Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Having tried similar packages with stevia in drops or tablets, I prefer it in terms of taste and sweetness ratio. With 2 tablets, the drink becomes moderate, while with three it becomes sweet without leaving any aftertaste.
Έχοντας δοκιμάσει αντίστοιχες συσκευασίες με στέβια σε σταγόνες ή ταμπλέτες, το προτιμώ από πλευράς γεύσης και αναλογίας ποσότητας - γλυκύτητας. Με 2 ταμπλέτες το ρόφημα γίνεται μέτριο ενώ με τρεις γλυκό χωρίς να αφήνει καμία επίγευση.
A few years ago I tried it for the first time and I don't change it.
As a diabetic, I try to avoid sugar, etc., but I was never satisfied with the substitutes I had tried. Besides taste, it is also very annoying to put X capsules and it doesn't make what you drink sweet, until you put X+1 and suddenly you feel like you're drinking chemicals with chemicals and a little bit of paint.
This particular one is the only one I have tried that really sweetens without altering the taste.
The only reason I don't give it 5 stars, but 4, is that there is no larger and more economical packaging. I can easily use one box per week.
Oh, and I don't mind at all.
Πριν από λίγα χρόνια το δοκίμασα πρώτη φορά και δεν το αλλάζω.
Σαν διαβητικός προσπαθώ να αποφεύγω τη ζάχαρη κτλ, αλλά ποτέ δεν είχα μείνει ικανοποιημένος από τα υποκατάστατα που είχα δοκιμάσει. Εκτός θέμα γεύσεις είναι και το πολύ εκνευριστικό το να βάλεις Χ κάψουλες δεν το κάνει γλυκό αυτό που πίνεις, μέχρι που βάλεις Χ+1 και ξαφνικά αισθάνεσαι να πίνεις χημικά με χημικά και ολίγον μπογιά.
Το συγκεκριμένο είναι το μοναδικό που έχω δοκιμάσει που πραγματικά γλυκαίνει χωρίς να αλλοιώνει τη γεύση.
Ο μόνος λόγος που δεν το βάζω 5 αστέρια, αλλά 4, ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη και οικονομική συσκευασία. Μπορώ να χρησιμοποιήσω άνετα ένα κουτάκι την εβδομάδα.
Having tried similar packages with stevia in drops or tablets, I prefer it in terms of taste and sweetness ratio. With 2 tablets, the drink becomes moderate, while with three it becomes sweet without leaving any aftertaste.
Έχοντας δοκιμάσει αντίστοιχες συσκευασίες με στέβια σε σταγόνες ή ταμπλέτες, το προτιμώ από πλευράς γεύσης και αναλογίας ποσότητας - γλυκύτητας. Με 2 ταμπλέτες το ρόφημα γίνεται μέτριο ενώ με τρεις γλυκό χωρίς να αφήνει καμία επίγευση.
A few years ago I tried it for the first time and I don't change it.
As a diabetic, I try to avoid sugar, etc., but I was never satisfied with the substitutes I had tried. Besides taste, it is also very annoying to put X capsules and it doesn't make what you drink sweet, until you put X+1 and suddenly you feel like you're drinking chemicals with chemicals and a little bit of paint.
This particular one is the only one I have tried that really sweetens without altering the taste.
The only reason I don't give it 5 stars, but 4, is that there is no larger and more economical packaging. I can easily use one box per week.
Oh, and I don't mind at all.
Πριν από λίγα χρόνια το δοκίμασα πρώτη φορά και δεν το αλλάζω.
Σαν διαβητικός προσπαθώ να αποφεύγω τη ζάχαρη κτλ, αλλά ποτέ δεν είχα μείνει ικανοποιημένος από τα υποκατάστατα που είχα δοκιμάσει. Εκτός θέμα γεύσεις είναι και το πολύ εκνευριστικό το να βάλεις Χ κάψουλες δεν το κάνει γλυκό αυτό που πίνεις, μέχρι που βάλεις Χ+1 και ξαφνικά αισθάνεσαι να πίνεις χημικά με χημικά και ολίγον μπογιά.
Το συγκεκριμένο είναι το μοναδικό που έχω δοκιμάσει που πραγματικά γλυκαίνει χωρίς να αλλοιώνει τη γεύση.
Ο μόνος λόγος που δεν το βάζω 5 αστέρια, αλλά 4, ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη και οικονομική συσκευασία. Μπορώ να χρησιμοποιήσω άνετα ένα κουτάκι την εβδομάδα.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Having tried similar packages with stevia in drops or tablets, I prefer it in terms of taste and sweetness ratio. With 2 tablets, the drink becomes moderate, while with three it becomes sweet without leaving any aftertaste.
Έχοντας δοκιμάσει αντίστοιχες συσκευασίες με στέβια σε σταγόνες ή ταμπλέτες, το προτιμώ από πλευράς γεύσης και αναλογίας ποσότητας - γλυκύτητας. Με 2 ταμπλέτες το ρόφημα γίνεται μέτριο ενώ με τρεις γλυκό χωρίς να αφήνει καμία επίγευση.
A few years ago I tried it for the first time and I don't change it.
As a diabetic, I try to avoid sugar, etc., but I was never satisfied with the substitutes I had tried. Besides taste, it is also very annoying to put X capsules and it doesn't make what you drink sweet, until you put X+1 and suddenly you feel like you're drinking chemicals with chemicals and a little bit of paint.
This particular one is the only one I have tried that really sweetens without altering the taste.
The only reason I don't give it 5 stars, but 4, is that there is no larger and more economical packaging. I can easily use one box per week.
Oh, and I don't mind at all.
Πριν από λίγα χρόνια το δοκίμασα πρώτη φορά και δεν το αλλάζω.
Σαν διαβητικός προσπαθώ να αποφεύγω τη ζάχαρη κτλ, αλλά ποτέ δεν είχα μείνει ικανοποιημένος από τα υποκατάστατα που είχα δοκιμάσει. Εκτός θέμα γεύσεις είναι και το πολύ εκνευριστικό το να βάλεις Χ κάψουλες δεν το κάνει γλυκό αυτό που πίνεις, μέχρι που βάλεις Χ+1 και ξαφνικά αισθάνεσαι να πίνεις χημικά με χημικά και ολίγον μπογιά.
Το συγκεκριμένο είναι το μοναδικό που έχω δοκιμάσει που πραγματικά γλυκαίνει χωρίς να αλλοιώνει τη γεύση.
Ο μόνος λόγος που δεν το βάζω 5 αστέρια, αλλά 4, ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη και οικονομική συσκευασία. Μπορώ να χρησιμοποιήσω άνετα ένα κουτάκι την εβδομάδα.
Having tried similar packages with stevia in drops or tablets, I prefer it in terms of taste and sweetness ratio. With 2 tablets, the drink becomes moderate, while with three it becomes sweet without leaving any aftertaste.
Έχοντας δοκιμάσει αντίστοιχες συσκευασίες με στέβια σε σταγόνες ή ταμπλέτες, το προτιμώ από πλευράς γεύσης και αναλογίας ποσότητας - γλυκύτητας. Με 2 ταμπλέτες το ρόφημα γίνεται μέτριο ενώ με τρεις γλυκό χωρίς να αφήνει καμία επίγευση.
A few years ago I tried it for the first time and I don't change it.
As a diabetic, I try to avoid sugar, etc., but I was never satisfied with the substitutes I had tried. Besides taste, it is also very annoying to put X capsules and it doesn't make what you drink sweet, until you put X+1 and suddenly you feel like you're drinking chemicals with chemicals and a little bit of paint.
This particular one is the only one I have tried that really sweetens without altering the taste.
The only reason I don't give it 5 stars, but 4, is that there is no larger and more economical packaging. I can easily use one box per week.
Oh, and I don't mind at all.
Πριν από λίγα χρόνια το δοκίμασα πρώτη φορά και δεν το αλλάζω.
Σαν διαβητικός προσπαθώ να αποφεύγω τη ζάχαρη κτλ, αλλά ποτέ δεν είχα μείνει ικανοποιημένος από τα υποκατάστατα που είχα δοκιμάσει. Εκτός θέμα γεύσεις είναι και το πολύ εκνευριστικό το να βάλεις Χ κάψουλες δεν το κάνει γλυκό αυτό που πίνεις, μέχρι που βάλεις Χ+1 και ξαφνικά αισθάνεσαι να πίνεις χημικά με χημικά και ολίγον μπογιά.
Το συγκεκριμένο είναι το μοναδικό που έχω δοκιμάσει που πραγματικά γλυκαίνει χωρίς να αλλοιώνει τη γεύση.
Ο μόνος λόγος που δεν το βάζω 5 αστέρια, αλλά 4, ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη και οικονομική συσκευασία. Μπορώ να χρησιμοποιήσω άνετα ένα κουτάκι την εβδομάδα.