντίστροφης μέτρησης, καθώς και 1 εβδομάδας καθημερινής χρήσης σε θαλασσινό νερό, έχω να πω πως είναι μια τρομερά value for money αγορά. Έχει ανταπεξέλθει πάρα πολύ καλά σε ότι έχει περάσει. Επίσης, για κάποιο λόγο, πολλοί το περνούν για κάποιο πολύ ακριβότερο από τα 12 euro που μου στοίχισε.
I use it for daily use. It is accurate, easy to read, and beautiful in hand. For its price, the materials are satisfactory. Ideal for every day without worrying if it gets damaged. For the whole package at its excellent price, I give it 5 stars because I consider it a useful everyday tool that is fair for what it offers you. After 3 years, it continues to work without problems.
Το χρησιμοποιώ για καθημερινή χρήση. Είναι ακριβές, ευανάγωστο και όμορφο στο χέρι. Για τα χρήματα του, τα υλικά του είναι ικανοποιητικά. Ιδανικό για κάθε ημέρα χωρίς να σε νοιάζει αν πάθει κάτι. Για όλο το πακέτο στην εξαιρετική του τιμή του, βάζω 5 αστέρια γιατί το θεωρώ ένα χρήσιμο καθημερινό εργαλείο που είναι τίμιο για αυτά που σου δίνει.
Μετά από 3 χρόνια συνεχίζει να λειτουργεί χωρίς προβλήματα.
Very lightweight, you don't realize you're wearing it, the light is very bright but it doesn't last long. It's worth its money. If you want something economical, you get it!
Πολύ ελαφρύ δν καταλαβαίνεις οτι το φοράς, το φωτάκι πάρα πολύ φωτεινό αλλά κρατάει λίγο.
Αξίζει τα λεφτά του. εαν θέλεις κατι οικονομικό το παίρνεις!!!!
I received this watch today. I cannot comment on its flawless operation, but I would like to mention that it is so well-crafted that it has a protective glass on the screen, it had a protective sticker on the bracelet clip, it fits perfectly on the wrist, it is lightweight, and it also comes with a warranty card!! I will come back with a more detailed review after some time of use.
Παρέλαβα το συγκεκριμένο ρολόϊ σήμερα. Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για την απροβλημάτιστη λειτουργία του, αλλά θα ήθελα να αναφέρω ότι είναι τόσο προσεγμένο που έχει τοποθετημένο προστατευτικό τζαμάκι στην οθόνη, είχε προστατευτικό αυτοκόλλητο στο κλιπ του μπρασελέ, εφαρμόζει πλήρως στο χέρι, είναι ελαφρύ, ενώ έχει και κάρτα εγγύησης!! Θα επανέλθω με αναλυτικότερη κριτική μετά από κάποιο διάστημα χρήσης.
Really for 8€ I believe that not only is it worth it, but even more so!! You don't care, my child, if it breaks and it is very practical! It looks like a watch worth 30-40€ and definitely not a celebration!! It doesn't lose a second!! If you want it for work and you don't care if it gets scratched, etc., then blindly go for it
Πραγματικά για 8€ πιστεύω ότι όχι απλά αξίζει αλλά με το παραπάνω!! Δε σε νοιαζει ρε παιδί μου άμα χαλάσει και είναι πάρα πολύ πρακτικό! μοιάζει για ρολόι των 30-40 € και σε καμία περίπτωση πανηγυριού!! Δε χάνει δευτερόλεπτο!! Αν το θες για δουλειά και να μη σε νοιαζει αν θα γρατζουνιστεί κτλπ τότε με κλειστά μάτια
Quite elegant...
I needed it for work...
Under the sun, the time is clearly visible...
And the good thing is that it works in dual time if you want, for example, I work at an airport, it is essential for me to see the time in UTC...
so with just one click, I switch to local time...
Αρκετά κομψό...
το χρειαζόμουν για τη δουλειά...
σε συνθήκες κάτω από τον ήλιο φαίνεται πεντακάθαρα η ώρα...
και το καλό είναι ότι δουλεύει σε διπλή ώρα αν θες, πχ εγώ που δουλεύω σε αεροδρόμιο, μου είναι απαραίτητο να βλέπω την ώρα σε UTC...
οπότε απλά με ένα κλικ μετά το γυρνώ σε τοπική...
A decent watch for the use I want it for and for its job. My only objection is that the glass on top came slightly scratched, as if it had been damaged. It's not a big deal, but it does catch the eye.
Μια χαρά ρολόι για τη χρήση που τη θέλω και για τη δουλειά του. Η μόνη μου ένσταση είναι ότι ήρθε ελαφρώς γρατσουνισμένο το τζαμάκι από πάνω, σαν να είχε φθαρεί. Αδιάφορο μεν, αλλά τραβάει το βλέμμα αυτό.
for a tenner that I got it for my workout it's perfect
just the dial is dark and you can't see if there isn't good lighting.
its light is great.
για ένα δεκαρικο που το πήρα για την γυμναστική μου είναι άψογο
απλά το καντράν είναι σκούρο και δεν μπορείς να δεις αν δεν έχει καλό φωτισμό.
το φώς του είναι τζάμι.
Good cheap watch. After a while I noticed that the time needs to be readjusted at regular intervals because the seconds go back. It does its job very well for its money in my opinion.
καλό φθηνό ρολόι. Μετά από λίγο καιρό παρατήρησα πως η ώρα χρειάζεται ανά τακτά διαστήματα χρειάζεται να ξανάρυθμιζεις γιατί πάνε πιο πίσω τα δευτερόλεπτα. Τη δουλειά του για τα λεφτά του την κάνει πολύ καλά κατά τη γνώμη μου.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
for a tenner that I got it for my workout it's perfect
just the dial is dark and you can't see if there isn't good lighting.
its light is great.
για ένα δεκαρικο που το πήρα για την γυμναστική μου είναι άψογο
απλά το καντράν είναι σκούρο και δεν μπορείς να δεις αν δεν έχει καλό φωτισμό.
το φώς του είναι τζάμι.
Good cheap watch. After a while I noticed that the time needs to be readjusted at regular intervals because the seconds go back. It does its job very well for its money in my opinion.
καλό φθηνό ρολόι. Μετά από λίγο καιρό παρατήρησα πως η ώρα χρειάζεται ανά τακτά διαστήματα χρειάζεται να ξανάρυθμιζεις γιατί πάνε πιο πίσω τα δευτερόλεπτα. Τη δουλειά του για τα λεφτά του την κάνει πολύ καλά κατά τη γνώμη μου.
I put it in my will for my grandchildren to have.
So simple, so good.
Value for money, it does what you get it for - TELLS THE TIME - AND IT TELLS IT WELL
If you want a simple, understated watch without spending a lot just to do your job, welcome.
Το έβαλα στην διαθήκη μου να το πάρουν τα εγγόνια μου.
Τόσο απλά, τόσο καλό.
Value for money, κάνει αυτό για τι οποίο το παίρνεις - ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ - ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ
Αμα θες ένα ρολογάκι απλό-λιτό χωρίς να δώσεις πολλά απλά για να κάνεις την δουλειά σου, καλορίζικο.
This watch is extremely practical for manual work and not for everyday use due to its large volume. Despite its size, it is designed with an emphasis on easy time reading. However, its weight may be slightly noticeable to anyone wearing it, but it is worth the money for something so simple and useful.
Το ρολόι αυτό είναι εξαιρετικά πρακτικό για χειρονακτική εργασία και όχι για καθημερινή χρήση λόγω του μεγάλου όγκου που έχει. Παρά το μεγάλο μέγεθος, είναι σχεδιασμένο με έμφαση στην ευκολία ανάγνωσης της ώρας.Ωστόσο το βάρος του μπορεί να είναι λίγο παραπάνω αισθητό σε όποιον το φορέσει ,αλλά αξίζει τα χρήματα για κάτι τόσο απλό και χρήσιμο.
I have bought it twice and now I will buy it again. The only thing that happened was the strap breaking and that... satisfied for army special forces and for water sports that I also used it for, also stylish for general use
το έχω πάρει 2 φορές και τώρα θα το ξανά πάρω το μόνο που έπαθε ήταν να χαλάσει το λουρί και αυτό .. ικανοποιημένος για στρατό ειδικές δυνάμεις και για θαλάσσια σπορ που δούλευα επίσης κομψό για γενική χρήση
Very good watch at a very low price! I bought the watch three years ago to wear it at work, the only thing that happened was the strap breaking, but I immediately bought a new one since the price is so low that it's not worth repairing it..!
Πολύ καλό ρολόι σε πολύ χαμηλή τιμή! Είχα αγοράσει το ρολόι πριν τρία και χρόνια για να το φοράω στην δουλειά μου το μόνο που έπαθε ήταν να χαλάσει το λουράκι τού πήρα άμεσα καινούργιο μίας και η τιμή του είναι τόσο χαμηλή που δεν συμφέρει να το επιδιορθώσω..!
Very good digital watch for its price, in two years I changed its strap with a new silicone one and everything is fine. I recommend it as a good choice.
Πολύ καλό ψηφιακό ρολόι για τα χρήματα του, στα δυο Χρόνια άλλαξα το λουράκι του με νέο σιλικόνης και όλα καλά. Καλή επιλογή σας το συνιστώ .
Simply perfect.... I bought it for work because I am not careful. In the end, I didn't take it off my hand for two years until the strap was about to break, so I ordered another skmei 1257 and I hope it will withstand the same. Of course, I will order the 1246 again because the new one is slightly bigger but not heavier and I haven't gotten used to it... Bravo to them for the construction and just a little reminder for the merchants to pay attention to the prices because on big foreign websites the prices are stable and here we see small increases in demand over time...
Απλά τέλειο....το αγόρασα για τη δουλειά γιατί δεν είμαι προσεκτικός. Τελικά δύο χρόνια δε το έβγαλα από το χέρι μου μέχρι που ήταν να κοπεί το λουράκι και παρήγγειλα άλλο skmei το 1257 και ευελπιστώ να αντέξει το ίδιο. Βέβαια θα παραγγείλω πάλι το 1246 γιατί το νέο είναι λίγο μεγαλύτερο αλλά όχι βαρύτερο και δε το εχω συνηθίσει... Μπράβο τους για τη κατασκευή και απλά λίγο οι έμποροι να προσέξουν λίγο τις τιμές γιατί σε μεγάλα sites του εξωτερικού οι τιμές είναι σταθερές και εδώ βλέπουμε καιρό με τον καιρό μικρές αυξήσεις λίγο της ζήτησης...
Interesting little watch, it's definitely worth the money. Beautiful, it has plenty of options and it's quite comfortable. Even if you get it with a black dial, you can still see the time during midday in the sun without any problem. The screen lights up with the press of a button, but it only lasts for 2 seconds, just enough to see the time.
Ενδιαφέρον ρολογάκι, για τα λεφτά του αξίζει πολύ. Όμορφο, έχει αρκετές επιλογές και αρκετά άνετο. Ακόμα και με μαύρο καντράν να το πάρετε, βλέπετε την ώρα και μέρα μεσημέρι στον ήλιο χωρίς πρόβλημα. Η οθόνη φωτίζει με το πάτημα ενός κουμπιού, αλλά διαρκεί 2 δευτερόλεπτα, ίσα ίσα για να δεις την ώρα.
For 4 years now, it has not left my hand. Even when I fell with a motorcycle, the only thing that happened was that the factory straps broke while I was dragging myself on the road with it
Εδω και 4 χρονια δεν εχει βγει απ το χερι μου
Μεχρι και σε πέσιμο με μηχανη το μονο που επαθε ηταν να χαλασουν τα εργοστασιακα λουρακια ενω σερνομουν σε ολο τον δρομο πανω σε αυτο
Just received it, made the settings in 2 minutes. Very nice watch, it doesn't look cheap at all. We'll see how long it will last. I got it for heavy-duty work. Its screen shows the time perfectly with large digits. I got the green strap with a black background on the background.
μολις το παρελαβα σε 2 λεπτα εκανα τις ρυθμισεις.πολυ ομορφο ρολογακι δε διχνει με τιποτα φτηνιαρικο.μενει να δουμε ποσο θα κρατησει.το πηρα για βαρια εργασια.η οθονη του διχνει μια χαρα την ωρα με μεγαλα ψηφια.πηρα το πρασινο λουρακι με μαυρο φοντο στο μπακραουντ.
For its price, it seems to do the job I want and even more. So far, I recommend it. It remains to be tested in conditions... up to 5atm. Let's see there.
Για τα χρήματά του φαίνεται πως κάνει τη δουλειά που το θέλω και αρκετά παραπάνω. Μέχρι στιγμής το συνιστώ. Μένει να δοκιμαστεί και σε συνθήκες....έως 5atm. Εκεί να δούμε.
Value for money, very good waterproof digital watch, I bought it for the army and it was very useful. I have had it for almost 1 year. Comfortable on the hand, only once when I tried to put my hand in my pocket, the strap came out of its place, but I fixed it again!
Value for money, πολύ καλό αδιάβροχο ψηφιακό ρολόι, το αγόρασα για τον στρατό και βόλεψε πολύ. Το έχω σχεδόν 1 χρόνο. 'Ανετο στο χέρι, μόνο μια φορά που πήγα να βάλω χέρι στην τσέπη βγήκε απο την θέση του το λουράκι αλλά το ξαναέφτιαξα!
Just received it and I will mention what interests me the most in a watch.
1. I can easily see the time (presbyopia).
2. Size and fit on the wrist.
3. Strong illumination.
4. Buttons that are not accidentally pressed.
5. Very good viewing angles (improved a lot compared to previous SKMEI models).
6. The strap is long but not great, but I don't complain because of its price, so I changed it before even wearing it with a two-tone NATO ZULU strap that I think suits it very well.
Definitely value for money
Μόλις το παρέλαβα και θα αναφερθώ σε αυτά που με ενδιαφέρουν περισσότερο σε ένα ρολόι.
1. Βλέπω πανεύκολα την ώρα (πρεσβυωπία)
2. Μέγεθος και στάση στον καρπό.
3. Ισχυρός φωτισμός.
4. Κουμπιά που δεν πατιούνται κατά λάθος.
5. Πολύ καλές γωνίες θέασης (βελτιώθηκε πολύ σε σχέση με παλαιότερα SKMEI).
6. Το λουράκι του μακρύ μεν, μάπα δε αλλά δεν παραπονιέμαι λόγω της τιμής του για αυτό το άλλαξα πριν καν το φορέσω με ένα δίχρωμο ΝΑΤΟ ZULU που θεωρώ ότι του πάει πολύ.
Tireless worker.
I have had it since mid-March and with daily use and use in the sea (swimming), this watch doesn't notice anything at all!
Ακούραστος εργάτης.
Το έχω από τα μέσα Μαρτίου και με καθημερινή χρήση και χρήση στη θάλασσα ( κολύμβηση) το ρολόι αυτό δεν καταλαβαίνει τίποτα απολύτως!
I received it today, 07/12/22. As for its functions, it is beautiful and discreet. It has, apart from the time, a timer option, countdown, date and chronology, a fairly loud alarm for whether you are awake or lightly asleep, a second time display for areas with different time zones, and sound per menu. At first glance, it looks good. I hope it continues to be.
The 4/5 stars are purely because I haven't had it for more than 24 hours.
Update 09/06/22.
Having spent 2 months with it, using the alarm clock, timer, and countdown daily, as well as 1 week of daily use in seawater, I have to say it is a tremendously value for money purchase. It has performed very well in everything it has been through. Also, for some reason, many consider it to be much more expensive than the 12 euros it cost me.
Το παρέλαβα σήμερα, 12/07/22. Όσον αφορά τις λειτουργίες του, είναι όμορφο και διακριτικό. Έχει, πέραν φυσικά της ώρας, επιλογή χρονόμετρου, αντίστροφη μέτρηση, ημερομηνία και χρονολογία, ξυπνητήρι αρκετά δυνατό για αν είσαι ξύπνιος ή κοιμάσαι ελαφριά, εμφάνιση 2η ώρας για περιοχές με διαφορετική ζώνη και ήχο ανα μενού. Εκ πρώτης όψεως φαίνεται καλό. Εύχομαι να συνεχίσει να είναι.
Τα 4/5 αστέρια είναι καθαρά επειδή δεν το έχω παραπάνω από 24 ώρες.
Update 06/09/22.
Έχοντας περάσει 2 μήνες μαζί του, με καθημερινή χρήση του ξυπνητηριού, του χρονόμετρο και της αντίστροφης μέτρησης, καθώς και 1 εβδομάδας καθημερινής χρήσης σε θαλασσινό νερό, έχω να πω πως είναι μια τρομερά value for money αγορά. Έχει ανταπεξέλθει πάρα πολύ καλά σε ότι έχει περάσει. Επίσης, για κάποιο λόγο, πολλοί το περνούν για κάποιο πολύ ακριβότερο από τα 12 euro που μου στοίχισε.
I use it for daily use. It is accurate, easy to read, and beautiful in hand. For its price, the materials are satisfactory. Ideal for every day without worrying if it gets damaged. For the whole package at its excellent price, I give it 5 stars because I consider it a useful everyday tool that is fair for what it offers you. After 3 years, it continues to work without problems.
Το χρησιμοποιώ για καθημερινή χρήση. Είναι ακριβές, ευανάγωστο και όμορφο στο χέρι. Για τα χρήματα του, τα υλικά του είναι ικανοποιητικά. Ιδανικό για κάθε ημέρα χωρίς να σε νοιάζει αν πάθει κάτι. Για όλο το πακέτο στην εξαιρετική του τιμή του, βάζω 5 αστέρια γιατί το θεωρώ ένα χρήσιμο καθημερινό εργαλείο που είναι τίμιο για αυτά που σου δίνει.
Μετά από 3 χρόνια συνεχίζει να λειτουργεί χωρίς προβλήματα.
Very lightweight, you don't realize you're wearing it, the light is very bright but it doesn't last long. It's worth its money. If you want something economical, you get it!
Πολύ ελαφρύ δν καταλαβαίνεις οτι το φοράς, το φωτάκι πάρα πολύ φωτεινό αλλά κρατάει λίγο.
Αξίζει τα λεφτά του. εαν θέλεις κατι οικονομικό το παίρνεις!!!!
I received this watch today. I cannot comment on its flawless operation, but I would like to mention that it is so well-crafted that it has a protective glass on the screen, it had a protective sticker on the bracelet clip, it fits perfectly on the wrist, it is lightweight, and it also comes with a warranty card!! I will come back with a more detailed review after some time of use.
Παρέλαβα το συγκεκριμένο ρολόϊ σήμερα. Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για την απροβλημάτιστη λειτουργία του, αλλά θα ήθελα να αναφέρω ότι είναι τόσο προσεγμένο που έχει τοποθετημένο προστατευτικό τζαμάκι στην οθόνη, είχε προστατευτικό αυτοκόλλητο στο κλιπ του μπρασελέ, εφαρμόζει πλήρως στο χέρι, είναι ελαφρύ, ενώ έχει και κάρτα εγγύησης!! Θα επανέλθω με αναλυτικότερη κριτική μετά από κάποιο διάστημα χρήσης.
Really for 8€ I believe that not only is it worth it, but even more so!! You don't care, my child, if it breaks and it is very practical! It looks like a watch worth 30-40€ and definitely not a celebration!! It doesn't lose a second!! If you want it for work and you don't care if it gets scratched, etc., then blindly go for it
Πραγματικά για 8€ πιστεύω ότι όχι απλά αξίζει αλλά με το παραπάνω!! Δε σε νοιαζει ρε παιδί μου άμα χαλάσει και είναι πάρα πολύ πρακτικό! μοιάζει για ρολόι των 30-40 € και σε καμία περίπτωση πανηγυριού!! Δε χάνει δευτερόλεπτο!! Αν το θες για δουλειά και να μη σε νοιαζει αν θα γρατζουνιστεί κτλπ τότε με κλειστά μάτια
Quite elegant...
I needed it for work...
Under the sun, the time is clearly visible...
And the good thing is that it works in dual time if you want, for example, I work at an airport, it is essential for me to see the time in UTC...
so with just one click, I switch to local time...
Αρκετά κομψό...
το χρειαζόμουν για τη δουλειά...
σε συνθήκες κάτω από τον ήλιο φαίνεται πεντακάθαρα η ώρα...
και το καλό είναι ότι δουλεύει σε διπλή ώρα αν θες, πχ εγώ που δουλεύω σε αεροδρόμιο, μου είναι απαραίτητο να βλέπω την ώρα σε UTC...
οπότε απλά με ένα κλικ μετά το γυρνώ σε τοπική...
A decent watch for the use I want it for and for its job. My only objection is that the glass on top came slightly scratched, as if it had been damaged. It's not a big deal, but it does catch the eye.
Μια χαρά ρολόι για τη χρήση που τη θέλω και για τη δουλειά του. Η μόνη μου ένσταση είναι ότι ήρθε ελαφρώς γρατσουνισμένο το τζαμάκι από πάνω, σαν να είχε φθαρεί. Αδιάφορο μεν, αλλά τραβάει το βλέμμα αυτό.
for a tenner that I got it for my workout it's perfect
just the dial is dark and you can't see if there isn't good lighting.
its light is great.
για ένα δεκαρικο που το πήρα για την γυμναστική μου είναι άψογο
απλά το καντράν είναι σκούρο και δεν μπορείς να δεις αν δεν έχει καλό φωτισμό.
το φώς του είναι τζάμι.
Good cheap watch. After a while I noticed that the time needs to be readjusted at regular intervals because the seconds go back. It does its job very well for its money in my opinion.
καλό φθηνό ρολόι. Μετά από λίγο καιρό παρατήρησα πως η ώρα χρειάζεται ανά τακτά διαστήματα χρειάζεται να ξανάρυθμιζεις γιατί πάνε πιο πίσω τα δευτερόλεπτα. Τη δουλειά του για τα λεφτά του την κάνει πολύ καλά κατά τη γνώμη μου.