I found it randomly in a store in Peristeri and my girlfriend convinced me to try it because she is satisfied with other products from the company! It was purchased for 15 euros and at that moment I considered it an expensive product for 30ml! Now, after trying it, I can say that I am very satisfied! With almost daily use (3 drops in the morning) on a small/medium beard (1 to 2 weeks old), the product has amazed me with its very nice and simple aroma that comes entirely from the natural oils it contains, without any additional processed fragrances, and with the texture it provides to the beard! I also like the bottle, which is small, discreet, and the mechanism is very secure even for transportation during a trip. It is a Greek product, 100% natural, which has never caused any negative reaction on my quite sensitive skin. Also, although it is an oil, its texture is not excessively thick, a characteristic that I find nice because with 3 drops, you can cover the surface of the face without feeling like you have dipped your face in olive oil, and the minimal amount that remains on the hands does not cause any discomfort and does not require washing with soap and water. I recommend it!
Το βρήκα τυχαία σε ένα κατάστημα στο Περιστέρι και η κοπέλα μου με έπεισε να το δοκιμάσω διότι είναι ικανοποιημένη με άλλα προϊόντα της εταιρίας! Αγοράστηκε στα 15 ευρώ και εκείνη την στιγμη για 30ml το θεώρησα ακριβό προϊόν! πλέον μετά από δοκιμή μπορώ να πω πως είμαι πολύ ευχαριστημένος! Με σχεδόν καθημερινή χρήση (3 σταγόνες το πρωί) σε μικρό/μεσαίο μούσι (μούσι 1 με 2 εβδομάδων) το προϊόν με έχει αφήσει έκπληκτο με το πολύ ωραίο και απλό άρωμα που πηγάζει εξολοκλήρου από τα φυσικά έλαια που έχει μέσα χωρίς επιπλέον επεξεργασμένα αρώματα και με την υφή που προσφέρει στο μούσι! Επίσης μου αρέσει το μπουκαλάκι το οποίο είναι μικρό, διακριτικό και ο μηχανισμός είναι πολύ ασφαλής ακόμα και για μεταφορά για κάποιο ταξίδι. Είναι ένα ελληνικό προϊόν, 100% φυσικό, το οποίο στο δικό μου αρκετά ευαίσθητο δέρμα δεν προκάλεσε ποτέ καμία αρνητική αντίδραση. Επίσης, αν και λάδι η υφή του δεν είναι υπερβολικά παχύρρευστη, ένα χαρακτηριστικό το οποίο βρίσκω ωραίο διότι με 3 σταγόνες καλύπτεις την επιφάνεια του προσώπου χωρίς να νιώθεις ότι έχεις βουτήξει το πρόσωπο σου σε ελαιόλαδο και η ελάχιστη ποσότητα που μένει στα χέρια δεν προκαλεί κάποια ενόχληση και δεν απαιτεί ξέπλυμα με σαπούνι και νερό. Το συνιστώ!