On one hand, it is more rough and gets the job done, on the other hand, not so much. Overall, it is good and user-friendly. The problem is that it is too expensive for what it is. After a couple of uses, it becomes useless... And some supermarkets sell it for as much as €9.90.. At first, I thought it wouldn't be like the pumice stones that wear out as you use them, because it claimed to be made with diamonds, etc., but it is exactly the same, except that the surface you have to wear out is minimal and then you are left with a smooth plastic that is useless. So basically, it is good and user-friendly, but consider that you will be spending so much money for one, maybe three uses at most if you don't have very rough feet. For me, it is not worth it at all.
If you get it, just like with pumice stones, it is more effective if you soak your feet in warm water in a basin for a while (e.g. 10 minutes) and then as you rub it because it fills up with dead skin, you dip it in the water and rinse it to clean it and continue
Από τη μία μεριά που είναι πιο τραχύ κάνει δουλειά, απ' την άλλη όχι και τόσο. Γενικά καλό είναι κι εύχρηστο. Το πρόβλημα είναι ότι είναι πολύ ακριβό για αυτό που είναι. Γιατί μετά από μια δυο χρήσεις αχρηστεύεται... Και σε κάποια σούπερ μάρκετ το πουλάνε ως και 9.90€.. Νόμιζα στην αρχή ότι δεν θα είναι σαν τις ελαφροπετρες που φθείρεται όσο το τρίβεις, επειδή έλεγε ότι είναι με διαμάντια κλπ κλπ, αλλά είναι ακριβώς το ίδιο, μόνο που η επιφάνεια που έχεις να φθειρεις είναι ελάχιστη και μετά μένει ένα λείο πλαστικό που είναι άχρηστο. Οπότε ουσιαστικά είναι καλό και εύχρηστο, αλλά σκεφτείτε ότι θα δώσετε τόσα χρήματα για μία φορά άντε τρεις το πολύ αν δεν έχετε πολύ σκληρά πόδια. Για εμένα δεν αξίζει καθόλου.
Αν το πάρετε, όπως κ με τις ελαφροπετρες, είναι πιο αποτελεσματικό αν μουλιασετε πρώτα τα πόδια σας σε χλιαρό νερό σε μια λεκάνη για λίγη ώρα (πχ 10') και μετά όσο τα τρίβετε επειδή γεμίζει η επιφανεια του με νεκρό δέρμα, το βουτάτε κι αυτό στο νερό κ το ξεπλένετε για να καθαρίσει κ συνεχίζετε