Unfortunately, I was swayed by the comments and bought it. The bag looks okay in terms of appearance. The shield in the photo makes it look like a war shield that knights used to have, but in reality, it's nothing special.
Now, let's get to the important part: in terms of space, it's disappointing. They've put a bunch of pockets for headphones, etc., but it's no coincidence that they don't put things in the videos uploaded on Skroutz. If you put headphones and two notebooks, the bag barely closes, and to close it you almost have to break your headphones.
I know it's a laptop bag, but you want it to fit some basic things too. The laptop compartment is okay, although for me the padding should be on the side where you put your things, since there are already a bunch of pads towards the back.
I tried the small pocket for a water bottle, it fits a 500 ml bottle. The hidden pocket is just for show, it only fits a credit card, and I don't know why anyone would put their credit card there.
Overall, it's a dud. Maybe if they sold it for 30 euros, okay, but for 70 it's way overvalued and not worth it. I'm thinking of returning it.
If you want space (to fit 5 notebooks and maybe a book), don't buy it. If you just want to show off and lie to yourself that it's a good bag, it's top for that purpose.
After 3 days of use, I decided to upload photos so you can see how little space it has due to its construction. You can see the items in the photo, we're talking about simple and very basic things. I show the bag empty and after I put the items in, I pull with my hand to close the zipper, but it only goes as far as I show in the photo. As a result, I have to put the bag down and press it with my knee, as if I'm in the DIAS police and pressing someone's neck.
The result is that the seams are about to burst.
All this happens because the bag has 3 parts: the shield that doesn't move at all, the laptop compartment (and obviously, the laptop doesn't bend), and in the middle the main compartment, which isn't flexible at all because of the other two.
One last thing: I put a case on the laptop because I was afraid of the pressure being applied, and I was absolutely right. See in the photo how the case has been compressed, which is harder than the shield and brand new.
Clearly, for me, it needs to be returned immediately!!!!!
Δυστυχώς με συνεπήραν τα σχόλια και την αγόρασα. Η τσάντα σαν εμφάνιση είναι οκ. Η ασπίδα στη φωτογραφία την κάνει να φαίνεται σαν ασπίδα πολέμου που είχαν οι ιππότες, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι κάτι σπουδαίο.
Παμε στο σημαντικό τώρα: από χώρο είναι για κλάματα. Έχουν βάλει ένα σωρό θήκες για ακουστικά κτλπ., αλλά δεν είναι τυχαίο που δεν βάζουν πράγματα στα βίντεο που έχουν ανέβει στο Σκρουτζ. Αν βάλετε ακουστικά και 2 τετράδια, η τσάντα κλείνει μετά βίας, για να κλείσει πρέπει σχεδόν να σπάσεις τα ακουστικά σου.
Γνωρίζω ότι είναι τσάντα λάπτοπ, αλλά θες να χωράει και κάποια βασικά πράγματα. Η θήκη για το λάπτοπ είναι οκ, αν και η επένδυση για εμένα θα έπρεπε να είναι από την πλευρά των πραγμάτων, μιας και ήδη έχει ένα σωρό σφουγγαράκια προς την πλάτη.
Η μικρή τσέπη για παγούρι την δοκίμασα, χωράει ένα μπουκάλι νερό 500 ml. Η κρυφή είναι απλά για μόστρα, μόνο πιστωτική χωράει, που δεν ξέρω γιατί να βάλει κάποιος την πιστωτική του εκεί.
Overall μάπα το καρπούζι. Ίσως αν την έδιναν στα 30 ευρώ, οκ, αλλά για 70 είναι υπερ overvalue και δεν αξίζει. Σκέφτομαι να την γυρίσω.
Αν θέλετε χώρο (να χωράει 5 τετράδια και κάνα βιβλίο) μην την πάρετε. Αν θέλετε απλά μόστρα και να λέτε ψέματα στον εαυτό σας ότι είναι καλή τσάντα, είναι τοπ για αγορά.
Μετά από 3 μέρες χρήσης είπα να ανεβάσω και φωτογραφίες για να δείτε πόσο λίγο χώρο έχει λόγω κατασκευής.
Τα πράγματα τα βλέπετε στη φωτογραφία, μιλάμε για απλά και πολύ βασικά.
Δείχνω την τσάντα άδεια και αφού τα βάζω, τραβάω με το χέρι να κλείσω το φερμουάρ, αλλά φτάνει μόνο μέχρι εκεί που δείχνω στη φωτογραφία. Με αποτέλεσμα να πρέπει να βάλω κάτω την τσάντα και να την πιέσω με το γόνατο, λες και είμαι της ΔΙΑΣ και πιέζω κάποιον στο λαιμό.
Το αποτέλεσμα είναι οι ραφές να είναι έτοιμες να σκάσουν.
Όλα αυτά γίνονται γιατί η τσάντα έχει 3 σημεία: την ασπίδα που δεν κουνιέται καθόλου, την θήκη του laptop, που όπως είναι λογικό το laptop δεν λυγίζει, και στη μέση την κύρια θήκη, η οποία δεν είναι καθόλου εύκαμπτη λόγω των άλλων δύο.
Κάτι τελευταίο: έβαλα θήκη στο laptop γιατί φοβόμουν την πίεση που ασκείται, και είχα απόλυτο δίκιο.
Δείτε στη φωτογραφία τη θήκη που έχει συμπιεστεί, η οποία είναι πιο σκληρή από την ασπίδα και ολοκαίνουρια.
Ξεκάθαρα για εμένα είναι για επιστροφή άμεσα!!!!!