Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it just for 1-2 uses per year if needed, just to have it as they say.
The cutter needs sharpening and I took it to a friend of mine because the way it comes when you buy it, it doesn't "cut smoothly".
Το πηρα ισα για 1-2 πλανισματα τον χρονο αμα χρειαστει, ετσι να υπαρχει που λενε.
Το κοπτικο θελει τροχισμα και το πηγα σε εναν φιλο μου γιατι ετσι οπως ειναι οπως το αγοραζεις δεν ''τραβαει''.
For its price, it is decent. Just when you get it, you need to know how to adjust it because it is loose and the plate it stands on is not completely straight. After adjusting and sharpening the knife, it is fine.
Για τα λεφτά του είναι αξιοπρεπές. Απλά όταν το πάρετε πρέπει να ξέρετε να το ρεγουλαρεται γιατί έχει τζόγο και δεν είναι τελείως ίσια η πλάκα που πατάει.Μετα το ρεγουλαρισμα και ακόνισμα του μαχεριου είναι μια χαρά.
It was the cheapest.. around 6€.. it's worth even more than the money.. For amateur and semi-professional use, it's just what you need.. I also have a handful of a wrench, but it tires me out with big jobs.. I grab this in my hands and finish quickly..
Ήταν τό πιο φτηνό.. 6€ περίπου.. αξίζει και με το παραπάνω τά χρήματα.. Για ερασιτεχνική καί ημιεπαγγελματική χρήση είναι ότι πρέπει.. έχω και ένα ροκανι χούφτας, αλλά με κούραζε σέ μεγάλη δουλειά.. πιάνω αυτό στά χέρια μου και τελειώνω γρήγορα..
Very good for its price.... I don't use it professionally but wherever I needed it, it did what it was supposed to.... It needs a little sharpening but okay... I approve
Πολυ καλο για τα λεφτα του.... δε του κανω επαγγελματικη χρηση αλλα οπου το χρειαστηκα εκανε οτι επρεπε....λιγο ακονισμα θελει αλλα οκ...εγκρινω
Quality-wise, the materials used are good, but the knife requires a lot of sharpening before any use. Additionally, the handle is quite small, at least for my hands. For someone who has the patience and the appropriate tools to sharpen it, it is simply okay.
Ποιοτικό όσον αφορά τα υλικά κατασκευής αλλά το μαχαίρι θέλει αρκετό ακονισμα πριν οποιαδήποτε χρήση. Επίσης η λαβή αρκετά μικρή, για τα δικά μου τουλάχιστον χέρια. Για κάποιον ο οποίος έχει την όρεξη και τα κατάλληλα εργαλεία να το ακονίσει είναι απλά οκ.
I am not a professional, I bought it to do a small job at home. I believe that for less than 7 euros that I paid, it is decent. There are some issues with the planer (they can be fixed with a little adjustment).
Update: Just noticed that the handle is crooked. So, 1 star.
Δεν είμαι επαγγελματίας, την αγόρασα για να κάνω μια μικρή εργασία στο σπίτι. Πιστεύω ότι για λιγότερο από 7 ευρώ που έδωσα είναι τίμια. Υπάρχουν κάποια θέματα με την πλάνη (φτιάχνουν με λίγο ψάξιμο).
Update: Μόλις είδα ότι το ροκάνι πατάει στραβά. 1 αστέρι λοιπόν.
This particular rocker serves small surfaces better. It is ready to use without many adjustments, but it would be good to customize it with a small alignment and sharpening. Otherwise, it is excellent, flexible, user-friendly, and does not easily get stuck. For its price, it is an excellent choice.
Το συγκεκριμένο ροκάνι εξυπηρετεί καλύτερα μικρές επιφάνειες. Είναι έτοιμο για χρήση χωρίς πολλές ρυθμίσεις, αλλά καλό θα ήταν να το φέρετε στα μέτρα σας με μια μικρή ευθυγράμμιση και ακόνισμα. κατά τα άλλα είναι άριστο, ευέλικτο, εύχρηστο και δεν στομώνει εύκολα. Για τα χρήματά του αποτελεί άριστη επιλογή.
Quite good and easy to use. The knife needs a little sharpening and becomes razor sharp. Compared to a smaller one that I have where the cutting angle is on top, here I turned it towards the bottom side and it works really well.
Αρκετά καλό και εύκολο στη χρήση. Το μαχαίρι χρειάζεται λιγάκι λιμάρισμα και γίνεται ξυράφι. Σε σχέση με ένα πιο μικρό που έχω που η γωνία κοψίματος είναι επάνω, εδώ το γύρισα προς την κάτω πλευρά και δουλεύει καλημέρα.
I bought it just for 1-2 uses per year if needed, just to have it as they say.
The cutter needs sharpening and I took it to a friend of mine because the way it comes when you buy it, it doesn't "cut smoothly".
Το πηρα ισα για 1-2 πλανισματα τον χρονο αμα χρειαστει, ετσι να υπαρχει που λενε.
Το κοπτικο θελει τροχισμα και το πηγα σε εναν φιλο μου γιατι ετσι οπως ειναι οπως το αγοραζεις δεν ''τραβαει''.
For its price, it is decent. Just when you get it, you need to know how to adjust it because it is loose and the plate it stands on is not completely straight. After adjusting and sharpening the knife, it is fine.
Για τα λεφτά του είναι αξιοπρεπές. Απλά όταν το πάρετε πρέπει να ξέρετε να το ρεγουλαρεται γιατί έχει τζόγο και δεν είναι τελείως ίσια η πλάκα που πατάει.Μετα το ρεγουλαρισμα και ακόνισμα του μαχεριου είναι μια χαρά.
It was the cheapest.. around 6€.. it's worth even more than the money.. For amateur and semi-professional use, it's just what you need.. I also have a handful of a wrench, but it tires me out with big jobs.. I grab this in my hands and finish quickly..
Ήταν τό πιο φτηνό.. 6€ περίπου.. αξίζει και με το παραπάνω τά χρήματα.. Για ερασιτεχνική καί ημιεπαγγελματική χρήση είναι ότι πρέπει.. έχω και ένα ροκανι χούφτας, αλλά με κούραζε σέ μεγάλη δουλειά.. πιάνω αυτό στά χέρια μου και τελειώνω γρήγορα..
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it just for 1-2 uses per year if needed, just to have it as they say.
The cutter needs sharpening and I took it to a friend of mine because the way it comes when you buy it, it doesn't "cut smoothly".
Το πηρα ισα για 1-2 πλανισματα τον χρονο αμα χρειαστει, ετσι να υπαρχει που λενε.
Το κοπτικο θελει τροχισμα και το πηγα σε εναν φιλο μου γιατι ετσι οπως ειναι οπως το αγοραζεις δεν ''τραβαει''.
For its price, it is decent. Just when you get it, you need to know how to adjust it because it is loose and the plate it stands on is not completely straight. After adjusting and sharpening the knife, it is fine.
Για τα λεφτά του είναι αξιοπρεπές. Απλά όταν το πάρετε πρέπει να ξέρετε να το ρεγουλαρεται γιατί έχει τζόγο και δεν είναι τελείως ίσια η πλάκα που πατάει.Μετα το ρεγουλαρισμα και ακόνισμα του μαχεριου είναι μια χαρά.
It was the cheapest.. around 6€.. it's worth even more than the money.. For amateur and semi-professional use, it's just what you need.. I also have a handful of a wrench, but it tires me out with big jobs.. I grab this in my hands and finish quickly..
Ήταν τό πιο φτηνό.. 6€ περίπου.. αξίζει και με το παραπάνω τά χρήματα.. Για ερασιτεχνική καί ημιεπαγγελματική χρήση είναι ότι πρέπει.. έχω και ένα ροκανι χούφτας, αλλά με κούραζε σέ μεγάλη δουλειά.. πιάνω αυτό στά χέρια μου και τελειώνω γρήγορα..
Very good for its price.... I don't use it professionally but wherever I needed it, it did what it was supposed to.... It needs a little sharpening but okay... I approve
Πολυ καλο για τα λεφτα του.... δε του κανω επαγγελματικη χρηση αλλα οπου το χρειαστηκα εκανε οτι επρεπε....λιγο ακονισμα θελει αλλα οκ...εγκρινω
Quality-wise, the materials used are good, but the knife requires a lot of sharpening before any use. Additionally, the handle is quite small, at least for my hands. For someone who has the patience and the appropriate tools to sharpen it, it is simply okay.
Ποιοτικό όσον αφορά τα υλικά κατασκευής αλλά το μαχαίρι θέλει αρκετό ακονισμα πριν οποιαδήποτε χρήση. Επίσης η λαβή αρκετά μικρή, για τα δικά μου τουλάχιστον χέρια. Για κάποιον ο οποίος έχει την όρεξη και τα κατάλληλα εργαλεία να το ακονίσει είναι απλά οκ.
I am not a professional, I bought it to do a small job at home. I believe that for less than 7 euros that I paid, it is decent. There are some issues with the planer (they can be fixed with a little adjustment).
Update: Just noticed that the handle is crooked. So, 1 star.
Δεν είμαι επαγγελματίας, την αγόρασα για να κάνω μια μικρή εργασία στο σπίτι. Πιστεύω ότι για λιγότερο από 7 ευρώ που έδωσα είναι τίμια. Υπάρχουν κάποια θέματα με την πλάνη (φτιάχνουν με λίγο ψάξιμο).
Update: Μόλις είδα ότι το ροκάνι πατάει στραβά. 1 αστέρι λοιπόν.
This particular rocker serves small surfaces better. It is ready to use without many adjustments, but it would be good to customize it with a small alignment and sharpening. Otherwise, it is excellent, flexible, user-friendly, and does not easily get stuck. For its price, it is an excellent choice.
Το συγκεκριμένο ροκάνι εξυπηρετεί καλύτερα μικρές επιφάνειες. Είναι έτοιμο για χρήση χωρίς πολλές ρυθμίσεις, αλλά καλό θα ήταν να το φέρετε στα μέτρα σας με μια μικρή ευθυγράμμιση και ακόνισμα. κατά τα άλλα είναι άριστο, ευέλικτο, εύχρηστο και δεν στομώνει εύκολα. Για τα χρήματά του αποτελεί άριστη επιλογή.
Quite good and easy to use. The knife needs a little sharpening and becomes razor sharp. Compared to a smaller one that I have where the cutting angle is on top, here I turned it towards the bottom side and it works really well.
Αρκετά καλό και εύκολο στη χρήση. Το μαχαίρι χρειάζεται λιγάκι λιμάρισμα και γίνεται ξυράφι. Σε σχέση με ένα πιο μικρό που έχω που η γωνία κοψίματος είναι επάνω, εδώ το γύρισα προς την κάτω πλευρά και δουλεύει καλημέρα.
I bought it just for 1-2 uses per year if needed, just to have it as they say.
The cutter needs sharpening and I took it to a friend of mine because the way it comes when you buy it, it doesn't "cut smoothly".
Το πηρα ισα για 1-2 πλανισματα τον χρονο αμα χρειαστει, ετσι να υπαρχει που λενε.
Το κοπτικο θελει τροχισμα και το πηγα σε εναν φιλο μου γιατι ετσι οπως ειναι οπως το αγοραζεις δεν ''τραβαει''.
For its price, it is decent. Just when you get it, you need to know how to adjust it because it is loose and the plate it stands on is not completely straight. After adjusting and sharpening the knife, it is fine.
Για τα λεφτά του είναι αξιοπρεπές. Απλά όταν το πάρετε πρέπει να ξέρετε να το ρεγουλαρεται γιατί έχει τζόγο και δεν είναι τελείως ίσια η πλάκα που πατάει.Μετα το ρεγουλαρισμα και ακόνισμα του μαχεριου είναι μια χαρά.
It was the cheapest.. around 6€.. it's worth even more than the money.. For amateur and semi-professional use, it's just what you need.. I also have a handful of a wrench, but it tires me out with big jobs.. I grab this in my hands and finish quickly..
Ήταν τό πιο φτηνό.. 6€ περίπου.. αξίζει και με το παραπάνω τά χρήματα.. Για ερασιτεχνική καί ημιεπαγγελματική χρήση είναι ότι πρέπει.. έχω και ένα ροκανι χούφτας, αλλά με κούραζε σέ μεγάλη δουλειά.. πιάνω αυτό στά χέρια μου και τελειώνω γρήγορα..