Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Καλή εμπειρία όταν την φοράς. Σου επιτρέπει να αναπνέεις και αν είναι λίγο τολμηρό το χρώμα (φωτεινό μπλέ ελεκτρίκ) και το ύφασμα (λυκρά, σαν μαγιό), είναι ευχάριστη αγορά γενικά.
It is huge! I altered the sides to fit better, but still it didn't sit well on my face. The fabric is not very good, it's like swimwear material, personally I didn't like it!
είναι τεράστια! έραψα τα πλαϊνά για να μου κάτσει καλύτερα, αλλά και πάλι δε μου έκατσε καλά στο πρόσωπό μου. το ύφασμα δεν είναι πολύ καλό, είναι τύπου μαγιό, προσωπικά δε μου άρεσε!
For me personally, it doesn't apply at all, it's huge for my face. The material is synthetic and smells strongly. I had bought it through Scroutz and I must mention that I returned it very easily without any financial burden and I got my money back in a few days without any problem.
Σ εμένα προσωπικά δεν εφαρμόζει καθόλου, είναι τεράστιο για το πρόσωπο μου. Το υλικο είναι συνθετικό κ μυρίζει έντονα. Το είχα αγοράσει μέσω σκρουτζ κ οφείλω ν αναφέρω ότι το επέστρεψα πολύ εύκολα χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση και μου επιστράφηκαν τα χρήματα σε λίγες μέρες χωρίς κανένα πρόβλημα.
Good quality mask in terms of fabric and construction. However, I believe it is overpriced in terms of cost. Also, I do not consider the filter to be anything special, it seems like a color trap that we put in the washing machine
Καλή ποιότητα η μάσκα ως ύφασμα και υλοποίηση κατασκευής. Θεωρώ όμως ότι είναι υπερεκτιμημένη από την άποψη του κόστους. Επίσης το φίλτρο δεν θεωρώ ότι είναι κάτι σπουδαίο, μου μοιάζει σαν χρωμοπαγιδα που βάζουμε στο πλυντήριο,
Very good mask, a big advantage is that it doesn't have elastic bands and doesn't press on the ears without falling off. Below in the comments, it says that they are not suitable for women, I disagree, it had an excellent fit on a teenage girl and on me (I assume that if someone has a really small face, they should go for the child size). Very good face coverage from the nose to the chin. One of the few made of such material that can be washed at 60 degrees and ironed at 2. I steam them every morning! Perfect! I will buy more!
Πολύ καλή μάσκα, μεγάλο πλεονέκτημα ότι δεν έχει λαστιχάκια και δεν πιέζει τα αυτιά χωρίς να πέφτει. Πιο κάτω στα σχόλιο ότι δεν κάνουν για γυναικα, δεν συμφωνώ, είχε εξαιρετική εφαρμογή σε εφηβο κορίτσι και σε μένα (υποθέτω ότι αν κάποιος έχει πραγματικά πολύ μικρό πρόσωπο, πρέπει να πάει στο παιδικό μέγεθος). Πολύ καλη κάλυψη προσωπου από τη μύτη ως το πηγούνι. Από τις λίγες σε τέτοιο υλικό που πλένονται στους 60 και σιδερώνονται στο 2. Τις φρεσκάρω κάθε πρωί με το ατμοσίδερο! Μια χαρά! Θα πάρω κι άλλες!
Very good mask with perfect fit. Its major positive aspect is that it has double fabric in the mouth and nose area, and optionally a activated carbon filter can be placed between the two layers. It can't get any safer than this. The sides that rest on the ears DO NOT have elastic, which helps prevent ear fatigue. It's worth every euro, especially if combined with a filter.
Πολύ καλή μάσκα με τέλεια εφαρμογή. Στα πολύ θετικά της είναι ότι έχει διπλό ύφασμα στην περιοχή του στόματος και της μύτης και ανάμεσα στις δύο στρώσεις μπαίνει προαιρετικά φίλτρο ενεργού άνθρακα. Πιο ασφαλής δεν γίνεται. Τα πλαϊνά για να στηρίζεται στα αυτιά ΔΕΝ έχουν λάστιχο, το οποίο βοηθάει στο να μην κουράζονται τα αυτιά. Αξίζει κάθε ευρώ, ειδικά αν συνδυαστεί με φίλτρο.
Συνθετικό υλικό που δυσκολεύει την αναπνοή και πολύ κακή εφαρμογή: δεν αγκαλιάζει το πηγούνι ενώ τα πλαϊνά για τα αυτιά δεν είναι καθόλου ελαστικά και τα τραβάνε μπροστά! Και φυσικά πανάκριβη για αυτό που προσφέρει!
Δεν εφαρμόζει καλά, είναι μεγάλη για γυναίκα. Αναγκάστηκα να κοντίνω τα "αυτιά" τα οποία δεν έχουν καμμία ελαστικότητα και είναι και πολύ χοντρά σαν τιράντα από μαγιό. Τη φόρεσα για μια ώρα και πόνεσαν τα αφτιά μου. Θα αναγκαστώ να τα κόψω και να ράψω λάστιχα λεπτά. Πολύ ακριβή για αυτό που προσφέρει.
Καλή εμπειρία όταν την φοράς. Σου επιτρέπει να αναπνέεις και αν είναι λίγο τολμηρό το χρώμα (φωτεινό μπλέ ελεκτρίκ) και το ύφασμα (λυκρά, σαν μαγιό), είναι ευχάριστη αγορά γενικά.
It is huge! I altered the sides to fit better, but still it didn't sit well on my face. The fabric is not very good, it's like swimwear material, personally I didn't like it!
είναι τεράστια! έραψα τα πλαϊνά για να μου κάτσει καλύτερα, αλλά και πάλι δε μου έκατσε καλά στο πρόσωπό μου. το ύφασμα δεν είναι πολύ καλό, είναι τύπου μαγιό, προσωπικά δε μου άρεσε!
For me personally, it doesn't apply at all, it's huge for my face. The material is synthetic and smells strongly. I had bought it through Scroutz and I must mention that I returned it very easily without any financial burden and I got my money back in a few days without any problem.
Σ εμένα προσωπικά δεν εφαρμόζει καθόλου, είναι τεράστιο για το πρόσωπο μου. Το υλικο είναι συνθετικό κ μυρίζει έντονα. Το είχα αγοράσει μέσω σκρουτζ κ οφείλω ν αναφέρω ότι το επέστρεψα πολύ εύκολα χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση και μου επιστράφηκαν τα χρήματα σε λίγες μέρες χωρίς κανένα πρόβλημα.
Good quality mask in terms of fabric and construction. However, I believe it is overpriced in terms of cost. Also, I do not consider the filter to be anything special, it seems like a color trap that we put in the washing machine
Καλή ποιότητα η μάσκα ως ύφασμα και υλοποίηση κατασκευής. Θεωρώ όμως ότι είναι υπερεκτιμημένη από την άποψη του κόστους. Επίσης το φίλτρο δεν θεωρώ ότι είναι κάτι σπουδαίο, μου μοιάζει σαν χρωμοπαγιδα που βάζουμε στο πλυντήριο,
Very good mask, a big advantage is that it doesn't have elastic bands and doesn't press on the ears without falling off. Below in the comments, it says that they are not suitable for women, I disagree, it had an excellent fit on a teenage girl and on me (I assume that if someone has a really small face, they should go for the child size). Very good face coverage from the nose to the chin. One of the few made of such material that can be washed at 60 degrees and ironed at 2. I steam them every morning! Perfect! I will buy more!
Πολύ καλή μάσκα, μεγάλο πλεονέκτημα ότι δεν έχει λαστιχάκια και δεν πιέζει τα αυτιά χωρίς να πέφτει. Πιο κάτω στα σχόλιο ότι δεν κάνουν για γυναικα, δεν συμφωνώ, είχε εξαιρετική εφαρμογή σε εφηβο κορίτσι και σε μένα (υποθέτω ότι αν κάποιος έχει πραγματικά πολύ μικρό πρόσωπο, πρέπει να πάει στο παιδικό μέγεθος). Πολύ καλη κάλυψη προσωπου από τη μύτη ως το πηγούνι. Από τις λίγες σε τέτοιο υλικό που πλένονται στους 60 και σιδερώνονται στο 2. Τις φρεσκάρω κάθε πρωί με το ατμοσίδερο! Μια χαρά! Θα πάρω κι άλλες!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Καλή εμπειρία όταν την φοράς. Σου επιτρέπει να αναπνέεις και αν είναι λίγο τολμηρό το χρώμα (φωτεινό μπλέ ελεκτρίκ) και το ύφασμα (λυκρά, σαν μαγιό), είναι ευχάριστη αγορά γενικά.
It is huge! I altered the sides to fit better, but still it didn't sit well on my face. The fabric is not very good, it's like swimwear material, personally I didn't like it!
είναι τεράστια! έραψα τα πλαϊνά για να μου κάτσει καλύτερα, αλλά και πάλι δε μου έκατσε καλά στο πρόσωπό μου. το ύφασμα δεν είναι πολύ καλό, είναι τύπου μαγιό, προσωπικά δε μου άρεσε!
For me personally, it doesn't apply at all, it's huge for my face. The material is synthetic and smells strongly. I had bought it through Scroutz and I must mention that I returned it very easily without any financial burden and I got my money back in a few days without any problem.
Σ εμένα προσωπικά δεν εφαρμόζει καθόλου, είναι τεράστιο για το πρόσωπο μου. Το υλικο είναι συνθετικό κ μυρίζει έντονα. Το είχα αγοράσει μέσω σκρουτζ κ οφείλω ν αναφέρω ότι το επέστρεψα πολύ εύκολα χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση και μου επιστράφηκαν τα χρήματα σε λίγες μέρες χωρίς κανένα πρόβλημα.
Good quality mask in terms of fabric and construction. However, I believe it is overpriced in terms of cost. Also, I do not consider the filter to be anything special, it seems like a color trap that we put in the washing machine
Καλή ποιότητα η μάσκα ως ύφασμα και υλοποίηση κατασκευής. Θεωρώ όμως ότι είναι υπερεκτιμημένη από την άποψη του κόστους. Επίσης το φίλτρο δεν θεωρώ ότι είναι κάτι σπουδαίο, μου μοιάζει σαν χρωμοπαγιδα που βάζουμε στο πλυντήριο,
Very good mask, a big advantage is that it doesn't have elastic bands and doesn't press on the ears without falling off. Below in the comments, it says that they are not suitable for women, I disagree, it had an excellent fit on a teenage girl and on me (I assume that if someone has a really small face, they should go for the child size). Very good face coverage from the nose to the chin. One of the few made of such material that can be washed at 60 degrees and ironed at 2. I steam them every morning! Perfect! I will buy more!
Πολύ καλή μάσκα, μεγάλο πλεονέκτημα ότι δεν έχει λαστιχάκια και δεν πιέζει τα αυτιά χωρίς να πέφτει. Πιο κάτω στα σχόλιο ότι δεν κάνουν για γυναικα, δεν συμφωνώ, είχε εξαιρετική εφαρμογή σε εφηβο κορίτσι και σε μένα (υποθέτω ότι αν κάποιος έχει πραγματικά πολύ μικρό πρόσωπο, πρέπει να πάει στο παιδικό μέγεθος). Πολύ καλη κάλυψη προσωπου από τη μύτη ως το πηγούνι. Από τις λίγες σε τέτοιο υλικό που πλένονται στους 60 και σιδερώνονται στο 2. Τις φρεσκάρω κάθε πρωί με το ατμοσίδερο! Μια χαρά! Θα πάρω κι άλλες!
Very good mask with perfect fit. Its major positive aspect is that it has double fabric in the mouth and nose area, and optionally a activated carbon filter can be placed between the two layers. It can't get any safer than this. The sides that rest on the ears DO NOT have elastic, which helps prevent ear fatigue. It's worth every euro, especially if combined with a filter.
Πολύ καλή μάσκα με τέλεια εφαρμογή. Στα πολύ θετικά της είναι ότι έχει διπλό ύφασμα στην περιοχή του στόματος και της μύτης και ανάμεσα στις δύο στρώσεις μπαίνει προαιρετικά φίλτρο ενεργού άνθρακα. Πιο ασφαλής δεν γίνεται. Τα πλαϊνά για να στηρίζεται στα αυτιά ΔΕΝ έχουν λάστιχο, το οποίο βοηθάει στο να μην κουράζονται τα αυτιά. Αξίζει κάθε ευρώ, ειδικά αν συνδυαστεί με φίλτρο.
Συνθετικό υλικό που δυσκολεύει την αναπνοή και πολύ κακή εφαρμογή: δεν αγκαλιάζει το πηγούνι ενώ τα πλαϊνά για τα αυτιά δεν είναι καθόλου ελαστικά και τα τραβάνε μπροστά! Και φυσικά πανάκριβη για αυτό που προσφέρει!
Δεν εφαρμόζει καλά, είναι μεγάλη για γυναίκα. Αναγκάστηκα να κοντίνω τα "αυτιά" τα οποία δεν έχουν καμμία ελαστικότητα και είναι και πολύ χοντρά σαν τιράντα από μαγιό. Τη φόρεσα για μια ώρα και πόνεσαν τα αφτιά μου. Θα αναγκαστώ να τα κόψω και να ράψω λάστιχα λεπτά. Πολύ ακριβή για αυτό που προσφέρει.
Καλή εμπειρία όταν την φοράς. Σου επιτρέπει να αναπνέεις και αν είναι λίγο τολμηρό το χρώμα (φωτεινό μπλέ ελεκτρίκ) και το ύφασμα (λυκρά, σαν μαγιό), είναι ευχάριστη αγορά γενικά.
It is huge! I altered the sides to fit better, but still it didn't sit well on my face. The fabric is not very good, it's like swimwear material, personally I didn't like it!
είναι τεράστια! έραψα τα πλαϊνά για να μου κάτσει καλύτερα, αλλά και πάλι δε μου έκατσε καλά στο πρόσωπό μου. το ύφασμα δεν είναι πολύ καλό, είναι τύπου μαγιό, προσωπικά δε μου άρεσε!
For me personally, it doesn't apply at all, it's huge for my face. The material is synthetic and smells strongly. I had bought it through Scroutz and I must mention that I returned it very easily without any financial burden and I got my money back in a few days without any problem.
Σ εμένα προσωπικά δεν εφαρμόζει καθόλου, είναι τεράστιο για το πρόσωπο μου. Το υλικο είναι συνθετικό κ μυρίζει έντονα. Το είχα αγοράσει μέσω σκρουτζ κ οφείλω ν αναφέρω ότι το επέστρεψα πολύ εύκολα χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση και μου επιστράφηκαν τα χρήματα σε λίγες μέρες χωρίς κανένα πρόβλημα.
Good quality mask in terms of fabric and construction. However, I believe it is overpriced in terms of cost. Also, I do not consider the filter to be anything special, it seems like a color trap that we put in the washing machine
Καλή ποιότητα η μάσκα ως ύφασμα και υλοποίηση κατασκευής. Θεωρώ όμως ότι είναι υπερεκτιμημένη από την άποψη του κόστους. Επίσης το φίλτρο δεν θεωρώ ότι είναι κάτι σπουδαίο, μου μοιάζει σαν χρωμοπαγιδα που βάζουμε στο πλυντήριο,
Very good mask, a big advantage is that it doesn't have elastic bands and doesn't press on the ears without falling off. Below in the comments, it says that they are not suitable for women, I disagree, it had an excellent fit on a teenage girl and on me (I assume that if someone has a really small face, they should go for the child size). Very good face coverage from the nose to the chin. One of the few made of such material that can be washed at 60 degrees and ironed at 2. I steam them every morning! Perfect! I will buy more!
Πολύ καλή μάσκα, μεγάλο πλεονέκτημα ότι δεν έχει λαστιχάκια και δεν πιέζει τα αυτιά χωρίς να πέφτει. Πιο κάτω στα σχόλιο ότι δεν κάνουν για γυναικα, δεν συμφωνώ, είχε εξαιρετική εφαρμογή σε εφηβο κορίτσι και σε μένα (υποθέτω ότι αν κάποιος έχει πραγματικά πολύ μικρό πρόσωπο, πρέπει να πάει στο παιδικό μέγεθος). Πολύ καλη κάλυψη προσωπου από τη μύτη ως το πηγούνι. Από τις λίγες σε τέτοιο υλικό που πλένονται στους 60 και σιδερώνονται στο 2. Τις φρεσκάρω κάθε πρωί με το ατμοσίδερο! Μια χαρά! Θα πάρω κι άλλες!