Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I trusted the 600 and something positive and I did well!! I can't stand pulling the rope of the pump I have in my well and the noise it made. Now I just press a button and water with the simple garden hose. It would be better if it was an inch but the simple one is fine. I bought the suction hose from einhell ready, with its check valve and the connecting fitting for the water inlet. I haven't made a good connection at the outlet because I used a quick connector that limits the amount of water. I also bought the 4 A batteries and I regret it, I should have preferred the 5 ones. With these, I water in eco mode for about 50 minutes (I pull from a depth of 5 meters and transfer it with a 3/4 hose at a distance of 20 meters). I am thrilled with this pump!!
Εμπιστεύτηκα τις 600 και βάλε θετικές αξιολογήσεις και έκανα καλά!! Δεν αντέχω να τραβάω το σχοινί της αντλίας που έχω στο πηγάδι μου και τον θόρυβο που έκανε. Τώρα απλά πατάω ένα κουμπί και ποτίζω με το απλό λάστιχο κήπου. Μιας ιντσας θα ήταν καλύτερο αλλά και το απλό μια χαρά είναι. Έχω πάρει το σωλήνα αναρρόφησης από την einhell έτοιμο, με τη βαλβίδα αντεπιστροφής του και το ρακόρ σύνδεσης για την είσοδο του νερού . Στην έξοδο δεν έχω κάνει καλή συνδεσμολογία γιατί χρησιμοποίησα ένα ταχυσυνδεσμο που όσο να ναι περιορίζει την ποσότητα του νερού. Επίσης αγόρασα τις μπαταρίες των 4 A και το μετανοιώνω, έπρεπε να προτιμήσω των 5 . Με αυτές ποτίζω στο eco περίπου για 50 λεπτά ( τραβάω από βάθος 5 μέτρων και το μεταφέρω με λάστιχο 3/4 σε μια απόσταση 20 μέτρων). Είμαι ενθουσιασμένη με αυτή την αντλία!!
I trusted the 600 and something positive and I did well!! I can't stand pulling the rope of the pump I have in my well and the noise it made. Now I just press a button and water with the simple garden hose. It would be better if it was an inch but the simple one is fine. I bought the suction hose from einhell ready, with its check valve and the connecting fitting for the water inlet. I haven't made a good connection at the outlet because I used a quick connector that limits the amount of water. I also bought the 4 A batteries and I regret it, I should have preferred the 5 ones. With these, I water in eco mode for about 50 minutes (I pull from a depth of 5 meters and transfer it with a 3/4 hose at a distance of 20 meters). I am thrilled with this pump!!
Εμπιστεύτηκα τις 600 και βάλε θετικές αξιολογήσεις και έκανα καλά!! Δεν αντέχω να τραβάω το σχοινί της αντλίας που έχω στο πηγάδι μου και τον θόρυβο που έκανε. Τώρα απλά πατάω ένα κουμπί και ποτίζω με το απλό λάστιχο κήπου. Μιας ιντσας θα ήταν καλύτερο αλλά και το απλό μια χαρά είναι. Έχω πάρει το σωλήνα αναρρόφησης από την einhell έτοιμο, με τη βαλβίδα αντεπιστροφής του και το ρακόρ σύνδεσης για την είσοδο του νερού . Στην έξοδο δεν έχω κάνει καλή συνδεσμολογία γιατί χρησιμοποίησα ένα ταχυσυνδεσμο που όσο να ναι περιορίζει την ποσότητα του νερού. Επίσης αγόρασα τις μπαταρίες των 4 A και το μετανοιώνω, έπρεπε να προτιμήσω των 5 . Με αυτές ποτίζω στο eco περίπου για 50 λεπτά ( τραβάω από βάθος 5 μέτρων και το μεταφέρω με λάστιχο 3/4 σε μια απόσταση 20 μέτρων). Είμαι ενθουσιασμένη με αυτή την αντλία!!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I trusted the 600 and something positive and I did well!! I can't stand pulling the rope of the pump I have in my well and the noise it made. Now I just press a button and water with the simple garden hose. It would be better if it was an inch but the simple one is fine. I bought the suction hose from einhell ready, with its check valve and the connecting fitting for the water inlet. I haven't made a good connection at the outlet because I used a quick connector that limits the amount of water. I also bought the 4 A batteries and I regret it, I should have preferred the 5 ones. With these, I water in eco mode for about 50 minutes (I pull from a depth of 5 meters and transfer it with a 3/4 hose at a distance of 20 meters). I am thrilled with this pump!!
Εμπιστεύτηκα τις 600 και βάλε θετικές αξιολογήσεις και έκανα καλά!! Δεν αντέχω να τραβάω το σχοινί της αντλίας που έχω στο πηγάδι μου και τον θόρυβο που έκανε. Τώρα απλά πατάω ένα κουμπί και ποτίζω με το απλό λάστιχο κήπου. Μιας ιντσας θα ήταν καλύτερο αλλά και το απλό μια χαρά είναι. Έχω πάρει το σωλήνα αναρρόφησης από την einhell έτοιμο, με τη βαλβίδα αντεπιστροφής του και το ρακόρ σύνδεσης για την είσοδο του νερού . Στην έξοδο δεν έχω κάνει καλή συνδεσμολογία γιατί χρησιμοποίησα ένα ταχυσυνδεσμο που όσο να ναι περιορίζει την ποσότητα του νερού. Επίσης αγόρασα τις μπαταρίες των 4 A και το μετανοιώνω, έπρεπε να προτιμήσω των 5 . Με αυτές ποτίζω στο eco περίπου για 50 λεπτά ( τραβάω από βάθος 5 μέτρων και το μεταφέρω με λάστιχο 3/4 σε μια απόσταση 20 μέτρων). Είμαι ενθουσιασμένη με αυτή την αντλία!!
I trusted the 600 and something positive and I did well!! I can't stand pulling the rope of the pump I have in my well and the noise it made. Now I just press a button and water with the simple garden hose. It would be better if it was an inch but the simple one is fine. I bought the suction hose from einhell ready, with its check valve and the connecting fitting for the water inlet. I haven't made a good connection at the outlet because I used a quick connector that limits the amount of water. I also bought the 4 A batteries and I regret it, I should have preferred the 5 ones. With these, I water in eco mode for about 50 minutes (I pull from a depth of 5 meters and transfer it with a 3/4 hose at a distance of 20 meters). I am thrilled with this pump!!
Εμπιστεύτηκα τις 600 και βάλε θετικές αξιολογήσεις και έκανα καλά!! Δεν αντέχω να τραβάω το σχοινί της αντλίας που έχω στο πηγάδι μου και τον θόρυβο που έκανε. Τώρα απλά πατάω ένα κουμπί και ποτίζω με το απλό λάστιχο κήπου. Μιας ιντσας θα ήταν καλύτερο αλλά και το απλό μια χαρά είναι. Έχω πάρει το σωλήνα αναρρόφησης από την einhell έτοιμο, με τη βαλβίδα αντεπιστροφής του και το ρακόρ σύνδεσης για την είσοδο του νερού . Στην έξοδο δεν έχω κάνει καλή συνδεσμολογία γιατί χρησιμοποίησα ένα ταχυσυνδεσμο που όσο να ναι περιορίζει την ποσότητα του νερού. Επίσης αγόρασα τις μπαταρίες των 4 A και το μετανοιώνω, έπρεπε να προτιμήσω των 5 . Με αυτές ποτίζω στο eco περίπου για 50 λεπτά ( τραβάω από βάθος 5 μέτρων και το μεταφέρω με λάστιχο 3/4 σε μια απόσταση 20 μέτρων). Είμαι ενθουσιασμένη με αυτή την αντλία!!