Rechargeable electric shaver. With a usage time of up to 1 hour and a charging time of 3-6 hours, it provides the ability to give the desired shape and length to beards or hair.
Rechargeable electric shaver. With a usage time of up to 1 hour and a charging time of 3-6 hours, it provides the ability to give the desired shape and length to beards or hair.
Rechargeable electric shaver. With a usage time of up to 1 hour and a charging time of 3-6 hours, it provides the ability to give the desired shape and length to beards or hair.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
for its price it is excellent.
the battery lasts for 3 to 4 shaves (head and face together). you need to go over the same spot 2 to 3 times for it to do a good job.
the heads are washable and it's good to clean them after each shave so they don't get clogged. replacement heads cost 2 euros on temu if someone needs them
για την τιμη της ειναι εξαιρετικη.
η μπαταρια διαρκει για 3 με 4 ξυρισματα (κεφαλι και πρόσωπο μαζι). θελει να περασεις 2 με 3 φορές το ιδιο σημειο ωστε να κανει καλη δουλεια.
οι κεφαλες πλενονται και καλο ειναι να καθαριζονται μετα απο καθε ξυρισμα ωστε να μην μπουκωνουν. ανταλλακτικα κεφαλων 2 ευρω στο τεμου αν χρειαζεται καποιος
I got it exclusively for shaving the back and sides of my head and it does an excellent job without irritation! At this price, it is VFM!
Την πήρα για αποκλειστική χρήση "ξυρίσματος" του πίσω και πλαϊνού μέρους κεφαλιού και τα καταφέρνει εξαιρετικά χωρίς ερεθισμούς! Σε αυτήν την τιμή είναι VFM!
I thought it would last me at most six months and I bought a second one, but it turned out to be a "workhorse." I've had it for 3+ years with use every other day or daily on my head (the second one is still sealed in its box). It hasn't had the slightest issue except for a noise the head makes sometimes. It cleans very easily with a blow or by washing the detachable head. It gives a very good shave on the head without irritation. If you use it on your face, you might need a bit more persistence on the corners.
Πίστευα ότι θα μου βγάλει κάνα εξάμηνο το πολύ και αγόρασα και δεύτερη αλλά τελικά απεδείχθη "σκυλί". Την έχω 3+ χρόνια με μέρα παρά μέρα ή καθημερινή χρήση στο κεφάλι (τη δεύτερη την έχω ακόμα σφραγισμένη στο κουτί της). Δεν έχει πάθει το παραμικρό πέρα από έναν θόρυβο που κάνει η κεφαλή κάποιες φορές, Καθαρίζει πανευκολα με ένα φύσημα ή με πλύσιμο της αποσπώμενης κεφαλής. Κάνει πολύ καλό ξύρισμα στο κεφάλι χωρίς ερεθισμούς. Αν κάνετε πρόσωπο ίσως θέλει λίγη επιμονή στις γωνιές.
Initial review since I got it today and used it for almost a week's worth of beard. Excellent results, even better than a razor, without irritation; in 10 minutes of continuous operation I was done. It requires several passes in those 10 minutes, but it does not cause discomfort, and you avoid hot water, foams, and soaps. At the end, you remove the head, clean it with a small brush (there is a brush included in the package), and if you want, you can put a little oil on the blades. There is a small bottle of oil in the package. The head should NOT be washed with water, according to the instructions. I will come back after some uses to evaluate its reliability and durability. It came with the battery fully charged. If it lasts even 6 months, it is excellent value for money at the 10 euros I bought it for. We'll see
Αρχική αξιολόγηση μιας και σήμερα την πήρα ,και την χρησιμοποίησα για γεννια σχεδόν εβδομάδας.Αριστα αποτελέσματα , καλύτερα κι από ξυράφι, χωρίς ερεθισμούς,σε 10 λεπτά συνεχούς λειτουργίας είχα τελειώσει.Θελει αρκετές επαναλήψεις στα 10 λεπτά,αλλά δεν δημιουργεί ενοχλήσεις,και γλυτώνεις τα ζεστά νερά,τους αφρούς τις σαπουναδες.Στο τέλος βγάζεις την κεφαλή,με ένα πινελακι καθαρίζεις( υπάρχει βουρτσακι στην συσκευασία) και αν θέλεις βάζεις και λαδακι στις λεπίδες.Υπαρχει φιαλίδιο με λάδι στην συσκευασία.ΔΕΝ πλένεται η κεφαλή με νερό,σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσεως.Θα επανέλθω,μετά από κάποιες χρήσεις,για να αξιολογησω την αξιοπιστία της και την αντοχή της.Ηρθε με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη.Αν κρατήσει έστω και 6 μήνες,είναι άριστη σε σχέση τιμής προς απόδοση στα 10 ευρώ που την αγόρασα.Ιδωμεν
First shave just after I took it out of the box, it was great! Quite deep and good for me. It just takes more time than a razor, and it also has the boring cleaning like all machines.
Πρώτο ξύρισμα μόλις την έβγαλα απο το κουτί, ήταν μια χαρά! Αρκετά βαθύ και καλό για εμένα. Απλά θέλει πιό πολυ ώρα απ'οτι ένα ξυραφάκι, και εχει και το βαρετό καθάρισμα σαν και όλες τις μηχανές.
For a tenner, it will do its job for about six months. The first thing that will break or come off will be the small hinge that opens the head for cleaning. There's no point in fixing it... you buy another one. Shaving is not perfect, but for the money it’s decent.
Για ενα δεκαρικο σχεδον που εχει θα κανει τη δουλεια της για κανα εξαμηνο. το πρωτο που θα σπασει η θα φυγει θα ειναι ο μικρος μεντεσες που ανοιγει την κεφαλη για να την καθαρισεις. δεν εχει νοημα να το φτιαξεις... αγοραζεις αλλη.
Ξυρισμα οχι τελειο αλλα για τα λεφτα που εχει αξιοπρεπες.
Although I read in other reviews that it is comparable to Philips at multiple times the price, this is not true. However, for its price, it is very good.
Παρότι διάβασα σε άλλες κριτικές ότι είναι εφάμιλλο με Philips πολλαπλάσιας τιμής κλπ., αυτό δεν ισχύει. Για την τιμή της είναι όμως πολύ καλή.
Former owner of ENCHEN BLACKSTONE. I use it almost daily for head and beard, so estimate about 20' of use each time.
Very good overall, I would buy it again if needed and I recommend it unreservedly. It just has some small issues regarding certain actions before and after shaving, namely:
- It takes a long time to charge (personally, I plug it in every 3-4 uses for at least 8 hours) and only with a slow charger (with a fast charger, the battery indicator was flashing and the machine wouldn't charge).
- It doesn't have a low battery indicator, so you realize when it's low by experience, that is, when its sound changes during operation.
- It doesn't have a hair-pulling prevention system in case the batteries run out (like the ENCHEN).
- It seems more troublesome to clean (about 10') than the ENCHEN.
Nevertheless, it also has some very positive features that led me to buy it:
- You can easily change the batteries with others of your choice (I threw away the ENCHEN because changing its dead battery after 2 years of use was too much trouble for me and probably for most of us)
- It uses classic AA batteries, so if its batteries are discharged, you just put in others and get the job done without waiting.
- Its price is just rock bottom compared to its quality.
UPDATE: After almost 3 years of almost daily use, its motor broke down. Of course, it was replaced with an identical one. I wouldn’t change it for anything.
Πρώην κάτοχος ENCHEN BLACKSTONE. Τη χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά για κεφάλι και γένια οπότε υπολογίστε περίπου 20' χρήσης κάθε φορά.
Πολύ καλή σε γενικές γραμμές θα την ξαναπάρω αν χρειαστεί και την συστείνω ανεπιφύλακτα. Απλά έχει κάποια μικρά θεματάκια όσον αφορά τις επιμέρους ενέργειες πριν και μετά το ξύρισμα, δηλαδή:
- Θέλει πολύ ώρα στη φόρτιση (προσωπικά την βάζω στην πρίζα κάθε 3-4 χρήσεις για 8 ώρες τουλάχιστον) και σε αργό φορτιστή (σε ταχυφορτιστή μου αναβόσβηνε η ένδειξη της μπαταρίας και δε φόρτιζε η μηχανή).
-Δεν έχει κάποια ένδειξη χαμηλής μπαταρίας, οπότε καταλαβαίνεις πότε είναι χαμηλή εμπειρικά, δηλαδή όταν αλλάζει ο ήχος της σε λειτουργία.
-Δεν έχει σύστημα αποτροπής τραβήγματος τριχών σε περίπτωση που τελειώσουν οι μπαταρίες (όπως η ENCHEN).
-Μου φαίνεται πιο μπελαλίδικη στο καθάρισμα (περίπου 10') από την ENCHEN.
Παρόλα αυτά έχει και κάποια πολύ θετικά στοιχεία τα οποία με οδήγησαν στην αγορά της:
-Μπορείς να αλλάξεις εύκολα μπαταρίες με άλλες δικής σου επιλογής (πέταξα την ENCHEN γιατί η αλλαγή της πεθαμένης μετά από 2 χρόνια χρήσης μπαταρίας της ήταν πολύ μπελαλίδικη για μένα και ίσως για τους περισσότερους από εμάς)
-Παίρνει τις κλασσικές μπαταρίες ΑΑ, οπότε αν είναι αφόρτιστες οι μπαταρίες της βάζεις άλλες και κάνεις τη δουλειά σου χωρίς αναμονή.
-Η τιμή της απλά είναι στα πατώματα σε σχέση με την ποιότητά της.
UPDATE: Μετά από 3 χρόνια σχεδόν καθημερινής χρήσης χάλασε το μοτεράκι της. Εννοείται πως αντικαταστάθηκε με μία όμοια. Δεν την αλλάζω με τίποτα.
The watermelon is rubbish... It stopped working satisfactorily (fully charged) after not even a week of occasional use. I do not recommend it, I will go for a more expensive product from a reliable company
Μάπα το καρπούζι... Σταμάτησε να λειτουργεί ικανοποιητικά (πλήρως φορτισμένη) ύστερα απο ούτε μια βδομάδα περιστασιακής χρήσης. Δεν τη συνιστώ, θα πάω σε ακριβότερο προϊόν έμπιστης εταιρείας
I bought it for use on the head 3-4 months ago, it's excellent!!! It costs less than 3 replacement razor blades and gives an amazing shave even on slightly longer hair, not just 4-5 days. Even if it lasts for six months, I will buy it again!!!
Την πήρα για χρήση στο κεφάλι πριν 3-4 μήνες, είναι εξαιρετική!!! Κοστίζει λιγότερο από 3 ανταλλακτικά καλού ξυραφιού και κάνει φοβερό ξύρισμα ακόμα και σε λίγο πιο μακριές τρίχες και όχι 4-5 ημερών. Ακόμα κι ένα εξάμηνο να αντέξει θα την αγοράσω ξανά!!!
For its price, it is worth it and if you shave frequently, it does the job. If you use the head with the three circular blades, it also does a good trimming.
If the mustache thickens a bit, it gets clogged, it barely cuts it without clogging after a week of mustache growth. The battery started to drain faster after 4-5 charges.
Για τα λεφτα της αξιζει και αμα ξυριζεσαι συχνα κανει δουλεια.
Αμα βαλεις την κεφαλη με τις τρεις κυκλικες λεπιδες, κανει και καλο trimming.
Αμα πυκνωσει λιγο το μουσι, μπουκωνει, μια βδοαμδας μουσι οριακα τα κοβει χωρις μπουκωμα.
Η μπαταρια εμενα αρχισε μετα απο 4-5 φορτισεις να αδειαζει πιο γρηγορα.
You don't expect the best build quality at this price, BUT..... I've had it for a few months, the battery really lasts a long time, it cuts well, okay maybe not the deepest cuts, but I use it for my head. I do it every 2-3 days. It really is worth its money, it was unexpectedly good
Δεν περιμένεις την καλύτερη ποιότητα κατασκευής σε αυτή την τιμή, ΑΛΛΑ..... Την έχω μερικούς μήνες, η μπαταρία κρατάει πραγματικά πολύ, κόβει καλά, οκ ίσως όχι το πιο βαθύ λαλά καλά και ε΄γω την έχω για το κεφάλι. Το κάνω κάθε 2-3 μέρες. Πραγματικά αξίζει τα λεφτά της, ήταν ανέλπιστα καλή
UPDATE 13/8/2023
After a year of use, the machine shaves just as well as the first day without needing to change batteries! It hasn't had the slightest problem and I shave about twice a week! Am I just lucky? Anyway, judging from the other comments, it is truly a device that is worth it, and even more so, its price is multiple times less.
16/8/2022. Although I have only shaved 5-6 times so far, I am completely satisfied with the quality and speed of shaving. I was a fan of Braun for many years, and yet Kemei is clearly superior and costs six times less to purchase. Only the Braun replacement costs almost twice as much as the entire Kemei!!! It is also particularly quiet, while the hairs remain inside it and do not float in the atmosphere or fall down. I was also impressed by how effectively and quickly it shaves in difficult areas (e.g. the neck). With the old machine, I literally struggled in those areas. The head detaches and cleans easily under running water. The trimming attachment does a very good job. A full charge takes about 6 hours (not a short time, I must say) with a regular phone charger, and it is enough for three to four shaves (the machine's specifications mention 1 hour of total shaving time). Of course, you won't become like... Robinson Crusoe until you decide to shave. The three rotating heads do not seem to wear out and cause irritation or cuts (at least that's the impression they give me), like when the foil of a Braun shaver gets punctured. The machine operates with two simple rechargeable nickel-cadmium AA batteries. Obviously, after some time, they will need replacement when the charging performance drops. If Kemei withstands the test of time (the only thing left for me to find out), it is the best one can buy not only for this price, but also for much more. However, even if it "dies" at some point, you haven't given away a fortune. You simply get a new one, at the price of a replacement of a much more expensive machine!
UPDATE 13/8/2023
Μετά από έναν χρόνο χρήσης, η μηχανή ξυρίζει το ίδιο καλά όπως και την πρώτη μέρα χωρίς να χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες! Δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα και ξυρίζομαι περίπου δύο φορές την εβδομάδα! Είμαι απλώς τυχερός; Αν πάντως κρίνω και από τα υπόλοιπα σχόλια, πρόκειται για μια συσκευή που πραγματικά αξίζει, και μάλιστα στο πολλαπλάσιο, τα λεφτά της.
16/8/2022. Αν και ξυρίστηκα μέχρι σήμερα μόνο 5-6 φορές, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την ποιότητα και την ταχύτητα του ξυρίσματος. Ήμουν θιασώτης της Braun για πάρα πολλά χρόνια, και όμως η Kemei είναι σαφώς ανώτερη και με κόστος αγοράς έξι φορές μικρότερο. Μόνο το ανταλλακτικό της Braun κοστίζει σχεδόν διπλάσια χρήματα απ' όσο ολόκληρη η Kemei!!! Είναι επίσης ιδιαίτερα αθόρυβη, ενώ οι τρίχες παραμένουν στο εσωτερικό της και δεν αιωρούνται στην ατμόσφαιρα, ούτε πέφτουν κάτω. Μου έκανε επίσης εντύπωση το πόσο αποτελεσματικά και γρήγορα ξυρίζει σε δύσκολα σημεία (π.χ. στον λαιμό). Με την παλιά μηχανή κυριολεκτικά δεινοπαθούσα σε αυτές τις περιοχές. Η κεφαλή αποσπάται και καθαρίζεται πανεύκολα κάτω από τρεχούμενο νερό. Το εξάρτημα για κούρεμα κάνει πολύ καλή δουλειά. Μια πλήρης φόρτιση χρειάζεται περίπου 6 ώρες (όχι και λίγο θα έλεγα) με απλό φορτιστή τηλεφώνου, και αρκεί για τρία-τέσσερα ξυρίσματα (οι προδιαγραφές της μηχανής κάνουν λόγο για 1 ώρα συνολικού ξυρίσματος). Εννοείται, ότι δεν θα γίνεις σαν τον... Ροβινσώνα Κρούσο μέχρι να αποφασίσεις να ξυριστείς. Οι τρεις περιστρεφόμενες κεφαλές δεν φαίνεται ότι μπορεί να φθαρούν και να προκαλέσουν ερεθισμό ή κοψίματα (τουλάχιστον αυτήν την εντύπωση μου δίνουν), όπως συμβαίνει όταν τρυπήσει το πλέγμα μιας παλινδρομικής Braun. Η μηχανή λειτουργεί με δύο απλές επαναφορτιζόμενες μπαταρίες ΑΑ νικελίου/καδμίου. Προφανώς, μετά από κάποιον χρόνο, θα χρειαστούν αντικατάσταση, όταν πέσει η απόδοση της φόρτισης. Αν η Kemei αντέξει στον χρόνο (το μόνο που απομένει να διαπιστώσω), είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κανείς όχι μόνο με αυτά τα λεφτά, αλλά και με πολύ περισσότερα. Όμως, ακόμα κι αν κάποια στιγμή τα "φτύσει", δεν θα έχεις δώσει και μια... περιουσία. Απλά παίρνεις μια καινούργια, στην τιμή του ανταλλακτικού μιας πολύ πιο ακριβής μηχανής!
What can one say! I come from 2 Philips shaver models. Not only does it have nothing to envy, but I dare say it is even better. The most value for money purchase in recent years!
Τι να πει κανεις! Ερχομαι απο 2 μοντελα Philips shaver. Οχι μονο δεν εχει να ζηλεψει τιποτα, α΄λλά μη σου πω ειναι και καλύτερη. Η πιο VFM αγορα τα τελευταία χρόνια!
Very good for its price! Better than its equivalent from Xiaomi, I had it for 2 years. Even if it lasts for one more year of good functioning, I will be satisfied. I will buy the same one again!
Πολύ καλή για τα χρήματα της!Καλύτερη απο την αντίστοιχη της ΧΙΑΟΜΙ,την είχα 2 χρόνια.Και ένα χρόνο καλής λειτουργίας να βγάλει,θα είμαι ικανοποιημένος.Θα πάρω πάλι την ίδια!!
The machine is very good. I didn't expect it because it has a low price. It shaves very well and also comfortably the curves of the face. I use it to shave my father who is disabled and I was saved.
Η μηχανή είναι πάρα πολύ καλή. Δεν το περιμενα γιατί έχει χαμηλή τιμή. Ξυρίζει πάρα πολύ καλά και τις καμπύλες του προσώπου επίσης άνετα. Την χρησιμοποιώ για να ξυριζω τον πατέρα μου που είναι ΑΜΕΑ και σώθηκα.
Well guys, when I discovered such a machine, I was amazed. I work exclusively in a hospital and a colleague of mine had the Philips one, of course, for 100€, but I bought this one and I can say that it is very good. I am very satisfied with the use I make of it... so much so that I bought it for my father-in-law and my dad. I recommend it for an economical solution
Λοιπον παιδια εγω οταν ανακαλυψα τετοιοα μηχανη επαθα πλακα δουλευω ωσ αποκλειστικη σε νοσοκομειο μια συναδελφισα την ειχε φιλιπσ βεβαια των 100€ αλλα πηρα αυτην και μπορω να πω οτι ειναι πολυ καλη την χρηση που την κανω ειμαι ευχαριστημενη πολυ ..τοσο πολυ που την αγορασα και στον πεθερο μου και στον μπαμπα μου..την προτεινω για οικονομικη λυση
It is an inexpensive solution and in combination with a hair clipper it does something. It was a solution for use in a nursing facility for a long period of time. It doesn't give you a perfect shave but it is a decent solution.
Είναι μια φθηνή λύση και σε συνδυασμό με μηχανή κουρέματος κάτι κάνει .Ήταν μια λύση για χρήση σε δομή νοσηλείας για μεγάλο χρονικό διάστημα .Δεν σου κάνει άψογο ξύρισμα αλλά είναι μια μέση λύση .
Very good machine, worth the money. It charges with a micro USB using a regular mobile charger, and the cable is included in the package. The batteries can be replaced, but I don't think it's worth the trouble because they might be more expensive than the machine itself. It provides a good, close shave with minimal irritation, but it requires multiple passes. It also has a trimming attachment for grooming, which can be used to trim longer beards before using the shaving attachment. Additionally, it has a nose trimmer. All the attachments can be attached and detached from the machine and are washable.
Πολυ καλη μηχανη τιμια για τα λεφτα της
Φορτιζει με micro usb με ενα κοινο φορτιστη κινητου το καλωδιο περιεχεται στην συσκευασια
Οι μπαταριες αλλαζουν αν τα φτυσουν αλλα νομιζω οτι δεν αξιζει τον κοπο γιατι ισως να ειναι πιο ακριβες απο την μηχανη
κανει καλο ξυρισμα βαθυ χωρις πολλους ερεθισμους αλλα θελει πολλα περασματα
εχει και εξαρτημα για κουρεμα που με αυτο μπορεις να παρεις τα γενια αν ειναι λιγο μεγαλα και μετα να χρησιμοποιησεις το εξαρτημα που ειναι για ξυρισμα
επισης εχει και τριμμερ για τη μυτη
ολα τα εξαρτηματα κουμπωνουν και ξεκουμπωνουν απο τη μηχανη και πλενονται.
for its price it is excellent.
the battery lasts for 3 to 4 shaves (head and face together). you need to go over the same spot 2 to 3 times for it to do a good job.
the heads are washable and it's good to clean them after each shave so they don't get clogged. replacement heads cost 2 euros on temu if someone needs them
για την τιμη της ειναι εξαιρετικη.
η μπαταρια διαρκει για 3 με 4 ξυρισματα (κεφαλι και πρόσωπο μαζι). θελει να περασεις 2 με 3 φορές το ιδιο σημειο ωστε να κανει καλη δουλεια.
οι κεφαλες πλενονται και καλο ειναι να καθαριζονται μετα απο καθε ξυρισμα ωστε να μην μπουκωνουν. ανταλλακτικα κεφαλων 2 ευρω στο τεμου αν χρειαζεται καποιος
I got it exclusively for shaving the back and sides of my head and it does an excellent job without irritation! At this price, it is VFM!
Την πήρα για αποκλειστική χρήση "ξυρίσματος" του πίσω και πλαϊνού μέρους κεφαλιού και τα καταφέρνει εξαιρετικά χωρίς ερεθισμούς! Σε αυτήν την τιμή είναι VFM!
I thought it would last me at most six months and I bought a second one, but it turned out to be a "workhorse." I've had it for 3+ years with use every other day or daily on my head (the second one is still sealed in its box). It hasn't had the slightest issue except for a noise the head makes sometimes. It cleans very easily with a blow or by washing the detachable head. It gives a very good shave on the head without irritation. If you use it on your face, you might need a bit more persistence on the corners.
Πίστευα ότι θα μου βγάλει κάνα εξάμηνο το πολύ και αγόρασα και δεύτερη αλλά τελικά απεδείχθη "σκυλί". Την έχω 3+ χρόνια με μέρα παρά μέρα ή καθημερινή χρήση στο κεφάλι (τη δεύτερη την έχω ακόμα σφραγισμένη στο κουτί της). Δεν έχει πάθει το παραμικρό πέρα από έναν θόρυβο που κάνει η κεφαλή κάποιες φορές, Καθαρίζει πανευκολα με ένα φύσημα ή με πλύσιμο της αποσπώμενης κεφαλής. Κάνει πολύ καλό ξύρισμα στο κεφάλι χωρίς ερεθισμούς. Αν κάνετε πρόσωπο ίσως θέλει λίγη επιμονή στις γωνιές.
Initial review since I got it today and used it for almost a week's worth of beard. Excellent results, even better than a razor, without irritation; in 10 minutes of continuous operation I was done. It requires several passes in those 10 minutes, but it does not cause discomfort, and you avoid hot water, foams, and soaps. At the end, you remove the head, clean it with a small brush (there is a brush included in the package), and if you want, you can put a little oil on the blades. There is a small bottle of oil in the package. The head should NOT be washed with water, according to the instructions. I will come back after some uses to evaluate its reliability and durability. It came with the battery fully charged. If it lasts even 6 months, it is excellent value for money at the 10 euros I bought it for. We'll see
Αρχική αξιολόγηση μιας και σήμερα την πήρα ,και την χρησιμοποίησα για γεννια σχεδόν εβδομάδας.Αριστα αποτελέσματα , καλύτερα κι από ξυράφι, χωρίς ερεθισμούς,σε 10 λεπτά συνεχούς λειτουργίας είχα τελειώσει.Θελει αρκετές επαναλήψεις στα 10 λεπτά,αλλά δεν δημιουργεί ενοχλήσεις,και γλυτώνεις τα ζεστά νερά,τους αφρούς τις σαπουναδες.Στο τέλος βγάζεις την κεφαλή,με ένα πινελακι καθαρίζεις( υπάρχει βουρτσακι στην συσκευασία) και αν θέλεις βάζεις και λαδακι στις λεπίδες.Υπαρχει φιαλίδιο με λάδι στην συσκευασία.ΔΕΝ πλένεται η κεφαλή με νερό,σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσεως.Θα επανέλθω,μετά από κάποιες χρήσεις,για να αξιολογησω την αξιοπιστία της και την αντοχή της.Ηρθε με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη.Αν κρατήσει έστω και 6 μήνες,είναι άριστη σε σχέση τιμής προς απόδοση στα 10 ευρώ που την αγόρασα.Ιδωμεν
Rechargeable electric shaver. With a usage time of up to 1 hour and a charging time of 3-6 hours, it provides the ability to give the desired shape and length to beards or hair.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
for its price it is excellent.
the battery lasts for 3 to 4 shaves (head and face together). you need to go over the same spot 2 to 3 times for it to do a good job.
the heads are washable and it's good to clean them after each shave so they don't get clogged. replacement heads cost 2 euros on temu if someone needs them
για την τιμη της ειναι εξαιρετικη.
η μπαταρια διαρκει για 3 με 4 ξυρισματα (κεφαλι και πρόσωπο μαζι). θελει να περασεις 2 με 3 φορές το ιδιο σημειο ωστε να κανει καλη δουλεια.
οι κεφαλες πλενονται και καλο ειναι να καθαριζονται μετα απο καθε ξυρισμα ωστε να μην μπουκωνουν. ανταλλακτικα κεφαλων 2 ευρω στο τεμου αν χρειαζεται καποιος
I got it exclusively for shaving the back and sides of my head and it does an excellent job without irritation! At this price, it is VFM!
Την πήρα για αποκλειστική χρήση "ξυρίσματος" του πίσω και πλαϊνού μέρους κεφαλιού και τα καταφέρνει εξαιρετικά χωρίς ερεθισμούς! Σε αυτήν την τιμή είναι VFM!
I thought it would last me at most six months and I bought a second one, but it turned out to be a "workhorse." I've had it for 3+ years with use every other day or daily on my head (the second one is still sealed in its box). It hasn't had the slightest issue except for a noise the head makes sometimes. It cleans very easily with a blow or by washing the detachable head. It gives a very good shave on the head without irritation. If you use it on your face, you might need a bit more persistence on the corners.
Πίστευα ότι θα μου βγάλει κάνα εξάμηνο το πολύ και αγόρασα και δεύτερη αλλά τελικά απεδείχθη "σκυλί". Την έχω 3+ χρόνια με μέρα παρά μέρα ή καθημερινή χρήση στο κεφάλι (τη δεύτερη την έχω ακόμα σφραγισμένη στο κουτί της). Δεν έχει πάθει το παραμικρό πέρα από έναν θόρυβο που κάνει η κεφαλή κάποιες φορές, Καθαρίζει πανευκολα με ένα φύσημα ή με πλύσιμο της αποσπώμενης κεφαλής. Κάνει πολύ καλό ξύρισμα στο κεφάλι χωρίς ερεθισμούς. Αν κάνετε πρόσωπο ίσως θέλει λίγη επιμονή στις γωνιές.
Initial review since I got it today and used it for almost a week's worth of beard. Excellent results, even better than a razor, without irritation; in 10 minutes of continuous operation I was done. It requires several passes in those 10 minutes, but it does not cause discomfort, and you avoid hot water, foams, and soaps. At the end, you remove the head, clean it with a small brush (there is a brush included in the package), and if you want, you can put a little oil on the blades. There is a small bottle of oil in the package. The head should NOT be washed with water, according to the instructions. I will come back after some uses to evaluate its reliability and durability. It came with the battery fully charged. If it lasts even 6 months, it is excellent value for money at the 10 euros I bought it for. We'll see
Αρχική αξιολόγηση μιας και σήμερα την πήρα ,και την χρησιμοποίησα για γεννια σχεδόν εβδομάδας.Αριστα αποτελέσματα , καλύτερα κι από ξυράφι, χωρίς ερεθισμούς,σε 10 λεπτά συνεχούς λειτουργίας είχα τελειώσει.Θελει αρκετές επαναλήψεις στα 10 λεπτά,αλλά δεν δημιουργεί ενοχλήσεις,και γλυτώνεις τα ζεστά νερά,τους αφρούς τις σαπουναδες.Στο τέλος βγάζεις την κεφαλή,με ένα πινελακι καθαρίζεις( υπάρχει βουρτσακι στην συσκευασία) και αν θέλεις βάζεις και λαδακι στις λεπίδες.Υπαρχει φιαλίδιο με λάδι στην συσκευασία.ΔΕΝ πλένεται η κεφαλή με νερό,σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσεως.Θα επανέλθω,μετά από κάποιες χρήσεις,για να αξιολογησω την αξιοπιστία της και την αντοχή της.Ηρθε με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη.Αν κρατήσει έστω και 6 μήνες,είναι άριστη σε σχέση τιμής προς απόδοση στα 10 ευρώ που την αγόρασα.Ιδωμεν
First shave just after I took it out of the box, it was great! Quite deep and good for me. It just takes more time than a razor, and it also has the boring cleaning like all machines.
Πρώτο ξύρισμα μόλις την έβγαλα απο το κουτί, ήταν μια χαρά! Αρκετά βαθύ και καλό για εμένα. Απλά θέλει πιό πολυ ώρα απ'οτι ένα ξυραφάκι, και εχει και το βαρετό καθάρισμα σαν και όλες τις μηχανές.
For a tenner, it will do its job for about six months. The first thing that will break or come off will be the small hinge that opens the head for cleaning. There's no point in fixing it... you buy another one. Shaving is not perfect, but for the money it’s decent.
Για ενα δεκαρικο σχεδον που εχει θα κανει τη δουλεια της για κανα εξαμηνο. το πρωτο που θα σπασει η θα φυγει θα ειναι ο μικρος μεντεσες που ανοιγει την κεφαλη για να την καθαρισεις. δεν εχει νοημα να το φτιαξεις... αγοραζεις αλλη.
Ξυρισμα οχι τελειο αλλα για τα λεφτα που εχει αξιοπρεπες.
Although I read in other reviews that it is comparable to Philips at multiple times the price, this is not true. However, for its price, it is very good.
Παρότι διάβασα σε άλλες κριτικές ότι είναι εφάμιλλο με Philips πολλαπλάσιας τιμής κλπ., αυτό δεν ισχύει. Για την τιμή της είναι όμως πολύ καλή.
Former owner of ENCHEN BLACKSTONE. I use it almost daily for head and beard, so estimate about 20' of use each time.
Very good overall, I would buy it again if needed and I recommend it unreservedly. It just has some small issues regarding certain actions before and after shaving, namely:
- It takes a long time to charge (personally, I plug it in every 3-4 uses for at least 8 hours) and only with a slow charger (with a fast charger, the battery indicator was flashing and the machine wouldn't charge).
- It doesn't have a low battery indicator, so you realize when it's low by experience, that is, when its sound changes during operation.
- It doesn't have a hair-pulling prevention system in case the batteries run out (like the ENCHEN).
- It seems more troublesome to clean (about 10') than the ENCHEN.
Nevertheless, it also has some very positive features that led me to buy it:
- You can easily change the batteries with others of your choice (I threw away the ENCHEN because changing its dead battery after 2 years of use was too much trouble for me and probably for most of us)
- It uses classic AA batteries, so if its batteries are discharged, you just put in others and get the job done without waiting.
- Its price is just rock bottom compared to its quality.
UPDATE: After almost 3 years of almost daily use, its motor broke down. Of course, it was replaced with an identical one. I wouldn’t change it for anything.
Πρώην κάτοχος ENCHEN BLACKSTONE. Τη χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά για κεφάλι και γένια οπότε υπολογίστε περίπου 20' χρήσης κάθε φορά.
Πολύ καλή σε γενικές γραμμές θα την ξαναπάρω αν χρειαστεί και την συστείνω ανεπιφύλακτα. Απλά έχει κάποια μικρά θεματάκια όσον αφορά τις επιμέρους ενέργειες πριν και μετά το ξύρισμα, δηλαδή:
- Θέλει πολύ ώρα στη φόρτιση (προσωπικά την βάζω στην πρίζα κάθε 3-4 χρήσεις για 8 ώρες τουλάχιστον) και σε αργό φορτιστή (σε ταχυφορτιστή μου αναβόσβηνε η ένδειξη της μπαταρίας και δε φόρτιζε η μηχανή).
-Δεν έχει κάποια ένδειξη χαμηλής μπαταρίας, οπότε καταλαβαίνεις πότε είναι χαμηλή εμπειρικά, δηλαδή όταν αλλάζει ο ήχος της σε λειτουργία.
-Δεν έχει σύστημα αποτροπής τραβήγματος τριχών σε περίπτωση που τελειώσουν οι μπαταρίες (όπως η ENCHEN).
-Μου φαίνεται πιο μπελαλίδικη στο καθάρισμα (περίπου 10') από την ENCHEN.
Παρόλα αυτά έχει και κάποια πολύ θετικά στοιχεία τα οποία με οδήγησαν στην αγορά της:
-Μπορείς να αλλάξεις εύκολα μπαταρίες με άλλες δικής σου επιλογής (πέταξα την ENCHEN γιατί η αλλαγή της πεθαμένης μετά από 2 χρόνια χρήσης μπαταρίας της ήταν πολύ μπελαλίδικη για μένα και ίσως για τους περισσότερους από εμάς)
-Παίρνει τις κλασσικές μπαταρίες ΑΑ, οπότε αν είναι αφόρτιστες οι μπαταρίες της βάζεις άλλες και κάνεις τη δουλειά σου χωρίς αναμονή.
-Η τιμή της απλά είναι στα πατώματα σε σχέση με την ποιότητά της.
UPDATE: Μετά από 3 χρόνια σχεδόν καθημερινής χρήσης χάλασε το μοτεράκι της. Εννοείται πως αντικαταστάθηκε με μία όμοια. Δεν την αλλάζω με τίποτα.
The watermelon is rubbish... It stopped working satisfactorily (fully charged) after not even a week of occasional use. I do not recommend it, I will go for a more expensive product from a reliable company
Μάπα το καρπούζι... Σταμάτησε να λειτουργεί ικανοποιητικά (πλήρως φορτισμένη) ύστερα απο ούτε μια βδομάδα περιστασιακής χρήσης. Δεν τη συνιστώ, θα πάω σε ακριβότερο προϊόν έμπιστης εταιρείας
I bought it for use on the head 3-4 months ago, it's excellent!!! It costs less than 3 replacement razor blades and gives an amazing shave even on slightly longer hair, not just 4-5 days. Even if it lasts for six months, I will buy it again!!!
Την πήρα για χρήση στο κεφάλι πριν 3-4 μήνες, είναι εξαιρετική!!! Κοστίζει λιγότερο από 3 ανταλλακτικά καλού ξυραφιού και κάνει φοβερό ξύρισμα ακόμα και σε λίγο πιο μακριές τρίχες και όχι 4-5 ημερών. Ακόμα κι ένα εξάμηνο να αντέξει θα την αγοράσω ξανά!!!
For its price, it is worth it and if you shave frequently, it does the job. If you use the head with the three circular blades, it also does a good trimming.
If the mustache thickens a bit, it gets clogged, it barely cuts it without clogging after a week of mustache growth. The battery started to drain faster after 4-5 charges.
Για τα λεφτα της αξιζει και αμα ξυριζεσαι συχνα κανει δουλεια.
Αμα βαλεις την κεφαλη με τις τρεις κυκλικες λεπιδες, κανει και καλο trimming.
Αμα πυκνωσει λιγο το μουσι, μπουκωνει, μια βδοαμδας μουσι οριακα τα κοβει χωρις μπουκωμα.
Η μπαταρια εμενα αρχισε μετα απο 4-5 φορτισεις να αδειαζει πιο γρηγορα.
You don't expect the best build quality at this price, BUT..... I've had it for a few months, the battery really lasts a long time, it cuts well, okay maybe not the deepest cuts, but I use it for my head. I do it every 2-3 days. It really is worth its money, it was unexpectedly good
Δεν περιμένεις την καλύτερη ποιότητα κατασκευής σε αυτή την τιμή, ΑΛΛΑ..... Την έχω μερικούς μήνες, η μπαταρία κρατάει πραγματικά πολύ, κόβει καλά, οκ ίσως όχι το πιο βαθύ λαλά καλά και ε΄γω την έχω για το κεφάλι. Το κάνω κάθε 2-3 μέρες. Πραγματικά αξίζει τα λεφτά της, ήταν ανέλπιστα καλή
UPDATE 13/8/2023
After a year of use, the machine shaves just as well as the first day without needing to change batteries! It hasn't had the slightest problem and I shave about twice a week! Am I just lucky? Anyway, judging from the other comments, it is truly a device that is worth it, and even more so, its price is multiple times less.
16/8/2022. Although I have only shaved 5-6 times so far, I am completely satisfied with the quality and speed of shaving. I was a fan of Braun for many years, and yet Kemei is clearly superior and costs six times less to purchase. Only the Braun replacement costs almost twice as much as the entire Kemei!!! It is also particularly quiet, while the hairs remain inside it and do not float in the atmosphere or fall down. I was also impressed by how effectively and quickly it shaves in difficult areas (e.g. the neck). With the old machine, I literally struggled in those areas. The head detaches and cleans easily under running water. The trimming attachment does a very good job. A full charge takes about 6 hours (not a short time, I must say) with a regular phone charger, and it is enough for three to four shaves (the machine's specifications mention 1 hour of total shaving time). Of course, you won't become like... Robinson Crusoe until you decide to shave. The three rotating heads do not seem to wear out and cause irritation or cuts (at least that's the impression they give me), like when the foil of a Braun shaver gets punctured. The machine operates with two simple rechargeable nickel-cadmium AA batteries. Obviously, after some time, they will need replacement when the charging performance drops. If Kemei withstands the test of time (the only thing left for me to find out), it is the best one can buy not only for this price, but also for much more. However, even if it "dies" at some point, you haven't given away a fortune. You simply get a new one, at the price of a replacement of a much more expensive machine!
UPDATE 13/8/2023
Μετά από έναν χρόνο χρήσης, η μηχανή ξυρίζει το ίδιο καλά όπως και την πρώτη μέρα χωρίς να χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες! Δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα και ξυρίζομαι περίπου δύο φορές την εβδομάδα! Είμαι απλώς τυχερός; Αν πάντως κρίνω και από τα υπόλοιπα σχόλια, πρόκειται για μια συσκευή που πραγματικά αξίζει, και μάλιστα στο πολλαπλάσιο, τα λεφτά της.
16/8/2022. Αν και ξυρίστηκα μέχρι σήμερα μόνο 5-6 φορές, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την ποιότητα και την ταχύτητα του ξυρίσματος. Ήμουν θιασώτης της Braun για πάρα πολλά χρόνια, και όμως η Kemei είναι σαφώς ανώτερη και με κόστος αγοράς έξι φορές μικρότερο. Μόνο το ανταλλακτικό της Braun κοστίζει σχεδόν διπλάσια χρήματα απ' όσο ολόκληρη η Kemei!!! Είναι επίσης ιδιαίτερα αθόρυβη, ενώ οι τρίχες παραμένουν στο εσωτερικό της και δεν αιωρούνται στην ατμόσφαιρα, ούτε πέφτουν κάτω. Μου έκανε επίσης εντύπωση το πόσο αποτελεσματικά και γρήγορα ξυρίζει σε δύσκολα σημεία (π.χ. στον λαιμό). Με την παλιά μηχανή κυριολεκτικά δεινοπαθούσα σε αυτές τις περιοχές. Η κεφαλή αποσπάται και καθαρίζεται πανεύκολα κάτω από τρεχούμενο νερό. Το εξάρτημα για κούρεμα κάνει πολύ καλή δουλειά. Μια πλήρης φόρτιση χρειάζεται περίπου 6 ώρες (όχι και λίγο θα έλεγα) με απλό φορτιστή τηλεφώνου, και αρκεί για τρία-τέσσερα ξυρίσματα (οι προδιαγραφές της μηχανής κάνουν λόγο για 1 ώρα συνολικού ξυρίσματος). Εννοείται, ότι δεν θα γίνεις σαν τον... Ροβινσώνα Κρούσο μέχρι να αποφασίσεις να ξυριστείς. Οι τρεις περιστρεφόμενες κεφαλές δεν φαίνεται ότι μπορεί να φθαρούν και να προκαλέσουν ερεθισμό ή κοψίματα (τουλάχιστον αυτήν την εντύπωση μου δίνουν), όπως συμβαίνει όταν τρυπήσει το πλέγμα μιας παλινδρομικής Braun. Η μηχανή λειτουργεί με δύο απλές επαναφορτιζόμενες μπαταρίες ΑΑ νικελίου/καδμίου. Προφανώς, μετά από κάποιον χρόνο, θα χρειαστούν αντικατάσταση, όταν πέσει η απόδοση της φόρτισης. Αν η Kemei αντέξει στον χρόνο (το μόνο που απομένει να διαπιστώσω), είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κανείς όχι μόνο με αυτά τα λεφτά, αλλά και με πολύ περισσότερα. Όμως, ακόμα κι αν κάποια στιγμή τα "φτύσει", δεν θα έχεις δώσει και μια... περιουσία. Απλά παίρνεις μια καινούργια, στην τιμή του ανταλλακτικού μιας πολύ πιο ακριβής μηχανής!
What can one say! I come from 2 Philips shaver models. Not only does it have nothing to envy, but I dare say it is even better. The most value for money purchase in recent years!
Τι να πει κανεις! Ερχομαι απο 2 μοντελα Philips shaver. Οχι μονο δεν εχει να ζηλεψει τιποτα, α΄λλά μη σου πω ειναι και καλύτερη. Η πιο VFM αγορα τα τελευταία χρόνια!
Very good for its price! Better than its equivalent from Xiaomi, I had it for 2 years. Even if it lasts for one more year of good functioning, I will be satisfied. I will buy the same one again!
Πολύ καλή για τα χρήματα της!Καλύτερη απο την αντίστοιχη της ΧΙΑΟΜΙ,την είχα 2 χρόνια.Και ένα χρόνο καλής λειτουργίας να βγάλει,θα είμαι ικανοποιημένος.Θα πάρω πάλι την ίδια!!
The machine is very good. I didn't expect it because it has a low price. It shaves very well and also comfortably the curves of the face. I use it to shave my father who is disabled and I was saved.
Η μηχανή είναι πάρα πολύ καλή. Δεν το περιμενα γιατί έχει χαμηλή τιμή. Ξυρίζει πάρα πολύ καλά και τις καμπύλες του προσώπου επίσης άνετα. Την χρησιμοποιώ για να ξυριζω τον πατέρα μου που είναι ΑΜΕΑ και σώθηκα.
Well guys, when I discovered such a machine, I was amazed. I work exclusively in a hospital and a colleague of mine had the Philips one, of course, for 100€, but I bought this one and I can say that it is very good. I am very satisfied with the use I make of it... so much so that I bought it for my father-in-law and my dad. I recommend it for an economical solution
Λοιπον παιδια εγω οταν ανακαλυψα τετοιοα μηχανη επαθα πλακα δουλευω ωσ αποκλειστικη σε νοσοκομειο μια συναδελφισα την ειχε φιλιπσ βεβαια των 100€ αλλα πηρα αυτην και μπορω να πω οτι ειναι πολυ καλη την χρηση που την κανω ειμαι ευχαριστημενη πολυ ..τοσο πολυ που την αγορασα και στον πεθερο μου και στον μπαμπα μου..την προτεινω για οικονομικη λυση
It is an inexpensive solution and in combination with a hair clipper it does something. It was a solution for use in a nursing facility for a long period of time. It doesn't give you a perfect shave but it is a decent solution.
Είναι μια φθηνή λύση και σε συνδυασμό με μηχανή κουρέματος κάτι κάνει .Ήταν μια λύση για χρήση σε δομή νοσηλείας για μεγάλο χρονικό διάστημα .Δεν σου κάνει άψογο ξύρισμα αλλά είναι μια μέση λύση .
Very good machine, worth the money. It charges with a micro USB using a regular mobile charger, and the cable is included in the package. The batteries can be replaced, but I don't think it's worth the trouble because they might be more expensive than the machine itself. It provides a good, close shave with minimal irritation, but it requires multiple passes. It also has a trimming attachment for grooming, which can be used to trim longer beards before using the shaving attachment. Additionally, it has a nose trimmer. All the attachments can be attached and detached from the machine and are washable.
Πολυ καλη μηχανη τιμια για τα λεφτα της
Φορτιζει με micro usb με ενα κοινο φορτιστη κινητου το καλωδιο περιεχεται στην συσκευασια
Οι μπαταριες αλλαζουν αν τα φτυσουν αλλα νομιζω οτι δεν αξιζει τον κοπο γιατι ισως να ειναι πιο ακριβες απο την μηχανη
κανει καλο ξυρισμα βαθυ χωρις πολλους ερεθισμους αλλα θελει πολλα περασματα
εχει και εξαρτημα για κουρεμα που με αυτο μπορεις να παρεις τα γενια αν ειναι λιγο μεγαλα και μετα να χρησιμοποιησεις το εξαρτημα που ειναι για ξυρισμα
επισης εχει και τριμμερ για τη μυτη
ολα τα εξαρτηματα κουμπωνουν και ξεκουμπωνουν απο τη μηχανη και πλενονται.
for its price it is excellent.
the battery lasts for 3 to 4 shaves (head and face together). you need to go over the same spot 2 to 3 times for it to do a good job.
the heads are washable and it's good to clean them after each shave so they don't get clogged. replacement heads cost 2 euros on temu if someone needs them
για την τιμη της ειναι εξαιρετικη.
η μπαταρια διαρκει για 3 με 4 ξυρισματα (κεφαλι και πρόσωπο μαζι). θελει να περασεις 2 με 3 φορές το ιδιο σημειο ωστε να κανει καλη δουλεια.
οι κεφαλες πλενονται και καλο ειναι να καθαριζονται μετα απο καθε ξυρισμα ωστε να μην μπουκωνουν. ανταλλακτικα κεφαλων 2 ευρω στο τεμου αν χρειαζεται καποιος
I got it exclusively for shaving the back and sides of my head and it does an excellent job without irritation! At this price, it is VFM!
Την πήρα για αποκλειστική χρήση "ξυρίσματος" του πίσω και πλαϊνού μέρους κεφαλιού και τα καταφέρνει εξαιρετικά χωρίς ερεθισμούς! Σε αυτήν την τιμή είναι VFM!
I thought it would last me at most six months and I bought a second one, but it turned out to be a "workhorse." I've had it for 3+ years with use every other day or daily on my head (the second one is still sealed in its box). It hasn't had the slightest issue except for a noise the head makes sometimes. It cleans very easily with a blow or by washing the detachable head. It gives a very good shave on the head without irritation. If you use it on your face, you might need a bit more persistence on the corners.
Πίστευα ότι θα μου βγάλει κάνα εξάμηνο το πολύ και αγόρασα και δεύτερη αλλά τελικά απεδείχθη "σκυλί". Την έχω 3+ χρόνια με μέρα παρά μέρα ή καθημερινή χρήση στο κεφάλι (τη δεύτερη την έχω ακόμα σφραγισμένη στο κουτί της). Δεν έχει πάθει το παραμικρό πέρα από έναν θόρυβο που κάνει η κεφαλή κάποιες φορές, Καθαρίζει πανευκολα με ένα φύσημα ή με πλύσιμο της αποσπώμενης κεφαλής. Κάνει πολύ καλό ξύρισμα στο κεφάλι χωρίς ερεθισμούς. Αν κάνετε πρόσωπο ίσως θέλει λίγη επιμονή στις γωνιές.
Initial review since I got it today and used it for almost a week's worth of beard. Excellent results, even better than a razor, without irritation; in 10 minutes of continuous operation I was done. It requires several passes in those 10 minutes, but it does not cause discomfort, and you avoid hot water, foams, and soaps. At the end, you remove the head, clean it with a small brush (there is a brush included in the package), and if you want, you can put a little oil on the blades. There is a small bottle of oil in the package. The head should NOT be washed with water, according to the instructions. I will come back after some uses to evaluate its reliability and durability. It came with the battery fully charged. If it lasts even 6 months, it is excellent value for money at the 10 euros I bought it for. We'll see
Αρχική αξιολόγηση μιας και σήμερα την πήρα ,και την χρησιμοποίησα για γεννια σχεδόν εβδομάδας.Αριστα αποτελέσματα , καλύτερα κι από ξυράφι, χωρίς ερεθισμούς,σε 10 λεπτά συνεχούς λειτουργίας είχα τελειώσει.Θελει αρκετές επαναλήψεις στα 10 λεπτά,αλλά δεν δημιουργεί ενοχλήσεις,και γλυτώνεις τα ζεστά νερά,τους αφρούς τις σαπουναδες.Στο τέλος βγάζεις την κεφαλή,με ένα πινελακι καθαρίζεις( υπάρχει βουρτσακι στην συσκευασία) και αν θέλεις βάζεις και λαδακι στις λεπίδες.Υπαρχει φιαλίδιο με λάδι στην συσκευασία.ΔΕΝ πλένεται η κεφαλή με νερό,σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσεως.Θα επανέλθω,μετά από κάποιες χρήσεις,για να αξιολογησω την αξιοπιστία της και την αντοχή της.Ηρθε με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη.Αν κρατήσει έστω και 6 μήνες,είναι άριστη σε σχέση τιμής προς απόδοση στα 10 ευρώ που την αγόρασα.Ιδωμεν