Adds an HDMI port to your laptop with 4K resolution support at 30 fps, a gigabit ethernet port, three USB A 3.0 ports for data transfer up to 5Gbps, and a card reader for micro and regular SD cards...
Adds an HDMI port to your laptop with 4K resolution support at 30 fps, a gigabit ethernet port, three USB A 3.0 ports for data transfer up to 5Gbps, and a card reader for micro and regular SD cards plus a Type-C port for charging only. Connects to the computer via Type-C or Thunderbolt 3 port.
Adds an HDMI port to your laptop with 4K resolution support at 30 fps, a gigabit ethernet port, three USB A 3.0 ports for data transfer up to 5Gbps, and a card reader for micro and regular SD cards plus a Type-C port for charging only. Connects to the computer via Type-C or Thunderbolt 3 port.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The price for this specific product is extreme, especially when you consider that it is the worst adapter I have ever used, maybe just one step behind those that simply don't work. Literally, it presents every problem you can think of. Artifacts on the screen with HDMI (when you find the exact spot that doesn't disconnect with a wiggle), the ethernet only works occasionally, it heats up incredibly and doesn't make good contact. It's not even that it's the specific one I use, I have tried an exactly identical one and it had the same issues... except it didn't even occasionally play the ethernet. Get three cheaper adapters instead.
Edit: I see that the positive reviews are mainly from people who have just bought the product. Indeed, it works at first, but after 6 months the problems start. For 20-25€ this would be reasonable. For 90€ it should last forever to be justified.
Η τιμή για το συγκεκριμένο προϊόν είναι ακραία, ειδικά όταν λάβεις υπόψην ότι είναι ο χειρότερος αντάπτορας που έχω χρησιμοποιήσει, ίσως ένα μόνο βήμα πίσω από αυτούς που απλά δεν λειτουργούν.
Κυριολεκτικά ότι προβλήματα μπορείτε να σκεφτείτε τα παρουσιάζει. Artifacts στην οθόνη με το HDMI (όταν βρείς το ακριβές σημείο που δεν κάνει disconnect με ένα σκούντιγμα), το ethernet παίζει μόνο περιστασιακά, ζεσταίνεται απίστευτα και δεν κάνει καλη επαφή.
Δεν είναι καν ότι είναι ο συγκεκριμένος που χρησιμοποιώ εγώ, έχω δοκιμάσει έναν ακριβώς ίδιο και παρουσίαζε τα ίδια θέματα... μόνο που δεν έπαιζε καν το ethernet περιστασιακά. Πάρτε 3 φθηνότερους αντάπτορες καλύτερα.
Edit: Βλέπω ότι οι θετικές αξιολογήσεις είναι κυρίως από άτομα που μόλις έχουν αγοράσει το προϊόν. Όντως στην αρχή παίζει, σε βάθος 6μήνου όμως αρχίζουν τα προβλήματα. Για 20-25€ αυτό θα ήταν λογικό. Για 90€ θα πρέπει να αντέχει για πάντα για να δικαιολογείται.
I bought the product to have both USB and network port available on my Mac M1 silicon notebook.
With the ethernet connected, the problems are continuous. The network cuts off, the USB has interruptions (mouse/keyboard, etc.), making it completely useless.
I bought another much cheaper one with 1 eth + 3 USB and it works wonderfully.
Bad choice, don't get it!
Αγόρασα το προϊόν για να έχω διαθέσιμα και τα USB αλλά και την πόρτα δικτύου σε Mac M1 silicon notebook.
Με συνδεδεμένη την ethernet, τα προβλήματα είναι συνεχόμενα. Κόβεται το δίκτυο, τα USB έχουν διακοπές (mouse/keyboard κλπ) με αποτέλεσμα να είναι εντελώς άχρηστο.
Αγόρασα ένα άλλο πολύ πιο φτηνό με 1 eth + 3 USB και δουλεύει θαυμάσια.
Expected good construction, for those who have purchased Satechi products before. The usage I am doing is on a MacBook Pro 2022 and it works very well, without interruptions or problems. I have connected a dual USB HUB 3, 8 ports (it recognizes all the ports) and a second 27" monitor via HDMI. It raises a relative temperature but nothing drastic. Note that the HDMI port has a refresh rate of up to 60 Hz, so anyone who wants to connect something larger should look for something else. It also works excellently with iPad Pro.
Αναμενόμενα καλή κατασκευή, για όσους έχουν αγοράσει ξανά προϊόν της Satechi. Η χρήση που κάνω είναι σε MacBook Pro 2022 και λειτουργεί πολύ καλά, χωρίς διακοπές ή προβλήματα. Έχω συνδέσει ένα διπλό USB HUB 3, 8 θέσεων (βλέπει όλες τις θύρες) και δεύτερη οθόνη 27" μέσω HDMI. ανεβάζει μια σχετική θερμοκρασία αλλά όχι κάτι τραγικό. Σημείωση ότι η θύρα HDMI είναι για ρυθμό ανανέωσης μέχρι 60 Hz οπότε όποιος θέλει να συνδέσει κάτι μεγαλύτερο να κοιτάξει κάτι άλλο. Δουλεύει επίσης εξαίσια και με iPad Pro.
The worst purchase I have ever made in my life. Besides the extreme temperatures it raises, you cannot use any port because it will disable it after 1 minute, the internet as well. Finally, the connection with the screen is also terrible because if you have the laptop in sleep mode, it takes a long time to realize that your laptop woke up. I really can't describe how bad it is.
Η χειρότερη αγορά που έχω κάνει στη ζωή μου. Εκτός από τις τεράστιες θερμοκρασίες που ανεβάζει, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις καμία θύρα γιατί θα στην απενεργοποιήσει μετά από 1 λεπτό, το ίντερνετ επίσης. Τέλος η σύνδεση με την οθόνη είναι και αυτή χάλια γιατί αν έχεις το λαπτοπ σε sleep mode κάνει αρκετή ώρα μεχρι να καταλάβει ότι το λαπτοπ σου ξύπνησε. Πραγματικά δεν μπορώ να περιγράψω το πόσο κακό είναι.
Promising and quite expensive. In the end, you pay the 90 euros and end up with a palm-sized stove. Completely unreliable. The SD and Micro SD card slots never worked. The USB-A ports work whenever they want, while the HDMI port was extremely problematic. Unfortunately, I didn't test all the ports from the beginning, especially the USB-A ports started failing after a year, when you are already out of warranty. In 2 years, the only port that works flawlessly is the USB-C (which you already have on your computer). In short, if you want to play the joker, play the joker, and if you want to buy an adapter, buy a different one. And if it happens to break along the way, don't be surprised and realize that there is no official representation.
Πολλά υποσχόμενο και αρκετά ακριβό. Τελικά πληρώνεις τα 90 ευρώπουλα και μένεις με μια σόμπα παλάμης. Εντελώς αναξιόπιστο. Δεν πρέπει να δούλεψαν ποτέ οι υποδοχές για SD και Micro SD μνήμες. Οι USB-A παίζουν κατά το δοκούν όποτε και αν θέλουν, ενώ η θύρα HDMI ήταν εξαιρετικά προβληματική. Δυστυχώς δεν δοκίμασα όλες τις θύρες από την αρχή, ενώ ειδικά οι USB-A άρχισαν να εγκαταλείπουν μετά από ένα χρόνο, όταν δλδ βρίσκεσαι ήδη εκτός εγγύησης. Στα 2 χρόνια η μόνη θύρα που δουλεύει απροβλημάτιστα είναι η USB-C (την οποία όμως έχεις ήδη στον υπολογιστή σου). Με δυό κουβέντες, αν θέλετε να παίξετε τζόκερ, παίξτε τζόκερ, και αν θέλετε να αγοράσετε αντάπτορα, αγοράστε κάποιον άλλο. Και αν τυχόν σας χαλάσει στην πορεία, μην εκπλαγείτε και συνειδητοποιήσετε ότι δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία.
I bought this specific adapter twice for two different laptops (I have one for over 1.5 years). I use it on both Macbooks. It has a very high-quality and sturdy construction that matches the aesthetics of Apple products. The USB-C port on the back is only used for laptop charging. I use it daily for file backups and connecting to an external monitor. The SD and micro SD ports are also very useful, especially for a videographer who constantly needs to transfer files.
I can say that it was worth the money and it has not caused me any problems with either of the two pieces I have. I would buy it again!
Αγόρασα τον συγκεκριμένο αντάπτορα 2 φορές για 2 διαφορετικά λάπτοπ (Τον 1 τον έχω στην κατοχή μου πάνω από 1.5 χρόνο). Η χρήση και στους δυο είναι σε Macbook. Πολύ ποιοτική και στιβαρή κατασκευή που ταιριάζει στην αισθητική των Apple προϊόντων. Η θύρα usb-c που έχει στο πίσω μέρος χρησιμοποιείται μόνο για Φόρτιση του λάπτοπ. Τον κάνω χρήση καθημερινά για backup αρχείων και για σύνδεση σε εξωτερική οθόνη. Οι θύρες SD και micro SD είναι επίσης πολύ χρήσιμες, ειδικά για έναν βιντεογράφο που χρειάζεται συνέχεια να μεταφέρει αρχεία.
Μπορώ να πω πως άξιζε τα λεφτά του και πως δεν μου έχει δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα σε κανένα από τα δυο κομμάτια που έχω στην κατοχή μου. Θα τον (ξανά) ξανά αγόραζα!
I have already bought it twice within two years and I am going for a third (obviously not the same). Very high temperatures to the point where you worry that the laptop will catch fire, it ejects the disks while I am editing (this on-off can cause serious damage to the hard drives), the extended screen (HDMI) turns off, which does not cooperate when a hard disk is inserted. Disappointing!
Το έχω ήδη αγοράσει δυο φορές μεσα σε δυο χρόνια και παω για τρίτο (oχι προφανώς το ίδιο). Πολύ υψηλές θερμοκρασίες σε σημείο που ανησυχείς οτι θα πάρει φωτιά το λάπτοπ, μου πετάει τους δίσκους την ώρα που κάνω μοντάζ (μπορεί να κάνει σοβαρή ζημιά στους σκληρούς αυτό το on-off), σβήνει η extended οθόνη (HDMI) η οποία δεν συνεργάζεται οταν μπαίνει κάποιος σκληρός δισκο. Μια απογοήτευση!
Operating system excellent, good speeds & no issues. But it generates extremely high temperatures. It's not an exaggeration when they say you can fry eggs on it! It gets really hot, too hot! I've had it for over a year and it hasn't been affected by the temperature, but I definitely don't feel comfortable knowing it can reach 50-60+ degrees.
Update:
I'm deducting one star because it has become frayed and the cable is permanently on my desk, with minimal plugging and unplugging. So the build quality is questionable. After all this, I definitely wouldn't pay almost 100€ for it.
Λειτουργικά εξαιρετικό, καλές ταχύτητες & κανένα πρόβλημα. Αλλά ανεβάζει εξαιρετικά μεγάλες θερμοκρασίες. Δεν είναι υπερβολή που λένε ότι ψήνεις αυγά πάνω του! Καίει, πολύ! Το έχω πάνω από 1 χρόνο και δεν έχει πάθει κάτι από τη θερμοκρασία, αλλά σίγουρα δε νιώθω πολύ καλά στη σκέψη ότι μπορεί να πιάνει 50-60+ βαθμούς.
Update:
Κόβω ένα αστέρι, διότι έχει ξεφτίσει και το καλώδιο ενώ είναι μόνιμα πάνω στο γραφείο, με ελάχιστα βάλε- βγάλε. Ποιότητα κατασκευής αμφιλεγόμενη λοιπόν. Μετά απ' αυτά, σίγουρα δε θα 'δινα σχεδόν 100€ γι' αυτό.
This adapter has many ports on it and of all kinds.
Everything works correctly, with the negative being that it raises quite high temperatures.
Finally, its price seems higher to me than I would appreciate.
Αυτός ο αντάπτορας έχει πολλές υποδοχές πάνω και όλων των ειδών.
Όλα δουλεύουν σωστά, με αρνητικό το ότι ανεβάζει αρκετά υψηλές θερμοκρασίες.
Τέλος, η τιμή του μου φαίνεται πιο υψηλή απ' ό,τι θα το εκτιμούσα.
I wouldn't get it because personally it doesn't work for me HDMI is stupid to spend 95 euros on an adapter and gamble on whether the HDMI will work all the other ports work fine but it also overheats and there's also the fear of it catching fire...
Δεν θα το έπαιρνα γιατί σε εμένα προσωπικά δεν μου δουλεύει το HDMI είναι βλακεία να πάρεις 95 ευρώ αντάπτορα και να παίζεις τζοκερ στο αν θα λειτουργήσει το HDMI όλες οι άλλοες θύρες δουλεύουν κανονικά αλλα υπερθερμένεται κιόλας και είναι και αυτός ο φόβος μην πιάσει καμια φωτιά...
Surely it is an expensive product, which however does what it says correctly unlike other similar options. I have not encountered any problems with any port (Macbook pro 2019)
Σίγουρα πρόκειται για ένα ακριβό προϊόν, το οποίο όμως κάνει σωστά αυτά που λέει σε αντίθεση με άλλες αντίστοιχες επιλογές. Δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με καμία θύρα (Macbook pro 2019)
99e for this thing is a tremendous overpricing... otherwise, very good... it provides everything you need in a laptop (usually a MacBook) and doesn't raise the temperature like the previous version that could fry eggs on it
99ε γιαυτο το πραγμα ειναι τρομερη υπερκοστολογηση..κατα τα αλλα πολυ καλο...παρεχει οσα χρειαζεσαι σε ενα λαπτοπ (macbook συνηθως) και δεν ανεβαζει θερμοκρασια οπως η προηγουμενη εκδοση που εψηνες αυγα πανω του
I use three disks simultaneously without any problem. The issue I am facing is with the connection of the projector via HDMI. The image is momentarily lost at regular intervals. With another adapter that I have, it works perfectly without interruptions. That's why it deserves three stars!
Also, it gets quite hot.
Design-wise, it is a beautiful device and in a small size.
Χρησιμοποιώ τρεις δίσκους ταυτόχρονα χωρίς πρόβλημα. Το θέμα που αντιμετωπίζω είναι με τη σύνδεση προτζέκτορα μέσω HDMI. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα χάνεται στιγμιαία η εικόνα. Με άλλον αντάπτορα που έχω συνεργάζεται άψογα χωρίς διακοπές. Γι αυτό και τα τρία αστέρια!
Επίσης θερμαίνεται και αρκετά.
Σχεδιαστικά είναι όμορφη συσκευή και σε μικρό μέγεθος.
I have had it for about 3 weeks. It is a pretty good and high-quality product. Before this, I had struggled a lot with various cheaper ones and ended up damaging my MacBook. I use it for a MacBook Pro 13 2017. I recommend it
Το έχω περίπου 3 εβδομάδες. Είναι αρκετά καλό και ποιοτικό προιόν. Πρίν απο αυτό είχα πεδευτεί πολύ με διάφορα άλλα πιο φθηνά και τελικά έπαθα και ζημιά στο macbook μου. Το χρησημοποιώ για macbook pro 13 2017. Το συνιστώ
The price for this specific product is extreme, especially when you consider that it is the worst adapter I have ever used, maybe just one step behind those that simply don't work. Literally, it presents every problem you can think of. Artifacts on the screen with HDMI (when you find the exact spot that doesn't disconnect with a wiggle), the ethernet only works occasionally, it heats up incredibly and doesn't make good contact. It's not even that it's the specific one I use, I have tried an exactly identical one and it had the same issues... except it didn't even occasionally play the ethernet. Get three cheaper adapters instead.
Edit: I see that the positive reviews are mainly from people who have just bought the product. Indeed, it works at first, but after 6 months the problems start. For 20-25€ this would be reasonable. For 90€ it should last forever to be justified.
Η τιμή για το συγκεκριμένο προϊόν είναι ακραία, ειδικά όταν λάβεις υπόψην ότι είναι ο χειρότερος αντάπτορας που έχω χρησιμοποιήσει, ίσως ένα μόνο βήμα πίσω από αυτούς που απλά δεν λειτουργούν.
Κυριολεκτικά ότι προβλήματα μπορείτε να σκεφτείτε τα παρουσιάζει. Artifacts στην οθόνη με το HDMI (όταν βρείς το ακριβές σημείο που δεν κάνει disconnect με ένα σκούντιγμα), το ethernet παίζει μόνο περιστασιακά, ζεσταίνεται απίστευτα και δεν κάνει καλη επαφή.
Δεν είναι καν ότι είναι ο συγκεκριμένος που χρησιμοποιώ εγώ, έχω δοκιμάσει έναν ακριβώς ίδιο και παρουσίαζε τα ίδια θέματα... μόνο που δεν έπαιζε καν το ethernet περιστασιακά. Πάρτε 3 φθηνότερους αντάπτορες καλύτερα.
Edit: Βλέπω ότι οι θετικές αξιολογήσεις είναι κυρίως από άτομα που μόλις έχουν αγοράσει το προϊόν. Όντως στην αρχή παίζει, σε βάθος 6μήνου όμως αρχίζουν τα προβλήματα. Για 20-25€ αυτό θα ήταν λογικό. Για 90€ θα πρέπει να αντέχει για πάντα για να δικαιολογείται.
I bought the product to have both USB and network port available on my Mac M1 silicon notebook.
With the ethernet connected, the problems are continuous. The network cuts off, the USB has interruptions (mouse/keyboard, etc.), making it completely useless.
I bought another much cheaper one with 1 eth + 3 USB and it works wonderfully.
Bad choice, don't get it!
Αγόρασα το προϊόν για να έχω διαθέσιμα και τα USB αλλά και την πόρτα δικτύου σε Mac M1 silicon notebook.
Με συνδεδεμένη την ethernet, τα προβλήματα είναι συνεχόμενα. Κόβεται το δίκτυο, τα USB έχουν διακοπές (mouse/keyboard κλπ) με αποτέλεσμα να είναι εντελώς άχρηστο.
Αγόρασα ένα άλλο πολύ πιο φτηνό με 1 eth + 3 USB και δουλεύει θαυμάσια.
Expected good construction, for those who have purchased Satechi products before. The usage I am doing is on a MacBook Pro 2022 and it works very well, without interruptions or problems. I have connected a dual USB HUB 3, 8 ports (it recognizes all the ports) and a second 27" monitor via HDMI. It raises a relative temperature but nothing drastic. Note that the HDMI port has a refresh rate of up to 60 Hz, so anyone who wants to connect something larger should look for something else. It also works excellently with iPad Pro.
Αναμενόμενα καλή κατασκευή, για όσους έχουν αγοράσει ξανά προϊόν της Satechi. Η χρήση που κάνω είναι σε MacBook Pro 2022 και λειτουργεί πολύ καλά, χωρίς διακοπές ή προβλήματα. Έχω συνδέσει ένα διπλό USB HUB 3, 8 θέσεων (βλέπει όλες τις θύρες) και δεύτερη οθόνη 27" μέσω HDMI. ανεβάζει μια σχετική θερμοκρασία αλλά όχι κάτι τραγικό. Σημείωση ότι η θύρα HDMI είναι για ρυθμό ανανέωσης μέχρι 60 Hz οπότε όποιος θέλει να συνδέσει κάτι μεγαλύτερο να κοιτάξει κάτι άλλο. Δουλεύει επίσης εξαίσια και με iPad Pro.
The worst purchase I have ever made in my life. Besides the extreme temperatures it raises, you cannot use any port because it will disable it after 1 minute, the internet as well. Finally, the connection with the screen is also terrible because if you have the laptop in sleep mode, it takes a long time to realize that your laptop woke up. I really can't describe how bad it is.
Η χειρότερη αγορά που έχω κάνει στη ζωή μου. Εκτός από τις τεράστιες θερμοκρασίες που ανεβάζει, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις καμία θύρα γιατί θα στην απενεργοποιήσει μετά από 1 λεπτό, το ίντερνετ επίσης. Τέλος η σύνδεση με την οθόνη είναι και αυτή χάλια γιατί αν έχεις το λαπτοπ σε sleep mode κάνει αρκετή ώρα μεχρι να καταλάβει ότι το λαπτοπ σου ξύπνησε. Πραγματικά δεν μπορώ να περιγράψω το πόσο κακό είναι.
Promising and quite expensive. In the end, you pay the 90 euros and end up with a palm-sized stove. Completely unreliable. The SD and Micro SD card slots never worked. The USB-A ports work whenever they want, while the HDMI port was extremely problematic. Unfortunately, I didn't test all the ports from the beginning, especially the USB-A ports started failing after a year, when you are already out of warranty. In 2 years, the only port that works flawlessly is the USB-C (which you already have on your computer). In short, if you want to play the joker, play the joker, and if you want to buy an adapter, buy a different one. And if it happens to break along the way, don't be surprised and realize that there is no official representation.
Πολλά υποσχόμενο και αρκετά ακριβό. Τελικά πληρώνεις τα 90 ευρώπουλα και μένεις με μια σόμπα παλάμης. Εντελώς αναξιόπιστο. Δεν πρέπει να δούλεψαν ποτέ οι υποδοχές για SD και Micro SD μνήμες. Οι USB-A παίζουν κατά το δοκούν όποτε και αν θέλουν, ενώ η θύρα HDMI ήταν εξαιρετικά προβληματική. Δυστυχώς δεν δοκίμασα όλες τις θύρες από την αρχή, ενώ ειδικά οι USB-A άρχισαν να εγκαταλείπουν μετά από ένα χρόνο, όταν δλδ βρίσκεσαι ήδη εκτός εγγύησης. Στα 2 χρόνια η μόνη θύρα που δουλεύει απροβλημάτιστα είναι η USB-C (την οποία όμως έχεις ήδη στον υπολογιστή σου). Με δυό κουβέντες, αν θέλετε να παίξετε τζόκερ, παίξτε τζόκερ, και αν θέλετε να αγοράσετε αντάπτορα, αγοράστε κάποιον άλλο. Και αν τυχόν σας χαλάσει στην πορεία, μην εκπλαγείτε και συνειδητοποιήσετε ότι δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία.
Adds an HDMI port to your laptop with 4K resolution support at 30 fps, a gigabit ethernet port, three USB A 3.0 ports for data transfer up to 5Gbps, and a card reader for micro and regular SD cards plus a Type-C port for charging only. Connects to the computer via Type-C or Thunderbolt 3 port.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The price for this specific product is extreme, especially when you consider that it is the worst adapter I have ever used, maybe just one step behind those that simply don't work. Literally, it presents every problem you can think of. Artifacts on the screen with HDMI (when you find the exact spot that doesn't disconnect with a wiggle), the ethernet only works occasionally, it heats up incredibly and doesn't make good contact. It's not even that it's the specific one I use, I have tried an exactly identical one and it had the same issues... except it didn't even occasionally play the ethernet. Get three cheaper adapters instead.
Edit: I see that the positive reviews are mainly from people who have just bought the product. Indeed, it works at first, but after 6 months the problems start. For 20-25€ this would be reasonable. For 90€ it should last forever to be justified.
Η τιμή για το συγκεκριμένο προϊόν είναι ακραία, ειδικά όταν λάβεις υπόψην ότι είναι ο χειρότερος αντάπτορας που έχω χρησιμοποιήσει, ίσως ένα μόνο βήμα πίσω από αυτούς που απλά δεν λειτουργούν.
Κυριολεκτικά ότι προβλήματα μπορείτε να σκεφτείτε τα παρουσιάζει. Artifacts στην οθόνη με το HDMI (όταν βρείς το ακριβές σημείο που δεν κάνει disconnect με ένα σκούντιγμα), το ethernet παίζει μόνο περιστασιακά, ζεσταίνεται απίστευτα και δεν κάνει καλη επαφή.
Δεν είναι καν ότι είναι ο συγκεκριμένος που χρησιμοποιώ εγώ, έχω δοκιμάσει έναν ακριβώς ίδιο και παρουσίαζε τα ίδια θέματα... μόνο που δεν έπαιζε καν το ethernet περιστασιακά. Πάρτε 3 φθηνότερους αντάπτορες καλύτερα.
Edit: Βλέπω ότι οι θετικές αξιολογήσεις είναι κυρίως από άτομα που μόλις έχουν αγοράσει το προϊόν. Όντως στην αρχή παίζει, σε βάθος 6μήνου όμως αρχίζουν τα προβλήματα. Για 20-25€ αυτό θα ήταν λογικό. Για 90€ θα πρέπει να αντέχει για πάντα για να δικαιολογείται.
I bought the product to have both USB and network port available on my Mac M1 silicon notebook.
With the ethernet connected, the problems are continuous. The network cuts off, the USB has interruptions (mouse/keyboard, etc.), making it completely useless.
I bought another much cheaper one with 1 eth + 3 USB and it works wonderfully.
Bad choice, don't get it!
Αγόρασα το προϊόν για να έχω διαθέσιμα και τα USB αλλά και την πόρτα δικτύου σε Mac M1 silicon notebook.
Με συνδεδεμένη την ethernet, τα προβλήματα είναι συνεχόμενα. Κόβεται το δίκτυο, τα USB έχουν διακοπές (mouse/keyboard κλπ) με αποτέλεσμα να είναι εντελώς άχρηστο.
Αγόρασα ένα άλλο πολύ πιο φτηνό με 1 eth + 3 USB και δουλεύει θαυμάσια.
Expected good construction, for those who have purchased Satechi products before. The usage I am doing is on a MacBook Pro 2022 and it works very well, without interruptions or problems. I have connected a dual USB HUB 3, 8 ports (it recognizes all the ports) and a second 27" monitor via HDMI. It raises a relative temperature but nothing drastic. Note that the HDMI port has a refresh rate of up to 60 Hz, so anyone who wants to connect something larger should look for something else. It also works excellently with iPad Pro.
Αναμενόμενα καλή κατασκευή, για όσους έχουν αγοράσει ξανά προϊόν της Satechi. Η χρήση που κάνω είναι σε MacBook Pro 2022 και λειτουργεί πολύ καλά, χωρίς διακοπές ή προβλήματα. Έχω συνδέσει ένα διπλό USB HUB 3, 8 θέσεων (βλέπει όλες τις θύρες) και δεύτερη οθόνη 27" μέσω HDMI. ανεβάζει μια σχετική θερμοκρασία αλλά όχι κάτι τραγικό. Σημείωση ότι η θύρα HDMI είναι για ρυθμό ανανέωσης μέχρι 60 Hz οπότε όποιος θέλει να συνδέσει κάτι μεγαλύτερο να κοιτάξει κάτι άλλο. Δουλεύει επίσης εξαίσια και με iPad Pro.
The worst purchase I have ever made in my life. Besides the extreme temperatures it raises, you cannot use any port because it will disable it after 1 minute, the internet as well. Finally, the connection with the screen is also terrible because if you have the laptop in sleep mode, it takes a long time to realize that your laptop woke up. I really can't describe how bad it is.
Η χειρότερη αγορά που έχω κάνει στη ζωή μου. Εκτός από τις τεράστιες θερμοκρασίες που ανεβάζει, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις καμία θύρα γιατί θα στην απενεργοποιήσει μετά από 1 λεπτό, το ίντερνετ επίσης. Τέλος η σύνδεση με την οθόνη είναι και αυτή χάλια γιατί αν έχεις το λαπτοπ σε sleep mode κάνει αρκετή ώρα μεχρι να καταλάβει ότι το λαπτοπ σου ξύπνησε. Πραγματικά δεν μπορώ να περιγράψω το πόσο κακό είναι.
Promising and quite expensive. In the end, you pay the 90 euros and end up with a palm-sized stove. Completely unreliable. The SD and Micro SD card slots never worked. The USB-A ports work whenever they want, while the HDMI port was extremely problematic. Unfortunately, I didn't test all the ports from the beginning, especially the USB-A ports started failing after a year, when you are already out of warranty. In 2 years, the only port that works flawlessly is the USB-C (which you already have on your computer). In short, if you want to play the joker, play the joker, and if you want to buy an adapter, buy a different one. And if it happens to break along the way, don't be surprised and realize that there is no official representation.
Πολλά υποσχόμενο και αρκετά ακριβό. Τελικά πληρώνεις τα 90 ευρώπουλα και μένεις με μια σόμπα παλάμης. Εντελώς αναξιόπιστο. Δεν πρέπει να δούλεψαν ποτέ οι υποδοχές για SD και Micro SD μνήμες. Οι USB-A παίζουν κατά το δοκούν όποτε και αν θέλουν, ενώ η θύρα HDMI ήταν εξαιρετικά προβληματική. Δυστυχώς δεν δοκίμασα όλες τις θύρες από την αρχή, ενώ ειδικά οι USB-A άρχισαν να εγκαταλείπουν μετά από ένα χρόνο, όταν δλδ βρίσκεσαι ήδη εκτός εγγύησης. Στα 2 χρόνια η μόνη θύρα που δουλεύει απροβλημάτιστα είναι η USB-C (την οποία όμως έχεις ήδη στον υπολογιστή σου). Με δυό κουβέντες, αν θέλετε να παίξετε τζόκερ, παίξτε τζόκερ, και αν θέλετε να αγοράσετε αντάπτορα, αγοράστε κάποιον άλλο. Και αν τυχόν σας χαλάσει στην πορεία, μην εκπλαγείτε και συνειδητοποιήσετε ότι δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία.
I bought this specific adapter twice for two different laptops (I have one for over 1.5 years). I use it on both Macbooks. It has a very high-quality and sturdy construction that matches the aesthetics of Apple products. The USB-C port on the back is only used for laptop charging. I use it daily for file backups and connecting to an external monitor. The SD and micro SD ports are also very useful, especially for a videographer who constantly needs to transfer files.
I can say that it was worth the money and it has not caused me any problems with either of the two pieces I have. I would buy it again!
Αγόρασα τον συγκεκριμένο αντάπτορα 2 φορές για 2 διαφορετικά λάπτοπ (Τον 1 τον έχω στην κατοχή μου πάνω από 1.5 χρόνο). Η χρήση και στους δυο είναι σε Macbook. Πολύ ποιοτική και στιβαρή κατασκευή που ταιριάζει στην αισθητική των Apple προϊόντων. Η θύρα usb-c που έχει στο πίσω μέρος χρησιμοποιείται μόνο για Φόρτιση του λάπτοπ. Τον κάνω χρήση καθημερινά για backup αρχείων και για σύνδεση σε εξωτερική οθόνη. Οι θύρες SD και micro SD είναι επίσης πολύ χρήσιμες, ειδικά για έναν βιντεογράφο που χρειάζεται συνέχεια να μεταφέρει αρχεία.
Μπορώ να πω πως άξιζε τα λεφτά του και πως δεν μου έχει δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα σε κανένα από τα δυο κομμάτια που έχω στην κατοχή μου. Θα τον (ξανά) ξανά αγόραζα!
I have already bought it twice within two years and I am going for a third (obviously not the same). Very high temperatures to the point where you worry that the laptop will catch fire, it ejects the disks while I am editing (this on-off can cause serious damage to the hard drives), the extended screen (HDMI) turns off, which does not cooperate when a hard disk is inserted. Disappointing!
Το έχω ήδη αγοράσει δυο φορές μεσα σε δυο χρόνια και παω για τρίτο (oχι προφανώς το ίδιο). Πολύ υψηλές θερμοκρασίες σε σημείο που ανησυχείς οτι θα πάρει φωτιά το λάπτοπ, μου πετάει τους δίσκους την ώρα που κάνω μοντάζ (μπορεί να κάνει σοβαρή ζημιά στους σκληρούς αυτό το on-off), σβήνει η extended οθόνη (HDMI) η οποία δεν συνεργάζεται οταν μπαίνει κάποιος σκληρός δισκο. Μια απογοήτευση!
Operating system excellent, good speeds & no issues. But it generates extremely high temperatures. It's not an exaggeration when they say you can fry eggs on it! It gets really hot, too hot! I've had it for over a year and it hasn't been affected by the temperature, but I definitely don't feel comfortable knowing it can reach 50-60+ degrees.
Update:
I'm deducting one star because it has become frayed and the cable is permanently on my desk, with minimal plugging and unplugging. So the build quality is questionable. After all this, I definitely wouldn't pay almost 100€ for it.
Λειτουργικά εξαιρετικό, καλές ταχύτητες & κανένα πρόβλημα. Αλλά ανεβάζει εξαιρετικά μεγάλες θερμοκρασίες. Δεν είναι υπερβολή που λένε ότι ψήνεις αυγά πάνω του! Καίει, πολύ! Το έχω πάνω από 1 χρόνο και δεν έχει πάθει κάτι από τη θερμοκρασία, αλλά σίγουρα δε νιώθω πολύ καλά στη σκέψη ότι μπορεί να πιάνει 50-60+ βαθμούς.
Update:
Κόβω ένα αστέρι, διότι έχει ξεφτίσει και το καλώδιο ενώ είναι μόνιμα πάνω στο γραφείο, με ελάχιστα βάλε- βγάλε. Ποιότητα κατασκευής αμφιλεγόμενη λοιπόν. Μετά απ' αυτά, σίγουρα δε θα 'δινα σχεδόν 100€ γι' αυτό.
This adapter has many ports on it and of all kinds.
Everything works correctly, with the negative being that it raises quite high temperatures.
Finally, its price seems higher to me than I would appreciate.
Αυτός ο αντάπτορας έχει πολλές υποδοχές πάνω και όλων των ειδών.
Όλα δουλεύουν σωστά, με αρνητικό το ότι ανεβάζει αρκετά υψηλές θερμοκρασίες.
Τέλος, η τιμή του μου φαίνεται πιο υψηλή απ' ό,τι θα το εκτιμούσα.
I wouldn't get it because personally it doesn't work for me HDMI is stupid to spend 95 euros on an adapter and gamble on whether the HDMI will work all the other ports work fine but it also overheats and there's also the fear of it catching fire...
Δεν θα το έπαιρνα γιατί σε εμένα προσωπικά δεν μου δουλεύει το HDMI είναι βλακεία να πάρεις 95 ευρώ αντάπτορα και να παίζεις τζοκερ στο αν θα λειτουργήσει το HDMI όλες οι άλλοες θύρες δουλεύουν κανονικά αλλα υπερθερμένεται κιόλας και είναι και αυτός ο φόβος μην πιάσει καμια φωτιά...
Surely it is an expensive product, which however does what it says correctly unlike other similar options. I have not encountered any problems with any port (Macbook pro 2019)
Σίγουρα πρόκειται για ένα ακριβό προϊόν, το οποίο όμως κάνει σωστά αυτά που λέει σε αντίθεση με άλλες αντίστοιχες επιλογές. Δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με καμία θύρα (Macbook pro 2019)
99e for this thing is a tremendous overpricing... otherwise, very good... it provides everything you need in a laptop (usually a MacBook) and doesn't raise the temperature like the previous version that could fry eggs on it
99ε γιαυτο το πραγμα ειναι τρομερη υπερκοστολογηση..κατα τα αλλα πολυ καλο...παρεχει οσα χρειαζεσαι σε ενα λαπτοπ (macbook συνηθως) και δεν ανεβαζει θερμοκρασια οπως η προηγουμενη εκδοση που εψηνες αυγα πανω του
I use three disks simultaneously without any problem. The issue I am facing is with the connection of the projector via HDMI. The image is momentarily lost at regular intervals. With another adapter that I have, it works perfectly without interruptions. That's why it deserves three stars!
Also, it gets quite hot.
Design-wise, it is a beautiful device and in a small size.
Χρησιμοποιώ τρεις δίσκους ταυτόχρονα χωρίς πρόβλημα. Το θέμα που αντιμετωπίζω είναι με τη σύνδεση προτζέκτορα μέσω HDMI. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα χάνεται στιγμιαία η εικόνα. Με άλλον αντάπτορα που έχω συνεργάζεται άψογα χωρίς διακοπές. Γι αυτό και τα τρία αστέρια!
Επίσης θερμαίνεται και αρκετά.
Σχεδιαστικά είναι όμορφη συσκευή και σε μικρό μέγεθος.
I have had it for about 3 weeks. It is a pretty good and high-quality product. Before this, I had struggled a lot with various cheaper ones and ended up damaging my MacBook. I use it for a MacBook Pro 13 2017. I recommend it
Το έχω περίπου 3 εβδομάδες. Είναι αρκετά καλό και ποιοτικό προιόν. Πρίν απο αυτό είχα πεδευτεί πολύ με διάφορα άλλα πιο φθηνά και τελικά έπαθα και ζημιά στο macbook μου. Το χρησημοποιώ για macbook pro 13 2017. Το συνιστώ
The price for this specific product is extreme, especially when you consider that it is the worst adapter I have ever used, maybe just one step behind those that simply don't work. Literally, it presents every problem you can think of. Artifacts on the screen with HDMI (when you find the exact spot that doesn't disconnect with a wiggle), the ethernet only works occasionally, it heats up incredibly and doesn't make good contact. It's not even that it's the specific one I use, I have tried an exactly identical one and it had the same issues... except it didn't even occasionally play the ethernet. Get three cheaper adapters instead.
Edit: I see that the positive reviews are mainly from people who have just bought the product. Indeed, it works at first, but after 6 months the problems start. For 20-25€ this would be reasonable. For 90€ it should last forever to be justified.
Η τιμή για το συγκεκριμένο προϊόν είναι ακραία, ειδικά όταν λάβεις υπόψην ότι είναι ο χειρότερος αντάπτορας που έχω χρησιμοποιήσει, ίσως ένα μόνο βήμα πίσω από αυτούς που απλά δεν λειτουργούν.
Κυριολεκτικά ότι προβλήματα μπορείτε να σκεφτείτε τα παρουσιάζει. Artifacts στην οθόνη με το HDMI (όταν βρείς το ακριβές σημείο που δεν κάνει disconnect με ένα σκούντιγμα), το ethernet παίζει μόνο περιστασιακά, ζεσταίνεται απίστευτα και δεν κάνει καλη επαφή.
Δεν είναι καν ότι είναι ο συγκεκριμένος που χρησιμοποιώ εγώ, έχω δοκιμάσει έναν ακριβώς ίδιο και παρουσίαζε τα ίδια θέματα... μόνο που δεν έπαιζε καν το ethernet περιστασιακά. Πάρτε 3 φθηνότερους αντάπτορες καλύτερα.
Edit: Βλέπω ότι οι θετικές αξιολογήσεις είναι κυρίως από άτομα που μόλις έχουν αγοράσει το προϊόν. Όντως στην αρχή παίζει, σε βάθος 6μήνου όμως αρχίζουν τα προβλήματα. Για 20-25€ αυτό θα ήταν λογικό. Για 90€ θα πρέπει να αντέχει για πάντα για να δικαιολογείται.
I bought the product to have both USB and network port available on my Mac M1 silicon notebook.
With the ethernet connected, the problems are continuous. The network cuts off, the USB has interruptions (mouse/keyboard, etc.), making it completely useless.
I bought another much cheaper one with 1 eth + 3 USB and it works wonderfully.
Bad choice, don't get it!
Αγόρασα το προϊόν για να έχω διαθέσιμα και τα USB αλλά και την πόρτα δικτύου σε Mac M1 silicon notebook.
Με συνδεδεμένη την ethernet, τα προβλήματα είναι συνεχόμενα. Κόβεται το δίκτυο, τα USB έχουν διακοπές (mouse/keyboard κλπ) με αποτέλεσμα να είναι εντελώς άχρηστο.
Αγόρασα ένα άλλο πολύ πιο φτηνό με 1 eth + 3 USB και δουλεύει θαυμάσια.
Expected good construction, for those who have purchased Satechi products before. The usage I am doing is on a MacBook Pro 2022 and it works very well, without interruptions or problems. I have connected a dual USB HUB 3, 8 ports (it recognizes all the ports) and a second 27" monitor via HDMI. It raises a relative temperature but nothing drastic. Note that the HDMI port has a refresh rate of up to 60 Hz, so anyone who wants to connect something larger should look for something else. It also works excellently with iPad Pro.
Αναμενόμενα καλή κατασκευή, για όσους έχουν αγοράσει ξανά προϊόν της Satechi. Η χρήση που κάνω είναι σε MacBook Pro 2022 και λειτουργεί πολύ καλά, χωρίς διακοπές ή προβλήματα. Έχω συνδέσει ένα διπλό USB HUB 3, 8 θέσεων (βλέπει όλες τις θύρες) και δεύτερη οθόνη 27" μέσω HDMI. ανεβάζει μια σχετική θερμοκρασία αλλά όχι κάτι τραγικό. Σημείωση ότι η θύρα HDMI είναι για ρυθμό ανανέωσης μέχρι 60 Hz οπότε όποιος θέλει να συνδέσει κάτι μεγαλύτερο να κοιτάξει κάτι άλλο. Δουλεύει επίσης εξαίσια και με iPad Pro.
The worst purchase I have ever made in my life. Besides the extreme temperatures it raises, you cannot use any port because it will disable it after 1 minute, the internet as well. Finally, the connection with the screen is also terrible because if you have the laptop in sleep mode, it takes a long time to realize that your laptop woke up. I really can't describe how bad it is.
Η χειρότερη αγορά που έχω κάνει στη ζωή μου. Εκτός από τις τεράστιες θερμοκρασίες που ανεβάζει, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις καμία θύρα γιατί θα στην απενεργοποιήσει μετά από 1 λεπτό, το ίντερνετ επίσης. Τέλος η σύνδεση με την οθόνη είναι και αυτή χάλια γιατί αν έχεις το λαπτοπ σε sleep mode κάνει αρκετή ώρα μεχρι να καταλάβει ότι το λαπτοπ σου ξύπνησε. Πραγματικά δεν μπορώ να περιγράψω το πόσο κακό είναι.
Promising and quite expensive. In the end, you pay the 90 euros and end up with a palm-sized stove. Completely unreliable. The SD and Micro SD card slots never worked. The USB-A ports work whenever they want, while the HDMI port was extremely problematic. Unfortunately, I didn't test all the ports from the beginning, especially the USB-A ports started failing after a year, when you are already out of warranty. In 2 years, the only port that works flawlessly is the USB-C (which you already have on your computer). In short, if you want to play the joker, play the joker, and if you want to buy an adapter, buy a different one. And if it happens to break along the way, don't be surprised and realize that there is no official representation.
Πολλά υποσχόμενο και αρκετά ακριβό. Τελικά πληρώνεις τα 90 ευρώπουλα και μένεις με μια σόμπα παλάμης. Εντελώς αναξιόπιστο. Δεν πρέπει να δούλεψαν ποτέ οι υποδοχές για SD και Micro SD μνήμες. Οι USB-A παίζουν κατά το δοκούν όποτε και αν θέλουν, ενώ η θύρα HDMI ήταν εξαιρετικά προβληματική. Δυστυχώς δεν δοκίμασα όλες τις θύρες από την αρχή, ενώ ειδικά οι USB-A άρχισαν να εγκαταλείπουν μετά από ένα χρόνο, όταν δλδ βρίσκεσαι ήδη εκτός εγγύησης. Στα 2 χρόνια η μόνη θύρα που δουλεύει απροβλημάτιστα είναι η USB-C (την οποία όμως έχεις ήδη στον υπολογιστή σου). Με δυό κουβέντες, αν θέλετε να παίξετε τζόκερ, παίξτε τζόκερ, και αν θέλετε να αγοράσετε αντάπτορα, αγοράστε κάποιον άλλο. Και αν τυχόν σας χαλάσει στην πορεία, μην εκπλαγείτε και συνειδητοποιήσετε ότι δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία.