As loud as it sounds, it is just as durable. Made from fabric with a rubber casing.
Waterproof with IPX7 certification (resistance up to 1 meter) so you can take it with you on trips, parties, beaches, etc.
Set the delivery location to see products according to your choice.
Enjoy your favorite music wherever you are. Weather conditions are not an obstacle for the JBL Flip 5.
Enjoy your favorite music wherever you are. Weather conditions are not an obstacle for the JBL Flip 5.
Enjoy your favorite music wherever you are. Weather conditions are not an obstacle for the JBL Flip 5.
As loud as it sounds, it is just as durable. Made from fabric with a rubber casing.
Waterproof with IPX7 certification (resistance up to 1 meter) so you can take it with you on trips, parties, beaches, etc.
Enjoy 12 hours of music without worrying about charging. The Flip 5 features a 4800mAh rechargeable lithium-ion polymer battery.
With PartyBoost you can connect 2 speakers for a stereo experience and also connect multiple speakers together for an even louder result.
The box includes:
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
So listen, I bought this in 2020, five years ago, and I use it ALL THE TIME. I have loved it, the sound? Fantastic. The durability? Amazing. I use it constantly when I shower and it doesn’t get damaged at all (we’re talking almost sauna-level steam) which in my opinion is a big plus because a lot of other "waterproof" products are not actually waterproof. Anyway, the size is kind of convenient but not always, and compared to my hand I can say the size is close to a half-liter water bottle. I would buy it AGAIN WITHOUT a second thought
λοιπόν ακούστε, το έχω αγόρασα το 2020, πριν πέντε χρόνια δλδ και μιλάμε το χρησιμοποιώ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. το έχω λατρέψει, ο ήχος; φανταστικός. η αντοχή; υπέροχη. το χρησιμοποιώ συνεχώς όταν κάνω ντουζ κι έτσι και δεν παθαίνει τίποτα (μιλάμε για οριακά σάουνα με ακραίους υδρατμούς) που κατά τη γνώμη μου του το δίνω γιατί αρκετά αλλά "αδιάβροχα" προϊόντα δεν είναι όντως αδιάβροχα. όπως και να χει, το μέγεθος είναι καπως βολικό αλλά όχι πάντα και εκτός από τη σύγκριση με το χέρι μου μπορώ να πω ότι το μέγεθος είναι κοντα σε ένα μπουκαλάκι νερό του μισού λίτρου. θα το ξανά αγοραζα ΧΩΡΙΣ δεύτερη σκέψη
So guys, I got the speaker second-hand from a friend of mine. The guy had it for two years and I've had it for another year now. I don't know exactly how the other guy used it but since I'm at an excellent vocational school, I use it every day from morning at school during all the breaks at full volume, you can hear it across the street from the school, excellent sound, extreme bass, immortal battery + some lab classes where we also play music just because. It doesn't flinch. I use it every day at full blast + then at home at full volume. The neighbors on the 1st floor wake up and I live on the 5th. I used to take it to the beach every day in the summer, throw it down in the sand and leave it there playing, when we left I would pick it up and dunk it in the water to wash off the sand and leave, nothing ever happened to it, at home a bit more water and soap so it doesn't have any salt left and that's it, I take it with me to the bathroom and since I have a shower and not a bathtub obviously it gets soaked with soapy water, still untouched, I leave it out on the balcony for an hour and it dries instantly. As soon as you turn it on it automatically connects to the last device it was connected to during its last use and I swear it connects in a split second. Extreme sound, extreme bass, extreme power especially for its size, crazy battery and it doesn't get damaged by water, sand, soap, heat, cold, dirt, mud, drops, it's immortal. Buy it with your eyes closed especially now that it's at €85, the guy bought it for €120
Λοιπόν παιδιά το ηχείο το πήρα μεταχειρισμένο από έναν φίλο μου. Το παιδί το είχε δύο χρόνια και το έχω και εγώ άλλο ένα χρόνο τώρα. Δεν ξέρω τι ακριβώς χρήση του έκανε ο άλλος αλλά εγώ επειδή είμαι και σε ένα εξαιρετικό επαλ το έχω κάθε μέρα από το πρωί στο σχολείο όλα τα διαλείμματα στο τέρμα αν ακούγεται μέχρι απέναντι από το σχολείο εξαιρετικός ήχος μπάσο ακραίο μπαταρία αθάνατη + κάποια μαθήματα εργαστηρίων που βάζουμε και εκεί μουσική για το γαμωτο. Δεν μασάει. Εγώ το χρησιμοποιώ κάθε μέρα τέντα + μετά στο σπίτι στο τέρμα. Ξυπνάνε οι γείτονες στον 1ο και μένω 5ο. Το παιρνα κάθε μέρα στην θάλασσα το καλοκαίρι το πέταγα κάτω στην άμμο και το άφηνα εκεί να παίζει, όταν φεύγαμε το έπαιρνα και το βούταγα μες το νερό να ξεπλύνω τις άμμους και έφευγα δεν έχει πάθει τίποτα, σπίτι λίγο ακόμα νερό σαπούνι για να μην έχει γενικά αλάτια και τέλος, το παίρνω μαζί μου στο μπάνιο και επειδή είμαι σε ντουζιέρα και όχι μπανιέρα προφανώς βρέχεται φουλ σαπουνόνερα ακόμα άθικτο το παρατάω έξω στο μπαλκόνι μια ώρα στεγνώνει μπαμ. Μόλις το ανοίξεις συνδέεται αυτόματα στην τελευταία συσκευή με την οποία είχε συνδεθεί στην τελευταία του χρήση και μα τον θεό συνδέεται σε κλάσματα δευτερολέπτου. Ακραίος ήχος ακραίο μπάσο ακραία δύναμη ειδικά για το μέγεθος, μπαταρία τρελή και δεν παθαίνει τίποτα νερά άμμους σαπούνια ζεστές κρύο χώμα λάσπη πεσίματα αθάνατο. Πάρτε το με κλειστά τα μάτια ειδικά τώρα που είναι στα 85€ το παιδί όταν το είχε πάρει ήταν στα 120
Remarkable sound body with emphasis on bass, provided it is used at low volumes. Very good battery, it has never discharged even after prolonged use. A very good device for its size, ideal for quiet, quality listening.
Αξιόλογο σώμα ήχου με έμφαση στα μπάσα με την προϋπόθεση χρήσης του σε χαμηλές εντάσεις. Πολύ καλή μπαταρία, δεν έχει ξεφορτίσει ποτέ ακόμη και μετά πολύωρη χρήση.
Ένα πολύ καλό μηχάνημα για το μέγεθος του ιδανικό για ήσυχες ποιοτικές ακροάσεις.
I've had it for about 3 years. I've dropped it quite a few times. It's been exposed to water, dust, and I don't even know what else. I've used it countless times. The sound is amazing. Now the battery has started to wear out. It's worth it.
Το χω περίπου 3 χρόνια. Μου χει πέσει αρκετές φορές κάτω. Εχει φάει νερό σκόνη κ δεν ξέρω κ γω τι άλλο. Το έχω δουλέψει άπειρες φορές. Ο ήχος είναι τούμπανο. Τώρα έχει αρχίσει κ φθείρεται η μπαταρία του. Αξίζει..
Well, I have had the speaker since 2019 and it is truly one of the best speakers you can get in this category. Amazing sound, nice bass (up to a certain volume of course) and a battery that lasts quite a while. After five and a half years, I think it's time for an upgrade to the Flip 6 or the Charge 5, which I ultimately recommend you get.
Λοιπόν, το ηχείο το έχω από το 2019 και πραγματικά είναι από τα καλύτερα ηχεία που μπορείς να πάρεις στην κατηγορία αυτή. Φοβερός ήχος, ωραία μπάσα (μέχρι μία συγκεκριμένη ένταση βέβαια) και μπαταρία που αντέχει αρκετά. Μετά απο πεντέμισι χρόνια νομίζω πως ήρθε ώρα για αναβάθμιση στο flip 6 ή το charge 5, που στην τελική και προτείνω να πάρετε.
This has been all over the world with me for the past year and still works amazingly! Perfect for travel, loud sound, nice bass, and clear audio! I’m totally satisfied.
Very good sound, the bass loses a bit at the highs but that's reasonable. The best for a portable speaker
Παρά πολύ καλός ήχος το μπάσο στα ψηλά χάνει λίγο αλλά λογικό. Ότι καλύτερο για φορητό ηχείο
The Best Thing But It's a Little Heavy, Definitely 1 kilo is ok and the speaker is ok and the buttons inside are ok. Everything is good so far in the 3 years that I have it.
Ότι Καλύτερο Αλλά Από Βάρος Λίγο Είναι Συγουρα 1κιλο οκ είναι και το ηχείο είναι και τα κουμπιά μέσα οκ Όλα Καλά Μέχρι Στιγμής Στα 3 Χρόνια Που Το Έχω.
Very good quality of sound. Not the first time that I buy this speaker (the old one still works, just needed one more).
I have been using it for two years now on my bike for long distances and with full volume that is sufficient in traffic and does not distract you at all. It lasts up to 5 hours and in quieter conditions, it lasts twice as long. Unfortunately, some songs, depending on the quality of the file, have small breaks or noise, but it plays 90% of the sounds very well. Also, it has a very good connection with any android and iOS devices that have been used.
Το έχω δύο χρόνια τώρα το χρησιμοποιώ στο ποδήλατο στις μεγάλες αποστάσεις και με φουλ φωνή που στον όχλο της κίνησης επαρκεί και δεν σε αποσπά καθόλου αντέχει ίσα με 5 ώρες και σε πιο ήσυχες συνθήκες στη μέση και πολύ είναι με αποτέλεσμα να αντέχει το διπλάσιο η μπαταρία. Δυστηχώς κάποια τραγούδια αναλόγως της ποιότητας του αρχείου κάνει μικρά σπασίματα ή βουητό αλλά το 90% των ήχων τα
παίζει παρά πολύ καλά. Επίσης πολύ καλή σύνδεση με οποιοδήποτε android και iOS που έχουν χρησιμοποιηθεί.
It's awesome! It's worth it and you'll enjoy it! JBL always has exceptional sound.
We've had it for a year.
It's lightweight and we take it everywhere, connects easily.
Now, if you really want crazy bass, get the Boombox 2 and up. I have it for home and rehearsals and it's really perfect!
The best part is that both (small and large) can be connected and played simultaneously.
Είναι σούπερ! Τ’ αξίζει με το παραπάνω, θα το ευχαριστηθείτε! Η JBL είχε πάντα εξαιρετικό ήχο.
Το έχουμε ένα χρόνο.
Ελαφρύ, το παίρνουμε παντού, συνδέετε πανεύκολα.
Τώρα, αν θέλετε πραγματικά τρελό μπάσο, πάρτε από boombox 2 και πάνω. Το έχω για το σπίτι και για πρόβες και πραγματικά είναι άψογο!
Το τέλειο είναι πως συνδέονται και τα δυο (μικρό και μεγάλο) και παίζουν ταυτόχρονα
An exceptional speaker with clear sound, powerful bass, and great instrument separation. The extra weight compared to cheaper speakers - like NOD type - reflects the quality of the product. I highly recommend it.
Εξαιρετικό ηχείο με καθαρό ήχο, δυνατό μπάσο και πολύ καλό instrument separation. Το έξτρα βάρος σε σύγκριση με άλλα φτηνότερα ηχεία - τύπου NOD - καθρεφτίζει την ποιότητα του προϊόντος. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
The JBL Flip 5 is a reliable Bluetooth portable speaker priced at 100-120 euros. It features a waterproof design, a battery life of up to 12 hours, and easy connection with Bluetooth devices. Compared to its predecessor, the Flip 5 has better sound and longer battery life.
The sound of the JBL Flip 5 is good, with strong bass and clarity in the high frequencies. It is suitable for listening to music, watching movies and playing games, although it is monophonic.
Overall, the JBL Flip 5 is a good choice for a Bluetooth portable speaker with reliable sound performance and durable construction.
Το JBL Flip 5 είναι ένα αξιόπιστο φορητό ηχείο Bluetooth στην τιμή των 100-120 ευρώ. Διαθέτει αδιάβροχη κατασκευή, μπαταρία διάρκειας έως 12 ωρών, και εύκολη σύνδεση με συσκευές Bluetooth. Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το Flip 5 έχει καλύτερο ήχο και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
Ο ήχος του JBL Flip 5 είναι καλός, με ισχυρά μπάσα και καθαρότητα στις υψηλές συχνότητες. Είναι κατάλληλο για ακρόαση μουσικής, παρακολούθηση ταινιών και παιχνιδιών, αν και μονοφωνικό.
Συνολικά, το JBL Flip 5 είναι μια καλή επιλογή για ένα φορητό ηχείο Bluetooth με αξιόπιστη απόδοση ήχου και ανθεκτική κατασκευή.
It was a gift from me to myself (for my birthday). I had envied it from a friend. The speaker drove me crazy, what can I say. Unfortunately, I couldn't listen to other speakers in its price/category (like LG, Xiaomi, Sony) to be able to compare better.
I read that the sound starts to distort as the volume increases. It's true, but - for me at least - this distortion is minimal, it doesn't bother me and I don't consider it so negative.
-Note that I want it to listen to music in normal conditions. I'm not going to have a party with this speaker. Full volume only when everyone is out of the house.
-It's ideal for the beach.
-Bass... addictive.
-I think the black color collects some visible dust, but ok, maybe it's just me.
-I've connected it at times with a laptop, smartwatch, iPhone, tablet... and the connection with each one is very easy. No need to delete and reconnect the device or anything.
IDEAL: The price should be around 50-60 euros. At least for most of us. I bought it for 78 euros, at the end of January 2023.
The battery lasts satisfactorily. I charge it once a week and I have it playing for at least 2 hours every day, while reading for my thesis with lofi music.
Maybe I'm old-fashioned, but I would SO love if there was an input for a memory card. To plug in a 64GB with so many songs, not to worry about battery (mainly mobile) or anything. It wouldn't take up much space, after all.
Ήταν δώρο από μένα για μένα (γενέθλια γαρ). Το είχα ζηλέψει από φίλο. Το ηχείο εμένα με τρέλανε, τι να σας πω. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ακούσω πρώτα άλλα ηχεία στην τιμή/κατηγορία του (κάτι LG, Xiaomi, Sony) για να μπορώ να συγκρίνω καλύτερα.
Διάβαζα ότι ο ήχος αρχίζει να αλλοιώνεται όσο αυξάνεται η ένταση φωνής. Ισχύει, αλλά -για εμένα τουλάχιστον- η αλλοίωση αυτή είναι μηδαμινή, δεν με ενοχλεί και δεν την θεωρώ τόσο αρνητική.
-Σημειωτέον, ότι το θέλω για να ακούω μουσική σε κανονικές συνθήκες. Πάρτυ δεν πρόκειται να κάνω με αυτό το ηχείο. Φούλ ένταση μόνο όταν λείπουν όλοι από το σπίτι.
-Για παραλία είναι ιδανικό.
-Μπάσο... εθιστικό.
-Νομίζω ότι το μαύρο μαζεύει λίγο σκόνη που γίνεται ορατή, αλλά οκ, ίσως να είναι αναγεννώμενο.
-Το εχω συνδέσει κατά καιρούς με λάπτοπ, smartwatch, iphone, ταμπλετ... και η σύνδεση με το καθένα κάθε φορά ειναι πανεύκολη. Ούτε κατάργηση και επανασύνδεση συσκευής ούτε τίποτα.
ΙΔΑΝΙΚΟ: Η τιμή του να ήταν στα 50-60ευρώ. Τουλάχιστον για τις τσέπες των περισσοτέρων μας. Εγώ το πήρα στα 78, τέλη Ιανουαρίου του 2023.
Η μπαταρία του κρατά ικανοποιητικότατα. Εγώ το φορτίζω μια φορά τη βδομάδα και το έχω να παίζει τουλάχιστον 2 ώρες καθημερινά, διαβάζοντας για διπλωματική με lofi music.
Ίσως είμαι παλαιομοδίτης, αλλά θα γούσταρα ΤΟΣΟ να υπήρχε μια εισοδος για καμια καρτα μνημης. Να του στουμπώσεις μια 64άρα με τόσα τραγούδια, να μην εχεις ουτε εννοια μπαταρίας (κινητού κυρίως) ούτε τίποτε. Σιγά τον χώρο που θα έπιασε μια εισδοχή τόσο δα.
I bought the JBL Flip 5 speaker in May 2022 and it has been working very well until now. The sound is loud and clear, it connects easily to my phone or my friends' phones, and its battery lasts for several hours. I recommend it. I hope this description helps those who are thinking of buying it! :-)
Αγόρασα το συγκεκριμένο ηχείο JBL Flip 5 τον Μάιο του 2022 και μέχρι σήμερα δουλεύει πολύ καλά. Ο ήχος είναι δυνατός και καθαρός, συνδέεται εύκολα με το κινητό μου ή κινητά φίλων και η μπαταρία του κρατάει αρκετές ώρες. Το συνιστώ. Ελπίζω η περιγραφή να βοηθάει όσους σκέφτονται να το αγοράσουν! :-)
50 euros value more No
50 ευρώ αξία παραπάνω Όχι
The speaker not only deserves its money. It's something else!!!! Good construction, strong and clean sound as well as bass!
Το ηχειο οχι μονο αξιζει για τα λεφτα του. Ειναι το κατι αλλο!!!! Καλη κατασκευη, δυνατος και καθαρος ηχος οπως και μπασο!
Very well constructed and with amazing bass. A bit muffled in overall performance, but with the addition of an equalizer app on the phone, everything leveled out.
Πολύ καλό κατασκευαστικά και με απίθανο μπάσο. Λιγο μπουκωμένο στη συνολική του απόδοση, αλλά με την προσθήκη ενός equalizer app στο κινητό όλα στρώσανε.
Awesome sound, clear and with a lot of depth. I just expected a little more volume for this price. The construction is top quality, it falls down and you're afraid the tile will break. The autonomy is very good. I just think that for the 100 I paid, I expected something more, especially in terms of volume (it's fine but I would have liked it louder, hence 4 stars).
Φοβερός ήχος, καθαρός και με πολύ βάθος. Απλα θα περίμενα λίγη περισσότερη ένταση σε αυτα τα χρήματα. Κατασκευή τέρμα ποιοτική, πέφτει κάτω και φοβάσαι μην σπάσει το πλακακι. Αυτονομία παρά πολύ καλή. Απλά θεωρώ ότι στα 100 που το πήρα εγω περίμενα κάτι παραπάνω κυρίως απο την ένταση (είναι μια χαρά αλλα θα το ήθελα πιο δυνατο για αυτό 4 αστέρια)
4 stars because it has good sound, nice bass, looks beautiful and comes in a nice package. However, the 12-hour battery life it claims unfortunately does not hold true if you have it on full volume. It's understandable, but I was hoping it would last 12 hours even with full sound.
Overall, an excellent choice for a speaker and worth the 90 euros.
4 αστερακια γιατι ναι εχει καλο ηχο, ναι εχει ωραια μπασα, ναι ειναι ομορφο και ερχεται σε ωραια συσκευασια αλλα οι 12 ωρες που λεει οτι κραταει η μπαταρια δυστυχως δεν ισχυει αμα το εχεις τερμα. Και είναι λογικο βεβαια αλλα ηλπιζα να κραταει 12ωρο και με φουλ τον ηχο.
Εν κατακλείδι εξαιρετική επιλογη για ηχειακι και αξίζει τα 90 ευρω.
Amazing speaker for the beach and parties, with great sound quality. If your friends also have one, you can connect them all together and have a blast!!
Καταπληκτικό ηχείο για την παραλιά αλλα και για πάρτυ, πολύ καλή ποιότητα ήχου. Αν εχουν και οι φίλοι σου τα συνδέεις όλα μαζί και γίνετε χαμός!!
I was torn between the huawei joy and the jbl flip 5. I listened to them side by side and the difference in sound clarity (treble) and sound quality was clearly in favor of the huawei joy, which is exactly the same price.
At the same time, the huawei joy has a significantly larger battery and the ability to make calls / open conversations from the speaker, as it has 3 microphones. I suppose people choose the JBL Flip just because it says JBL.
So don't rely on endless positive reviews. First, listen to them in a store where they are all open, and then decide. Fortunately, this is easy in large chain stores.
Ήμουν μεταξύ του huwaei joy και του jbl flip 5. Τα άκουσα δίπλα δίπλα και η διαφορά στην καθαρότητα του ήχου (πρίμα) και στην ποιότητα του ήχου, ήταν ξεκάθαρα υπέρ του huawei joy που είναι ακριβώς στα ίδια χρήματα.
Παράλληλα το huwaei joy έχει σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία ενώ και δυνατότητα κλήσεων / ανοιχτής συνομιλίας από το ηχείο, αφού έχει 3 μικρόφωνα. Υποθέτω ο κόσμος επιλέγει το JBL Flip μόνο και μόνο γιατί γράφει JBL.
Οπότε μην βασιστείτε στις άπειρες θετικές κριτικές. Πρώτα ακούστε σε κάποιο μαγαζί που τα έχει όλα ανοιχτά, και μετά αποφασίστε. Ευτυχώς αυτό είναι εύκολο στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων.
For the size, the TERMINAL delivers powerful and clear sound, and for the bass, it may be the best of any speaker in its size.
Για το μέγεθος του ΤΈΡΜΑ δυνατό και καθαρό ήχο το ίδιο και για το μπάσο του ίσως το καλύτερο απο κάθε αλλο ηχείο στο μέγεθος του
It's not suitable for parties or for someone who listens to music very loudly. However, it's perfect with amazing sound, tremendous clarity in the highs, and sweet bass for anyone who listens to music at normal or slightly loud volume. It's highly recommended. Personally, I'm thrilled!
Δεν κάνει για πάρτυ ή για κάποιον που ακούει πολύ δυνατά μουσική. Είναι όμως τέλειο με καταπληκτικό ήχο, τρομερή καθαρότητα στα πρίμα και γλυκό μπάσο για όποιον ακούει μουσική με νορμάλ ή και λίγο δυνατή ένταση. Συστήνεται ανεπιφύλακτα. Προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος!
It played normally for a year without any problem. Until at some point it started turning off by itself. Then it started making strange sounds like it was burning and usually I let it rest for 1-2 hours and then it worked normally. Until at some point it stopped working and only turns on when it's plugged in but still I can't hear any music, as soon as I turn it on it makes strange noises. However, the speaker had a very good sound and a strong and clear bass... But I didn't expect this to happen compared to a Sony SRS XB10 that I had for so many years and played continuously without any problem and still works... Anyway, if you want to make this purchase, don't think it will last long if you use it daily.
Update 26/10/2022:
The passive radiator decided to tear for no reason! Unacceptable!
Update 4/11/2022:
The + - play/pause buttons stopped working.
1 Χρόνο επαιζε κανονικα χωρις κανενα πρόβλημα. Μεχρι που σε καποια φαση αρχισε να σβηνει απο μονο του. Μετα αρχισε να κανει κατι περιεργους ηχους σαν να καιγεται και συνηθως το αφηνα 1-2 ωρες να ξεκουραστει ας πουμε και μετα δουλευε κανονικα. Μεχρι που σε καποια φαση σταματησε να λειτουργει και αναβει μονο οταν ειναι στο ρευμα αλλα και παλι μουσικη δεν μπορω να ακουσω, με το που το ανοιγω κανει περιεργους θορυβους. Παρολα αυτα, το ηχειο ειχε εναν πολυ καλο ηχο και ενα δυνατο και καθαρο μπασο... Αλλα τωρα να γινει αυτο δεν το περιμενα σε συγκριση με ενα sony srs xb10 που το ειχα τοσα χρονια και επαιζε ασταματητα χωρις κανενα προβλημα και ακομα δουλευει... Τελος παντων, αμα θελετε να κανετε αυτη την αγορα, μην νομιζετε πως θα κρατησει για πολυ αμα το εχετε σε καθημερινη χρηση.
Update 26/10/2022:
Το passive radiator αποφάσησε να σκιστεί χωρίς λογο! Απαράδεκτο!
Update 4/11/2022:
Τα κουμπιά + - play/pause σταμάτησαν να λειτουργούν.
I have had it for 1 month and so far I haven't seen anything negative. It has crazy bass and crazy sound for its size. The only thing I don't like so much is that next to where you open and close it, there is a line that shows the battery and it's not clear exactly how much battery it has and it looks a bit blurry. But that doesn't bother me at all. In my opinion, I would definitely recommend you to spend the 100€ without hesitation!
Το έχω στην κατοχή μου 1 μήνα και μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι αρνητικό .Για το μέγεθος του έχει τρελό μπάσο και τρελό ήχο .Το μόμο που δεν μου αρέσει και τόσο είναι ότι δίπλα από εκεί που το ανοιγοκλείνεις έχει μια γραμμή η οποία δείχνει την μπαταρία και δεν φενεται ακριβώς πόσο μπαταρία έχει και φενεται και λίγο θολά .Αλλά αυτό δεν με απασχολεί καθόλου .Κατά την γνώμη μου θα ΣΑσ πρότινα να δώσετε τα 100€ ανεπιφύλακτα!
A very good speaker with quality in music and volume, and in a size that you can easily carry!
Ένα πολύ καλό ηχείο με ποιότητα στη μουσική και ένταση και σε ένα μέγεθος για να το μεταφέρεις άνετα!
I have had this speaker for two years and have compared it to much more expensive speakers and it really zeros them out. I believe it's worth its money. Purchase price €80.
Το ηχείο το έχω εδώ και δύο χρόνια και το έχω συγκρίνει με πολύ πιο ακριβά ηχεία και πραγματικά τα μηδενισε. Πιστεύω πως αξίζει τα λεφτά του πολύ. Τιμή αγοράς 80€
Big problem!
I love Jbl and have been supporting them for 10 years now.
I bought 2 Jbl flip 5 and connect them to my computer using party boost.
They keep cutting out at the signal...
All computer software has been carefully selected, but the speakers are causing the problem...
Jbl couldn't help, and neither could anyone else. I've tried hard resetting everything, but nothing works.
It's a shame that everything has been tried...
They work fine for mobile devices, but for computers, I say no to party boost. It's a trap, I tell you.
Μεγάλο πρόβλημα !
Αγαπώ Jbl και υποστηρίζω 10 χρόνια τώρα α
Πηρα 2 Jbl flip 5 και τα συνδέω με υπολογιστή και party boost
Κάνουν συνέχεια διακοπές στο σημα …
Έχουν εκλεχτεί όλα τα κομμάτια λογισμικού του υπολογιστή αλλά τα ηχεία είναι αυτά που κάνουν τη ζημιά …
Η Jbl δεν μπόρεσε να βοηθήσει ούτε κάνεις έχω κάνει hard reset και όλα αλλά τίποτα
Έχουν δοκιμαστεί τα πάντα κρίμα …
Για κινητά κλπ θα είναι μια χαρά όμως
Για υπολογιστή λέω όχι το party boost είναι παγίδα θα πω
I've had it for a year, it's excellent. I wouldn't change it for anything. Same sound as the first day. If someone wants something very quiet and relaxing, they might get something else. Even when playing at low volume, the bass is strong.
Το έχω ένα χρόνο, εξαιρετικό. Δεν το αλλάζω με τίποτα. Ίδιος ήχος με την πρώτη μέρα. Αν κάποιος θέλει κάτι πολύ ήσυχο και χαλαρό ίσως να πάρει κάτι άλλο. Ακόμα κ όταν παίζει σε χαμηλή ένταση, το μπάσο είναι ισχυρό.
So listen, I bought this in 2020, five years ago, and I use it ALL THE TIME. I have loved it, the sound? Fantastic. The durability? Amazing. I use it constantly when I shower and it doesn’t get damaged at all (we’re talking almost sauna-level steam) which in my opinion is a big plus because a lot of other "waterproof" products are not actually waterproof. Anyway, the size is kind of convenient but not always, and compared to my hand I can say the size is close to a half-liter water bottle. I would buy it AGAIN WITHOUT a second thought
λοιπόν ακούστε, το έχω αγόρασα το 2020, πριν πέντε χρόνια δλδ και μιλάμε το χρησιμοποιώ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. το έχω λατρέψει, ο ήχος; φανταστικός. η αντοχή; υπέροχη. το χρησιμοποιώ συνεχώς όταν κάνω ντουζ κι έτσι και δεν παθαίνει τίποτα (μιλάμε για οριακά σάουνα με ακραίους υδρατμούς) που κατά τη γνώμη μου του το δίνω γιατί αρκετά αλλά "αδιάβροχα" προϊόντα δεν είναι όντως αδιάβροχα. όπως και να χει, το μέγεθος είναι καπως βολικό αλλά όχι πάντα και εκτός από τη σύγκριση με το χέρι μου μπορώ να πω ότι το μέγεθος είναι κοντα σε ένα μπουκαλάκι νερό του μισού λίτρου. θα το ξανά αγοραζα ΧΩΡΙΣ δεύτερη σκέψη
So guys, I got the speaker second-hand from a friend of mine. The guy had it for two years and I've had it for another year now. I don't know exactly how the other guy used it but since I'm at an excellent vocational school, I use it every day from morning at school during all the breaks at full volume, you can hear it across the street from the school, excellent sound, extreme bass, immortal battery + some lab classes where we also play music just because. It doesn't flinch. I use it every day at full blast + then at home at full volume. The neighbors on the 1st floor wake up and I live on the 5th. I used to take it to the beach every day in the summer, throw it down in the sand and leave it there playing, when we left I would pick it up and dunk it in the water to wash off the sand and leave, nothing ever happened to it, at home a bit more water and soap so it doesn't have any salt left and that's it, I take it with me to the bathroom and since I have a shower and not a bathtub obviously it gets soaked with soapy water, still untouched, I leave it out on the balcony for an hour and it dries instantly. As soon as you turn it on it automatically connects to the last device it was connected to during its last use and I swear it connects in a split second. Extreme sound, extreme bass, extreme power especially for its size, crazy battery and it doesn't get damaged by water, sand, soap, heat, cold, dirt, mud, drops, it's immortal. Buy it with your eyes closed especially now that it's at €85, the guy bought it for €120
Λοιπόν παιδιά το ηχείο το πήρα μεταχειρισμένο από έναν φίλο μου. Το παιδί το είχε δύο χρόνια και το έχω και εγώ άλλο ένα χρόνο τώρα. Δεν ξέρω τι ακριβώς χρήση του έκανε ο άλλος αλλά εγώ επειδή είμαι και σε ένα εξαιρετικό επαλ το έχω κάθε μέρα από το πρωί στο σχολείο όλα τα διαλείμματα στο τέρμα αν ακούγεται μέχρι απέναντι από το σχολείο εξαιρετικός ήχος μπάσο ακραίο μπαταρία αθάνατη + κάποια μαθήματα εργαστηρίων που βάζουμε και εκεί μουσική για το γαμωτο. Δεν μασάει. Εγώ το χρησιμοποιώ κάθε μέρα τέντα + μετά στο σπίτι στο τέρμα. Ξυπνάνε οι γείτονες στον 1ο και μένω 5ο. Το παιρνα κάθε μέρα στην θάλασσα το καλοκαίρι το πέταγα κάτω στην άμμο και το άφηνα εκεί να παίζει, όταν φεύγαμε το έπαιρνα και το βούταγα μες το νερό να ξεπλύνω τις άμμους και έφευγα δεν έχει πάθει τίποτα, σπίτι λίγο ακόμα νερό σαπούνι για να μην έχει γενικά αλάτια και τέλος, το παίρνω μαζί μου στο μπάνιο και επειδή είμαι σε ντουζιέρα και όχι μπανιέρα προφανώς βρέχεται φουλ σαπουνόνερα ακόμα άθικτο το παρατάω έξω στο μπαλκόνι μια ώρα στεγνώνει μπαμ. Μόλις το ανοίξεις συνδέεται αυτόματα στην τελευταία συσκευή με την οποία είχε συνδεθεί στην τελευταία του χρήση και μα τον θεό συνδέεται σε κλάσματα δευτερολέπτου. Ακραίος ήχος ακραίο μπάσο ακραία δύναμη ειδικά για το μέγεθος, μπαταρία τρελή και δεν παθαίνει τίποτα νερά άμμους σαπούνια ζεστές κρύο χώμα λάσπη πεσίματα αθάνατο. Πάρτε το με κλειστά τα μάτια ειδικά τώρα που είναι στα 85€ το παιδί όταν το είχε πάρει ήταν στα 120
Remarkable sound body with emphasis on bass, provided it is used at low volumes. Very good battery, it has never discharged even after prolonged use. A very good device for its size, ideal for quiet, quality listening.
Αξιόλογο σώμα ήχου με έμφαση στα μπάσα με την προϋπόθεση χρήσης του σε χαμηλές εντάσεις. Πολύ καλή μπαταρία, δεν έχει ξεφορτίσει ποτέ ακόμη και μετά πολύωρη χρήση.
Ένα πολύ καλό μηχάνημα για το μέγεθος του ιδανικό για ήσυχες ποιοτικές ακροάσεις.
I've had it for about 3 years. I've dropped it quite a few times. It's been exposed to water, dust, and I don't even know what else. I've used it countless times. The sound is amazing. Now the battery has started to wear out. It's worth it.
Το χω περίπου 3 χρόνια. Μου χει πέσει αρκετές φορές κάτω. Εχει φάει νερό σκόνη κ δεν ξέρω κ γω τι άλλο. Το έχω δουλέψει άπειρες φορές. Ο ήχος είναι τούμπανο. Τώρα έχει αρχίσει κ φθείρεται η μπαταρία του. Αξίζει..
Well, I have had the speaker since 2019 and it is truly one of the best speakers you can get in this category. Amazing sound, nice bass (up to a certain volume of course) and a battery that lasts quite a while. After five and a half years, I think it's time for an upgrade to the Flip 6 or the Charge 5, which I ultimately recommend you get.
Λοιπόν, το ηχείο το έχω από το 2019 και πραγματικά είναι από τα καλύτερα ηχεία που μπορείς να πάρεις στην κατηγορία αυτή. Φοβερός ήχος, ωραία μπάσα (μέχρι μία συγκεκριμένη ένταση βέβαια) και μπαταρία που αντέχει αρκετά. Μετά απο πεντέμισι χρόνια νομίζω πως ήρθε ώρα για αναβάθμιση στο flip 6 ή το charge 5, που στην τελική και προτείνω να πάρετε.
Enjoy your favorite music wherever you are. Weather conditions are not an obstacle for the JBL Flip 5.
As loud as it sounds, it is just as durable. Made from fabric with a rubber casing.
Waterproof with IPX7 certification (resistance up to 1 meter) so you can take it with you on trips, parties, beaches, etc.
Enjoy 12 hours of music without worrying about charging. The Flip 5 features a 4800mAh rechargeable lithium-ion polymer battery.
With PartyBoost you can connect 2 speakers for a stereo experience and also connect multiple speakers together for an even louder result.
The box includes:
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
So listen, I bought this in 2020, five years ago, and I use it ALL THE TIME. I have loved it, the sound? Fantastic. The durability? Amazing. I use it constantly when I shower and it doesn’t get damaged at all (we’re talking almost sauna-level steam) which in my opinion is a big plus because a lot of other "waterproof" products are not actually waterproof. Anyway, the size is kind of convenient but not always, and compared to my hand I can say the size is close to a half-liter water bottle. I would buy it AGAIN WITHOUT a second thought
λοιπόν ακούστε, το έχω αγόρασα το 2020, πριν πέντε χρόνια δλδ και μιλάμε το χρησιμοποιώ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. το έχω λατρέψει, ο ήχος; φανταστικός. η αντοχή; υπέροχη. το χρησιμοποιώ συνεχώς όταν κάνω ντουζ κι έτσι και δεν παθαίνει τίποτα (μιλάμε για οριακά σάουνα με ακραίους υδρατμούς) που κατά τη γνώμη μου του το δίνω γιατί αρκετά αλλά "αδιάβροχα" προϊόντα δεν είναι όντως αδιάβροχα. όπως και να χει, το μέγεθος είναι καπως βολικό αλλά όχι πάντα και εκτός από τη σύγκριση με το χέρι μου μπορώ να πω ότι το μέγεθος είναι κοντα σε ένα μπουκαλάκι νερό του μισού λίτρου. θα το ξανά αγοραζα ΧΩΡΙΣ δεύτερη σκέψη
So guys, I got the speaker second-hand from a friend of mine. The guy had it for two years and I've had it for another year now. I don't know exactly how the other guy used it but since I'm at an excellent vocational school, I use it every day from morning at school during all the breaks at full volume, you can hear it across the street from the school, excellent sound, extreme bass, immortal battery + some lab classes where we also play music just because. It doesn't flinch. I use it every day at full blast + then at home at full volume. The neighbors on the 1st floor wake up and I live on the 5th. I used to take it to the beach every day in the summer, throw it down in the sand and leave it there playing, when we left I would pick it up and dunk it in the water to wash off the sand and leave, nothing ever happened to it, at home a bit more water and soap so it doesn't have any salt left and that's it, I take it with me to the bathroom and since I have a shower and not a bathtub obviously it gets soaked with soapy water, still untouched, I leave it out on the balcony for an hour and it dries instantly. As soon as you turn it on it automatically connects to the last device it was connected to during its last use and I swear it connects in a split second. Extreme sound, extreme bass, extreme power especially for its size, crazy battery and it doesn't get damaged by water, sand, soap, heat, cold, dirt, mud, drops, it's immortal. Buy it with your eyes closed especially now that it's at €85, the guy bought it for €120
Λοιπόν παιδιά το ηχείο το πήρα μεταχειρισμένο από έναν φίλο μου. Το παιδί το είχε δύο χρόνια και το έχω και εγώ άλλο ένα χρόνο τώρα. Δεν ξέρω τι ακριβώς χρήση του έκανε ο άλλος αλλά εγώ επειδή είμαι και σε ένα εξαιρετικό επαλ το έχω κάθε μέρα από το πρωί στο σχολείο όλα τα διαλείμματα στο τέρμα αν ακούγεται μέχρι απέναντι από το σχολείο εξαιρετικός ήχος μπάσο ακραίο μπαταρία αθάνατη + κάποια μαθήματα εργαστηρίων που βάζουμε και εκεί μουσική για το γαμωτο. Δεν μασάει. Εγώ το χρησιμοποιώ κάθε μέρα τέντα + μετά στο σπίτι στο τέρμα. Ξυπνάνε οι γείτονες στον 1ο και μένω 5ο. Το παιρνα κάθε μέρα στην θάλασσα το καλοκαίρι το πέταγα κάτω στην άμμο και το άφηνα εκεί να παίζει, όταν φεύγαμε το έπαιρνα και το βούταγα μες το νερό να ξεπλύνω τις άμμους και έφευγα δεν έχει πάθει τίποτα, σπίτι λίγο ακόμα νερό σαπούνι για να μην έχει γενικά αλάτια και τέλος, το παίρνω μαζί μου στο μπάνιο και επειδή είμαι σε ντουζιέρα και όχι μπανιέρα προφανώς βρέχεται φουλ σαπουνόνερα ακόμα άθικτο το παρατάω έξω στο μπαλκόνι μια ώρα στεγνώνει μπαμ. Μόλις το ανοίξεις συνδέεται αυτόματα στην τελευταία συσκευή με την οποία είχε συνδεθεί στην τελευταία του χρήση και μα τον θεό συνδέεται σε κλάσματα δευτερολέπτου. Ακραίος ήχος ακραίο μπάσο ακραία δύναμη ειδικά για το μέγεθος, μπαταρία τρελή και δεν παθαίνει τίποτα νερά άμμους σαπούνια ζεστές κρύο χώμα λάσπη πεσίματα αθάνατο. Πάρτε το με κλειστά τα μάτια ειδικά τώρα που είναι στα 85€ το παιδί όταν το είχε πάρει ήταν στα 120
Remarkable sound body with emphasis on bass, provided it is used at low volumes. Very good battery, it has never discharged even after prolonged use. A very good device for its size, ideal for quiet, quality listening.
Αξιόλογο σώμα ήχου με έμφαση στα μπάσα με την προϋπόθεση χρήσης του σε χαμηλές εντάσεις. Πολύ καλή μπαταρία, δεν έχει ξεφορτίσει ποτέ ακόμη και μετά πολύωρη χρήση.
Ένα πολύ καλό μηχάνημα για το μέγεθος του ιδανικό για ήσυχες ποιοτικές ακροάσεις.
I've had it for about 3 years. I've dropped it quite a few times. It's been exposed to water, dust, and I don't even know what else. I've used it countless times. The sound is amazing. Now the battery has started to wear out. It's worth it.
Το χω περίπου 3 χρόνια. Μου χει πέσει αρκετές φορές κάτω. Εχει φάει νερό σκόνη κ δεν ξέρω κ γω τι άλλο. Το έχω δουλέψει άπειρες φορές. Ο ήχος είναι τούμπανο. Τώρα έχει αρχίσει κ φθείρεται η μπαταρία του. Αξίζει..
Well, I have had the speaker since 2019 and it is truly one of the best speakers you can get in this category. Amazing sound, nice bass (up to a certain volume of course) and a battery that lasts quite a while. After five and a half years, I think it's time for an upgrade to the Flip 6 or the Charge 5, which I ultimately recommend you get.
Λοιπόν, το ηχείο το έχω από το 2019 και πραγματικά είναι από τα καλύτερα ηχεία που μπορείς να πάρεις στην κατηγορία αυτή. Φοβερός ήχος, ωραία μπάσα (μέχρι μία συγκεκριμένη ένταση βέβαια) και μπαταρία που αντέχει αρκετά. Μετά απο πεντέμισι χρόνια νομίζω πως ήρθε ώρα για αναβάθμιση στο flip 6 ή το charge 5, που στην τελική και προτείνω να πάρετε.
This has been all over the world with me for the past year and still works amazingly! Perfect for travel, loud sound, nice bass, and clear audio! I’m totally satisfied.
Very good sound, the bass loses a bit at the highs but that's reasonable. The best for a portable speaker
Παρά πολύ καλός ήχος το μπάσο στα ψηλά χάνει λίγο αλλά λογικό. Ότι καλύτερο για φορητό ηχείο
The Best Thing But It's a Little Heavy, Definitely 1 kilo is ok and the speaker is ok and the buttons inside are ok. Everything is good so far in the 3 years that I have it.
Ότι Καλύτερο Αλλά Από Βάρος Λίγο Είναι Συγουρα 1κιλο οκ είναι και το ηχείο είναι και τα κουμπιά μέσα οκ Όλα Καλά Μέχρι Στιγμής Στα 3 Χρόνια Που Το Έχω.
Very good quality of sound. Not the first time that I buy this speaker (the old one still works, just needed one more).
I have been using it for two years now on my bike for long distances and with full volume that is sufficient in traffic and does not distract you at all. It lasts up to 5 hours and in quieter conditions, it lasts twice as long. Unfortunately, some songs, depending on the quality of the file, have small breaks or noise, but it plays 90% of the sounds very well. Also, it has a very good connection with any android and iOS devices that have been used.
Το έχω δύο χρόνια τώρα το χρησιμοποιώ στο ποδήλατο στις μεγάλες αποστάσεις και με φουλ φωνή που στον όχλο της κίνησης επαρκεί και δεν σε αποσπά καθόλου αντέχει ίσα με 5 ώρες και σε πιο ήσυχες συνθήκες στη μέση και πολύ είναι με αποτέλεσμα να αντέχει το διπλάσιο η μπαταρία. Δυστηχώς κάποια τραγούδια αναλόγως της ποιότητας του αρχείου κάνει μικρά σπασίματα ή βουητό αλλά το 90% των ήχων τα
παίζει παρά πολύ καλά. Επίσης πολύ καλή σύνδεση με οποιοδήποτε android και iOS που έχουν χρησιμοποιηθεί.
It's awesome! It's worth it and you'll enjoy it! JBL always has exceptional sound.
We've had it for a year.
It's lightweight and we take it everywhere, connects easily.
Now, if you really want crazy bass, get the Boombox 2 and up. I have it for home and rehearsals and it's really perfect!
The best part is that both (small and large) can be connected and played simultaneously.
Είναι σούπερ! Τ’ αξίζει με το παραπάνω, θα το ευχαριστηθείτε! Η JBL είχε πάντα εξαιρετικό ήχο.
Το έχουμε ένα χρόνο.
Ελαφρύ, το παίρνουμε παντού, συνδέετε πανεύκολα.
Τώρα, αν θέλετε πραγματικά τρελό μπάσο, πάρτε από boombox 2 και πάνω. Το έχω για το σπίτι και για πρόβες και πραγματικά είναι άψογο!
Το τέλειο είναι πως συνδέονται και τα δυο (μικρό και μεγάλο) και παίζουν ταυτόχρονα
An exceptional speaker with clear sound, powerful bass, and great instrument separation. The extra weight compared to cheaper speakers - like NOD type - reflects the quality of the product. I highly recommend it.
Εξαιρετικό ηχείο με καθαρό ήχο, δυνατό μπάσο και πολύ καλό instrument separation. Το έξτρα βάρος σε σύγκριση με άλλα φτηνότερα ηχεία - τύπου NOD - καθρεφτίζει την ποιότητα του προϊόντος. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
The JBL Flip 5 is a reliable Bluetooth portable speaker priced at 100-120 euros. It features a waterproof design, a battery life of up to 12 hours, and easy connection with Bluetooth devices. Compared to its predecessor, the Flip 5 has better sound and longer battery life.
The sound of the JBL Flip 5 is good, with strong bass and clarity in the high frequencies. It is suitable for listening to music, watching movies and playing games, although it is monophonic.
Overall, the JBL Flip 5 is a good choice for a Bluetooth portable speaker with reliable sound performance and durable construction.
Το JBL Flip 5 είναι ένα αξιόπιστο φορητό ηχείο Bluetooth στην τιμή των 100-120 ευρώ. Διαθέτει αδιάβροχη κατασκευή, μπαταρία διάρκειας έως 12 ωρών, και εύκολη σύνδεση με συσκευές Bluetooth. Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το Flip 5 έχει καλύτερο ήχο και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
Ο ήχος του JBL Flip 5 είναι καλός, με ισχυρά μπάσα και καθαρότητα στις υψηλές συχνότητες. Είναι κατάλληλο για ακρόαση μουσικής, παρακολούθηση ταινιών και παιχνιδιών, αν και μονοφωνικό.
Συνολικά, το JBL Flip 5 είναι μια καλή επιλογή για ένα φορητό ηχείο Bluetooth με αξιόπιστη απόδοση ήχου και ανθεκτική κατασκευή.
It was a gift from me to myself (for my birthday). I had envied it from a friend. The speaker drove me crazy, what can I say. Unfortunately, I couldn't listen to other speakers in its price/category (like LG, Xiaomi, Sony) to be able to compare better.
I read that the sound starts to distort as the volume increases. It's true, but - for me at least - this distortion is minimal, it doesn't bother me and I don't consider it so negative.
-Note that I want it to listen to music in normal conditions. I'm not going to have a party with this speaker. Full volume only when everyone is out of the house.
-It's ideal for the beach.
-Bass... addictive.
-I think the black color collects some visible dust, but ok, maybe it's just me.
-I've connected it at times with a laptop, smartwatch, iPhone, tablet... and the connection with each one is very easy. No need to delete and reconnect the device or anything.
IDEAL: The price should be around 50-60 euros. At least for most of us. I bought it for 78 euros, at the end of January 2023.
The battery lasts satisfactorily. I charge it once a week and I have it playing for at least 2 hours every day, while reading for my thesis with lofi music.
Maybe I'm old-fashioned, but I would SO love if there was an input for a memory card. To plug in a 64GB with so many songs, not to worry about battery (mainly mobile) or anything. It wouldn't take up much space, after all.
Ήταν δώρο από μένα για μένα (γενέθλια γαρ). Το είχα ζηλέψει από φίλο. Το ηχείο εμένα με τρέλανε, τι να σας πω. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ακούσω πρώτα άλλα ηχεία στην τιμή/κατηγορία του (κάτι LG, Xiaomi, Sony) για να μπορώ να συγκρίνω καλύτερα.
Διάβαζα ότι ο ήχος αρχίζει να αλλοιώνεται όσο αυξάνεται η ένταση φωνής. Ισχύει, αλλά -για εμένα τουλάχιστον- η αλλοίωση αυτή είναι μηδαμινή, δεν με ενοχλεί και δεν την θεωρώ τόσο αρνητική.
-Σημειωτέον, ότι το θέλω για να ακούω μουσική σε κανονικές συνθήκες. Πάρτυ δεν πρόκειται να κάνω με αυτό το ηχείο. Φούλ ένταση μόνο όταν λείπουν όλοι από το σπίτι.
-Για παραλία είναι ιδανικό.
-Μπάσο... εθιστικό.
-Νομίζω ότι το μαύρο μαζεύει λίγο σκόνη που γίνεται ορατή, αλλά οκ, ίσως να είναι αναγεννώμενο.
-Το εχω συνδέσει κατά καιρούς με λάπτοπ, smartwatch, iphone, ταμπλετ... και η σύνδεση με το καθένα κάθε φορά ειναι πανεύκολη. Ούτε κατάργηση και επανασύνδεση συσκευής ούτε τίποτα.
ΙΔΑΝΙΚΟ: Η τιμή του να ήταν στα 50-60ευρώ. Τουλάχιστον για τις τσέπες των περισσοτέρων μας. Εγώ το πήρα στα 78, τέλη Ιανουαρίου του 2023.
Η μπαταρία του κρατά ικανοποιητικότατα. Εγώ το φορτίζω μια φορά τη βδομάδα και το έχω να παίζει τουλάχιστον 2 ώρες καθημερινά, διαβάζοντας για διπλωματική με lofi music.
Ίσως είμαι παλαιομοδίτης, αλλά θα γούσταρα ΤΟΣΟ να υπήρχε μια εισοδος για καμια καρτα μνημης. Να του στουμπώσεις μια 64άρα με τόσα τραγούδια, να μην εχεις ουτε εννοια μπαταρίας (κινητού κυρίως) ούτε τίποτε. Σιγά τον χώρο που θα έπιασε μια εισδοχή τόσο δα.
I bought the JBL Flip 5 speaker in May 2022 and it has been working very well until now. The sound is loud and clear, it connects easily to my phone or my friends' phones, and its battery lasts for several hours. I recommend it. I hope this description helps those who are thinking of buying it! :-)
Αγόρασα το συγκεκριμένο ηχείο JBL Flip 5 τον Μάιο του 2022 και μέχρι σήμερα δουλεύει πολύ καλά. Ο ήχος είναι δυνατός και καθαρός, συνδέεται εύκολα με το κινητό μου ή κινητά φίλων και η μπαταρία του κρατάει αρκετές ώρες. Το συνιστώ. Ελπίζω η περιγραφή να βοηθάει όσους σκέφτονται να το αγοράσουν! :-)
50 euros value more No
50 ευρώ αξία παραπάνω Όχι
The speaker not only deserves its money. It's something else!!!! Good construction, strong and clean sound as well as bass!
Το ηχειο οχι μονο αξιζει για τα λεφτα του. Ειναι το κατι αλλο!!!! Καλη κατασκευη, δυνατος και καθαρος ηχος οπως και μπασο!
Very well constructed and with amazing bass. A bit muffled in overall performance, but with the addition of an equalizer app on the phone, everything leveled out.
Πολύ καλό κατασκευαστικά και με απίθανο μπάσο. Λιγο μπουκωμένο στη συνολική του απόδοση, αλλά με την προσθήκη ενός equalizer app στο κινητό όλα στρώσανε.
Awesome sound, clear and with a lot of depth. I just expected a little more volume for this price. The construction is top quality, it falls down and you're afraid the tile will break. The autonomy is very good. I just think that for the 100 I paid, I expected something more, especially in terms of volume (it's fine but I would have liked it louder, hence 4 stars).
Φοβερός ήχος, καθαρός και με πολύ βάθος. Απλα θα περίμενα λίγη περισσότερη ένταση σε αυτα τα χρήματα. Κατασκευή τέρμα ποιοτική, πέφτει κάτω και φοβάσαι μην σπάσει το πλακακι. Αυτονομία παρά πολύ καλή. Απλά θεωρώ ότι στα 100 που το πήρα εγω περίμενα κάτι παραπάνω κυρίως απο την ένταση (είναι μια χαρά αλλα θα το ήθελα πιο δυνατο για αυτό 4 αστέρια)
4 stars because it has good sound, nice bass, looks beautiful and comes in a nice package. However, the 12-hour battery life it claims unfortunately does not hold true if you have it on full volume. It's understandable, but I was hoping it would last 12 hours even with full sound.
Overall, an excellent choice for a speaker and worth the 90 euros.
4 αστερακια γιατι ναι εχει καλο ηχο, ναι εχει ωραια μπασα, ναι ειναι ομορφο και ερχεται σε ωραια συσκευασια αλλα οι 12 ωρες που λεει οτι κραταει η μπαταρια δυστυχως δεν ισχυει αμα το εχεις τερμα. Και είναι λογικο βεβαια αλλα ηλπιζα να κραταει 12ωρο και με φουλ τον ηχο.
Εν κατακλείδι εξαιρετική επιλογη για ηχειακι και αξίζει τα 90 ευρω.
Amazing speaker for the beach and parties, with great sound quality. If your friends also have one, you can connect them all together and have a blast!!
Καταπληκτικό ηχείο για την παραλιά αλλα και για πάρτυ, πολύ καλή ποιότητα ήχου. Αν εχουν και οι φίλοι σου τα συνδέεις όλα μαζί και γίνετε χαμός!!
I was torn between the huawei joy and the jbl flip 5. I listened to them side by side and the difference in sound clarity (treble) and sound quality was clearly in favor of the huawei joy, which is exactly the same price.
At the same time, the huawei joy has a significantly larger battery and the ability to make calls / open conversations from the speaker, as it has 3 microphones. I suppose people choose the JBL Flip just because it says JBL.
So don't rely on endless positive reviews. First, listen to them in a store where they are all open, and then decide. Fortunately, this is easy in large chain stores.
Ήμουν μεταξύ του huwaei joy και του jbl flip 5. Τα άκουσα δίπλα δίπλα και η διαφορά στην καθαρότητα του ήχου (πρίμα) και στην ποιότητα του ήχου, ήταν ξεκάθαρα υπέρ του huawei joy που είναι ακριβώς στα ίδια χρήματα.
Παράλληλα το huwaei joy έχει σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία ενώ και δυνατότητα κλήσεων / ανοιχτής συνομιλίας από το ηχείο, αφού έχει 3 μικρόφωνα. Υποθέτω ο κόσμος επιλέγει το JBL Flip μόνο και μόνο γιατί γράφει JBL.
Οπότε μην βασιστείτε στις άπειρες θετικές κριτικές. Πρώτα ακούστε σε κάποιο μαγαζί που τα έχει όλα ανοιχτά, και μετά αποφασίστε. Ευτυχώς αυτό είναι εύκολο στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων.
For the size, the TERMINAL delivers powerful and clear sound, and for the bass, it may be the best of any speaker in its size.
Για το μέγεθος του ΤΈΡΜΑ δυνατό και καθαρό ήχο το ίδιο και για το μπάσο του ίσως το καλύτερο απο κάθε αλλο ηχείο στο μέγεθος του
It's not suitable for parties or for someone who listens to music very loudly. However, it's perfect with amazing sound, tremendous clarity in the highs, and sweet bass for anyone who listens to music at normal or slightly loud volume. It's highly recommended. Personally, I'm thrilled!
Δεν κάνει για πάρτυ ή για κάποιον που ακούει πολύ δυνατά μουσική. Είναι όμως τέλειο με καταπληκτικό ήχο, τρομερή καθαρότητα στα πρίμα και γλυκό μπάσο για όποιον ακούει μουσική με νορμάλ ή και λίγο δυνατή ένταση. Συστήνεται ανεπιφύλακτα. Προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος!
It played normally for a year without any problem. Until at some point it started turning off by itself. Then it started making strange sounds like it was burning and usually I let it rest for 1-2 hours and then it worked normally. Until at some point it stopped working and only turns on when it's plugged in but still I can't hear any music, as soon as I turn it on it makes strange noises. However, the speaker had a very good sound and a strong and clear bass... But I didn't expect this to happen compared to a Sony SRS XB10 that I had for so many years and played continuously without any problem and still works... Anyway, if you want to make this purchase, don't think it will last long if you use it daily.
Update 26/10/2022:
The passive radiator decided to tear for no reason! Unacceptable!
Update 4/11/2022:
The + - play/pause buttons stopped working.
1 Χρόνο επαιζε κανονικα χωρις κανενα πρόβλημα. Μεχρι που σε καποια φαση αρχισε να σβηνει απο μονο του. Μετα αρχισε να κανει κατι περιεργους ηχους σαν να καιγεται και συνηθως το αφηνα 1-2 ωρες να ξεκουραστει ας πουμε και μετα δουλευε κανονικα. Μεχρι που σε καποια φαση σταματησε να λειτουργει και αναβει μονο οταν ειναι στο ρευμα αλλα και παλι μουσικη δεν μπορω να ακουσω, με το που το ανοιγω κανει περιεργους θορυβους. Παρολα αυτα, το ηχειο ειχε εναν πολυ καλο ηχο και ενα δυνατο και καθαρο μπασο... Αλλα τωρα να γινει αυτο δεν το περιμενα σε συγκριση με ενα sony srs xb10 που το ειχα τοσα χρονια και επαιζε ασταματητα χωρις κανενα προβλημα και ακομα δουλευει... Τελος παντων, αμα θελετε να κανετε αυτη την αγορα, μην νομιζετε πως θα κρατησει για πολυ αμα το εχετε σε καθημερινη χρηση.
Update 26/10/2022:
Το passive radiator αποφάσησε να σκιστεί χωρίς λογο! Απαράδεκτο!
Update 4/11/2022:
Τα κουμπιά + - play/pause σταμάτησαν να λειτουργούν.
I have had it for 1 month and so far I haven't seen anything negative. It has crazy bass and crazy sound for its size. The only thing I don't like so much is that next to where you open and close it, there is a line that shows the battery and it's not clear exactly how much battery it has and it looks a bit blurry. But that doesn't bother me at all. In my opinion, I would definitely recommend you to spend the 100€ without hesitation!
Το έχω στην κατοχή μου 1 μήνα και μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι αρνητικό .Για το μέγεθος του έχει τρελό μπάσο και τρελό ήχο .Το μόμο που δεν μου αρέσει και τόσο είναι ότι δίπλα από εκεί που το ανοιγοκλείνεις έχει μια γραμμή η οποία δείχνει την μπαταρία και δεν φενεται ακριβώς πόσο μπαταρία έχει και φενεται και λίγο θολά .Αλλά αυτό δεν με απασχολεί καθόλου .Κατά την γνώμη μου θα ΣΑσ πρότινα να δώσετε τα 100€ ανεπιφύλακτα!
A very good speaker with quality in music and volume, and in a size that you can easily carry!
Ένα πολύ καλό ηχείο με ποιότητα στη μουσική και ένταση και σε ένα μέγεθος για να το μεταφέρεις άνετα!
I have had this speaker for two years and have compared it to much more expensive speakers and it really zeros them out. I believe it's worth its money. Purchase price €80.
Το ηχείο το έχω εδώ και δύο χρόνια και το έχω συγκρίνει με πολύ πιο ακριβά ηχεία και πραγματικά τα μηδενισε. Πιστεύω πως αξίζει τα λεφτά του πολύ. Τιμή αγοράς 80€
Big problem!
I love Jbl and have been supporting them for 10 years now.
I bought 2 Jbl flip 5 and connect them to my computer using party boost.
They keep cutting out at the signal...
All computer software has been carefully selected, but the speakers are causing the problem...
Jbl couldn't help, and neither could anyone else. I've tried hard resetting everything, but nothing works.
It's a shame that everything has been tried...
They work fine for mobile devices, but for computers, I say no to party boost. It's a trap, I tell you.
Μεγάλο πρόβλημα !
Αγαπώ Jbl και υποστηρίζω 10 χρόνια τώρα α
Πηρα 2 Jbl flip 5 και τα συνδέω με υπολογιστή και party boost
Κάνουν συνέχεια διακοπές στο σημα …
Έχουν εκλεχτεί όλα τα κομμάτια λογισμικού του υπολογιστή αλλά τα ηχεία είναι αυτά που κάνουν τη ζημιά …
Η Jbl δεν μπόρεσε να βοηθήσει ούτε κάνεις έχω κάνει hard reset και όλα αλλά τίποτα
Έχουν δοκιμαστεί τα πάντα κρίμα …
Για κινητά κλπ θα είναι μια χαρά όμως
Για υπολογιστή λέω όχι το party boost είναι παγίδα θα πω
I've had it for a year, it's excellent. I wouldn't change it for anything. Same sound as the first day. If someone wants something very quiet and relaxing, they might get something else. Even when playing at low volume, the bass is strong.
Το έχω ένα χρόνο, εξαιρετικό. Δεν το αλλάζω με τίποτα. Ίδιος ήχος με την πρώτη μέρα. Αν κάποιος θέλει κάτι πολύ ήσυχο και χαλαρό ίσως να πάρει κάτι άλλο. Ακόμα κ όταν παίζει σε χαμηλή ένταση, το μπάσο είναι ισχυρό.
So listen, I bought this in 2020, five years ago, and I use it ALL THE TIME. I have loved it, the sound? Fantastic. The durability? Amazing. I use it constantly when I shower and it doesn’t get damaged at all (we’re talking almost sauna-level steam) which in my opinion is a big plus because a lot of other "waterproof" products are not actually waterproof. Anyway, the size is kind of convenient but not always, and compared to my hand I can say the size is close to a half-liter water bottle. I would buy it AGAIN WITHOUT a second thought
λοιπόν ακούστε, το έχω αγόρασα το 2020, πριν πέντε χρόνια δλδ και μιλάμε το χρησιμοποιώ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. το έχω λατρέψει, ο ήχος; φανταστικός. η αντοχή; υπέροχη. το χρησιμοποιώ συνεχώς όταν κάνω ντουζ κι έτσι και δεν παθαίνει τίποτα (μιλάμε για οριακά σάουνα με ακραίους υδρατμούς) που κατά τη γνώμη μου του το δίνω γιατί αρκετά αλλά "αδιάβροχα" προϊόντα δεν είναι όντως αδιάβροχα. όπως και να χει, το μέγεθος είναι καπως βολικό αλλά όχι πάντα και εκτός από τη σύγκριση με το χέρι μου μπορώ να πω ότι το μέγεθος είναι κοντα σε ένα μπουκαλάκι νερό του μισού λίτρου. θα το ξανά αγοραζα ΧΩΡΙΣ δεύτερη σκέψη
So guys, I got the speaker second-hand from a friend of mine. The guy had it for two years and I've had it for another year now. I don't know exactly how the other guy used it but since I'm at an excellent vocational school, I use it every day from morning at school during all the breaks at full volume, you can hear it across the street from the school, excellent sound, extreme bass, immortal battery + some lab classes where we also play music just because. It doesn't flinch. I use it every day at full blast + then at home at full volume. The neighbors on the 1st floor wake up and I live on the 5th. I used to take it to the beach every day in the summer, throw it down in the sand and leave it there playing, when we left I would pick it up and dunk it in the water to wash off the sand and leave, nothing ever happened to it, at home a bit more water and soap so it doesn't have any salt left and that's it, I take it with me to the bathroom and since I have a shower and not a bathtub obviously it gets soaked with soapy water, still untouched, I leave it out on the balcony for an hour and it dries instantly. As soon as you turn it on it automatically connects to the last device it was connected to during its last use and I swear it connects in a split second. Extreme sound, extreme bass, extreme power especially for its size, crazy battery and it doesn't get damaged by water, sand, soap, heat, cold, dirt, mud, drops, it's immortal. Buy it with your eyes closed especially now that it's at €85, the guy bought it for €120
Λοιπόν παιδιά το ηχείο το πήρα μεταχειρισμένο από έναν φίλο μου. Το παιδί το είχε δύο χρόνια και το έχω και εγώ άλλο ένα χρόνο τώρα. Δεν ξέρω τι ακριβώς χρήση του έκανε ο άλλος αλλά εγώ επειδή είμαι και σε ένα εξαιρετικό επαλ το έχω κάθε μέρα από το πρωί στο σχολείο όλα τα διαλείμματα στο τέρμα αν ακούγεται μέχρι απέναντι από το σχολείο εξαιρετικός ήχος μπάσο ακραίο μπαταρία αθάνατη + κάποια μαθήματα εργαστηρίων που βάζουμε και εκεί μουσική για το γαμωτο. Δεν μασάει. Εγώ το χρησιμοποιώ κάθε μέρα τέντα + μετά στο σπίτι στο τέρμα. Ξυπνάνε οι γείτονες στον 1ο και μένω 5ο. Το παιρνα κάθε μέρα στην θάλασσα το καλοκαίρι το πέταγα κάτω στην άμμο και το άφηνα εκεί να παίζει, όταν φεύγαμε το έπαιρνα και το βούταγα μες το νερό να ξεπλύνω τις άμμους και έφευγα δεν έχει πάθει τίποτα, σπίτι λίγο ακόμα νερό σαπούνι για να μην έχει γενικά αλάτια και τέλος, το παίρνω μαζί μου στο μπάνιο και επειδή είμαι σε ντουζιέρα και όχι μπανιέρα προφανώς βρέχεται φουλ σαπουνόνερα ακόμα άθικτο το παρατάω έξω στο μπαλκόνι μια ώρα στεγνώνει μπαμ. Μόλις το ανοίξεις συνδέεται αυτόματα στην τελευταία συσκευή με την οποία είχε συνδεθεί στην τελευταία του χρήση και μα τον θεό συνδέεται σε κλάσματα δευτερολέπτου. Ακραίος ήχος ακραίο μπάσο ακραία δύναμη ειδικά για το μέγεθος, μπαταρία τρελή και δεν παθαίνει τίποτα νερά άμμους σαπούνια ζεστές κρύο χώμα λάσπη πεσίματα αθάνατο. Πάρτε το με κλειστά τα μάτια ειδικά τώρα που είναι στα 85€ το παιδί όταν το είχε πάρει ήταν στα 120
Remarkable sound body with emphasis on bass, provided it is used at low volumes. Very good battery, it has never discharged even after prolonged use. A very good device for its size, ideal for quiet, quality listening.
Αξιόλογο σώμα ήχου με έμφαση στα μπάσα με την προϋπόθεση χρήσης του σε χαμηλές εντάσεις. Πολύ καλή μπαταρία, δεν έχει ξεφορτίσει ποτέ ακόμη και μετά πολύωρη χρήση.
Ένα πολύ καλό μηχάνημα για το μέγεθος του ιδανικό για ήσυχες ποιοτικές ακροάσεις.
I've had it for about 3 years. I've dropped it quite a few times. It's been exposed to water, dust, and I don't even know what else. I've used it countless times. The sound is amazing. Now the battery has started to wear out. It's worth it.
Το χω περίπου 3 χρόνια. Μου χει πέσει αρκετές φορές κάτω. Εχει φάει νερό σκόνη κ δεν ξέρω κ γω τι άλλο. Το έχω δουλέψει άπειρες φορές. Ο ήχος είναι τούμπανο. Τώρα έχει αρχίσει κ φθείρεται η μπαταρία του. Αξίζει..
Well, I have had the speaker since 2019 and it is truly one of the best speakers you can get in this category. Amazing sound, nice bass (up to a certain volume of course) and a battery that lasts quite a while. After five and a half years, I think it's time for an upgrade to the Flip 6 or the Charge 5, which I ultimately recommend you get.
Λοιπόν, το ηχείο το έχω από το 2019 και πραγματικά είναι από τα καλύτερα ηχεία που μπορείς να πάρεις στην κατηγορία αυτή. Φοβερός ήχος, ωραία μπάσα (μέχρι μία συγκεκριμένη ένταση βέβαια) και μπαταρία που αντέχει αρκετά. Μετά απο πεντέμισι χρόνια νομίζω πως ήρθε ώρα για αναβάθμιση στο flip 6 ή το charge 5, που στην τελική και προτείνω να πάρετε.