Value for money. It is generally a very decent motorcycle glove. As for the negatives, I have the following to mention.
1) They are relatively short gloves and therefore do not seal completely with every type of jacket.
2) At the closing point, I expected greater elasticity in order to fit better.
3) The lining inside requires attention when taking off the glove. It is easy to turn it inside out and make your life difficult.
Of course, in cold temperatures below 5 degrees, I believe that nothing covers you for a long time. Overall, a very good everyday glove for an average rider.
Prefer a larger size than your regular one.
On the very positive side, the touch on the phone is very good.
Value for money. Είναι γενικότερα ένα πολύ τίμιο γάντι μηχανής. Στα αρνητικά έχω να αναφέρω τα παρακάτω.
1) Είναι σχετικά κοντά γάντια και άρα δεν στεγανοποιούν απόλυτα με κάθε είδους τζάκετ.
2) Στο σημείο που κλείνουν περίμενα μεγαλύτερη ελαστικότητα προκειμένου να αγκαλιάζουν καλύτερα.
3) Η επένδυση από μέσα θέλει προσοχή όπως βγάζει κάνεις το γάντι. Είναι εύκολο να γυρίσει ανάποδα και να σου κάνει την ζωή δύσκολη.
Φυσικά σε κρύο κάτω από 5 βαθμούς θεωρώ πως τίποτα δεν σε καλύπτει για ώρα. Γενικά, ένα πολύ καλό καθημερινό γάντι για έναν μέσο αναβάτη.
Προτιμήστε ένα μεγαλύτερο νούμερο από το κανονικό σας.
Στα πολύ θετικά ότι η αφή στο κινητό είναι πολύ καλή.