I have it for about 3 months, it's a good LED strip. Personally, I have placed it behind my computer desk to provide some backlight behind the screen, but also vertically on the bottom part of the desk because I have the G29 pedal set. It is beautiful, I have it in white. It's not pure white, it has a blue color inside. It has a 3M adhesive tape on the back, but because the desk surface is rough, I also added transparent tape. It has adjustable brightness levels, so it creates a nice atmosphere if you want.
EDIT. 13/2/2021
The LED strip is now used behind the TV and it is fantastic.
Την εχω περιπου 3 μήνες ειναι μια καλη led ταινια. Προσωπικά την εχω τοποθετήση πισω απο το γραφειου του υπολογιστή για να δινει και καποιο φως πισω απο την οθονη αλλα και κατακορυφα που ειναι το κατω μερος του γραφειου επειδη εχω την πεταλιερα της G29. Ειναι ομορφη, την εχω στο λευκό. Δεν ειναι και λευκό, εχει ενα χρωμα μπλε μεσα. Εχει ταινία απο πισω 3Μ αλλα επειδή ειναι σαγρε η επιφάνεια του γραφειου, εβαλα και ταινία διάφανη. Εχει επιπεδα φωτηνοτητας αρα κανεις και ατμοσφαιρα αμα θες.
EDIT. 13/2/2021
Η λεντοταινια χρησιμοποιηται πλεον πισω απο τηλεοραση και ειναι φανταστικη.