I have already bought this product twice. Overall, it is easy to use, the application is in Greek and provides several options for programming for automatic startup or shutdown, etc. BUT IT IS DEFECTIVE!!!
First of all, you buy this product in order to be able to control the water heater from wherever you are. Previously, I had managed to control the water heater even without being on the same Wi-Fi network. For example, I was at work and I controlled it from there, that was the reason for purchasing it. However, suddenly it stopped working if I am not on the same Wi-Fi network.
Secondly, the first time I bought it, it worked satisfactorily for almost 7-8 months and then it stopped connecting to Wi-Fi. So I replaced it, considering it a random defective product. However, today, again 8 months after the replacement, I am facing the same problem. It keeps disconnecting from Wi-Fi and I cannot control it remotely. I see that other users also report the same problem, so we are not talking about a random occurrence but about a defective product that the Greek company that manufactures it does not seem to be addressing to improve. In short, it is a waste, do not buy it.
Thirdly, the application does not work properly if the product's Wi-Fi is not working. That is, if it does not detect the device as active on the network, it may still show that the device is activated when in reality it is not, or you may choose to turn it on and it freezes, etc.
If the company MASTER does not release an improved version of the product, DO NOT BUY the product. You are wasting your money.
Έχω αγοράσει ήδη δύο φορές το συγκεκριμένο προϊόν. Γενικά είναι εύκολο στην χρήση του, η εφαρμογή είναι στα Ελληνικά και δίνει αρκετές επιλογές για προγραμματισμό για αυτόματη εκκίνηση ή σβήσιμο κλπ. ΑΛΛΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ!!!
Καταρχήν αγοράζεις το συγκεκριμένο προϊόν για να μπορείς να ελέγχεις τον θερμοσίφωνα από όπου και αν βρίσκεσαι. Παλιότερα είχα καταφέρει να ελέγξω τον θερμοσίφωνα και χωρίς να βρίσκομα στο ίδιο Wifi με τον θερμοσίφωνα. Π.χ. ήμουν στην δουλειά και τον έλεγχα από εκεί, αυτός άλλωστε ήταν και ο λόγος αγοράς του. Ξαφνικά όμως σταμάτησε να δουλεύει αν δεν είμαι στο ίδιο δίκτυο wifi.
Δεύτερον, την πρώτη φορά που τον αγόρασα δούλεψε ικανοποιητικά για σχεδόν 7-8 μήνες και μετά σταμάτησε να συνδέεται στο Wifi. Οπότε τον αντικατέστησα, το θεώρησα τυχαίο ελλατωματικό προϊόν. Σήμερα όμως, πάλι 8 μήνες μετά την αντικατάσταση του, αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα., ξεσυνδέται συνέχεια απο το Wifi και δεν μπορώ να τον ελέγξω από απόσταση. Βλέπω ότι το ίδιο πρόβλημα αναφέρουν και οι υπόλοιποι χρήστες, άρα δεν μιλάμε για τυχαίο γεγονός αλλά για ελλατωματικό προϊόν το οποίο δεν βλέπω να ασχολείται η Ελληνική Εταιρεία που το κατασκευάζει για να το βελτιώσει. Κοινώς, είναι για πέταμα, μην το αγοράζετε.
Τρίτον, η εφαρμογή δεν λειτουργεί και πολύ σωστά αν δεν λειτουργεί το wifi του προϊόντος. Δηλαδή, αν δεν βρίσκει την συσκευή ως ενεργή στο δίκτυο τότε μπορεί να σο δείχνει ότι η συσκευή είναι ενεργοποιημένη ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι, ή να επιλέγεις να την ανάψεις και να κολλάει κλπ κλπ.
Αν δεν βγάλει νεό βελτιωμένη εκδοχή του προϊόντος η εταιρεία MASTER ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ το προϊον. Πετάτε τα λεφτά σας.