I have had this watch in my possession for 6 months. Initially, I was excited about its features, its battery, its ergonomics, the fact that it has built-in GPS, and that user data was stored in a secure database. However, after 1.5 to 2 months of use, including daily intense 40-minute walks, 4-5 weight training sessions, and HIIT workouts at home (combined with a heart rate monitor), I can now say that the watch is unreliable to the point of being criminal. It loses 30 to 40% accuracy for steps/distance compared to the heart rate monitor, and its heart rate measurements are off by around 50%. Clearly, the choice of this particular watch was based on an approximation, as I know that 100% accuracy doesn't exist. However, we have completely deviated from that. Additionally, the strap has started to wear out, and the screen lags, making it difficult to frequently check the time, a basic function of a watch. When it receives notifications from my phone and I don't check them in a timely manner, I have to individually dismiss them to reach the watch's screen. In short, it's a nightmare. Lastly, it was recently officially announced that the company has been acquired by Google, with all the implications this has for user data. I hope to replace it with a tracker from another company within the year.
Έχω το συγκεκριμένο ρολόι στην κατοχή μου εδώ και 6 μήνες. Αρχικά ενθουσιάστηκα με τις λειτουργίες του, την μπαταρία του, την εργονομία του, με το γεγονός ότι διαθέτει ενσωματωμένο gps και τα δεδομένα του χρήστη βρίσκονταν σε ασφαλή βάση δεδομένων. Με το που έκλεισα 1,5 με 2 μήνες χρήσης με καταμέτρηση καθημερινού έντονου 40λεπτου περιπάτου, με 4-5 φορές προπόνηση με βάρη και hiit workout στο σπίτι (σε συνδυασμό με ζώνη), πλέον μπορώ να πω ότι το ρολόι είναι αναξιόπιστο σε βαθμό κακουργήματος. Για τα βήματα/χλμ σε σχέση με τη ζώνη χάνει 30 με 40% ακρίβεια, για καρδιακούς παλμούς αγγίζει το 50% σε ανακρίβεια. Σαφώς, η επιλογή του συγκεκριμένου ρολογιού έγινε με βάση το «περίπου», μιας και γνωρίζω ότι 100% δεν υπάρχει. Εδώ όμως έχουμε ξεφύγει απολύτως. Επιπλέον, το λουράκι έχει αρχίσει να φθείρεται, ενώ λαγκάρει η οθόνη, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να δω την ώρα συχνά, βασική λειτουργία ενός ρολογιού. Οταν λαμβανει ειδοποιήσεις απο το κινητο και δεν τις ελεγχεις εγκαιρως, πρεπει να τις σβηνεις μια-μια για να φθασεις στην οθονη του ρολογιού. Κοινώς, μαρτύριο. Τέλος, πρόσφατα ανακοινώθηκε και επίσημα η εξαγορά της εταιρείας απο την Google, με ότι αυτό συνεπάγεται για τα δεδομένα των χρηστών. Ευελπιστώ μέσα στο έτος να το έχω αντικαταστήσει με tracker άλλης εταιρείας.