I bought 5 pairs (and maybe I will buy more) because I knew it was an excellent product. Perhaps the highest quality socks I have ever worn. You don't feel like you're wearing them. Soft and breathable fabric, reinforced at the front and heels. With great difficulty, your foot will smell, almost impossible to be honest (as long as at least the basic hygiene rules are followed, of course!). Their thickness is medium to slightly thin (at least for my taste), so if you are used to wearing thicker socks, you might feel like there is "extra" space inside the shoe, which you get used to with use, of course. As for durability, I don't have an opinion at the moment because I haven't had them for long. However, they seem quite resistant to punctures, etc. The most important thing is that they are made in Greece. One more reason to buy them!
Update 11-1-2025: Excellent!!! Huge durability, there is no chance they will puncture even remotely. The reinforcement in the heel and toes is very strong. No other sock has such a feature. The only downside is that they leave a few lint on the foot, even after all this time I have had them. Another downside is that from excessive use, the sole becomes "shiny," causing the foot to slip a little while walking, unfortunately.
Αγόρασα 5 ζευγάρια (και ίσως αγοράσω κι άλλα) γιατί ήξερα ότι πρόκειται για εξαιρετικό προϊόν. Ίσως οι ποιοτικότερες κάλτσες που έχω φορέσει ποτέ. Δεν νιώθεις ότι τις φοράς. Απαλό και διαπνέον ύφασμα, ενισχυμένο στο μπροστινό μέρος και στις φτέρνες. Με μεγάλη δυσκολία θα μυρίσει το πόδι, σχεδόν αδύνατο δηλαδή εδώ που τα λέμε (αρκεί να τηρούνται έστω οι στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής βεβαίως!). Το πάχος τους είναι μέτριο προς λίγο λεπτό (τουλάχιστον για τα γούστα μου), οπότε αν έχετε συνηθίσει να φοράτε μεγαλύτερου πάχους κάλτσες, ίσως σας φανεί να «περισσεύει» χώρος μέσα στο παπούτσι, πράγμα το οποίο το συνηθίζεις με την χρήση βέβαια. Απο θέμα αντοχής δεν έχω άποψη προς το παρόν γιατί δεν έχω πολύ καιρό που τις αγόρασα. Πάντως δείχνουν αρκετά ανθεκτικές σε τρυπήματα κτλ. Το πιο σημαντικό είναι ότι είναι ελληνικής κατασκευής. Ένας λόγος παραπάνω για να τις αγοράσετε!
Ενημέρωση 11-1-2025: Εξαιρετικές!!! Τεράστια αντοχή, δεν υπάρχει περίπτωση να τρυπήσουν ούτε κατά διάνοια. Η ενίσχυση σε φτέρνα και δάχτυλα είναι πάρα πολύ δυνατή. Καμία άλλη κάλτσα δεν έχει τετοιο χαρακτηριστικό. Το μόνο αρνητικό είναι ότι αφήνουν κάποια λίγα χνούδια στο πόδι, ακόμη και μετά από τόσο καιρό που τις έχω. Ένα ακόμη αρνητικό είναι ότι από την πολλή χρήση, ο πάτος τους «γυαλίζει» με αποτέλεσμα να γλιστράει λίγο το πόδι κατά το περπάτημα, δυστυχώς.