I start from the end and I will justify my opinion. It is worth its money and I am impressed by its performance both as a radio and as a battery. However, it has positive and negative elements. And let me justify my opinion:
Positive:
1) It comes with a rechargeable battery (known for e-cigarettes. However, as you can see in the photo, it also accepts Sony mobile batteries for those interested.
2) It charges in about 3 hours with a USB cable and to be honest, I don't know exactly how long it lasts because I use it intermittently. Overall, it must exceed 10 hours of operation (depending on the volume it plays).
3) Easy to use. For the initial station storage, hold down the play-pause button for 3 seconds and it will automatically start searching and storing stations. Then you simply go back and forth with the arrows or enter the number that your station is stored if you remember it.
4) It reads MP3 songs from a microSD card and USB.
5) Powerful enough for a space where there is not much noise.
6) It is about the size of the palm but has volume.
7) For those interested, it has a 3.5mm headphone jack.
8) It can be played with its battery or with the USB cable directly from a charger, power bank, or laptop, so it will never leave you.
9) It does not have extras for flashlights, use as a power bank, etc., which makes it, in my opinion, more reliable and more durable. You buy it for a radio for company (work/beach) but also for emergencies, not for making frappes at camping.
Negative:
1) It could have been smaller and lighter.
2) Its material is hard plastic except for the speaker grille which is metallic.
3) When played at maximum volume, the speaker slightly distorts the sound (logical for a 7 euro radio).
That's all from me. Have a good purchase and enjoy listening.
Ξεκινώ από το τέλος και θα δικαιολογήσω την άποψη μου. Αξίζει τα χρήματα του και είμαι εντυπωσιακή η απόδοση του τόσο ως ραδιόφωνο όσο και ως μπαταρία. Ωστόσο εχει θετικα και αρνητικά στοιχεία. Και να αιτιολογήσω την άποψη μου:
Θετικα:
1) Έρχεται με επαναφορτιζομενη μπαταρία (οι γνωστές πλέον για ηλεκτρονικό τσιγάρο. Ωστόσο όπως θα δείτε και στην φωτογραφία θα δέχεται και μπαταρίες τύπου Sony για κινητό για όσους ενδιαφέρονται.
2) φορτίζει μέσα σε 3 περιπου ώρες με καλώδιο USB και να πω την αλήθεια δεν ξέρω ακριβώς πόσο κρατάει γιατί το χρησιμοποιώ καταδιαστηματα. Συνολικά πρέπει να ξεπερνά τις 10 ώρες λειτουργίας (εξαρτάται βέβαια την ένταση που παιζει).
3) εύκολο στη χρήση του. Για την αρχικη αποθηκευση σταθμων κράτησε πατημένο το κουμπί play-pause για 3 δευτερόλεπτα και θα ξεκινήσει να κάνει αυτόματα την αναζήτηση και αποθήκευση σταθμών. Μετά πας απλά με τα βελάκια πίσω μπροστά ή αν θυμάσαι τον αριθμό που αποθηκευτικε ο σταθμός σου τον πληκτρολογείς.
4) διαβάζει τραγουδια MP3 απο κάρτα microsd και USB
5) αρκετά δυνατό για χώρο όπου δεν έχει πολύ δυνατή φασαρία.
6) Είναι περίπου στο μέγεθος της παλάμης αλλά έχει όγκο.
7) Για όποιον τον ενδιαφέρει έχει υποδοχή 3.5mm για ακουστικά.
8) Παίζει με την μπαταρία του ή με το καλώδιο USB κατευθείαν από φορτιστή, powerbank ή λαπτοπ οπότε δεν θα σε εγκαταλείψει ποτε.
9) Δεν έχει τα έξτρα για φακούς, χρήση σαν power bank κλπ πραγμα το οποίο το κάνει κατα την γνωμη μου περισσότερο αξιόπιστο και περισσότερο ανθεκτικό. Το αγοράζεις για Ραδιόφωνο για παρέα (δουλειά/ παραλια) αλλά και για έκτακτη ανάγκη οχι για να σου φτιάχνει φραπέ στο camping.
Αρνητικά:
1) ΘΑ μπορούσε να ήταν μικρότερο και ελαφρύτερο.
2) το υλικό του είναι σκληρό πλαστικο εκτός από το πλέγμα του ηχείου που είναι μεταλλικό.
3) όταν παίζει στο τέρμα η ένταση το ηχείο παραμορφώνει ελαφρά τον ήχο (λογικό για ραδιακι των 7 ευρώ.
Αυτά από εμένα. Καλη αγορα και Καλη ακρόαση.