It is good, a relatively stable quality Playmobil product and worth its value.
To those who say "It is unacceptable to be inferior to the '80s" and "pieces are missing from 1980" etc., I would like to remind them of the cost back then. In 1986, my parents bought it for my birthday for the outrageous amount of 4,500 drachmas, when they used to buy gifts for 1,500-2,000 drachmas. And just for inflation, today's equivalent is 110€ - the actual price exceeds 200€.
Nowadays, toys (like many others) are more affordable but of lower quality. Some companies maintain it (e.g. Lego), some do not.
Personally, in the times we live in, I prefer this quality and the 70€
Είναι καλό, μια σταθερή σχετικά ποιότητα playmobil κι ανάλογο της αξίας του.
Σε όσους λένε "Απαράδεκτο να είναι κατώτερο από τη δεκαετία '80" και "λείπουν κομμάτια από το 1980" κλπ. να υπενθυμίσω το κόστος που είχε τότε. Το 1986 οι γονείς μου το είχαν αγοράσει στα γενέθλιά μου στο εξωφρενικό ποσό των 4,500δρχ. όταν συνήθιζαν να παίρνουν δώρα 1,500-2,000 δρχ. Και μόνο πληθωριστικό, το σημερινό αντίστοιχο είναι 110€ - το πραγματικό ξεπερνάει τα 200€.
Πλέον τα παιχνίδια (όπως και τόσα άλλα) είναι πιο προσιτά αλλά και χαμηλότερης ποιότητας.
Κάποιες εταιρείες κρατάνε (πχ Lego) κάποιες όχι.
Προσωπικά, στους καιρούς που ζούμε προτιμώ αυτήν την ποιότητα και τα 70€