The Kotion Each 2000 is a headset for a specific group of gamers. If you are at an age where you can't work or wait to save up an extra 10-20 euros, yes, it will do the job.
The sound, microphone, and money are worth it. For 10-12 euros, you get a decent product and overall, I liked it. The red LED was... okay, it would have been better if they had invested more money in the components and other things.
The sound, okay, the bass is weak but for gaming, it's not bad at all.
The microphone, okay, even for budget streaming, it's not terrible. With some filters, I believe it's good enough for its price. Overall, the Chinese surprise me, with a few euros or dollars, they make pretty good things, slavery definitely helps.
The Cons:
First of all, I've had it for 4 whole years, yes, I've experienced a lot with it. The quality is as you would expect, after 2 years, I lost sound from the left side. Okay, it's all plastic with a piece that looks like aluminum or something, the ear cushions are not memory foam and they have become bare.
Overall, it hasn't broken except for the one speaker. You get what you pay for, so with 10 euros, this product is fine and actually good. For its price, it's excellent, but if you can save up an extra 10 to 20 euros, get something from Zeroground, etc.
Τα Kotion Each 2000 ειναι ενα headset για μια ιδιαίτερη ομάδα gamers. Αν είστε σε μία ηλικία που δεν μπορείτε να δουλέψετε ή να περιμένετε να μαζέψετε 10-20 ευρώ παραπάνω, ναι θα κάνουν την δουλειά.
Ο ήχος, το μικρόφωνο και τα λεφτά του αξίζουν. Για 10-12 ευρώ παίρνετε ενα τίμιο προιον και γενικα μου αρεσε. Το κοκκινο LED ηταν.. νταξει καλυτερα θα ηταν να ειχαν βαλει πιο πολλα λεφτά στα κομμάτια και αλλα παρα αυτο.
Ο ήχος, νταξει το μπάσο ειναι αδύναμο αλλα για gaming δεν ειναι καθόλου άσχημα.
Το μικρόφωνο, οκ ακομα και για budget streaming δεν ειναι χαλια, με μερικα filters πιστευω ειναι αρκετα καλο για τα λεφτα του. Γενικα με εκπλήσουν οι κινέζοι, με μερικα ευρώ η δολάρια κάνουν αρκετα καλά πράγματα, η σκλαβιά σίγουρα βοηθά.
Τα Κακα:
Πρωτα απ'ολα, Το εχω 4 ολόκληρα χρόνια, ναι, τα έχω ζήσει αρκετά. Η ποιότητα ειναι οπως θα περιμένατε, μετα απο 2 χρόνια έμεινα χωρις ήχο απο το αριστερό κομμάτι. Νταξει ειναι ολο πλαστικό με ενα κομμάτι που μοιάζει για αλουμίνιο ή κατι τέτοιο, τα μαξιλαράκια δεν ειναι και memory foam και εχουν μεινει γυμνά.
Γενικά, δεν εχει σπάσει εκτος απο το ενα ηχειο. Οτι πληρώνεις παίρνεις, ετσι, με 10 ευρω αυτο το προιον ειναι μια χαρα και μαλιστα καλο. Για την τιμη του άριστο αλλα αν μπορειτε να μαζεψετε 10 με 20 ευρω παραπανω, παρτε καποιο της Zeroground κ.α.