I bought this specific belt, like any other belt of this brand, 10 months ago, having a problem with a herniated disc. I used it for the first few days and it did the job, but after 3 washes, the burning sensation it caused disappeared. Examining it by putting it on my tongue before the first wash, I realized that it contains capsaicin, which is found in the black marks on the red field. And I ask myself as a consumer, why do you, gentlemen of Firtech, deceive people? Why do you say that it contains biomagnets that cause hyperemia, while the burning sensation felt by the user is solely caused by the capsaicin it contains? As a consumer, I felt obliged to inform the world. It doesn't perform miracles, kids, just so you know, its effect disappears when you wash it. Now, if you want to throw away 50 euros for a belt that lasts at most six months, it's up to you. A cheaper adhesive patch does a better job.
Η συγκεκριμένη ζώνη όπως και καθε άλλη ζώνη της συγκεκριμένης μάρκας, την αγόρασα πριν 10 μήνες έχοντας πρόβλημα με δισκοκήλη. Τις πρώτες μέρες την χρησιμοποίησα και μου έκανε δουλειά, μετά από 3 πλυσιματα χάθηκε το κάψιμο που έκανε. Εξετάζοντας την βάζοντας την γλώσσα μου, πριν το πρώτο πλύσιμο, κατάλαβα ότι περιέχει καψαϊκινη, η οποία βρίσκεται στα μαύρα στίγματα που έχει στο κόκκινο πεδίο της. Και ρωτώ εγώ οντας καταναλωτής, γιατί κύριοι της Firtech κοροϊδεύετε τον κόσμο; Γιατί λέτε ότι περιέχει βιομαγνητες που προκαλούν υπεραιμία ενώ το κάψιμο που νιώθει ο χρήστης τη νιώθει απόκλειστικα και μόνο την καψαϊκινη που περιέχει; Εγώ όφειλα σαν καταναλωτής να ενημερώσω τον κόσμο. Θαύματα δεν κάνει παιδιά να ξέρετε, η επίδραση της φεύγει πλένοντας την. Τώρα αν θέλετε να πετάξετε ένα 50αρικο για μια ζώνη που η χρήση της κρατάει το πολύ ένα εξάμηνο, εσείς ξέρετε. Καλύτερη δουλειά κάνει ένα εμπλαστρο που είναι και φθηνοτερο.