For their size, they are quite good. The construction looks good. With the lid open, it keeps hot for about half an hour and cold for about an hour. With the lid, longer, but nothing compared to the hours mentioned in the description. If someone wants something smaller that resembles a cup, I think it's a one-way street. Also, it had one of the best packages I've seen.
Update: After years, I can say it's the best in its size. It's better than Yeti and Camelbak, which are considered the best. Yes, the lid has a hole that doesn't close, and it's visible in the photo. Of course, you can buy the lid that closes completely, but something that no one mentions is that all these lids fit on the nozzle (regardless of size). So, the lid that comes with the package is perfect. Ultimately, there are others that close completely airtight for those who want to transport it. This particular tumbler is the best there is for home use.
Για το μέγεθος τους είναι αρκετά καλο. Από κατασκευή φαίνεται καλο. Με ανοιχτό καπάκι κρατάει ζεστό το πολύ μιση ώρα, και κρύο περίπου μια ώρα. Με το καπάκι περισσότερο, αλλα καμια σχέση με τις ώρες που αναφέρονται στην περιγραφή. Aμα κάποιος θέλει κάτι πιο μικρό, που να μοιάζει με κούπα, νομίζω είναι μονόδρομος. Επίσης είχε μια από τις καλύτερες συσκευασίες που έχω δει.
Update: Μετά από χρονια, μπορώ να πω ότι είναι το καλύτερο στο μέγεθος του. Είναι καλύτερο από Yeti και Camelbak που θεωρούνται τα καλύτερα. Ναι το καπάκι έχει τρυπα που δεν κλείνει και φαίνεται στην φωτογραφία. Φυσικά μπορείς να αγοράσεις το καπάκι που κλείνει τελείως, αλλα κάτι που δεν αναφέρει κανεις είναι ότι όλα αυτά τα καπάκια βρίσκουν στην μύτη (ανεξαρτήτως μεγέθους). Οποτε το καπάκι που έχει η συσκευασία είναι άψογο. Στην τελική υπάρχουν αλλα που κλείνουν τελείως αεροστεγώς για αυτούς που θέλουν να το μεταφέρουν. Το συγκεκριμένο tumbler είναι ότι καλύτερο υπάρχει για το σπίτι.