I give it 2 stars because after 9 months of use (purchased in May 2021 for 164 euros) it frequently presents the following problems (in random order):
1. During use, it freezes and after a few seconds, it executes every command I gave while the screen was frozen.
2. Sometimes, when I am on a call, after two minutes the device will automatically restart (no, I did not accidentally press anything).
3. Sometimes, when I try to make a call, it won't go through (the characteristic sound won't be heard). Then, when I try to cancel the call, the phone gets stuck in the call termination phase. It works normally, but in the background, it is still trying to end a call that was never made. (the problem is fixed with a restart, which takes ages)
P.S: I don't know if problem 3 is a network provider issue or a device issue, so don't take it for granted. Also, I hope that I was just unlucky to receive a faulty device and that the device won't actually deteriorate after about 1 year of use.
Update 28/8/2022
Having had this phone for 1 year and 3 months, I can now say that out of the aforementioned problems, 1) still exists, 2) has stopped happening, and 3) occurs but less frequently. Unfortunately, I have to add more negative feedback regarding the performance of the device. In the majority of social media applications, at least 3 times a day, the screen freezes and then resumes functioning with the same action I was doing when the screen froze. The tragic part is that after a while, the software informs you that a certain application has stopped working (useless information given that the phone unfroze and I continued doing what I was doing). Today, however, I encountered a new problem for the first time. I wanted to send a photo through Instagram and the phone completely froze. I'm not referring to the previous minor freezes. When I say it completely froze, I mean it. Neither touch nor the home button nor the power button were functioning. I had to hold down the power button hoping it would unfreeze, and luckily it restarted.
I should note that I have heard about the current software version MIUI 12.5.6, which is the cause of all the problems I mentioned. I hope that with the arrival of MIUI 13 on Xiaomi phones of this category, the problems will be fixed. If not, as I have said before, I hope I got a defective model; otherwise, stay away from this device.
Update 16/9/2022
Recently, I received MIUI 13 and I found out that the above-mentioned problems were a result of the terrible version 12.5.6, which is every Xiaomi user's nightmare. Now, the phone doesn't freeze like it used to and it functions normally.
Update 23/11/2023
Unfortunately, the phone has reached a point where it causes frustration, specifically with issues where it freezes excessively for more than 1 minute. Seriously, do not make the mistake of opening any social media while listening to Spotify, for example... the phone will almost self-destruct. It freezes to such an extent that you can't do anything (although the sound plays normally, I don't know what sorcery that is...). Also, something I forgot to mention, the phone does not have NFC. A major drawback for today's standards. It's better to stay away from low-range Xiaomi phones unless you feel comfortable changing your phone every 2 years. I haven't tried formatting the phone.
Βάζω 2 αστέρια διότι μετά από 9 μήνες χρήσης(αγοράστηκε Μάιο 2021 στα 164 ευρώ) παρουσιάζει συχνά τα εξής προβλήματα (κατανεμημένα σε τυχαία σειρά)
1. Κατά τη διάρκεια της χρήσης θα παγώνει και μετά από λίγα δευτερόλεπτα θα εκτελεί κάθε εντολή που έδωσα όσο είχε παγώσει η οθόνη
2. Μερικές φορές όταν βρίσκομαι σε κλήση,μετά από δύο λεπτά η συσκευή απλά θα κάνει αυτόματα επανεκκίνηση (όχι δεν πατάω καταλάθος οτιδήποτε)
3. Ορισμένες φορές όταν θέλω να κάνω κλήση δεν θα πραγματοποιηθεί καν(δεν θα ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος,έπειτα όταν προσπαθώ να ματαιώσω την κλήση,το κινητό κολλάει στην φάση του τερματισμού κλήσης, χρησιμοποιειται κανονικά αλλά στο παρασκήνιο βρίσκεται ακόμη στη φάση που προσπαθεί να τερματίσει μια κλήση που δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.(το πρόβλημα φτιάχνεται με επανεκκίνηση η οποία διαρκεί αιώνες)
Υ.Γ: το πρόβλημα 3 δεν γνωρίζω εάν είναι πρόβλημα παρόχου κινητής τηλεφωνίας ή της ίδιας της συσκευής οπότε μη το πάρετε σα δεδομένο..επίσης θέλω να ελπίζω πως ήμουν απλά άτυχος να παραλάβω ελαττωματική συσκευή και να μην αρχηστευεται όντως η συσκευή μετά από περίπου 1 χρόνο χρήσης
Update 28/8/2022
Έχοντας το κινητό αυτό 1 χρόνο και 3 μήνες έχω πλέον να πω πως από τα προαναφερθέντα προβλήματα το 1) Εξακολουθεί να υπάρχει το 2) έπαψε να γίνεται ενώ το 3) συμβαίνει αλλά πιο σπάνια.
Δυστυχώς έχω να προσθέσω αλλά αρνητικά όσον αφορά την απόδοση της συσκευής. Στην πλειοψηφία των εφαρμογών social media.. τουλάχιστον 3 φορές την ημέρα κατά την χρήση θα πρέπει να παγώσει η οθόνη και μετά από μερικά δευτερόλεπτα να συνεχίσει να λειτουργεί μαζί με οποία κίνηση έκανες όσο είχε παγώσει η οθόνη. Το τραγικό είναι πως μετά από λίγο το λογισμικό σε ενημερώνει πως η τάδε εφαρμογή σταμάτησε να λειτουργεί (άχρηστη πληροφορία δεδομένου πως το κινητό ξεκόλλησε και συνέχισα να κάνω ότι έκανα). Σήμερα βέβαια αντιμετώπισα πρώτη φορά ένα νέο πρόβλημα,ήθελα να στείλω μια φωτογραφία μέσω του ινσταγκραμ και το κινητό πάγωσε τελείως..δεν αναφέρομαι στα προηγούμενα μικρο-κολληματα..όταν λέω πάγωσε τελείως,το εννοώ. Ούτε η αφή ούτε το home button ούτε το κουμπί power λειτουργούσαν..έπρεπε να κρατήσω πατημένο το power ελπίζοντας να ξεκολλήσει,και ευτυχώς έκανε επανεκκίνηση..
Να σημειωσω πως έχω ακούσει για την τρέχουσα έκδοση λογισμικού MIUI 12.5.6 η οποία αποτελεί αίτιο όλων των προβλημάτων που ανέφερα, και θέλω να ελπίζω πως με την άφιξη του MIUI 13 στα κινητά xiaomi αυτής της κατηγορίας να φτιαχτουν τα προβλήματα..αν όχι..όπως έχω ξαναπεί,ελπίζω να έπεσα σε ελαττωματικό μοντέλο,ειδάλλως μακριά από αυτή τη συσκευή
Update 16/9/2022
Πρόσφατα έλαβα το MIUI 13 και διαπιστωσα πως τα παραπανω προβληματα ήτανε αποτέλεσμα της κάκιστης έκδοσης 12.5.6 η οποία είναι ο εφιάλτης κάθε Xiaomi χρήστη. Πλέον το κινητό δεν κολλάει όπως κόλλαγε και λειτουργεί κανονικά
Update 23/11/2023
Δυστυχώς το κινητό έχει φτάσει σε σημείο που να προκαλεί εκνευρισμό, και αναφέρομαι συγκεκριμένα για θέματα όπου κολλάει υπερβολικά πολύ για χρονικό διάστημα >1 λεπτού.
Πραγματικά μη κάνετε το λάθος να ανοίξετε κάποιο social media ενώ ακούτε spotify για παράδειγμα...το κινητό οριακά δε θα αυτοκαταστραφεί. Κολλάει σε τέτοιο βαθμό που δε μπορείς να κάνεις τίποτα(βέβαια ο ήχος παίζει κανονικά δε ξέρω τι μαγεία είναι αυτή...)
Επίσης κάτι που εχω ξεχάσει να αναφέρω,το κινητό δεν εχει NFC. Πολύ μεγάλο μείον για τα σημερινά στάνταρ
Καλύτερα μακριά απο low range xiaomi κινητά εκτός και αν νιώθετε άνετα να αλλάζετε κινητό κάθε 2 χρόνια.
Δεν έχω δοκιμάσει να κάνω format το κινητό.