I will write some things because I read many comments about this specific item, but despite that, I bought it, and I experienced the same things as some people said here.
So, I bought it for 34.30 and it is an imported landline phone with a GB serial ending, which probably means it came from Great Britain (maybe). When I opened it, to my disappointment, it had a foreign OTE cable inside, so I had to buy an extra OTE cable for 1€ to make it work. Also, the batteries were not genuine, they were trade ones with 550 mAh (while other Panasonic landline phones I had bought had batteries with the Panasonic brand written on them). I have attached a photo of the highpower brand batteries that were inside it.
I bought it on 4/8/21 noon and when I opened it, it required a 7-hour charge. On the same day, I put it to charge at night, and it had a full charge with 4 lines on the landline phone. Now, on 7/8/21, it has three lines, which means it lasted for two and a half days with phone use of 1-2 calls per day, lasting 5 minutes max each, because it is in a holiday home (specifically, the calls were food orders). So, you can understand that the batteries are not very good, so I will probably invest 5€ more to buy other batteries.
As for the plastic and construction, it seems fine for the money I paid, but I don't know how durable it is, as I have only had it for a few days. I will provide an update later.
If you are in a place with music or noise, or you are on a balcony, you may not hear the ringtone, but you can hear the other person fine. The speaker is relatively satisfactory. When I activated the landline phone, the first thing it showed me was to choose a language, so I didn't have the problems that some others had with finding the menu and languages. Changing the language is easy and fast, and you can write in Greek with the echo. One more clarification: I went to other stores and saw similar items two weeks before I bought it, and they all had security tape, but mine didn't. However, it didn't look tampered with, it seemed like no one had touched it, it just didn't have security tape. So, if you buy something like this, check it first. I didn't see it because I was in a hurry, and I noticed it later. So, 34.30 + 1 + 5€, maybe I could have gotten something else.
Θα γράψω μερικά πράγματα διότι διάβασα πολλά σχόλια για το συγκεκριμένο, αλλά παρόλα αυτά το αγορασα, Και επαθα τα ίδια όπως κάποιοι είπαν εδώ μεσα.
Λοιπόν αγορασμένο στα 34.30 το σταθερό είναι εισαγωγής με κατάληξη στο σειριακό του GB που σημαίνει κατά πάσα πιθανότητα ότι έχει έρθει από Μεγάλη Βρετανία (ίσως), μόλις το άνοιξα προς απογοήτευση μου μέσα είχε ξενο καλώδιο του ΟΤΕ οπου χρειάστηκε να αγοράσω έξτρα καλώδιο ΟΤΕ 1€ για να μπορέσω να το δουλέψω επίσης οι μπαταρίες του δεν ήταν γνήσιες ήταν του εμπορίου με 550 mAh ( ότι άλλα panasonic σταθερά είχα αγορασει οι μπαταρίες ανέγραφαν panasonic πάνω τους) έχω επισυνάψει φωτογραφία από τις μπαταρίες μάρκας highpower που είχε μέσα αυτό.
Αγορασμένο 4/8/21 μεσημέρι μόλις το άνοιξα ζήταγε φόρτιση 7 ώρες, την ίδια μέρα οπου το αγόρασα το έβαλα το βράδυ, η πλήρη φόρτιση έχει 4 γραμμές σαν εικόνα στο σταθερό και τώρα έχει τρεις γραμμές στις 7/8/21 δλδ σε δυομιση πες τρεις χαριστικα ημέρες με χρήση τηλεφώνου 1-2 κλησεις την ημέρα διάρκειας 5 λεπτών max η κάθε μία διότι είναι σε εξοχικό σπίτι ((ποιο συγκεκριμένα Τα τηλέφωνα ήταν παραγγελία για φαγητό)) οπότε καταλαβαίνεις ότι είναι κουκουρούκου οι μπαταρίες, οπότε μάλλον στα 34.30 θα επενδύσω αλλά 5€ να πάρω άλλες μπαταρίες από θέμα πλαστικό και κατασκευής μία χαρά φαίνεται για τα λεφτά που το πήρα, ανθεκτικό δεν ξέρω πόσο είναι διότι το έχω λίγες μέρες θα ακολουθήσει update.
Ο ήχος κλήσης αν είσαι σε χώρο που έχει μουσική η φασαρία πολύ η είσαι μπαλκόνι πιθανόν να μην το ακούς, το συνομιλητή τον ακούς μία χαρά, μεγάφωνο σχετικά ικανοποιητικό θα έλεγα.. με το που ενεργοποίησα το σταθερό το πρώτο πράγμα που μου έδειξε ήταν να επιλέξω γλώσσα οπότε εγώ δεν είχα τα προβλήματα που είχαν κάποιοι άλλοι που ψάχνανε το μενού και τις γλώσσες , ρυθμίστηκε εύκολα και γρήγορα η αλλαγή της γλώσσας γίνεται με το echo για να γράφεις ελληνικά, και μια ακόμα διευκρίνιση επειδή πήγα και σε άλλα μαγαζιά και τα είδα πριν κάνα δυο εβδομάδες πριν το παρω είχα δει ότι όλα έρχονται με ταινία ασφαλείας το δικό μου ήτανε χωρίς ,όμως δεν ήταν πειραγμενο φαινόταν δεν είχε μπει χέρι απλά δεν είχε ταινία ασφάλειας, οπότε αν αγοράσετε κάτι τέτοιο τσεκάρετε το πρώτα..εγώ δεν το είδα λόγο βιασυνης και το πήρα χαμπάρι μετά. Οπότε 34.30 +1 +5€ ίσως μπορεί να έπαιρνα άλλο.