Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have been using Facom tools and bags for 15 years. I had a backpack that I wore out with daily use, and it was time for me to get a shoulder bag because now I mostly drive. It has a lot of space and is sturdy in construction. A colleague who has the same one but from a different brand (equally expensive) told me that there are huge differences in quality and that Facom looks more durable. As for the point where the zipper is held, I think all these types of bags have that.
P.S. The place where I bought it told me to hold it by the two straps it has and not by the central one
χρησιμοποιώ εργαλεία κ τσάντες της facom εδω κ 15 χρόνια. είχα μια πλάτης την οποία έλιωσα με καθημερινή χρήση κ ήρθε η ώρα να πάω μια ώμου γιατί κατά κύριο λόγο τώρα πια πηγαίνω με αυτοκίνητο. έχει πάρα πολλού χώρους κ σαν κατασκευή είναι στιβαρή. ενας συνάδελφος που έχει την ίδια αλλά σε άλλη μάρκα(εξίσου ακριβή) μου είπε ότι ποιοτικά έχουν τεράστιες διαφορές κ η facom δείχνει πιο γερή. οσον αφορά το σημείο που πιάνεται το φερμουάρ αυτό νομίζω το έχουν όλες αυτές οι τσάντες τέτοιου τύπου.
υγ. από εκεί που την αγόρασα μου είπε να την κρατάω απ τους δυο ιμάντες που έχει κ όχι απ τον κεντρικό
Translated from Greek ·
Does it have a satisfactory number of storage compartments?
The specific bag is similar to another brand's with the difference being in the color and fabric. It is not worth the money it costs, and because I also work with the other brand, I prefer its cheaper variation, which seems to be more durable.
Η συγκεκριμένη τσάντα είναι όμοια με κάποιας άλλης εταιρείας με τη διαφορά να βρίσκεται στο χρώμα, αλλά και στο ύφασμα. Δεν αξίζει τα χρήματα που κοστίζει και επειδή δουλεύω και της άλλης εταιρείας, προτιμώ την οικονομικότερη παραλλαγή της , η οποία φαίνεται να είναι πιο ανθεκτική.
Translated from Greek ·
Does it have a satisfactory number of storage compartments?
Very high quality, from the fabric to the seams, and very practical in terms of internal pockets - compartments for tools.
I would prefer the main handle to be a little wider.
A major negative point, which was also mentioned by the friend below (I considered it perhaps exaggerated or a mistake in a specific part), is the zippers on the main compartments, which do indeed get stuck and you have to put your hand inside to pull the fabric that gets caught in the zipper in order to open it. Otherwise, it will tear in the first few openings.
UNACCEPTABLE for a company like Facom, if they had sewn it internally, like the outer sides, it would not have been an issue.
I had to play the "seamstress" for 2.5 hours to sew it internally with thick thread and shoe awl, since a sewing machine doesn't fit, in order to make it open and close properly.
Πολύ ποιοτική, απο το ύφασμα, τι ραφές και πολύ πρακτική όσον αφορά εσωτερικά τις θήκες - θέσεις για εργαλεία.
Την κεντρική χειρολαβή που ειναι σταθερή, θα την προτιμούσα λιγο πιο φαρδιά .
Ενα μεγάλο αρνητικό που το έγραψε και ο φίλος απο κάτω (το θεώρησα ίσως υπερβολικό, ή αστοχία σε μεμονωμένο κομμάτι), είναι τα φερμουάρ στις κεντρικές θήκες, τα οποία όντως σκοντάφτουν και πρέπει να βάλεις το χερι σου απο μέσα να τραβήξεις το ύφασμα που δαγκώνεται στο φερμουάρ, για να ανοίξει. διαφορετικά θα σκιστεί στα πρώτα ανοίγματα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μια εταιρία οπως την Facom, αν το είχαν γαζώσει εσωτερικά, όπως τις απέξω πλευρές δεν θα ειχε θέμα.
Αναγκάστηκα και έκανα τον "τζαγκάρη" για 2.5 ώρες για να ράψω εσωτερικά προς την μέσα μεριά με χοντρή κλωστή και σακοράφα υποδημάτων, μιας και μηχανή δεν μπαίνει, για να καταφέρω να την κάνω να ανοιγοκλείνει όπως πρέπει.
Absolutely helpful and of very good quality construction. The only flaw is that the main zippers "stumble" at two points during opening (one on the right and one on the left) and there they need special care.
Απόλυτα εξυπηρετική και πολύ καλής ποιότητας κατασκευή. Το μόνο ελάττωμα είναι πως τα κεντρικά φερμουάρ, "σκοντάφτουν" σε δύο σημεία κατά το άνοιγμα (ένα δεξιά και ένα αριστερά) και εκεί χρειάζονται ιδιαίτερη επιμέλεια.
I have been using Facom tools and bags for 15 years. I had a backpack that I wore out with daily use, and it was time for me to get a shoulder bag because now I mostly drive. It has a lot of space and is sturdy in construction. A colleague who has the same one but from a different brand (equally expensive) told me that there are huge differences in quality and that Facom looks more durable. As for the point where the zipper is held, I think all these types of bags have that.
P.S. The place where I bought it told me to hold it by the two straps it has and not by the central one
χρησιμοποιώ εργαλεία κ τσάντες της facom εδω κ 15 χρόνια. είχα μια πλάτης την οποία έλιωσα με καθημερινή χρήση κ ήρθε η ώρα να πάω μια ώμου γιατί κατά κύριο λόγο τώρα πια πηγαίνω με αυτοκίνητο. έχει πάρα πολλού χώρους κ σαν κατασκευή είναι στιβαρή. ενας συνάδελφος που έχει την ίδια αλλά σε άλλη μάρκα(εξίσου ακριβή) μου είπε ότι ποιοτικά έχουν τεράστιες διαφορές κ η facom δείχνει πιο γερή. οσον αφορά το σημείο που πιάνεται το φερμουάρ αυτό νομίζω το έχουν όλες αυτές οι τσάντες τέτοιου τύπου.
υγ. από εκεί που την αγόρασα μου είπε να την κρατάω απ τους δυο ιμάντες που έχει κ όχι απ τον κεντρικό
The specific bag is similar to another brand's with the difference being in the color and fabric. It is not worth the money it costs, and because I also work with the other brand, I prefer its cheaper variation, which seems to be more durable.
Η συγκεκριμένη τσάντα είναι όμοια με κάποιας άλλης εταιρείας με τη διαφορά να βρίσκεται στο χρώμα, αλλά και στο ύφασμα. Δεν αξίζει τα χρήματα που κοστίζει και επειδή δουλεύω και της άλλης εταιρείας, προτιμώ την οικονομικότερη παραλλαγή της , η οποία φαίνεται να είναι πιο ανθεκτική.
Very high quality, from the fabric to the seams, and very practical in terms of internal pockets - compartments for tools.
I would prefer the main handle to be a little wider.
A major negative point, which was also mentioned by the friend below (I considered it perhaps exaggerated or a mistake in a specific part), is the zippers on the main compartments, which do indeed get stuck and you have to put your hand inside to pull the fabric that gets caught in the zipper in order to open it. Otherwise, it will tear in the first few openings.
UNACCEPTABLE for a company like Facom, if they had sewn it internally, like the outer sides, it would not have been an issue.
I had to play the "seamstress" for 2.5 hours to sew it internally with thick thread and shoe awl, since a sewing machine doesn't fit, in order to make it open and close properly.
Πολύ ποιοτική, απο το ύφασμα, τι ραφές και πολύ πρακτική όσον αφορά εσωτερικά τις θήκες - θέσεις για εργαλεία.
Την κεντρική χειρολαβή που ειναι σταθερή, θα την προτιμούσα λιγο πιο φαρδιά .
Ενα μεγάλο αρνητικό που το έγραψε και ο φίλος απο κάτω (το θεώρησα ίσως υπερβολικό, ή αστοχία σε μεμονωμένο κομμάτι), είναι τα φερμουάρ στις κεντρικές θήκες, τα οποία όντως σκοντάφτουν και πρέπει να βάλεις το χερι σου απο μέσα να τραβήξεις το ύφασμα που δαγκώνεται στο φερμουάρ, για να ανοίξει. διαφορετικά θα σκιστεί στα πρώτα ανοίγματα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μια εταιρία οπως την Facom, αν το είχαν γαζώσει εσωτερικά, όπως τις απέξω πλευρές δεν θα ειχε θέμα.
Αναγκάστηκα και έκανα τον "τζαγκάρη" για 2.5 ώρες για να ράψω εσωτερικά προς την μέσα μεριά με χοντρή κλωστή και σακοράφα υποδημάτων, μιας και μηχανή δεν μπαίνει, για να καταφέρω να την κάνω να ανοιγοκλείνει όπως πρέπει.
Absolutely helpful and of very good quality construction. The only flaw is that the main zippers "stumble" at two points during opening (one on the right and one on the left) and there they need special care.
Απόλυτα εξυπηρετική και πολύ καλής ποιότητας κατασκευή. Το μόνο ελάττωμα είναι πως τα κεντρικά φερμουάρ, "σκοντάφτουν" σε δύο σημεία κατά το άνοιγμα (ένα δεξιά και ένα αριστερά) και εκεί χρειάζονται ιδιαίτερη επιμέλεια.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have been using Facom tools and bags for 15 years. I had a backpack that I wore out with daily use, and it was time for me to get a shoulder bag because now I mostly drive. It has a lot of space and is sturdy in construction. A colleague who has the same one but from a different brand (equally expensive) told me that there are huge differences in quality and that Facom looks more durable. As for the point where the zipper is held, I think all these types of bags have that.
P.S. The place where I bought it told me to hold it by the two straps it has and not by the central one
χρησιμοποιώ εργαλεία κ τσάντες της facom εδω κ 15 χρόνια. είχα μια πλάτης την οποία έλιωσα με καθημερινή χρήση κ ήρθε η ώρα να πάω μια ώμου γιατί κατά κύριο λόγο τώρα πια πηγαίνω με αυτοκίνητο. έχει πάρα πολλού χώρους κ σαν κατασκευή είναι στιβαρή. ενας συνάδελφος που έχει την ίδια αλλά σε άλλη μάρκα(εξίσου ακριβή) μου είπε ότι ποιοτικά έχουν τεράστιες διαφορές κ η facom δείχνει πιο γερή. οσον αφορά το σημείο που πιάνεται το φερμουάρ αυτό νομίζω το έχουν όλες αυτές οι τσάντες τέτοιου τύπου.
υγ. από εκεί που την αγόρασα μου είπε να την κρατάω απ τους δυο ιμάντες που έχει κ όχι απ τον κεντρικό
Translated from Greek ·
Does it have a satisfactory number of storage compartments?
The specific bag is similar to another brand's with the difference being in the color and fabric. It is not worth the money it costs, and because I also work with the other brand, I prefer its cheaper variation, which seems to be more durable.
Η συγκεκριμένη τσάντα είναι όμοια με κάποιας άλλης εταιρείας με τη διαφορά να βρίσκεται στο χρώμα, αλλά και στο ύφασμα. Δεν αξίζει τα χρήματα που κοστίζει και επειδή δουλεύω και της άλλης εταιρείας, προτιμώ την οικονομικότερη παραλλαγή της , η οποία φαίνεται να είναι πιο ανθεκτική.
Translated from Greek ·
Does it have a satisfactory number of storage compartments?
Very high quality, from the fabric to the seams, and very practical in terms of internal pockets - compartments for tools.
I would prefer the main handle to be a little wider.
A major negative point, which was also mentioned by the friend below (I considered it perhaps exaggerated or a mistake in a specific part), is the zippers on the main compartments, which do indeed get stuck and you have to put your hand inside to pull the fabric that gets caught in the zipper in order to open it. Otherwise, it will tear in the first few openings.
UNACCEPTABLE for a company like Facom, if they had sewn it internally, like the outer sides, it would not have been an issue.
I had to play the "seamstress" for 2.5 hours to sew it internally with thick thread and shoe awl, since a sewing machine doesn't fit, in order to make it open and close properly.
Πολύ ποιοτική, απο το ύφασμα, τι ραφές και πολύ πρακτική όσον αφορά εσωτερικά τις θήκες - θέσεις για εργαλεία.
Την κεντρική χειρολαβή που ειναι σταθερή, θα την προτιμούσα λιγο πιο φαρδιά .
Ενα μεγάλο αρνητικό που το έγραψε και ο φίλος απο κάτω (το θεώρησα ίσως υπερβολικό, ή αστοχία σε μεμονωμένο κομμάτι), είναι τα φερμουάρ στις κεντρικές θήκες, τα οποία όντως σκοντάφτουν και πρέπει να βάλεις το χερι σου απο μέσα να τραβήξεις το ύφασμα που δαγκώνεται στο φερμουάρ, για να ανοίξει. διαφορετικά θα σκιστεί στα πρώτα ανοίγματα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μια εταιρία οπως την Facom, αν το είχαν γαζώσει εσωτερικά, όπως τις απέξω πλευρές δεν θα ειχε θέμα.
Αναγκάστηκα και έκανα τον "τζαγκάρη" για 2.5 ώρες για να ράψω εσωτερικά προς την μέσα μεριά με χοντρή κλωστή και σακοράφα υποδημάτων, μιας και μηχανή δεν μπαίνει, για να καταφέρω να την κάνω να ανοιγοκλείνει όπως πρέπει.
Absolutely helpful and of very good quality construction. The only flaw is that the main zippers "stumble" at two points during opening (one on the right and one on the left) and there they need special care.
Απόλυτα εξυπηρετική και πολύ καλής ποιότητας κατασκευή. Το μόνο ελάττωμα είναι πως τα κεντρικά φερμουάρ, "σκοντάφτουν" σε δύο σημεία κατά το άνοιγμα (ένα δεξιά και ένα αριστερά) και εκεί χρειάζονται ιδιαίτερη επιμέλεια.
I have been using Facom tools and bags for 15 years. I had a backpack that I wore out with daily use, and it was time for me to get a shoulder bag because now I mostly drive. It has a lot of space and is sturdy in construction. A colleague who has the same one but from a different brand (equally expensive) told me that there are huge differences in quality and that Facom looks more durable. As for the point where the zipper is held, I think all these types of bags have that.
P.S. The place where I bought it told me to hold it by the two straps it has and not by the central one
χρησιμοποιώ εργαλεία κ τσάντες της facom εδω κ 15 χρόνια. είχα μια πλάτης την οποία έλιωσα με καθημερινή χρήση κ ήρθε η ώρα να πάω μια ώμου γιατί κατά κύριο λόγο τώρα πια πηγαίνω με αυτοκίνητο. έχει πάρα πολλού χώρους κ σαν κατασκευή είναι στιβαρή. ενας συνάδελφος που έχει την ίδια αλλά σε άλλη μάρκα(εξίσου ακριβή) μου είπε ότι ποιοτικά έχουν τεράστιες διαφορές κ η facom δείχνει πιο γερή. οσον αφορά το σημείο που πιάνεται το φερμουάρ αυτό νομίζω το έχουν όλες αυτές οι τσάντες τέτοιου τύπου.
υγ. από εκεί που την αγόρασα μου είπε να την κρατάω απ τους δυο ιμάντες που έχει κ όχι απ τον κεντρικό
The specific bag is similar to another brand's with the difference being in the color and fabric. It is not worth the money it costs, and because I also work with the other brand, I prefer its cheaper variation, which seems to be more durable.
Η συγκεκριμένη τσάντα είναι όμοια με κάποιας άλλης εταιρείας με τη διαφορά να βρίσκεται στο χρώμα, αλλά και στο ύφασμα. Δεν αξίζει τα χρήματα που κοστίζει και επειδή δουλεύω και της άλλης εταιρείας, προτιμώ την οικονομικότερη παραλλαγή της , η οποία φαίνεται να είναι πιο ανθεκτική.
Very high quality, from the fabric to the seams, and very practical in terms of internal pockets - compartments for tools.
I would prefer the main handle to be a little wider.
A major negative point, which was also mentioned by the friend below (I considered it perhaps exaggerated or a mistake in a specific part), is the zippers on the main compartments, which do indeed get stuck and you have to put your hand inside to pull the fabric that gets caught in the zipper in order to open it. Otherwise, it will tear in the first few openings.
UNACCEPTABLE for a company like Facom, if they had sewn it internally, like the outer sides, it would not have been an issue.
I had to play the "seamstress" for 2.5 hours to sew it internally with thick thread and shoe awl, since a sewing machine doesn't fit, in order to make it open and close properly.
Πολύ ποιοτική, απο το ύφασμα, τι ραφές και πολύ πρακτική όσον αφορά εσωτερικά τις θήκες - θέσεις για εργαλεία.
Την κεντρική χειρολαβή που ειναι σταθερή, θα την προτιμούσα λιγο πιο φαρδιά .
Ενα μεγάλο αρνητικό που το έγραψε και ο φίλος απο κάτω (το θεώρησα ίσως υπερβολικό, ή αστοχία σε μεμονωμένο κομμάτι), είναι τα φερμουάρ στις κεντρικές θήκες, τα οποία όντως σκοντάφτουν και πρέπει να βάλεις το χερι σου απο μέσα να τραβήξεις το ύφασμα που δαγκώνεται στο φερμουάρ, για να ανοίξει. διαφορετικά θα σκιστεί στα πρώτα ανοίγματα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μια εταιρία οπως την Facom, αν το είχαν γαζώσει εσωτερικά, όπως τις απέξω πλευρές δεν θα ειχε θέμα.
Αναγκάστηκα και έκανα τον "τζαγκάρη" για 2.5 ώρες για να ράψω εσωτερικά προς την μέσα μεριά με χοντρή κλωστή και σακοράφα υποδημάτων, μιας και μηχανή δεν μπαίνει, για να καταφέρω να την κάνω να ανοιγοκλείνει όπως πρέπει.
Absolutely helpful and of very good quality construction. The only flaw is that the main zippers "stumble" at two points during opening (one on the right and one on the left) and there they need special care.
Απόλυτα εξυπηρετική και πολύ καλής ποιότητας κατασκευή. Το μόνο ελάττωμα είναι πως τα κεντρικά φερμουάρ, "σκοντάφτουν" σε δύο σημεία κατά το άνοιγμα (ένα δεξιά και ένα αριστερά) και εκεί χρειάζονται ιδιαίτερη επιμέλεια.