As a construction quality, it is excellent. Perhaps the best available in pre-built mechanical keyboards, regardless of price. Very sturdy construction entirely made of aluminum.
The keys have a good feel, with very stable stabilization, the backlighting is particularly strong, and the accompanying software, which used to be terrible, is now satisfactory. The caps are not PBT, but they are doubleshot and after a couple of months of intensive use, they haven't caused any issues, nor have they gotten dirty or faded.
As for the negatives, the main one is that while it has an fn layer, it only works for the 12 function keys, so you can't program additional macros on the other keys using the fn key. Small letters. Perhaps they will provide this capability in a future application upgrade.
Additionally, there is bleed in the backlighting, which is easily noticeable if you set a different color on adjacent keys. For example, I have the WASD keys in blue and the rest of the letters in red, resulting in the Q and E keys appearing slightly pale due to bleed from the W key. Nothing tragic, but it could be better.
Overall, very satisfied with the performance, although the price at 115 that I got it with the blue switches is definitely steep. The other switches are usually much cheaper (e.g. aqua switches often go for 75 on the eshop) and are highly recommended if you're not a fan of blue switches.
Σαν ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετικό. Ίσως ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε προκατασκευασμένο μηχανικό, ανεξαρτήτως τιμής. Πολύ στιβαρή κατασκευή εξ'ολοκλήρου από αλουμίνιο.
Τα πλήκτρα έχουν καλή αίσθηση, με αξιοπρεπέστατη σταθεροποίηση, ο φωτισμός ιδιαίτερα δυνατός και η συνοδευτική εφαρμογή του που κάποτε ήταν χάλια, πλέον είναι ικανοποιητική. Τα caps δεν είναι PBT, αλλά είναι doubleshot και μετά από καναδυό μήνες εντατικής χρήσης δε με έχουν προβληματίσει καθόλου, ούτε έχουν λερώσει ή ξεθωριάσει.
Στα αρνητικά του καταλογίζω βασικά ότι ενώ έχει fn layer, αυτός λειτουργεί μόνο για τα 12 function keys, οπότε δεν μπορείς να προγραμματίσεις επιπλέον macro στα υπόλοιπα πλήκτρα με τη χρήση του fn. Ψιλά γράμματα. Ίσως και να δώσουν τη δυνατότητα σε κάποια μελλοντική αναθάθμιση της εφαρμογής.
Επιπλέον υπάρχει bleed στο φωτισμό, που γίνεται εύκολα αντιληπτό αν ορίσεις διαφορετικό χρώμα σε διπλανά πλήτρα. Πχ έχω το WASD σε μπλε και τα υπόλοιπα γράμματα σε κόκκινο, με αποτέλεσμα το Q και το E να βγαίνουν ελαφρώς χλωμά λόγω bleed από το W. Τίποτα τραγικό, αλλά θα μπορούσε και καλύτερα.
Συνολικά, πολύ ευχαριστημένος από την απόδοση, αν και η τιμή στα 115 που το πήρα με τους μπλε διακόπτες, σίγουρα τσιμπημένη. Οι υπόλοιποι διακόπτες κυκλοφορούν πολύ πιο φτηνά συνήθως (πχ 75 οι aqua στο eshop συχνά) και προτείνονται με κλειστά μάτια αν δεν είστε fan των μπλε.