A perfectly fine little fan for the job it’s intended for.
It’s a desk fan, not a room fan. Having it anywhere on your desk, it will cool you comfortably when you’re sitting at it, at a distance of up to 1 meter. On the high setting, the airflow can be felt even further away, but it doesn’t really cool at that distance, though that’s not the point.
Personally, it’s even worked for me while sleeping, on days when I want a gentle breeze, but not during heatwaves.
I use it year-round. For example, when I smoke, I crack the window open or recline and use the fan to blow the smoke outside.
It’s powered in two independent ways, either with a 18650 battery or with micro USB. It’s important that the battery is removable, which means you can easily replace it with a better one if you want, or you can have a second charged battery in case you don’t have access to power, thus extending its operation.
It’s almost silent, definitely not disturbing.
It doesn’t oscillate. It has 4 tilt adjustment levels up and down.
Cleaning it is so-so. To remove the protective grill and clean the blades, you have to unscrew 8 small screws. It’s not difficult, but it did annoy me a bit, so now I’ve left it uncovered without the front part, because it’s relatively safe.
I bought it in July '23, in 2 months it’ll be 3 years old. Whenever it breaks down from now on, it’s already paid for itself.
Very satisfied with the purchase. I wish I could rate it 4.5 stars because I rarely give 5 stars to any product.
Μια χαρά ανεμιστηράκι για τη δουλειά που προορίζεται.
Είναι ανεμιστήρας γραφείου και όχι δωματίου. Έχοντας το σε οποιοδήποτε σημείο του γραφείου, θα σε δροσίσει άνετα όταν κάθεσαι σε αυτό, σε απόσταση μέχρι 1 μέτρο. Ο αέρας στη μεγάλη σκάλα γίνεται αισθητός και σε μεγαλύτερη απόσταση χωρίς όμως να δροσίζει πραγματικά, αλλά αυτό δεν είναι ζητούμενο.
Προσωπικά με έχει καλύψει και στον ύπνο, κάποιες μέρες που θέλω ένα ήπιο αεράκι, όχι σε καύσωνες.
Το χρησιμοποιώ χειμώνα-καλοκαίρι. Πχ όταν καπνίζω ανοίγω ελαφρά το παράθυρο ή στην ανάκλιση και βάζω το ανεμιστηράκι να διώχνει τον καπνό έξω.
Τροφοδοτείται με δύο ανεξάρτητους τρόπους, είτε με μπαταρία 18650 ή με micro USB. Σημαντικό ότι η μπαταρία είναι αποσπώμενη που σημαίνει ότι εύκολα την αλλάζεις με μία καλύτερη αν θέλεις ή ότι μπορείς να έχεις και μία δεύτερη φορτισμένη μπαταρία σε περίπτωση που για κάποιον λόγο δεν υπάρχει πρόσβαση σε ρεύμα και έτσι να παρατείνεις τη λειτουργία του.
Είναι σχεδόν αθόρυβο, σίγουρα δεν ενοχλεί.
Δεν είναι περιστρεφόμενο. Έχει 4 σκάλες ρύθμισης πάνω-κάτω.
Η καθαριότητα του έτσι και έτσι. Για να βγει το προστατευτικό πλέγμα και να καθαριστούν τα πτερύγια, πρέπει να ξεβιδώσεις 8 μικρές βιδούλες. Δεν είναι κάτι δύσκολο αλλά μου που την έσπασε λίγο και πλεον το έχω αφήσει ακάλυπτο χωρίς το μπροστινό μέρος, γιατί είναι σχετικά ασφαλές.
Ιούλιο του '23 το αγόρασα, σε 2 μήνες κλείνει 3 χρόνια. Όποτε και να χαλάσει από εδώ και πέρα, τα έχει βγάλει τα λεφτά του.
Πολύ ευχαριστημένος από την αγορά του. Θα ήθελα να υπήρχε η δυνατότητα να το βαθμολογήσω με 4,5 αστέρια γιατί 5 πολύ δύσκολα δίνω σε κάποιο προϊόν.