Very good viewing angles (probably IPS panel) & very good speakers.. I’ve had it for about 4 months.
The picture, as mentioned below:
"The picture is bright, vivid, dynamic, and three-dimensional, with great clarity and accuracy on HD channels and just decent upscale on SD (i.e., don’t expect clarity and detail there)."
The plastics are a bit average.
The remote controls on 2 f&u I’ve tried have a delay of 1-2 seconds.
The parental lock seems to work ok..
For Greek subtitles, there are some options in the player settings and it gets fixed.
I don’t remember what I did but at first, it didn’t display them correctly for me either.
Its Internet browser is outdated despite the latest upgrade it recently received..
I can’t recall when.. About 1.5 months ago, I think?
Other pros: The 3-year warranty.. And the component input that f&u usually have via VGA. Although VGA can be a bit tricky if you want to wall-mount it..
The TV btw should be the vestel mb211 32"..
It should be mentioned again that the TV is smart and not android...
And I shouldn’t forget.. In the specs here it says: (Headphones: No & Digital Audio Optical: No) While it actually has both ports..
Also, the TV is a bit bulky..
Update..
After about 2.5 years of light use and fortunately still under warranty, one day suddenly the picture lost its backlight.. Only sound remains.. I can see the figures on the screen up close but as I said, without light..
I suspect something with the software or the LED driver.. I’ll find out once I know the cause from the service... I just hope it doesn’t have to go to Thessaloniki.... If it does, shipping it there and back will be an extra hassle, as well as remote communication... There used to be a service center in Moschato... We’ll see if it still exists...
My mind also goes to the software because the boot with the fu logo is much shorter than before normally...
That’s all...
I’ll update when I have news..
Update..
I delivered the device to Moschato and they told me it would go to Thessaloniki.
Fortunately, after exactly 10 days, the warranty repair was completed quickly.
The verdict was a problem with the LEDs, which were replaced according to the paper from the technical inspection.
Let’s see how long it lasts this time.
Another thing I thought is that since the LEDs were replaced, the spare part should come with a new separate warranty apart from the product.. But they didn’t give me one... What can I say.. We’ll see..
The paper, however, says replacement and not repair of the spare part..
And another thing I noticed during unboxing.. The panel inside the TV says DLed FullHD..
Now in 2026 and it’s still going strong without issues...
I’m updating mostly to add that USB recordings are locked and only play on this device..
If that bothers you, get an external decoder..
Πολύ καλές γωνίες θέασης (ips panel μάλλον) & πολύ καλά ηχεία.. Την έχω ~4 μήνες πρπ.
Η εικόνα όπως αναφέρθηκε παρακάτω:
"Η εικόνα της είναι φωτεινή, ζωντανή, δυναμική και τρισδιάστατη, έχει μεγάλη καθαρότητα και ακρίβεια
στα HD κανάλια και απλά αξιοπρεπές upscale στα SD (δηλ. εκεί μην περιμένεις καθαρότητα και λεπτομέρεια)."
Τα πλαστικά της λίγο μέτρια.
Τα τηλεκοντρόλ σε 2 f&u που έχω δοκιμάσει έχουν κάποιο delay 1-2 δευτερολέπτων.
Το γονικό κλείδωμα φαίνεται να λειτουργεί οκ..
Για τους Ελληνικούς υπότιτλους στις ρυθμίσεις του player έχει κάτι επιλογές και φτιάχνει.
Δε θυμάμαι τι είχα κάνει αλλά και εμένα στην αρχή δεν τους εμφάνιζε σωστά.
Ο Internet browser της είναι outdated παρά την τελευταία αναβάθμιση που πήρε πρόσφατα..
Μου διαφεύγει το πότε.. Πριν 1,5 μήνα νομίζω;
Στα συν ακόμη: Η 3ετης εγγύηση.. Και το component που συνήθως έχουν οι f&u μέσω vga. Αν και μπορεί να παιδέψει λίγο το vga αν θες να τη βάλεις στο τοίχο..
Η τηλεόραση btw πρέπει να είναι η vestel mb211 32"..
Να αναφερθεί ξανά ότι η τηλεόραση είναι smart και όχι android...
Και να μη ξεχάσω.. Στα χαρακτηριστικά εδώ λέει: (Headphones: Όχι & Digital Audio Optical:Όχι ) Ενώ έχει υποδοχή και για τα 2..
Όπως επίσης ότι είναι λίγο ογκώδης η τηλεόραση..
Update..
Μετά από περίπου 2.5 χρόνια ήπιας χρήσης και ευτυχώς εντός εγγύησης, μια ημέρα ξαφνικά σταμάτησε να έχει φως η εικόνα.. Έχει μόνο φωνή.. Βλέπω τις φιγούρες στην οθόνη από κοντά αλλά όπως είπα χωρίς φως..
Υποψιάζομαι κάτι με το λογισμικό Η τον οδηγό των led.. Θα δείξει μόλις μάθω την αιτία από το service... Ελπίζω μόνο να μη πρέπει να πάει Θεσσαλονίκη.... Αν πρέπει να πάει θα είναι μια έξτρα ταλαιπωρία η αποστολή της και το γύρισμα, όπως και η εξ αποστάσεως επικοινωνία... Κάποτε υπήρχε σέρβις και στο Μοσχάτο... Θα δείξει αν υπάρχει ακόμα...
Ο νους μου πάει και στο λογισμικό γιατί το bootαρισμα με το logo της fu είναι πολύ πιο σύντομο από πριν κανονικά...
Αυτά...
Θα επανέλθω όταν έχω νέα..
Update..
Παρέδωσα τη συσκευή Μοσχάτο και μου είπαν ότι θα πάει Θεσσαλονίκη.
Ευτυχώς μετά από ακριβώς 10 ημέρες η επισκευή εντός εγγύησης ολοκληρώθηκε γρήγορα.
Το πόρισμα ήταν πρόβλημα στα led στα οποία έγινε αλλαγή τους σύμφωνα με το χαρτί που βγήκε από τον τεχνικό έλεγχο.
Για να δούμε πόσο θα κρατήσει αυτή τη φορά.
Κάτι άλλο που σκέφτηκα είναι ότι εφόσον έγινε αλλαγή στα led έπρεπε το ανταλλακτικό να συνοδεύεται από μια νέα χωριστή εγγύηση χώρια του προϊόντος.. Αλλά δεν μου έδωσαν... Τι να πω.. Θα δείξει..
Στο χαρτί πάντως γράφει αλλαγή και όχι επισκευή στo ανταλλακτικό..
Και κάτι άλλο που πρόσεξα κατά το ξεπακεταρισμα.. Το πάνελ μέσα στη τηλεόραση γράφει DLed FullHD..
Μέσα στο 26 πλέον και συνεχίζει κανονικά χωρίς θέμα...
Επανέρχομαι περισσότερο για να προσθέσω ότι οι εγγραφές σε usb είναι κλειδωμένες και παίζουν μόνο σε αυτή τη συσκευή..
Αν αυτό σας ενοχλεί πάρτε εξωτερικό αποκωδικοποιητή..