Lightning-fast: Enjoy lightning-fast refresh rates up to 240Hz with the best possible IPS technology.
1ms response: The true 1ms response time eliminates blurring, for clear images without the need for artificial tricks.
Set the delivery location to see products according to your choice.
Με ρυθμό ανανέωσης 240Hz, χρόνο απόκρισης IPS 1ms GtG και έντονη χρωματική κάλυψη από κάθε γωνία για απρόσκοπτο gaming.
Με ρυθμό ανανέωσης 240Hz, χρόνο απόκρισης IPS 1ms GtG και έντονη χρωματική κάλυψη από κάθε γωνία για απρόσκοπτο gaming.
Με ρυθμό ανανέωσης 240Hz, χρόνο απόκρισης IPS 1ms GtG και έντονη χρωματική κάλυψη από κάθε γωνία για απρόσκοπτο gaming.
Lightning-fast: Enjoy lightning-fast refresh rates up to 240Hz with the best possible IPS technology.
1ms response: The true 1ms response time eliminates blurring, for clear images without the need for artificial tricks.
True colors, real speed: The new, fast IPS technology helps maintain image clarity from every angle of the screen. Additionally, with color coverage of up to 99% sRGB, you have a wide variety of colors at your disposal.
The best of both worlds: The 24.5" screen combined with FHD 1080p resolution provides the best pixel per inch ratio, so details are clearer and images are vivid, making 24.5" the ideal size for high-speed gaming.
Experience a new level of clarity when you are in the heart of the action. Compatible AMD FreeSync Premium and NVIDIA G-SYNC technologies synchronize the graphics and the display, so you get epic images without "tearing," that do not slow down your game.
The Legend Industrial design is a new, bolder, minimalist, and iconic expression of the Alienware brand.
Play your way: it allows you to rotate your keyboard to any side angle, so you can play the way you want. And with the height adjustment dial, you can set the monitor to the perfect height.
Cool under pressure: the cooling and ventilation design on the top, bottom, and back of the monitor provides an optimized ventilation system, keeping the monitor cool even during the most intense battles.
Light up your screen: customize your environment through AlienFX, the fully customizable lighting system with dynamic lighting effects directly linked to in-game action.
A unique user-friendly menu focused on gaming. It features customizable preset game modes, an FPS counter, and guidelines for setting up multiple monitors.
1. Power cable connector
2. USB upstream
3. USB 3.0 Gen 1 (x2)
4. VESA mount
5. USB 3.0 Gen 1 with Power Charging
6. Headphone jack
7. USB 3.0 Gen 1
8. HDMI (x2)
9. DisplayPort
10. Audio Line-Out
1. Height: 526.08mm ~ 421.21mm
2. Width: 556.29mm
3. Depth: 251.92mm
4. Weight (without stand, for VESA mount): 3.55kg
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω απο visual clarity, και pixel inversion. Τα μάτια μου δεν μπορούν να αντιληφθούν διαφορά στο input lag και στο latency σε σχέση με VA panel.
Προσωπική αξιολόγηση: Ο κατασκευαστής (dell) έχει φτιάξει ένα πανέμορφο και στιβαρό monitor, με πολύ καλή εικόνα, πολύ καλό menu, και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο οποιοδήποτε monitor. Επίσης δίνει 3 χρόνια εγγύηση που είναι παραπάνω απο αρκετά.
Θα ξεκινησω αρχικα με το οτι ειναι η πρωτη μου οθονη,στα ματια μου ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη για καποιον που παιζει fps games τυπου cs go λογω των 240hz,δεν εχω κανενα παραπονο για τα χρωματα ειναι παρα πολυ ωραια,25 ιντσες με 1080p πιστευω ειναι μια χαρα,γενικοτερα ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη αλλα σε καμια περιπτωση δεν αξιζει πανω απο 400 ευρω,σε αυτην την περιπτωση πας και παιρνεις την s2721dgfa η οποια ηταν και η αρχικη μου επιλογη αλλα σταθηκα λιγο ατυχος λογω διαθεσιμοτητας,αμα σκεφτεστε να την αγορασετε μεχρι 400€ το πολυ πιστευω ειστε κομπλε γιατι ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη,οπως προανεφερα αν εχετε σκοπο να βαλετε παραπανω λεφτα καλυτερα θα ηταν να πατε στην s2721dgfa που λογικα θα την βρειτε γυρω στα 450
Αγορασα την συγκεκριμενη οθονη για fps games.Χρωματα μια χαρα λογω του οτι ειναι IPS.Input lag και latency δεν φτανει το TN πανελ, αλλα και παλι μια χαρα ειναι εαν πιανεις τα 240 hz.Με ενοχλησε πολυ το visual clarity ειδικα στο warzone.Δυσκολευόμουν πολύ να διακρινω τους αντιπαλους.Το χειροτερο ομως που ξενερωσα ειναι οτι το συγκεκριμενο πανελ εχει προβλημα με burn-in και pixel inversion ,ψαχτε το και θα δειτε.Επισης μεγαλο φαουλ που η εγγυηση της DELL σε καλυπτει με refurbished monitor και οχι καινουργια οθονη με οτι αυτο συνεπαγεται.Απο μενα ειναι οχι.
Πολλοί αναρωτιέστε όπως αναρωτιόμουνα και εγώ, αν είναι καλύτερο το TN(AW2518HF) ή το IPS(AW2521HF) και ποιο απ τα 2 θα είναι η καλύτερη αγορά.
Έχοντας παίξει και με τα 2, αν μου έλεγες τώρα πιο απ τα 2 θες, θα σου έλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη το IPS και οι λόγοι είναι οι εξής:
-Τα χρώματα στο IPS είναι μέρα με τη νύχτα και αυτό σε αρκετά παιχνίδια με μουντά χρώματα, όπως το COD και άλλα παραπλήσια, κάνει σημαντική διαφορά στο να αντιληφθείς έναν εχθρό που βρίσκεται σε σκοτεινό περιβάλλον.
-Είναι πιο ξεκούραστο για τα μάτια, ειδικά αν "λιώνεις" ώρες μπροστά απ το PC.
-Είναι πιο γρήγορο από το ΤΝ όταν το βάζεις σε λειτουργία extreme στο response time και αν έχεις το variable refresh rate ενεργό (Δηλαδή το Free-sync ή to G-sync) σε λειτουργία πλήρης οθόνης, τότε το Inverse ghosting (pixel overshoot) είναι μηδενικό!
*Σημείωση εδώ ότι το 25άρι είναι το μόνο που έχει λειτουργία extreme, το αδερφάκι του το 27αρι δεν έχει! Και είναι και το μοναδικό 240Hz μόνιτορ της αγοράς που υποστηρίζει το πιο γρήγορο προφίλ χωρίς errors λόγω του pixel overshoot! Αυτό το βρίσκεις μόνο στα 360Hz μοντέλα πλέον.
-Άλλος ένας λόγος είναι το πανέμορφο design σε συνδυασμό με τον RGB φωτισμό που στο παλιό ήταν ανύπαρκτος στο Free-sync μοντέλο και όχι πολύ σπουδαίος στο παλιό G-sync μοντέλο που έκανε και ~200 ευρώ πιο πάνω...
-Εργονομικά δεν έχει κάποια διαφορά με το παλιό μοντέλο, τα κάνει όλα, δεξιά-αριστερά, πάνω-κάτω άξονα και γωνία, περιστροφή δεξιά-αριστερά. Αυτό που έχει βελτιωμένο σε σχέση με το παλιό είναι το joystick για το μενού που δεν υπήρχε παλιά και το καπάκι πίσω που καλύπτει τις θύρες, πλέον κάνει slide-in και μένει στη θέση του με μαγνήτη και όχι με τα πλαστικά κλιπάκια που φοβόσουν πότε θα σπάσουνε από το βάλε-βγάλε.
Σας αντιπαραθέτω 2 βιντεάκια που τράβηξα με το κινητό σε super-slowmotion 240fps/960fps το ένα σε λειτουργία Fast και το άλλο σε Extreme, Η διαφορά είναι εμφανής όταν Πιάνει η κάμερα 960fps!
https://www.youtube.com/watch?v=GFFjDOT7nfE Fast
https://www.youtube.com/watch?v=DZ_1mXR2Vew Extreme
Καταπληκτική οθόνη. Μόνο από το κουτί που έρχεται καταλαβαίνεις ότι έχεις ένα τέρας στην κατοχή σου. Τα χρώματα της πανέμορφα και χωρις καμία επεξεργασία, response time ταχύτατο και τα 240hz σε "ζαλίζουν". Είναι μία οθονη, που με τα χαρακτηριστικά της δεν σε περιορίζει... Θες fps games; Θες rpg; Θες stream; Είναι το μέλλον παιδια την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Το συγκεκριμένο monitor είναι ειλικρινά το καλύτερο που έχω κοιτάξει. Τα χρώματα είναι καταπληκτικά, κατι που είναι αναμενόμενο από ένα ips panel. Όσον αφορά τα 240hz, έχω να πω ότι μόλις το δοκιμάσει κανείς, δεν υπάρχει επιστροφή. Χρησιμοποίησα από την αρχή σύνδεση μέσω Display port καθώς είναι απαραίτητη για την αξιοποίηση του πλήρους εύρους δυνατοτήτων της οθόνης όπως το χαμηλό response time, το gsync (που για εμένα δεν είναι απαραίτητο καθώς δεν παρατηρώ screen tearing), και φυσικά τo refresh rate των 240Hz. Υπάρχουν διάφορες ρυθμίσεις διαθέσιμες για την βελτιστοποίηση της θέασης, οπως και αρκετά presets που αντιστοιχούν σε διαφορετικά ήδη gaming. Οσον αφορά το overdrive, διατίθενται τρία διαφορετικά profiles: fast, super fast, extreme. Για gaming συνιστάται το extreme καθώς ειναι και το πιο γρήγορο, αλλά ίσως να εμφανίσει ενα ελαφρύ color distortion σε κανονική χρήση. Στο site της dell μπορεί να βρεθεί και ενα μικρό application για την παραμετροποίηση μέσα απο το σύστημα χωρίς την χρήση του osd, σε αυτό όμως δεν περιέχονται οι ρυθμίσεις για το rgb στο πίσω μέρος της συσκεύης που μπορούν να ελεγθούν μόνο απο το osd. Στο δικό μου κομμάτι δεν εχω παρατηρήσει backlight bleed. Για την τιμή της γύρω στα 400€ την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
I was torn between this one and the old version of tn. I chose this one because it was newer and had fast IPS, as the tn reached the same price and is no longer produced by Dell. Currently, I have it connected with HDMI at 120 Hz, and in very fast, extreme response mode, I have a big issue with ghosting/overshoot in games. When I switch it to the regular mode, there is a noticeable difference and you can feel it (with the use of freesync, the monitor locks to fast mode no matter what you set it to, and it's also stated on the company's website). I will also try the display port at 240 Hz and will update on the results. The image quality is quite good (although it doesn't have HDR) and as for the external design, it's very beautiful. However, the functional aspect is what attracts most people to such a monitor! (It has backlight bleed like all IPS monitors) - Update: Bubbles started appearing under the antiglare layer on the sides, mainly, but also some in the middle of the screen. However, it's not in a very bad condition.
- After many years of use and changing other monitors, I can say that it was worth its price, and even now I can't live without it!! ;D
Ήμουν ανάμεσα σε αυτήν και στην tn παλια version της.Πηρα αυτη λογω του οτι ηταν πιο καινούρια και fast ips καθως η tn εφτασε στην ιδια τιμη και δεν παρασκευαζεται πλεον απο την dell.Προς το παρον την εχω με hdmi στα 120 hz και στο very fast,extreme response εχω μεγαλο προβλημα με ghosting/overshoot στα games και με το να την βαλω στο απλο mode απλα εχει αρκετη διαφορα και την νιωθεις (με τη χρηση του freesync η οθονη lockarei στο fast mode οτι και να της βαλεις και το γραφει και στο σαητ της εταιριας).Θα δοκιμάσω και το display port στα 240hz και θα ενημερωσω για τα αποτελεσματα.Σαν εικονα ειναι αρκετα καλη (δεν εχει hdr ομως) και σαν εξωτερικο ντιζαιν πολυ ομορφη αλλα οσο ναναι το λειτουργικο κομματι ειναι που τραβαει τους περισσοτερους σε μια τετοια οθονη!(Έχει backlight bleed οπως ολες οι ips)-Ενημέρωση αρχιζαν να βγαινουν bubbles κάτω απο το antiglare layer στα πλαγια κυριως αλλα και καποια στη μεση της οθόνης, δεν ειναι σε πολυ κακη κατασταση ομως.
- Μετα απο πολλα χρονια χρησης και αλλαγης αλλων οθονων μπορω να πω οτι αξιζε τα λεφτα της, και ακομα και τωρα δεν μπορω χωρις αυτην!! ;D
Οτι καλύτερο υπάρχει εκεί έξω σε 1080p/1ms/240hz/gsync/freesync
πρωτοπορια παλι η dell με Ips panel 240 hz θέλει καλό calibration k απλα ότι καλύτερο
Verified purchase
Verified purchase
Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω απο visual clarity, και pixel inversion. Τα μάτια μου δεν μπορούν να αντιληφθούν διαφορά στο input lag και στο latency σε σχέση με VA panel.
Προσωπική αξιολόγηση: Ο κατασκευαστής (dell) έχει φτιάξει ένα πανέμορφο και στιβαρό monitor, με πολύ καλή εικόνα, πολύ καλό menu, και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο οποιοδήποτε monitor. Επίσης δίνει 3 χρόνια εγγύηση που είναι παραπάνω απο αρκετά.
Θα ξεκινησω αρχικα με το οτι ειναι η πρωτη μου οθονη,στα ματια μου ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη για καποιον που παιζει fps games τυπου cs go λογω των 240hz,δεν εχω κανενα παραπονο για τα χρωματα ειναι παρα πολυ ωραια,25 ιντσες με 1080p πιστευω ειναι μια χαρα,γενικοτερα ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη αλλα σε καμια περιπτωση δεν αξιζει πανω απο 400 ευρω,σε αυτην την περιπτωση πας και παιρνεις την s2721dgfa η οποια ηταν και η αρχικη μου επιλογη αλλα σταθηκα λιγο ατυχος λογω διαθεσιμοτητας,αμα σκεφτεστε να την αγορασετε μεχρι 400€ το πολυ πιστευω ειστε κομπλε γιατι ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη,οπως προανεφερα αν εχετε σκοπο να βαλετε παραπανω λεφτα καλυτερα θα ηταν να πατε στην s2721dgfa που λογικα θα την βρειτε γυρω στα 450
Αγορασα την συγκεκριμενη οθονη για fps games.Χρωματα μια χαρα λογω του οτι ειναι IPS.Input lag και latency δεν φτανει το TN πανελ, αλλα και παλι μια χαρα ειναι εαν πιανεις τα 240 hz.Με ενοχλησε πολυ το visual clarity ειδικα στο warzone.Δυσκολευόμουν πολύ να διακρινω τους αντιπαλους.Το χειροτερο ομως που ξενερωσα ειναι οτι το συγκεκριμενο πανελ εχει προβλημα με burn-in και pixel inversion ,ψαχτε το και θα δειτε.Επισης μεγαλο φαουλ που η εγγυηση της DELL σε καλυπτει με refurbished monitor και οχι καινουργια οθονη με οτι αυτο συνεπαγεται.Απο μενα ειναι οχι.
Πολλοί αναρωτιέστε όπως αναρωτιόμουνα και εγώ, αν είναι καλύτερο το TN(AW2518HF) ή το IPS(AW2521HF) και ποιο απ τα 2 θα είναι η καλύτερη αγορά.
Έχοντας παίξει και με τα 2, αν μου έλεγες τώρα πιο απ τα 2 θες, θα σου έλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη το IPS και οι λόγοι είναι οι εξής:
-Τα χρώματα στο IPS είναι μέρα με τη νύχτα και αυτό σε αρκετά παιχνίδια με μουντά χρώματα, όπως το COD και άλλα παραπλήσια, κάνει σημαντική διαφορά στο να αντιληφθείς έναν εχθρό που βρίσκεται σε σκοτεινό περιβάλλον.
-Είναι πιο ξεκούραστο για τα μάτια, ειδικά αν "λιώνεις" ώρες μπροστά απ το PC.
-Είναι πιο γρήγορο από το ΤΝ όταν το βάζεις σε λειτουργία extreme στο response time και αν έχεις το variable refresh rate ενεργό (Δηλαδή το Free-sync ή to G-sync) σε λειτουργία πλήρης οθόνης, τότε το Inverse ghosting (pixel overshoot) είναι μηδενικό!
*Σημείωση εδώ ότι το 25άρι είναι το μόνο που έχει λειτουργία extreme, το αδερφάκι του το 27αρι δεν έχει! Και είναι και το μοναδικό 240Hz μόνιτορ της αγοράς που υποστηρίζει το πιο γρήγορο προφίλ χωρίς errors λόγω του pixel overshoot! Αυτό το βρίσκεις μόνο στα 360Hz μοντέλα πλέον.
-Άλλος ένας λόγος είναι το πανέμορφο design σε συνδυασμό με τον RGB φωτισμό που στο παλιό ήταν ανύπαρκτος στο Free-sync μοντέλο και όχι πολύ σπουδαίος στο παλιό G-sync μοντέλο που έκανε και ~200 ευρώ πιο πάνω...
-Εργονομικά δεν έχει κάποια διαφορά με το παλιό μοντέλο, τα κάνει όλα, δεξιά-αριστερά, πάνω-κάτω άξονα και γωνία, περιστροφή δεξιά-αριστερά. Αυτό που έχει βελτιωμένο σε σχέση με το παλιό είναι το joystick για το μενού που δεν υπήρχε παλιά και το καπάκι πίσω που καλύπτει τις θύρες, πλέον κάνει slide-in και μένει στη θέση του με μαγνήτη και όχι με τα πλαστικά κλιπάκια που φοβόσουν πότε θα σπάσουνε από το βάλε-βγάλε.
Σας αντιπαραθέτω 2 βιντεάκια που τράβηξα με το κινητό σε super-slowmotion 240fps/960fps το ένα σε λειτουργία Fast και το άλλο σε Extreme, Η διαφορά είναι εμφανής όταν Πιάνει η κάμερα 960fps!
https://www.youtube.com/watch?v=GFFjDOT7nfE Fast
https://www.youtube.com/watch?v=DZ_1mXR2Vew Extreme
Καταπληκτική οθόνη. Μόνο από το κουτί που έρχεται καταλαβαίνεις ότι έχεις ένα τέρας στην κατοχή σου. Τα χρώματα της πανέμορφα και χωρις καμία επεξεργασία, response time ταχύτατο και τα 240hz σε "ζαλίζουν". Είναι μία οθονη, που με τα χαρακτηριστικά της δεν σε περιορίζει... Θες fps games; Θες rpg; Θες stream; Είναι το μέλλον παιδια την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Με ρυθμό ανανέωσης 240Hz, χρόνο απόκρισης IPS 1ms GtG και έντονη χρωματική κάλυψη από κάθε γωνία για απρόσκοπτο gaming.
Lightning-fast: Enjoy lightning-fast refresh rates up to 240Hz with the best possible IPS technology.
1ms response: The true 1ms response time eliminates blurring, for clear images without the need for artificial tricks.
True colors, real speed: The new, fast IPS technology helps maintain image clarity from every angle of the screen. Additionally, with color coverage of up to 99% sRGB, you have a wide variety of colors at your disposal.
The best of both worlds: The 24.5" screen combined with FHD 1080p resolution provides the best pixel per inch ratio, so details are clearer and images are vivid, making 24.5" the ideal size for high-speed gaming.
Experience a new level of clarity when you are in the heart of the action. Compatible AMD FreeSync Premium and NVIDIA G-SYNC technologies synchronize the graphics and the display, so you get epic images without "tearing," that do not slow down your game.
The Legend Industrial design is a new, bolder, minimalist, and iconic expression of the Alienware brand.
Play your way: it allows you to rotate your keyboard to any side angle, so you can play the way you want. And with the height adjustment dial, you can set the monitor to the perfect height.
Cool under pressure: the cooling and ventilation design on the top, bottom, and back of the monitor provides an optimized ventilation system, keeping the monitor cool even during the most intense battles.
Light up your screen: customize your environment through AlienFX, the fully customizable lighting system with dynamic lighting effects directly linked to in-game action.
A unique user-friendly menu focused on gaming. It features customizable preset game modes, an FPS counter, and guidelines for setting up multiple monitors.
1. Power cable connector
2. USB upstream
3. USB 3.0 Gen 1 (x2)
4. VESA mount
5. USB 3.0 Gen 1 with Power Charging
6. Headphone jack
7. USB 3.0 Gen 1
8. HDMI (x2)
9. DisplayPort
10. Audio Line-Out
1. Height: 526.08mm ~ 421.21mm
2. Width: 556.29mm
3. Depth: 251.92mm
4. Weight (without stand, for VESA mount): 3.55kg
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω απο visual clarity, και pixel inversion. Τα μάτια μου δεν μπορούν να αντιληφθούν διαφορά στο input lag και στο latency σε σχέση με VA panel.
Προσωπική αξιολόγηση: Ο κατασκευαστής (dell) έχει φτιάξει ένα πανέμορφο και στιβαρό monitor, με πολύ καλή εικόνα, πολύ καλό menu, και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο οποιοδήποτε monitor. Επίσης δίνει 3 χρόνια εγγύηση που είναι παραπάνω απο αρκετά.
Θα ξεκινησω αρχικα με το οτι ειναι η πρωτη μου οθονη,στα ματια μου ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη για καποιον που παιζει fps games τυπου cs go λογω των 240hz,δεν εχω κανενα παραπονο για τα χρωματα ειναι παρα πολυ ωραια,25 ιντσες με 1080p πιστευω ειναι μια χαρα,γενικοτερα ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη αλλα σε καμια περιπτωση δεν αξιζει πανω απο 400 ευρω,σε αυτην την περιπτωση πας και παιρνεις την s2721dgfa η οποια ηταν και η αρχικη μου επιλογη αλλα σταθηκα λιγο ατυχος λογω διαθεσιμοτητας,αμα σκεφτεστε να την αγορασετε μεχρι 400€ το πολυ πιστευω ειστε κομπλε γιατι ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη,οπως προανεφερα αν εχετε σκοπο να βαλετε παραπανω λεφτα καλυτερα θα ηταν να πατε στην s2721dgfa που λογικα θα την βρειτε γυρω στα 450
Αγορασα την συγκεκριμενη οθονη για fps games.Χρωματα μια χαρα λογω του οτι ειναι IPS.Input lag και latency δεν φτανει το TN πανελ, αλλα και παλι μια χαρα ειναι εαν πιανεις τα 240 hz.Με ενοχλησε πολυ το visual clarity ειδικα στο warzone.Δυσκολευόμουν πολύ να διακρινω τους αντιπαλους.Το χειροτερο ομως που ξενερωσα ειναι οτι το συγκεκριμενο πανελ εχει προβλημα με burn-in και pixel inversion ,ψαχτε το και θα δειτε.Επισης μεγαλο φαουλ που η εγγυηση της DELL σε καλυπτει με refurbished monitor και οχι καινουργια οθονη με οτι αυτο συνεπαγεται.Απο μενα ειναι οχι.
Πολλοί αναρωτιέστε όπως αναρωτιόμουνα και εγώ, αν είναι καλύτερο το TN(AW2518HF) ή το IPS(AW2521HF) και ποιο απ τα 2 θα είναι η καλύτερη αγορά.
Έχοντας παίξει και με τα 2, αν μου έλεγες τώρα πιο απ τα 2 θες, θα σου έλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη το IPS και οι λόγοι είναι οι εξής:
-Τα χρώματα στο IPS είναι μέρα με τη νύχτα και αυτό σε αρκετά παιχνίδια με μουντά χρώματα, όπως το COD και άλλα παραπλήσια, κάνει σημαντική διαφορά στο να αντιληφθείς έναν εχθρό που βρίσκεται σε σκοτεινό περιβάλλον.
-Είναι πιο ξεκούραστο για τα μάτια, ειδικά αν "λιώνεις" ώρες μπροστά απ το PC.
-Είναι πιο γρήγορο από το ΤΝ όταν το βάζεις σε λειτουργία extreme στο response time και αν έχεις το variable refresh rate ενεργό (Δηλαδή το Free-sync ή to G-sync) σε λειτουργία πλήρης οθόνης, τότε το Inverse ghosting (pixel overshoot) είναι μηδενικό!
*Σημείωση εδώ ότι το 25άρι είναι το μόνο που έχει λειτουργία extreme, το αδερφάκι του το 27αρι δεν έχει! Και είναι και το μοναδικό 240Hz μόνιτορ της αγοράς που υποστηρίζει το πιο γρήγορο προφίλ χωρίς errors λόγω του pixel overshoot! Αυτό το βρίσκεις μόνο στα 360Hz μοντέλα πλέον.
-Άλλος ένας λόγος είναι το πανέμορφο design σε συνδυασμό με τον RGB φωτισμό που στο παλιό ήταν ανύπαρκτος στο Free-sync μοντέλο και όχι πολύ σπουδαίος στο παλιό G-sync μοντέλο που έκανε και ~200 ευρώ πιο πάνω...
-Εργονομικά δεν έχει κάποια διαφορά με το παλιό μοντέλο, τα κάνει όλα, δεξιά-αριστερά, πάνω-κάτω άξονα και γωνία, περιστροφή δεξιά-αριστερά. Αυτό που έχει βελτιωμένο σε σχέση με το παλιό είναι το joystick για το μενού που δεν υπήρχε παλιά και το καπάκι πίσω που καλύπτει τις θύρες, πλέον κάνει slide-in και μένει στη θέση του με μαγνήτη και όχι με τα πλαστικά κλιπάκια που φοβόσουν πότε θα σπάσουνε από το βάλε-βγάλε.
Σας αντιπαραθέτω 2 βιντεάκια που τράβηξα με το κινητό σε super-slowmotion 240fps/960fps το ένα σε λειτουργία Fast και το άλλο σε Extreme, Η διαφορά είναι εμφανής όταν Πιάνει η κάμερα 960fps!
https://www.youtube.com/watch?v=GFFjDOT7nfE Fast
https://www.youtube.com/watch?v=DZ_1mXR2Vew Extreme
Καταπληκτική οθόνη. Μόνο από το κουτί που έρχεται καταλαβαίνεις ότι έχεις ένα τέρας στην κατοχή σου. Τα χρώματα της πανέμορφα και χωρις καμία επεξεργασία, response time ταχύτατο και τα 240hz σε "ζαλίζουν". Είναι μία οθονη, που με τα χαρακτηριστικά της δεν σε περιορίζει... Θες fps games; Θες rpg; Θες stream; Είναι το μέλλον παιδια την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Το συγκεκριμένο monitor είναι ειλικρινά το καλύτερο που έχω κοιτάξει. Τα χρώματα είναι καταπληκτικά, κατι που είναι αναμενόμενο από ένα ips panel. Όσον αφορά τα 240hz, έχω να πω ότι μόλις το δοκιμάσει κανείς, δεν υπάρχει επιστροφή. Χρησιμοποίησα από την αρχή σύνδεση μέσω Display port καθώς είναι απαραίτητη για την αξιοποίηση του πλήρους εύρους δυνατοτήτων της οθόνης όπως το χαμηλό response time, το gsync (που για εμένα δεν είναι απαραίτητο καθώς δεν παρατηρώ screen tearing), και φυσικά τo refresh rate των 240Hz. Υπάρχουν διάφορες ρυθμίσεις διαθέσιμες για την βελτιστοποίηση της θέασης, οπως και αρκετά presets που αντιστοιχούν σε διαφορετικά ήδη gaming. Οσον αφορά το overdrive, διατίθενται τρία διαφορετικά profiles: fast, super fast, extreme. Για gaming συνιστάται το extreme καθώς ειναι και το πιο γρήγορο, αλλά ίσως να εμφανίσει ενα ελαφρύ color distortion σε κανονική χρήση. Στο site της dell μπορεί να βρεθεί και ενα μικρό application για την παραμετροποίηση μέσα απο το σύστημα χωρίς την χρήση του osd, σε αυτό όμως δεν περιέχονται οι ρυθμίσεις για το rgb στο πίσω μέρος της συσκεύης που μπορούν να ελεγθούν μόνο απο το osd. Στο δικό μου κομμάτι δεν εχω παρατηρήσει backlight bleed. Για την τιμή της γύρω στα 400€ την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
I was torn between this one and the old version of tn. I chose this one because it was newer and had fast IPS, as the tn reached the same price and is no longer produced by Dell. Currently, I have it connected with HDMI at 120 Hz, and in very fast, extreme response mode, I have a big issue with ghosting/overshoot in games. When I switch it to the regular mode, there is a noticeable difference and you can feel it (with the use of freesync, the monitor locks to fast mode no matter what you set it to, and it's also stated on the company's website). I will also try the display port at 240 Hz and will update on the results. The image quality is quite good (although it doesn't have HDR) and as for the external design, it's very beautiful. However, the functional aspect is what attracts most people to such a monitor! (It has backlight bleed like all IPS monitors) - Update: Bubbles started appearing under the antiglare layer on the sides, mainly, but also some in the middle of the screen. However, it's not in a very bad condition.
- After many years of use and changing other monitors, I can say that it was worth its price, and even now I can't live without it!! ;D
Ήμουν ανάμεσα σε αυτήν και στην tn παλια version της.Πηρα αυτη λογω του οτι ηταν πιο καινούρια και fast ips καθως η tn εφτασε στην ιδια τιμη και δεν παρασκευαζεται πλεον απο την dell.Προς το παρον την εχω με hdmi στα 120 hz και στο very fast,extreme response εχω μεγαλο προβλημα με ghosting/overshoot στα games και με το να την βαλω στο απλο mode απλα εχει αρκετη διαφορα και την νιωθεις (με τη χρηση του freesync η οθονη lockarei στο fast mode οτι και να της βαλεις και το γραφει και στο σαητ της εταιριας).Θα δοκιμάσω και το display port στα 240hz και θα ενημερωσω για τα αποτελεσματα.Σαν εικονα ειναι αρκετα καλη (δεν εχει hdr ομως) και σαν εξωτερικο ντιζαιν πολυ ομορφη αλλα οσο ναναι το λειτουργικο κομματι ειναι που τραβαει τους περισσοτερους σε μια τετοια οθονη!(Έχει backlight bleed οπως ολες οι ips)-Ενημέρωση αρχιζαν να βγαινουν bubbles κάτω απο το antiglare layer στα πλαγια κυριως αλλα και καποια στη μεση της οθόνης, δεν ειναι σε πολυ κακη κατασταση ομως.
- Μετα απο πολλα χρονια χρησης και αλλαγης αλλων οθονων μπορω να πω οτι αξιζε τα λεφτα της, και ακομα και τωρα δεν μπορω χωρις αυτην!! ;D
Οτι καλύτερο υπάρχει εκεί έξω σε 1080p/1ms/240hz/gsync/freesync
πρωτοπορια παλι η dell με Ips panel 240 hz θέλει καλό calibration k απλα ότι καλύτερο
Verified purchase
Verified purchase
Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω απο visual clarity, και pixel inversion. Τα μάτια μου δεν μπορούν να αντιληφθούν διαφορά στο input lag και στο latency σε σχέση με VA panel.
Προσωπική αξιολόγηση: Ο κατασκευαστής (dell) έχει φτιάξει ένα πανέμορφο και στιβαρό monitor, με πολύ καλή εικόνα, πολύ καλό menu, και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο οποιοδήποτε monitor. Επίσης δίνει 3 χρόνια εγγύηση που είναι παραπάνω απο αρκετά.
Θα ξεκινησω αρχικα με το οτι ειναι η πρωτη μου οθονη,στα ματια μου ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη για καποιον που παιζει fps games τυπου cs go λογω των 240hz,δεν εχω κανενα παραπονο για τα χρωματα ειναι παρα πολυ ωραια,25 ιντσες με 1080p πιστευω ειναι μια χαρα,γενικοτερα ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη αλλα σε καμια περιπτωση δεν αξιζει πανω απο 400 ευρω,σε αυτην την περιπτωση πας και παιρνεις την s2721dgfa η οποια ηταν και η αρχικη μου επιλογη αλλα σταθηκα λιγο ατυχος λογω διαθεσιμοτητας,αμα σκεφτεστε να την αγορασετε μεχρι 400€ το πολυ πιστευω ειστε κομπλε γιατι ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη,οπως προανεφερα αν εχετε σκοπο να βαλετε παραπανω λεφτα καλυτερα θα ηταν να πατε στην s2721dgfa που λογικα θα την βρειτε γυρω στα 450
Αγορασα την συγκεκριμενη οθονη για fps games.Χρωματα μια χαρα λογω του οτι ειναι IPS.Input lag και latency δεν φτανει το TN πανελ, αλλα και παλι μια χαρα ειναι εαν πιανεις τα 240 hz.Με ενοχλησε πολυ το visual clarity ειδικα στο warzone.Δυσκολευόμουν πολύ να διακρινω τους αντιπαλους.Το χειροτερο ομως που ξενερωσα ειναι οτι το συγκεκριμενο πανελ εχει προβλημα με burn-in και pixel inversion ,ψαχτε το και θα δειτε.Επισης μεγαλο φαουλ που η εγγυηση της DELL σε καλυπτει με refurbished monitor και οχι καινουργια οθονη με οτι αυτο συνεπαγεται.Απο μενα ειναι οχι.
Πολλοί αναρωτιέστε όπως αναρωτιόμουνα και εγώ, αν είναι καλύτερο το TN(AW2518HF) ή το IPS(AW2521HF) και ποιο απ τα 2 θα είναι η καλύτερη αγορά.
Έχοντας παίξει και με τα 2, αν μου έλεγες τώρα πιο απ τα 2 θες, θα σου έλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη το IPS και οι λόγοι είναι οι εξής:
-Τα χρώματα στο IPS είναι μέρα με τη νύχτα και αυτό σε αρκετά παιχνίδια με μουντά χρώματα, όπως το COD και άλλα παραπλήσια, κάνει σημαντική διαφορά στο να αντιληφθείς έναν εχθρό που βρίσκεται σε σκοτεινό περιβάλλον.
-Είναι πιο ξεκούραστο για τα μάτια, ειδικά αν "λιώνεις" ώρες μπροστά απ το PC.
-Είναι πιο γρήγορο από το ΤΝ όταν το βάζεις σε λειτουργία extreme στο response time και αν έχεις το variable refresh rate ενεργό (Δηλαδή το Free-sync ή to G-sync) σε λειτουργία πλήρης οθόνης, τότε το Inverse ghosting (pixel overshoot) είναι μηδενικό!
*Σημείωση εδώ ότι το 25άρι είναι το μόνο που έχει λειτουργία extreme, το αδερφάκι του το 27αρι δεν έχει! Και είναι και το μοναδικό 240Hz μόνιτορ της αγοράς που υποστηρίζει το πιο γρήγορο προφίλ χωρίς errors λόγω του pixel overshoot! Αυτό το βρίσκεις μόνο στα 360Hz μοντέλα πλέον.
-Άλλος ένας λόγος είναι το πανέμορφο design σε συνδυασμό με τον RGB φωτισμό που στο παλιό ήταν ανύπαρκτος στο Free-sync μοντέλο και όχι πολύ σπουδαίος στο παλιό G-sync μοντέλο που έκανε και ~200 ευρώ πιο πάνω...
-Εργονομικά δεν έχει κάποια διαφορά με το παλιό μοντέλο, τα κάνει όλα, δεξιά-αριστερά, πάνω-κάτω άξονα και γωνία, περιστροφή δεξιά-αριστερά. Αυτό που έχει βελτιωμένο σε σχέση με το παλιό είναι το joystick για το μενού που δεν υπήρχε παλιά και το καπάκι πίσω που καλύπτει τις θύρες, πλέον κάνει slide-in και μένει στη θέση του με μαγνήτη και όχι με τα πλαστικά κλιπάκια που φοβόσουν πότε θα σπάσουνε από το βάλε-βγάλε.
Σας αντιπαραθέτω 2 βιντεάκια που τράβηξα με το κινητό σε super-slowmotion 240fps/960fps το ένα σε λειτουργία Fast και το άλλο σε Extreme, Η διαφορά είναι εμφανής όταν Πιάνει η κάμερα 960fps!
https://www.youtube.com/watch?v=GFFjDOT7nfE Fast
https://www.youtube.com/watch?v=DZ_1mXR2Vew Extreme
Καταπληκτική οθόνη. Μόνο από το κουτί που έρχεται καταλαβαίνεις ότι έχεις ένα τέρας στην κατοχή σου. Τα χρώματα της πανέμορφα και χωρις καμία επεξεργασία, response time ταχύτατο και τα 240hz σε "ζαλίζουν". Είναι μία οθονη, που με τα χαρακτηριστικά της δεν σε περιορίζει... Θες fps games; Θες rpg; Θες stream; Είναι το μέλλον παιδια την συνιστώ ανεπιφύλακτα.