It was purchased to mount a 32' 4k monitor on the wall, to raise it a bit higher and free up the desk from the base, thus gaining useful space.
Cheap yes, sturdy yes, the spacers with the big screws wow, the level was a surprise as my eye wanted it more crooked...
BUT despite all this, the distance the monitor gets from the wall is very small, resulting in the HDMI, power, and audio plugs (if you want to send sound to your speakers from there) touching the wall very harshly, getting bent, and I don't know how long all this will last before I get minor or major interruptions...
If the spacers were one centimeter bigger, it would be ideal.
Despite all this, the screen is very stable, immobile (with all that this entails)
I will DEFINITELY use bigger spacers and screws and will update...
update 28.03.2026
yesterday the 32' 4k monitor was taken down
(honestly, I couldn't believe so many years had passed)
during all this time, despite my fears about the cables, nothing happened.
The monitor stood like a ROCK in its place, various things were placed on it, it was cleaned thoroughly, especially from the back which is a bit difficult.
The cables came out bent, but worked just fine in their new position, at another desk.
Anyone who chooses this mount will be fully satisfied.
But be careful. Make a good plan for a second or third monitor and place the mount where it should be.
In my case, I put the monitor where I wanted, centrally, so when I wanted a second monitor above, the second one was 'too high'. If I had placed it a bit lower, it would have been ideal. (for right-left we don't talk, only a vertical 19" would fit, but that was my desk). Study very carefully where it will go, mark correctly, use good quality wall plugs and screws, add spacers one centimeter larger (I didn't do it in the end) and you will enjoy it.
SEE WHAT I WROTE FOR AN 8€ PRODUCT.....hahaha
my rating changes from 4 to 5
Αγοραστηκε για να τοποθετηθει μονιτορ 32' 4k στον τοιχο να ανεβει λιγο ψηλοτερα και να απελευθερωθει το γραφειο απο τη βαση αποκτωντας ετσι ωφελιμο χωρο.
Φτηνη ναι, στιβαρη ναι, οι αποστατες με τις μεγαλες βιδες ουαου, το αλφαδι ηταν εκπληξη καθως το δικο μου το ματι ηθελε πιο στραβα...
ΑΛΛΑ παρ ολα αυτα η αποσταση που αποκτα απο τον τοιχο το μονιτορ ειναι πολυ μικρη, με αποτελεσμα τα βισματα HDMI ρευματος και ηχου (αν θελεις να δωσεις ηχο στα ηχεια σου απο εκει) ακουμπουν με πολυ βαναυσο τροπο πανω στον τοιχο, τσακιζονται και δεν ξερω ποσο θα κρατησει ολο αυτο μεχρι να μου κανουν ψιλο ή χοντροδιακοπες...
Ενα εκατοστο μεγαλυτερους αποστατες να ειχε θα ηταν ιδανικα.
Παρ ολα αυτα η οθονη ειναι σταθεροτατη, ακινητη (με ολα οσα συνεπαγεται αυτο)
ΣΙΓΟΥΡΑ θα χρησιμοποιησω μεγαλυτερους αποστατες και βιδες και θα επανελθω...
update 28.03.2026
χθες ξεκρεμαστηκε το 32' 4κ μονιτορ
(αληθεια δεν μπορουσα να πιστεψω οτι περασαν τοσα χρονια)
σε ολο αυτο το χρονικο διαστημα, παρα τους φοβους μου για τα καλωδια, δεν εγινε το παραμικρο.
Το μονιτορ σταθηκε ΒΡΑΧΟΣ στη θεση του προτι μπηκαν διαφορα επανω του, καθαριζοταν σχολαστικα, κυριως απο πισω που ειναι κομματι δυσκολο.
Τα καλωδια βγηκαν τσακισμενα, αλλα λειτουργησαν μια χαρα στη καινουργια τους θεση, σε αλλο γραφειο.
Οσοι επιλεξετε αυτη τη βαση θα ικανοποιηθειτε στο επακρο.
Προσοχη ομως. Καντε μια καλη προβλεψη δια δευτερο ή τριτο μονιτορ και τοποθετηστε τη βαση εκει που πρεπει
Στην δικη μου περιπτωση εβαλα το μονιτορ εκει που ηθελα, κεντρικα, με αποτελεσμα οταν ηθελα ενα δευτερο μονιτορ απο πανω, το δευτερο "εβγαινε πολυ ψηλα". Αν ειχα τοποθετησει λιγο πιο κατω, τοτε θα ηταν ιδανικα. (για δεξια -αριστερα δε μιλαμε, μονο 19αρι καθετο εμπαινε, αλλα αυτο ηταν το γραφειο μου). Μελετηστε πολυ καλα εκει που θα μπει, σημαδεψτε σωστα, με καλης ποιοτητας ουπα και βιδες, βαλτε και ενα εκατοστο μεγαλυτερους αποστατες (εγω δε το εκανα τελικα) και θα την φχαρηστηθειτε.
ΔΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ 8€ ΠΡΟΙΟΝ.....χαχαχα
η αξιολογηση αλλαζει απο 4 σε 5