Camera Lenses

Sigma Crop Camera Lens 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM Standard Zoom for Nikon F Mount Black

Standard Zoom, Bright Zoom, Autofocus , Manufacturer:

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Dimensions

Type
Standard Zoom
Lens Type
Fixed Aperture Zoom
Sensor Type
Crop Frame
Maximum Aperture (f)
2.8
Minimum Aperture (f)
22
Filter Diameter
77 mm
Focal Length Range
17 - 50 mm
Weight
565 gr
Mount
Nikon F
Colour
Black

Features & Functions

Image Stabilization
Yes
Autofocus (AF)
Yes
3D
No

Usage

Device Group
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (35)

Reviews

  1. 27
  2. 5
  3. 2
  4. 1
  5. 1 star
    0
Review this product
  • Color representation
  • Construction quality
  • Value for money
  • Acidity
  • Autofocus (AF) speed
  • Quiet
  • Weight
  • Πολύ καλός φακός
    Πολύ καλό το F2.8
    Προσωπικά το βάρος δεν με ενοχλεί δεν είναι κ τόσο πολύ βαρείς
    Καλό auto focus κ στο panning
    ΑΞΙΖΕΙ
    (Σωμα DX)

    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Moderate noise
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • Πάρα πολύ καλός φακός! Τον χρησιμοποιώ με το σώμα της Nikon d7200. Λίγο βαρύς αλλά τα αποτελέσματα και η οξύτητα του σε κάνουν να ξεχνάς το βάρος του! Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • ftohos
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Μετά από καιρό χρήσης μπορώ να πω ότι σε λήψεις με χαμηλό φωτισμό το Autofocus δυσκολεύεται και είναι λίγο Out of focus, όπως επίσης καλό είναι να χρησιμοποιούνται μόνο τα τέσσερα κεντρικά σημεία του focus (focus points).

    • Construction quality
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Moderate noise
    • Weight
    • Autofocus (AF) speed
    Did you find this review helpful?
  • George Agriculture GR
    5
    8 out of 9 members found this review helpful

    Τον έχω πάνω σε Nikon D3300 κυρίως για βίντεο. Είναι βαρύς αλλά η κατασκευή του πολύ ποιοτική. Έχει ωραία χρώματα, καλή οξύτητα, είναι πολύ καλός για βίντεο το βράδυ (πάντα φυσικά για τα λεφτά του) και έχει και σταθεροποιητή. Το μόνο κακό του είναι το τραγικά θορυβώδες Auto Focus. Τον ήχο στον καταστρέφει και δουλεύει ασταμάτητα. Οπότε Manual focus μόνο!

    Δείγμα με το φακό αυτό σε D3300 και FEIYU-TECH gimbal σε πρόσφατο VLOG
    https://www.youtube.com/watch?v=e2DcEwEAdDw
    Αξίζει να δείτε από το 14ο λεπτό και μετά το νυχτερινό βίντεο!

    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • konstantinos_tottis
    3
    6 out of 26 members found this review helpful

    Μετριότατος με όλη την σημασία της λέξεως.... έχω πολλά αρνητικά συμπεράσματα για αυτόν το φακό. Οι κάτοχοι φωτογραφικών μηχανών καταναλωτικού χαρακτήρα(μηχανών χωρίς μοτέρ εστίασης, και χωρίς επιλογή μικρορύθμισης της εστίασης) καλό θα είναι να μήν σκεφτούν κάν να τον φέρουν στην κατοχή τους.....

    • Weight
    • Moderate noise
    • Autofocus (AF) speed
    • Color Quality
    • Acidity
    • Value for money
    • Construction quality
    Did you find this review helpful?
  • george_kolonias
    5
    10 out of 10 members found this review helpful

    5 με τόνο. Τέλειος ο φακός σε όλα. Πολύ καθαρές φώτο ακόμα και βραδινές χάρη στο 2,8 βγαίνουν άνετα χωρίς να χρειαστεί πολλά iso. Είναι ότι πιο value for money κυκλοφορεί για αυτό και έχει γίνει ψιλοπανικος με αυτόν τον φακό αποτι έχω ακούσει. Εγώ τον δουλεύω σε μια nikon d7200 και ξυριζει κανονικά. Με αυτές τις δυνατότητες αν έγραφε αντί για Sigma κάτι άλλο θα έκανε 1000 ευρώ και βάλε. Μην το σκέφτεστε καθόλου αξίζει το κάθε ευρώ που θα δώσετε

    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • Dean_KC
    5
    5 out of 5 members found this review helpful

    Διαβάζω πολλά αρνητικά σχόλια γι'αυτόν τον φακό. Προσωπικά τον έχω δανεικό από φίλο και δεν τον έχω αγοράσει ακόμα. Σκοπεύω όμως να τον αγοράσω άμεσα. Προσωπικά τον θέλω για αντικατάσταση του kit φακού, όπως η πλειοψηφία φαντάζομαι αυτών που τον αγόρασαν γιατί με σχεδόν τα ίδια mm κερδίζεις το σταθερό διάφραγμα f 2.8 σε όλο το εύρος. Προσωπικά δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα ούτε με την εστίαση, ούτε με την απόδοση χρωμάτων, ούτε με θόρυβο. Ο φακός ξυρίζει κανονικότητα. Ό,τι πιο value for money υπάρχει σε αυτό το εύρος των mm . Εκτός, αν έχεις τα λεφτά και πας στον αντίστοιχο της nikon που έχει κοντά στα 1000€

    • Quiet
    • Construction quality
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    • Autofocus (AF) speed
    Did you find this review helpful?
  • Takis_Zagarelos
    2
    2 out of 62 members found this review helpful

    "Λεμονάκι" ο φακός και μάλιστα πράσινο. Όσοι θελήσουν ν' αντικαταστήσουν τον Kit 18-55 με αυτό το φακό, νομίζοντας ότι θα δουν αισθητή διαφορά, πλανώνται πλάνην οικτράν.

    • Color Quality
    • Value for money
    • Noisy
    • Weight
    • Autofocus (AF) speed
    • Construction quality
    • Acidity
    Did you find this review helpful?
  • Georgemandas
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    Τον αγόρασα αυτές τις μέρες για την Nikon d7200. Ειναι εξαιρετικός φακός, στιβαρός ,οξύς και εστιάζει πολύ γρήγορα. Το μόνο θέμα είναι οτι ειναι λίγο βαρύς 565g. Πιστευώ οτι ειναι best value για τα χρήματα του αφου ο nikon 17 - 50 2.8 που κοστίζει μια περιουσία !

    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • samoilaros
    5
    18 out of 19 members found this review helpful

    Απλώς εξαιρετικός. Ψάχνεσαι και θες να ξεφύγεις από το Kit lens; Αυτός είναι ο φακός που θες. Στιβαρός, τρομερή κατασκευή, νιώθεις το upgrade μόνο και που τον πιάνεις. Οξύς ακόμα και στο 2.8 . Τον χρησιμοποιείς και σε εσωτερικό χώρο με έναν φυσιολογικό φωτισμό. Έχω φτηνό κορμί μηχανής, την D3300, και το σκεφτόμουν πάρα πολύ να κάνω τέτοια ακριβή κίνηση, αλλά δεν το μετάνιωσα στιγμή. Θα τον έχεις για πάντα.

    Όσον αφορά το ερώτημα Tamron ή Sigma. Ο Sigma είναι κατά 50 ευρώ φθηνότερος, με ελαφρώς καλύτερο σταθεροποιητή και παγκόσμια προτιμάται ο Sigma [βλ. B&H] .

    Did you find this review helpful?
  • DEUSGR
    5
    11 out of 11 members found this review helpful

    Τοποθετημένος σε Nikon D7200 προσφέρει άριστο αποτέλεσμα. Οξύς και ευκρινής ακόμα και σε χαμηλά διαφράγματα, πιστεύω ότι θα ικανοποιήσει ακόμα και τον πιο απαιτητικό χρήστη και αν αναλογισθεί κανείς και το ποσό χρημάτων για την αποκτησή του πιστεύω ότι είναι το απόλυτο value for money.

    Did you find this review helpful?
  • christosb
    5
    5 out of 5 members found this review helpful

    Άριστος φακός επαγγελματικής ποιότητας. Πολυ καλή ποιότητα κατασκευής. Είναι αρκετά βαρύς σαν φακός λόγω και των μηχανισμών που διαθέτει. Πολύ καθαρές φωτογραφίες ακομη και σε χαμηλό φωτισμό. Το συστημα OS που διαθέτει λειτουργεί πολύ καλά οπως κ η αυτόματη εστίαση. Η απόδοση του ειναι υπεράριστη σε σύγκριση με την τιμή του.

    Did you find this review helpful?
  • isandro21
    5
    8 out of 8 members found this review helpful

    Εχοντας τον συγκεκριμένο φακό 5 μήνες τώρα πάνω στην NIKON D7000 μπορώ να πω ότι είναι από τους καλύτερους DX φακούς που θα μπορούσα να βάλω πάνω στην μηχανή μου! Γρήγορη κ αθόρυβη εστίαση, οξύς φακός, η σταθεροποίηση δουλεύει πολύ καλά και καλή ποιότητα κατασκευής. Με βόλεψε επίσης ότι παίρνει φίλτρα 77mm τα οποία είχα ήδη από τον ευρυγώνιό μου (Tokina 12-24).

    Did you find this review helpful?
  • giorgos.papadopoulos.7773631
    4
    18 out of 19 members found this review helpful

    Δινει μια διαφορετικη οντοτητα στη μηχανη σου. Ειναι σα να ανασανε η d7100 μου.. Πολυ καλη ευκρινεια και οξυτητα.
    Δεν υπαρχει debate αναμεσα σε nikkor 35mm και sigma 17-50mm. Ο Nikkor ειναι εξαιρετικος φακος αλλα αφηνει πολλα περιθωρια στον sigma για να συνυπαρξουν.
    O sigma γλυτωνει απο πολλα λεφτα οποιον θελει φωτεινο και ποιοτικο standard zoom.. Ειδικα αν αναλογιστουμε πως ο αντιστοιχος Nikkor 17-55 f/2.8 κοστιζει στα 1400 ευρω..
    Δεν υπαρχει εναλλακτικη του Sigma για dx μηχανη τελος!!

    Did you find this review helpful?
  • πολυ καλος φακος για all around

    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • Δεν μπορούσα να πιστέψω ποοοοοση διαφορά απ τον μαμά φακό. Λες και άλλαξα μηχανή! Ωραία κατασκευή, πολύ ευχαριστημένος!

    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • Εξαιρετική επιλογή
    Ωραία χρώματα
    Οξύτητα
    Γρήγορο focus
    f 2.8

    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Moderate noise
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • Παρα πολύ καλος φακός.
    Πολύ καλύτερος απο τον kit 18-55 vr.

    • Construction quality
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Moderate noise
    • Autofocus (AF) speed
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • 5
    0 out of 2 members found this review helpful

    Super Lens!!!!!!!!!!!!!!

    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    • Weight
    • Construction quality
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Moderate noise
    • Autofocus (AF) speed
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Moderate noise
    • Weight
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Value for money
    • Weight
    • Acidity
    • Noisy
    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    • Quiet
    • Weight
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
  • Πολύ καλός φακός
    Πολύ καλό το F2.8
    Προσωπικά το βάρος δεν με ενοχλεί δεν είναι κ τόσο πολύ βαρείς
    Καλό auto focus κ στο panning
    ΑΞΙΖΕΙ
    (Σωμα DX)

    0
  • Πάρα πολύ καλός φακός! Τον χρησιμοποιώ με το σώμα της Nikon d7200. Λίγο βαρύς αλλά τα αποτελέσματα και η οξύτητα του σε κάνουν να ξεχνάς το βάρος του! Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

    0
  • Μετά από καιρό χρήσης μπορώ να πω ότι σε λήψεις με χαμηλό φωτισμό το Autofocus δυσκολεύεται και είναι λίγο Out of focus, όπως επίσης καλό είναι να χρησιμοποιούνται μόνο τα τέσσερα κεντρικά σημεία του focus (focus points).

    1
  • Τον έχω πάνω σε Nikon D3300 κυρίως για βίντεο. Είναι βαρύς αλλά η κατασκευή του πολύ ποιοτική. Έχει ωραία χρώματα, καλή οξύτητα, είναι πολύ καλός για βίντεο το βράδυ (πάντα φυσικά για τα λεφτά του) και έχει και σταθεροποιητή. Το μόνο κακό του είναι το τραγικά θορυβώδες Auto Focus. Τον ήχο στον καταστρέφει και δουλεύει ασταμάτητα. Οπότε Manual focus μόνο!

    Δείγμα με το φακό αυτό σε D3300 και FEIYU-TECH gimbal σε πρόσφατο VLOG
    https://www.youtube.com/watch?v=e2DcEwEAdDw
    Αξίζει να δείτε από το 14ο λεπτό και μετά το νυχτερινό βίντεο!

    8
  • Μετριότατος με όλη την σημασία της λέξεως.... έχω πολλά αρνητικά συμπεράσματα για αυτόν το φακό. Οι κάτοχοι φωτογραφικών μηχανών καταναλωτικού χαρακτήρα(μηχανών χωρίς μοτέρ εστίασης, και χωρίς επιλογή μικρορύθμισης της εστίασης) καλό θα είναι να μήν σκεφτούν κάν να τον φέρουν στην κατοχή τους.....

    6
  • See all

Specifications

Dimensions

Type
Standard Zoom
Lens Type
Fixed Aperture Zoom
Sensor Type
Crop Frame
Maximum Aperture (f)
2.8
Minimum Aperture (f)
22
Filter Diameter
77 mm
Focal Length Range
17 - 50 mm
Weight
565 gr
Mount
Nikon F
Colour
Black

Features & Functions

Image Stabilization
Yes
Autofocus (AF)
Yes
3D
No

Usage

Device Group
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (35)

  1. 27
  2. 5
  3. 2
  4. 1
  5. 1 star
    0
Review this product
  • Color representation
  • Construction quality
  • Value for money
  • Acidity
  • Autofocus (AF) speed
  • Quiet
  • Weight
  • Πολύ καλός φακός
    Πολύ καλό το F2.8
    Προσωπικά το βάρος δεν με ενοχλεί δεν είναι κ τόσο πολύ βαρείς
    Καλό auto focus κ στο panning
    ΑΞΙΖΕΙ
    (Σωμα DX)

    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Moderate noise
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • Πάρα πολύ καλός φακός! Τον χρησιμοποιώ με το σώμα της Nikon d7200. Λίγο βαρύς αλλά τα αποτελέσματα και η οξύτητα του σε κάνουν να ξεχνάς το βάρος του! Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • ftohos
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Μετά από καιρό χρήσης μπορώ να πω ότι σε λήψεις με χαμηλό φωτισμό το Autofocus δυσκολεύεται και είναι λίγο Out of focus, όπως επίσης καλό είναι να χρησιμοποιούνται μόνο τα τέσσερα κεντρικά σημεία του focus (focus points).

    • Construction quality
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Moderate noise
    • Weight
    • Autofocus (AF) speed
    Did you find this review helpful?
  • George Agriculture GR
    5
    8 out of 9 members found this review helpful

    Τον έχω πάνω σε Nikon D3300 κυρίως για βίντεο. Είναι βαρύς αλλά η κατασκευή του πολύ ποιοτική. Έχει ωραία χρώματα, καλή οξύτητα, είναι πολύ καλός για βίντεο το βράδυ (πάντα φυσικά για τα λεφτά του) και έχει και σταθεροποιητή. Το μόνο κακό του είναι το τραγικά θορυβώδες Auto Focus. Τον ήχο στον καταστρέφει και δουλεύει ασταμάτητα. Οπότε Manual focus μόνο!

    Δείγμα με το φακό αυτό σε D3300 και FEIYU-TECH gimbal σε πρόσφατο VLOG
    https://www.youtube.com/watch?v=e2DcEwEAdDw
    Αξίζει να δείτε από το 14ο λεπτό και μετά το νυχτερινό βίντεο!

    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • konstantinos_tottis
    3
    6 out of 26 members found this review helpful

    Μετριότατος με όλη την σημασία της λέξεως.... έχω πολλά αρνητικά συμπεράσματα για αυτόν το φακό. Οι κάτοχοι φωτογραφικών μηχανών καταναλωτικού χαρακτήρα(μηχανών χωρίς μοτέρ εστίασης, και χωρίς επιλογή μικρορύθμισης της εστίασης) καλό θα είναι να μήν σκεφτούν κάν να τον φέρουν στην κατοχή τους.....

    • Weight
    • Moderate noise
    • Autofocus (AF) speed
    • Color Quality
    • Acidity
    • Value for money
    • Construction quality
    Did you find this review helpful?
  • george_kolonias
    5
    10 out of 10 members found this review helpful

    5 με τόνο. Τέλειος ο φακός σε όλα. Πολύ καθαρές φώτο ακόμα και βραδινές χάρη στο 2,8 βγαίνουν άνετα χωρίς να χρειαστεί πολλά iso. Είναι ότι πιο value for money κυκλοφορεί για αυτό και έχει γίνει ψιλοπανικος με αυτόν τον φακό αποτι έχω ακούσει. Εγώ τον δουλεύω σε μια nikon d7200 και ξυριζει κανονικά. Με αυτές τις δυνατότητες αν έγραφε αντί για Sigma κάτι άλλο θα έκανε 1000 ευρώ και βάλε. Μην το σκέφτεστε καθόλου αξίζει το κάθε ευρώ που θα δώσετε

    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • Dean_KC
    5
    5 out of 5 members found this review helpful

    Διαβάζω πολλά αρνητικά σχόλια γι'αυτόν τον φακό. Προσωπικά τον έχω δανεικό από φίλο και δεν τον έχω αγοράσει ακόμα. Σκοπεύω όμως να τον αγοράσω άμεσα. Προσωπικά τον θέλω για αντικατάσταση του kit φακού, όπως η πλειοψηφία φαντάζομαι αυτών που τον αγόρασαν γιατί με σχεδόν τα ίδια mm κερδίζεις το σταθερό διάφραγμα f 2.8 σε όλο το εύρος. Προσωπικά δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα ούτε με την εστίαση, ούτε με την απόδοση χρωμάτων, ούτε με θόρυβο. Ο φακός ξυρίζει κανονικότητα. Ό,τι πιο value for money υπάρχει σε αυτό το εύρος των mm . Εκτός, αν έχεις τα λεφτά και πας στον αντίστοιχο της nikon που έχει κοντά στα 1000€

    • Quiet
    • Construction quality
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    • Autofocus (AF) speed
    Did you find this review helpful?
  • Takis_Zagarelos
    2
    2 out of 62 members found this review helpful

    "Λεμονάκι" ο φακός και μάλιστα πράσινο. Όσοι θελήσουν ν' αντικαταστήσουν τον Kit 18-55 με αυτό το φακό, νομίζοντας ότι θα δουν αισθητή διαφορά, πλανώνται πλάνην οικτράν.

    • Color Quality
    • Value for money
    • Noisy
    • Weight
    • Autofocus (AF) speed
    • Construction quality
    • Acidity
    Did you find this review helpful?
  • Georgemandas
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    Τον αγόρασα αυτές τις μέρες για την Nikon d7200. Ειναι εξαιρετικός φακός, στιβαρός ,οξύς και εστιάζει πολύ γρήγορα. Το μόνο θέμα είναι οτι ειναι λίγο βαρύς 565g. Πιστευώ οτι ειναι best value για τα χρήματα του αφου ο nikon 17 - 50 2.8 που κοστίζει μια περιουσία !

    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • samoilaros
    5
    18 out of 19 members found this review helpful

    Απλώς εξαιρετικός. Ψάχνεσαι και θες να ξεφύγεις από το Kit lens; Αυτός είναι ο φακός που θες. Στιβαρός, τρομερή κατασκευή, νιώθεις το upgrade μόνο και που τον πιάνεις. Οξύς ακόμα και στο 2.8 . Τον χρησιμοποιείς και σε εσωτερικό χώρο με έναν φυσιολογικό φωτισμό. Έχω φτηνό κορμί μηχανής, την D3300, και το σκεφτόμουν πάρα πολύ να κάνω τέτοια ακριβή κίνηση, αλλά δεν το μετάνιωσα στιγμή. Θα τον έχεις για πάντα.

    Όσον αφορά το ερώτημα Tamron ή Sigma. Ο Sigma είναι κατά 50 ευρώ φθηνότερος, με ελαφρώς καλύτερο σταθεροποιητή και παγκόσμια προτιμάται ο Sigma [βλ. B&H] .

    Did you find this review helpful?
  • DEUSGR
    5
    11 out of 11 members found this review helpful

    Τοποθετημένος σε Nikon D7200 προσφέρει άριστο αποτέλεσμα. Οξύς και ευκρινής ακόμα και σε χαμηλά διαφράγματα, πιστεύω ότι θα ικανοποιήσει ακόμα και τον πιο απαιτητικό χρήστη και αν αναλογισθεί κανείς και το ποσό χρημάτων για την αποκτησή του πιστεύω ότι είναι το απόλυτο value for money.

    Did you find this review helpful?
  • christosb
    5
    5 out of 5 members found this review helpful

    Άριστος φακός επαγγελματικής ποιότητας. Πολυ καλή ποιότητα κατασκευής. Είναι αρκετά βαρύς σαν φακός λόγω και των μηχανισμών που διαθέτει. Πολύ καθαρές φωτογραφίες ακομη και σε χαμηλό φωτισμό. Το συστημα OS που διαθέτει λειτουργεί πολύ καλά οπως κ η αυτόματη εστίαση. Η απόδοση του ειναι υπεράριστη σε σύγκριση με την τιμή του.

    Did you find this review helpful?
  • isandro21
    5
    8 out of 8 members found this review helpful

    Εχοντας τον συγκεκριμένο φακό 5 μήνες τώρα πάνω στην NIKON D7000 μπορώ να πω ότι είναι από τους καλύτερους DX φακούς που θα μπορούσα να βάλω πάνω στην μηχανή μου! Γρήγορη κ αθόρυβη εστίαση, οξύς φακός, η σταθεροποίηση δουλεύει πολύ καλά και καλή ποιότητα κατασκευής. Με βόλεψε επίσης ότι παίρνει φίλτρα 77mm τα οποία είχα ήδη από τον ευρυγώνιό μου (Tokina 12-24).

    Did you find this review helpful?
  • giorgos.papadopoulos.7773631
    4
    18 out of 19 members found this review helpful

    Δινει μια διαφορετικη οντοτητα στη μηχανη σου. Ειναι σα να ανασανε η d7100 μου.. Πολυ καλη ευκρινεια και οξυτητα.
    Δεν υπαρχει debate αναμεσα σε nikkor 35mm και sigma 17-50mm. Ο Nikkor ειναι εξαιρετικος φακος αλλα αφηνει πολλα περιθωρια στον sigma για να συνυπαρξουν.
    O sigma γλυτωνει απο πολλα λεφτα οποιον θελει φωτεινο και ποιοτικο standard zoom.. Ειδικα αν αναλογιστουμε πως ο αντιστοιχος Nikkor 17-55 f/2.8 κοστιζει στα 1400 ευρω..
    Δεν υπαρχει εναλλακτικη του Sigma για dx μηχανη τελος!!

    Did you find this review helpful?
  • πολυ καλος φακος για all around

    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • Δεν μπορούσα να πιστέψω ποοοοοση διαφορά απ τον μαμά φακό. Λες και άλλαξα μηχανή! Ωραία κατασκευή, πολύ ευχαριστημένος!

    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • Εξαιρετική επιλογή
    Ωραία χρώματα
    Οξύτητα
    Γρήγορο focus
    f 2.8

    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Moderate noise
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • Παρα πολύ καλος φακός.
    Πολύ καλύτερος απο τον kit 18-55 vr.

    • Construction quality
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Moderate noise
    • Autofocus (AF) speed
    • Weight
    Did you find this review helpful?
  • 5
    0 out of 2 members found this review helpful

    Super Lens!!!!!!!!!!!!!!

    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    Did you find this review helpful?
    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    • Weight
    • Construction quality
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Moderate noise
    • Autofocus (AF) speed
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Moderate noise
    • Weight
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Value for money
    • Weight
    • Acidity
    • Noisy
    • Quiet
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
    • Weight
    • Quiet
    • Weight
    • Construction quality
    • Autofocus (AF) speed
    • Color representation
    • Acidity
    • Value for money
  • Πολύ καλός φακός
    Πολύ καλό το F2.8
    Προσωπικά το βάρος δεν με ενοχλεί δεν είναι κ τόσο πολύ βαρείς
    Καλό auto focus κ στο panning
    ΑΞΙΖΕΙ
    (Σωμα DX)

    0
  • Πάρα πολύ καλός φακός! Τον χρησιμοποιώ με το σώμα της Nikon d7200. Λίγο βαρύς αλλά τα αποτελέσματα και η οξύτητα του σε κάνουν να ξεχνάς το βάρος του! Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

    0
  • Μετά από καιρό χρήσης μπορώ να πω ότι σε λήψεις με χαμηλό φωτισμό το Autofocus δυσκολεύεται και είναι λίγο Out of focus, όπως επίσης καλό είναι να χρησιμοποιούνται μόνο τα τέσσερα κεντρικά σημεία του focus (focus points).

    1
  • Τον έχω πάνω σε Nikon D3300 κυρίως για βίντεο. Είναι βαρύς αλλά η κατασκευή του πολύ ποιοτική. Έχει ωραία χρώματα, καλή οξύτητα, είναι πολύ καλός για βίντεο το βράδυ (πάντα φυσικά για τα λεφτά του) και έχει και σταθεροποιητή. Το μόνο κακό του είναι το τραγικά θορυβώδες Auto Focus. Τον ήχο στον καταστρέφει και δουλεύει ασταμάτητα. Οπότε Manual focus μόνο!

    Δείγμα με το φακό αυτό σε D3300 και FEIYU-TECH gimbal σε πρόσφατο VLOG
    https://www.youtube.com/watch?v=e2DcEwEAdDw
    Αξίζει να δείτε από το 14ο λεπτό και μετά το νυχτερινό βίντεο!

    8
  • Μετριότατος με όλη την σημασία της λέξεως.... έχω πολλά αρνητικά συμπεράσματα για αυτόν το φακό. Οι κάτοχοι φωτογραφικών μηχανών καταναλωτικού χαρακτήρα(μηχανών χωρίς μοτέρ εστίασης, και χωρίς επιλογή μικρορύθμισης της εστίασης) καλό θα είναι να μήν σκεφτούν κάν να τον φέρουν στην κατοχή τους.....

    6
  • See all