Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very good. Very accurate in its measurements as it has been checked with a mercury thermometer and fast as it has been checked on my 16-month-old daughter who wouldn't sit still for a thermometer. I highly recommend it.
Πάρα πολύ καλό. Ακριβεστατο στις μετρήσεις του καθώς έχει τσεκαριστει με θερμόμετρο υδραργύρου και γρήγορο καθώς έχει τσεκαριστει στην 16μηνων κόρη μου που δεν καθόταν να της βάλεις θερμόμετρο με τίποτα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Thermometer for quick measurement of body temperature on the forehead and ear. It is very convenient and useful especially if the patients are in the early years of their life and cannot tolerate underarm thermometers. It shows the body temperature in three seconds, has an audible alert that changes if the temperature is slightly elevated and another if there is a fever. Also, the LED screen is green if the temperature is within normal limits, turns yellow if it is slightly elevated, and turns red when it is above 38. Be careful for an accurate measurement on the forehead that no hair comes between the forehead and the sensor, and always keep the glass clean.
Θερμόμετρο για γρήγορη μέτρηση θερμοκρασίας σώματος στο μέτωπο και στο αυτί. Είναι πολύ βολικό και χρήσιμο ειδικά εάν οι ασθενείς βρίσκονται στα πρώτα χρόνια της ζωής τους και δεν ανέχονται τα θερμόμετρα μασχάλης. Δείχνει σε τρία δευτερόλεπτα την θερμοκρασία του σώματος, έχει ηχητική ειδοποίηση που διαφοροποιείται εάν είναι θερμοκρασία με δέκατα και άλλη εάν είναι πυρετού. Επίσης η λεντ οθόνη είναι πράσινη εάν η θερμοκρασία είναι στα φυσιολογικά όρια, κιτρινίζει εάν είναι με δέκατα και γίνεται κόκκινη όταν είναι πάνω από 38. Προσοχή για αληθή μέτρηση στο μέτωπο να μην μεσολαβούν τρίχες κεφαλής μεταξύ μετώπου και αισθητήρα, όπως επίσης να είναι πάντοτε καθαρό το τζαμάκι του.
what a gentleman wrote about his children. I had almost a 40 degree fever and it showed me 36.7 and I was going to work as usual. as a result, I almost ended up with pneumonia.
αυτό που έγραψε και ένας κύριος για τα παιδιά του. είχα σχεδόν 40 πυρετό και μου έδειχνε 36.7 και πήγαινα κανονικά στην εργασία μου. αποτέλεσμα παραλίγο να έφτανα στην πνευμονία.
We bought it for our little one because he doesn't accept regular thermometers. After 3 months, it gives incorrect readings to the point where it could become dangerous if I hadn't tried a regular one. The little one has a fever of 39+ and it consistently shows from this and from the forehead 36.2 to 36.7
το αγοράσαμε για τον μικρό μας γιατί δεν δέχεται τα κανονικά θερμόμετρα. Μετά από 3 μήνες λέει λάθος μετρήσεις σε σημείο που θα μπορούσε να καταστεί επικίνδυνο εάν δεν δοκίμαζα και κανονικό. ο μικρός έχει 39+ πυρετο και δείχνει σταθερά και από αυτό και από κούτελο 36,2 έως 36,7
It was purchased in the range of 50 euros and due to the brand, it was thought to be good. It showed less temperature from the beginning and eventually has a deviation of even 2 degrees downwards. I have a cheap one with very good measurements and I will buy 2 cheap ones, one of which will not work, for half the money to have 1 that works properly...
Αγοράστηκε στην περιοχή των 50 ευρώ και λόγω μάρκας θεωρήθηκε ότι θα είναι καλό. Έδειχνε λιγότερη θερμοκρασία από την αρχή και τελικά έχει απόκλιση ακόμα και 2 βαθμούς προς τα κάτω. Έχω ένα φθηνιάρικο με πάρα πολύ καλές μετρήσεις και θα πάρω 2 φθηνιάρικα, το ένα δε θα δουλεύει, με τα μισά χρήματα για να έχω 1 που να δουλεύει σωστά...
When I bought it, we compared it to other thermometers.
It always showed one degree lower.
From what I understood, I was one of the lucky ones.
Over time, it shows one degree lower. And the lower it goes, the more inaccurate it becomes.
It was purchased for its price at 50 euros years ago, thinking it would have reliability.
Όταν το αγόρασα το συγκρίναμε με άλλα θερμόμετρα.
Πάντα έλεγε μισώ βαθμό κάτω.
Από ότι κατάλαβα ήμουν από τους τυχερούς.
Με τον καιρό δείχνει 1 βαθμό κάτω. Και όσο ποιο ψιλά τόσο ποιο λάθος.
Αγοράστηκε για την τιμή του στα 50 ευρώ πρην χρόνια νομίζοντας ότι θα έχει αξιοπιστία.
I compare it to a mercury thermometer every time and it is very accurate.
I have noticed that the first measurement is also the correct one, if you want to measure again you have to wait a few seconds to have a correct measurement again.
The only slightly negative thing is that sometimes when I go to use it for the first time it gets stuck and the screen just flashes without taking a measurement. In that case, you need to close it and open it again.
Συγκρίνω όλες τις φορές με θερμομετρο υδραργύρου και είναι πολύ ακριβές.
Εχω καταλαβει οτι η πρώτη μέτρηση είναι και η σωστή, αν θες να μετρήσεις ξανά πρέπει να περιμένεις λίγα δευτερόλεπτα για να έχεις μια σωστή μέτρηση ξανά.
Το μόνο λίγο αρνητικό είναι ότι καποιες φορές όταν πάω να το χρησιμοποιήσω για πρώτη φορά κολλαει και απλά αναβοσβήνει η οθόνη χωρίς να κάνει μέτρηση.εκει χρειάζεται να το κλείσεις και να το ανοίξεις πάλι.
Very good and reliable. Pay attention to the instructions for use. The measurement should be done very close to the forehead. Up to 0.5 centimeters otherwise it shows different values
πολύ καλό και αξιόπιστο. προσοχή στις οδηγίες χρήσης. η μέτρηση πρέπει να γίνεται πολύ κοντά στο μέτωπο. μέχρι 0.5 εκατοστά αλλιώς δείχνει διαφορετικές τιμές
We bought it because of good reviews. Unfortunately, it shows different measurements on the same person (e.g. 2-3 different ones in 1 minute), which raises reliability issues... Otherwise, it has good build quality and is easy to use.
το πήραμε λόγω καλών αξιολογησεων. Δυστυχως όμως δείχνει διαφορετικές μετρήσεις στον ίδιο άνθρωπο (πχ 2-3 διαφορετικές σε 1 δίλεπτο) με αποτέλεσμα να τίθεται θέμα αξιοπιστίας...κατά τα λοιπά καλή ποιότητα κατασκευής και εύκολο στην χρήση.
I just got it but from what I understood, I wasted 30€ and it's useless. It shows random results and I bought it for my baby because they have a fever and it's burning and this shows tens. It's terrible, what a waste.
Μόλις το πήρα αλλά από ότι κατάλαβα πέταξα 30€ κ πάει.οτι να ναι δείχνει κ το πήρα για το μωρό γιατί το έχω με πυρετό κ καίγεται κ αυτό δείχνει δέκατα.χαλια είναι κρίμα ......
It was tested on a child and the measurements were compared to a mercury thermometer, when possible. No deviation was observed at low temperatures, but at temperatures around 38.6 to 39.4, it showed 0.2 degrees lower. It helped us a lot because it is fast.
Δοκιμάστηκε σε παιδάκι και οι μετρήσεις συγκριθηκαν με υδραργύρου, όταν ήταν εφικτό. Στις χαμηλές θερμοκρασίες δεν παρατηρήθηκε απόκλιση, σε θερμοκρασίες 38,6 με 39,4 περίπου, έδειχνε 0,2 βαθμούς παρακάτω. Μας βοήθησε πολύ γιατί είναι γρήγορο.
It looks well-made and is easy to use. The screen is bright and lights up green, orange, and red depending on the temperature it measures.
It also measures the temperature very quickly and works both by aiming at the forehead and in the ear, simply by removing a cap that it has in front.
Its measurements are not accurate. It shows a deviation of up to one degree compared to other thermometers, but even the thermometer itself measures different values within a range of one degree, in consecutive measurements with a two-second difference from each other.
In short, it will simply show you if you have a fever or not. That's it. I won't return it because I'm afraid that everything is made in China anyway, but 30 euros is too much.
Δείχνει καλοφτιαγμένο και είναι εύκολο στη χρήση. Η οθόνη είναι φωτεινή και ανάβει πράσινη , πορτοκαλί και κόκκινη ανάλογα με τη θερμοκρασία που μετράει.
Επίσης μετράει πολύ γρήγορα την θερμοκρασία και λειτουργεί τόσο σημαδεύοντας το μέτωπο αλλά και στο αυτί, απλά αφαιρώντας ένα καπάκι που έχει μπροστά.
Οι μετρήσεις του δεν είναι ακριβείς. Παρουσιάζει απόκλιση μέχρι ένα βαθμό σε σχέση με άλλα θερμόμετρα, αλλά και το ίδιο το θερμόμετρο μετράει διαφορετικές τιμές σε εύρος ενός βαθμού , σε διαδοχικές μετρήσεις με διαφορά δύο δευτερολέπτων η μία από την άλλη.
Με λίγα λόγια, απλά θα σου δείξει αν έχεις πυρετό ή όχι. Μέχρι εκεί. Δεν το επιστρέφω γιατί φοβάμαι ότι έτσι κι αλλιώς όλα είναι κινεζιές, αλλά τα 30 ευρώ είναι πολλά.
I thought it would have a slight deviation from mercury but it is equally accurate. And for small children who don't sit still to measure them, it is perfect.
Πίστευα πως θα έχει μια μικρή απόκλιση από τον υδράργυρο αλλά είναι το ίδιο ακριβής . Και για τα μικρά παιδιά που δεν κάθονται να τα μετρήσεις είναι τέλειο.
Build quality. Its operation is very simple. The measurement is done in one second. It contains the two AAA batteries needed to operate. So far, the measurements it makes are accurate. I will return in case it is found to have discrepancies in the measurements.
Update 2024: After almost two years of use on a baby as well as on adults, I have to say that it has discrepancies in measurements of up to 1 whole degree. For this reason, you should take at least three measurements around the head and calculate the average. Disappointment...
Ποιότητα κατασκευής. Η λειτουργία του πολύ απλή. Η μέτρηση γίνεται σε ένα δευτερόλεπτο. Περιέχει μέσα τις δύο μπαταρίες ΑΑΑ που χρειάζεται για να λειτουργήσει. Προς το παρόν οι μετρήσεις που κάνει είναι ακριβείς. Θα επανέλθω σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι έχει απόκλιση στις μετρήσεις.
Update 2024: Μετά από σχεδόν δύο χρόνια χρήσης σε μωρό αλλά και σε ενήλικες εχω να πω ότι έχει αποκλίσεις στις μετρήσεις της τάξης ακόμα και 1 ολόκληρο βαθμό. Για αυτό πρέπει να παίρνετε καλύτερα τουλάχιστον τρεις μετρήσεις και περιμετρικά της κεφαλής και να βγάζετε μέσο όρο. Απογοήτευση...
While at first I was skeptical, as it didn't have many reviews, as soon as I received it, I realized that it is an excellent thermometer mainly for infants and babies! It has accuracy in measurements and only needs 1'' !!!!!
I highly recommend it without reservation!!
Ενώ στην αρχή ήμουν επιφυλακτική,καθώς δεν είχε πολλές κριτικές, μόλις το παρέλαβα κατάλαβα ότι είναι ένα εξαιρετικό θερμόμετρο κυρίως για βρέφη κ μωρά!έχει ακρίβεια στις μετρήσεις κ χρειάζεται μόνο 1'' !!!!!
Συστήνω ανεπιφύλακτα!!
It is one of the best purchases I have made for my difficult three-year-old and my newborn baby. They accept it easily because it does not bother them, it has high accuracy in measurements and it measures both from the forehead and the ear. Excellent build quality. I highly recommend it.
Είναι μια από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει με αφορμή ένα δύσκολο τριχρονο και ένα μωράκι μηνών. Το δέχονται εύκολα γιατί δεν τα ταλαιπωρει, έχει υψηλή ακρίβεια στις μετρήσεις και μετράει τόσο από το μέτωπο όσο και από το αυτι. Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής. Συστήνω ανεπιφύλακτα.
Thermometer for quick measurement of body temperature on the forehead and ear. It is very convenient and useful especially if the patients are in the early years of their life and cannot tolerate underarm thermometers. It shows the body temperature in three seconds, has an audible alert that changes if the temperature is slightly elevated and another if there is a fever. Also, the LED screen is green if the temperature is within normal limits, turns yellow if it is slightly elevated, and turns red when it is above 38. Be careful for an accurate measurement on the forehead that no hair comes between the forehead and the sensor, and always keep the glass clean.
Θερμόμετρο για γρήγορη μέτρηση θερμοκρασίας σώματος στο μέτωπο και στο αυτί. Είναι πολύ βολικό και χρήσιμο ειδικά εάν οι ασθενείς βρίσκονται στα πρώτα χρόνια της ζωής τους και δεν ανέχονται τα θερμόμετρα μασχάλης. Δείχνει σε τρία δευτερόλεπτα την θερμοκρασία του σώματος, έχει ηχητική ειδοποίηση που διαφοροποιείται εάν είναι θερμοκρασία με δέκατα και άλλη εάν είναι πυρετού. Επίσης η λεντ οθόνη είναι πράσινη εάν η θερμοκρασία είναι στα φυσιολογικά όρια, κιτρινίζει εάν είναι με δέκατα και γίνεται κόκκινη όταν είναι πάνω από 38. Προσοχή για αληθή μέτρηση στο μέτωπο να μην μεσολαβούν τρίχες κεφαλής μεταξύ μετώπου και αισθητήρα, όπως επίσης να είναι πάντοτε καθαρό το τζαμάκι του.
what a gentleman wrote about his children. I had almost a 40 degree fever and it showed me 36.7 and I was going to work as usual. as a result, I almost ended up with pneumonia.
αυτό που έγραψε και ένας κύριος για τα παιδιά του. είχα σχεδόν 40 πυρετό και μου έδειχνε 36.7 και πήγαινα κανονικά στην εργασία μου. αποτέλεσμα παραλίγο να έφτανα στην πνευμονία.
We bought it for our little one because he doesn't accept regular thermometers. After 3 months, it gives incorrect readings to the point where it could become dangerous if I hadn't tried a regular one. The little one has a fever of 39+ and it consistently shows from this and from the forehead 36.2 to 36.7
το αγοράσαμε για τον μικρό μας γιατί δεν δέχεται τα κανονικά θερμόμετρα. Μετά από 3 μήνες λέει λάθος μετρήσεις σε σημείο που θα μπορούσε να καταστεί επικίνδυνο εάν δεν δοκίμαζα και κανονικό. ο μικρός έχει 39+ πυρετο και δείχνει σταθερά και από αυτό και από κούτελο 36,2 έως 36,7
It was purchased in the range of 50 euros and due to the brand, it was thought to be good. It showed less temperature from the beginning and eventually has a deviation of even 2 degrees downwards. I have a cheap one with very good measurements and I will buy 2 cheap ones, one of which will not work, for half the money to have 1 that works properly...
Αγοράστηκε στην περιοχή των 50 ευρώ και λόγω μάρκας θεωρήθηκε ότι θα είναι καλό. Έδειχνε λιγότερη θερμοκρασία από την αρχή και τελικά έχει απόκλιση ακόμα και 2 βαθμούς προς τα κάτω. Έχω ένα φθηνιάρικο με πάρα πολύ καλές μετρήσεις και θα πάρω 2 φθηνιάρικα, το ένα δε θα δουλεύει, με τα μισά χρήματα για να έχω 1 που να δουλεύει σωστά...
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very good. Very accurate in its measurements as it has been checked with a mercury thermometer and fast as it has been checked on my 16-month-old daughter who wouldn't sit still for a thermometer. I highly recommend it.
Πάρα πολύ καλό. Ακριβεστατο στις μετρήσεις του καθώς έχει τσεκαριστει με θερμόμετρο υδραργύρου και γρήγορο καθώς έχει τσεκαριστει στην 16μηνων κόρη μου που δεν καθόταν να της βάλεις θερμόμετρο με τίποτα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Thermometer for quick measurement of body temperature on the forehead and ear. It is very convenient and useful especially if the patients are in the early years of their life and cannot tolerate underarm thermometers. It shows the body temperature in three seconds, has an audible alert that changes if the temperature is slightly elevated and another if there is a fever. Also, the LED screen is green if the temperature is within normal limits, turns yellow if it is slightly elevated, and turns red when it is above 38. Be careful for an accurate measurement on the forehead that no hair comes between the forehead and the sensor, and always keep the glass clean.
Θερμόμετρο για γρήγορη μέτρηση θερμοκρασίας σώματος στο μέτωπο και στο αυτί. Είναι πολύ βολικό και χρήσιμο ειδικά εάν οι ασθενείς βρίσκονται στα πρώτα χρόνια της ζωής τους και δεν ανέχονται τα θερμόμετρα μασχάλης. Δείχνει σε τρία δευτερόλεπτα την θερμοκρασία του σώματος, έχει ηχητική ειδοποίηση που διαφοροποιείται εάν είναι θερμοκρασία με δέκατα και άλλη εάν είναι πυρετού. Επίσης η λεντ οθόνη είναι πράσινη εάν η θερμοκρασία είναι στα φυσιολογικά όρια, κιτρινίζει εάν είναι με δέκατα και γίνεται κόκκινη όταν είναι πάνω από 38. Προσοχή για αληθή μέτρηση στο μέτωπο να μην μεσολαβούν τρίχες κεφαλής μεταξύ μετώπου και αισθητήρα, όπως επίσης να είναι πάντοτε καθαρό το τζαμάκι του.
what a gentleman wrote about his children. I had almost a 40 degree fever and it showed me 36.7 and I was going to work as usual. as a result, I almost ended up with pneumonia.
αυτό που έγραψε και ένας κύριος για τα παιδιά του. είχα σχεδόν 40 πυρετό και μου έδειχνε 36.7 και πήγαινα κανονικά στην εργασία μου. αποτέλεσμα παραλίγο να έφτανα στην πνευμονία.
We bought it for our little one because he doesn't accept regular thermometers. After 3 months, it gives incorrect readings to the point where it could become dangerous if I hadn't tried a regular one. The little one has a fever of 39+ and it consistently shows from this and from the forehead 36.2 to 36.7
το αγοράσαμε για τον μικρό μας γιατί δεν δέχεται τα κανονικά θερμόμετρα. Μετά από 3 μήνες λέει λάθος μετρήσεις σε σημείο που θα μπορούσε να καταστεί επικίνδυνο εάν δεν δοκίμαζα και κανονικό. ο μικρός έχει 39+ πυρετο και δείχνει σταθερά και από αυτό και από κούτελο 36,2 έως 36,7
It was purchased in the range of 50 euros and due to the brand, it was thought to be good. It showed less temperature from the beginning and eventually has a deviation of even 2 degrees downwards. I have a cheap one with very good measurements and I will buy 2 cheap ones, one of which will not work, for half the money to have 1 that works properly...
Αγοράστηκε στην περιοχή των 50 ευρώ και λόγω μάρκας θεωρήθηκε ότι θα είναι καλό. Έδειχνε λιγότερη θερμοκρασία από την αρχή και τελικά έχει απόκλιση ακόμα και 2 βαθμούς προς τα κάτω. Έχω ένα φθηνιάρικο με πάρα πολύ καλές μετρήσεις και θα πάρω 2 φθηνιάρικα, το ένα δε θα δουλεύει, με τα μισά χρήματα για να έχω 1 που να δουλεύει σωστά...
When I bought it, we compared it to other thermometers.
It always showed one degree lower.
From what I understood, I was one of the lucky ones.
Over time, it shows one degree lower. And the lower it goes, the more inaccurate it becomes.
It was purchased for its price at 50 euros years ago, thinking it would have reliability.
Όταν το αγόρασα το συγκρίναμε με άλλα θερμόμετρα.
Πάντα έλεγε μισώ βαθμό κάτω.
Από ότι κατάλαβα ήμουν από τους τυχερούς.
Με τον καιρό δείχνει 1 βαθμό κάτω. Και όσο ποιο ψιλά τόσο ποιο λάθος.
Αγοράστηκε για την τιμή του στα 50 ευρώ πρην χρόνια νομίζοντας ότι θα έχει αξιοπιστία.
I compare it to a mercury thermometer every time and it is very accurate.
I have noticed that the first measurement is also the correct one, if you want to measure again you have to wait a few seconds to have a correct measurement again.
The only slightly negative thing is that sometimes when I go to use it for the first time it gets stuck and the screen just flashes without taking a measurement. In that case, you need to close it and open it again.
Συγκρίνω όλες τις φορές με θερμομετρο υδραργύρου και είναι πολύ ακριβές.
Εχω καταλαβει οτι η πρώτη μέτρηση είναι και η σωστή, αν θες να μετρήσεις ξανά πρέπει να περιμένεις λίγα δευτερόλεπτα για να έχεις μια σωστή μέτρηση ξανά.
Το μόνο λίγο αρνητικό είναι ότι καποιες φορές όταν πάω να το χρησιμοποιήσω για πρώτη φορά κολλαει και απλά αναβοσβήνει η οθόνη χωρίς να κάνει μέτρηση.εκει χρειάζεται να το κλείσεις και να το ανοίξεις πάλι.
Very good and reliable. Pay attention to the instructions for use. The measurement should be done very close to the forehead. Up to 0.5 centimeters otherwise it shows different values
πολύ καλό και αξιόπιστο. προσοχή στις οδηγίες χρήσης. η μέτρηση πρέπει να γίνεται πολύ κοντά στο μέτωπο. μέχρι 0.5 εκατοστά αλλιώς δείχνει διαφορετικές τιμές
We bought it because of good reviews. Unfortunately, it shows different measurements on the same person (e.g. 2-3 different ones in 1 minute), which raises reliability issues... Otherwise, it has good build quality and is easy to use.
το πήραμε λόγω καλών αξιολογησεων. Δυστυχως όμως δείχνει διαφορετικές μετρήσεις στον ίδιο άνθρωπο (πχ 2-3 διαφορετικές σε 1 δίλεπτο) με αποτέλεσμα να τίθεται θέμα αξιοπιστίας...κατά τα λοιπά καλή ποιότητα κατασκευής και εύκολο στην χρήση.
I just got it but from what I understood, I wasted 30€ and it's useless. It shows random results and I bought it for my baby because they have a fever and it's burning and this shows tens. It's terrible, what a waste.
Μόλις το πήρα αλλά από ότι κατάλαβα πέταξα 30€ κ πάει.οτι να ναι δείχνει κ το πήρα για το μωρό γιατί το έχω με πυρετό κ καίγεται κ αυτό δείχνει δέκατα.χαλια είναι κρίμα ......
It was tested on a child and the measurements were compared to a mercury thermometer, when possible. No deviation was observed at low temperatures, but at temperatures around 38.6 to 39.4, it showed 0.2 degrees lower. It helped us a lot because it is fast.
Δοκιμάστηκε σε παιδάκι και οι μετρήσεις συγκριθηκαν με υδραργύρου, όταν ήταν εφικτό. Στις χαμηλές θερμοκρασίες δεν παρατηρήθηκε απόκλιση, σε θερμοκρασίες 38,6 με 39,4 περίπου, έδειχνε 0,2 βαθμούς παρακάτω. Μας βοήθησε πολύ γιατί είναι γρήγορο.
It looks well-made and is easy to use. The screen is bright and lights up green, orange, and red depending on the temperature it measures.
It also measures the temperature very quickly and works both by aiming at the forehead and in the ear, simply by removing a cap that it has in front.
Its measurements are not accurate. It shows a deviation of up to one degree compared to other thermometers, but even the thermometer itself measures different values within a range of one degree, in consecutive measurements with a two-second difference from each other.
In short, it will simply show you if you have a fever or not. That's it. I won't return it because I'm afraid that everything is made in China anyway, but 30 euros is too much.
Δείχνει καλοφτιαγμένο και είναι εύκολο στη χρήση. Η οθόνη είναι φωτεινή και ανάβει πράσινη , πορτοκαλί και κόκκινη ανάλογα με τη θερμοκρασία που μετράει.
Επίσης μετράει πολύ γρήγορα την θερμοκρασία και λειτουργεί τόσο σημαδεύοντας το μέτωπο αλλά και στο αυτί, απλά αφαιρώντας ένα καπάκι που έχει μπροστά.
Οι μετρήσεις του δεν είναι ακριβείς. Παρουσιάζει απόκλιση μέχρι ένα βαθμό σε σχέση με άλλα θερμόμετρα, αλλά και το ίδιο το θερμόμετρο μετράει διαφορετικές τιμές σε εύρος ενός βαθμού , σε διαδοχικές μετρήσεις με διαφορά δύο δευτερολέπτων η μία από την άλλη.
Με λίγα λόγια, απλά θα σου δείξει αν έχεις πυρετό ή όχι. Μέχρι εκεί. Δεν το επιστρέφω γιατί φοβάμαι ότι έτσι κι αλλιώς όλα είναι κινεζιές, αλλά τα 30 ευρώ είναι πολλά.
I thought it would have a slight deviation from mercury but it is equally accurate. And for small children who don't sit still to measure them, it is perfect.
Πίστευα πως θα έχει μια μικρή απόκλιση από τον υδράργυρο αλλά είναι το ίδιο ακριβής . Και για τα μικρά παιδιά που δεν κάθονται να τα μετρήσεις είναι τέλειο.
Build quality. Its operation is very simple. The measurement is done in one second. It contains the two AAA batteries needed to operate. So far, the measurements it makes are accurate. I will return in case it is found to have discrepancies in the measurements.
Update 2024: After almost two years of use on a baby as well as on adults, I have to say that it has discrepancies in measurements of up to 1 whole degree. For this reason, you should take at least three measurements around the head and calculate the average. Disappointment...
Ποιότητα κατασκευής. Η λειτουργία του πολύ απλή. Η μέτρηση γίνεται σε ένα δευτερόλεπτο. Περιέχει μέσα τις δύο μπαταρίες ΑΑΑ που χρειάζεται για να λειτουργήσει. Προς το παρόν οι μετρήσεις που κάνει είναι ακριβείς. Θα επανέλθω σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι έχει απόκλιση στις μετρήσεις.
Update 2024: Μετά από σχεδόν δύο χρόνια χρήσης σε μωρό αλλά και σε ενήλικες εχω να πω ότι έχει αποκλίσεις στις μετρήσεις της τάξης ακόμα και 1 ολόκληρο βαθμό. Για αυτό πρέπει να παίρνετε καλύτερα τουλάχιστον τρεις μετρήσεις και περιμετρικά της κεφαλής και να βγάζετε μέσο όρο. Απογοήτευση...
While at first I was skeptical, as it didn't have many reviews, as soon as I received it, I realized that it is an excellent thermometer mainly for infants and babies! It has accuracy in measurements and only needs 1'' !!!!!
I highly recommend it without reservation!!
Ενώ στην αρχή ήμουν επιφυλακτική,καθώς δεν είχε πολλές κριτικές, μόλις το παρέλαβα κατάλαβα ότι είναι ένα εξαιρετικό θερμόμετρο κυρίως για βρέφη κ μωρά!έχει ακρίβεια στις μετρήσεις κ χρειάζεται μόνο 1'' !!!!!
Συστήνω ανεπιφύλακτα!!
It is one of the best purchases I have made for my difficult three-year-old and my newborn baby. They accept it easily because it does not bother them, it has high accuracy in measurements and it measures both from the forehead and the ear. Excellent build quality. I highly recommend it.
Είναι μια από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει με αφορμή ένα δύσκολο τριχρονο και ένα μωράκι μηνών. Το δέχονται εύκολα γιατί δεν τα ταλαιπωρει, έχει υψηλή ακρίβεια στις μετρήσεις και μετράει τόσο από το μέτωπο όσο και από το αυτι. Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής. Συστήνω ανεπιφύλακτα.
Thermometer for quick measurement of body temperature on the forehead and ear. It is very convenient and useful especially if the patients are in the early years of their life and cannot tolerate underarm thermometers. It shows the body temperature in three seconds, has an audible alert that changes if the temperature is slightly elevated and another if there is a fever. Also, the LED screen is green if the temperature is within normal limits, turns yellow if it is slightly elevated, and turns red when it is above 38. Be careful for an accurate measurement on the forehead that no hair comes between the forehead and the sensor, and always keep the glass clean.
Θερμόμετρο για γρήγορη μέτρηση θερμοκρασίας σώματος στο μέτωπο και στο αυτί. Είναι πολύ βολικό και χρήσιμο ειδικά εάν οι ασθενείς βρίσκονται στα πρώτα χρόνια της ζωής τους και δεν ανέχονται τα θερμόμετρα μασχάλης. Δείχνει σε τρία δευτερόλεπτα την θερμοκρασία του σώματος, έχει ηχητική ειδοποίηση που διαφοροποιείται εάν είναι θερμοκρασία με δέκατα και άλλη εάν είναι πυρετού. Επίσης η λεντ οθόνη είναι πράσινη εάν η θερμοκρασία είναι στα φυσιολογικά όρια, κιτρινίζει εάν είναι με δέκατα και γίνεται κόκκινη όταν είναι πάνω από 38. Προσοχή για αληθή μέτρηση στο μέτωπο να μην μεσολαβούν τρίχες κεφαλής μεταξύ μετώπου και αισθητήρα, όπως επίσης να είναι πάντοτε καθαρό το τζαμάκι του.
what a gentleman wrote about his children. I had almost a 40 degree fever and it showed me 36.7 and I was going to work as usual. as a result, I almost ended up with pneumonia.
αυτό που έγραψε και ένας κύριος για τα παιδιά του. είχα σχεδόν 40 πυρετό και μου έδειχνε 36.7 και πήγαινα κανονικά στην εργασία μου. αποτέλεσμα παραλίγο να έφτανα στην πνευμονία.
We bought it for our little one because he doesn't accept regular thermometers. After 3 months, it gives incorrect readings to the point where it could become dangerous if I hadn't tried a regular one. The little one has a fever of 39+ and it consistently shows from this and from the forehead 36.2 to 36.7
το αγοράσαμε για τον μικρό μας γιατί δεν δέχεται τα κανονικά θερμόμετρα. Μετά από 3 μήνες λέει λάθος μετρήσεις σε σημείο που θα μπορούσε να καταστεί επικίνδυνο εάν δεν δοκίμαζα και κανονικό. ο μικρός έχει 39+ πυρετο και δείχνει σταθερά και από αυτό και από κούτελο 36,2 έως 36,7
It was purchased in the range of 50 euros and due to the brand, it was thought to be good. It showed less temperature from the beginning and eventually has a deviation of even 2 degrees downwards. I have a cheap one with very good measurements and I will buy 2 cheap ones, one of which will not work, for half the money to have 1 that works properly...
Αγοράστηκε στην περιοχή των 50 ευρώ και λόγω μάρκας θεωρήθηκε ότι θα είναι καλό. Έδειχνε λιγότερη θερμοκρασία από την αρχή και τελικά έχει απόκλιση ακόμα και 2 βαθμούς προς τα κάτω. Έχω ένα φθηνιάρικο με πάρα πολύ καλές μετρήσεις και θα πάρω 2 φθηνιάρικα, το ένα δε θα δουλεύει, με τα μισά χρήματα για να έχω 1 που να δουλεύει σωστά...