It shows a good mouse with a nice design, comfortable in the hand, ideal size for use with a laptop.
Okay, for its price.
The only thing that "scares" me is the thin rubber band it has on the silver scroll wheel for scrolling..
Let's see its durability..
Also..
The alkaline battery it had inside was consumed within 1 month..
Even though it turns off by itself (standby) when not in use. It wakes up with a button press, not with movement or shaking. That's probably good.
Anyway, I use it quite a bit, I can't complain.
Now I've put a regular (non-alkaline) battery to see its duration, it will obviously be shorter, but let's see..
Then I'll try a good alkaline battery and depending on the results, maybe switch to a rechargeable one.
When the battery is low (~0.9v), the pointer freezes, it doesn't work, but the little LED at the bottom keeps blinking.. It starts again with the on/off switch at the bottom and stops again after a while..
The mouse (not the USB receiver) writes on the bottom: 1.5v <25mA.
Just for information, these are the latest details.
* I will come back.. At some point.. Depending on the battery's mood..
* Oh, one more thing I noticed is that the more mah a battery has and therefore the bulkier it is, the harder it is to open the sliding battery cover.. And with the regular (non-alkaline) one, it doesn't fit well.. It opens much easier, without causing any issues with the last regular battery..
Update1: Rechargeable ~1700mah lasted a month.. With a 2300-2500 one, I believe it would last a month and a bit more..
For longer duration, maybe a lithium AA would be good, but with the prices they have, it's just not worth it.. You can get a pack of plenty alkaline batteries for the same price and you're good..
So, this scenario with alkaline batteries might work OR the rechargeable one, we'll see..
Update2: Regular (non-alkaline).. Currently being tested..
If I had to guess, I don't expect it to last more than 10 days..
*Update on this.. Not even half a day with the regular one.. Not recommended for regular batteries..
In the past, I had tried another wireless mouse from Microsoft, I think it took 2 AA batteries as it was for desktop use, very good for its time, but the materials weren't that great in the long run.. Although I'm not sure if I abandoned it because it was wireless with batteries.. Probably not, as I mostly work on a laptop.. But the truth is, I had gotten quite used to a mouse with a cable, it didn't bother me much.. But I happened to try a wireless one again, this one for review, which I liked quite a bit, but having another thing to worry about the battery... It feels a bit inconvenient to me.. We'll see..
Δείχνει καλό ποντίκι με καλό σχεδιασμό, άνετο στο χέρι, ιδανικό μέγεθος για χρήση σε λάπτοπ.
Οκ, για τα χρήματα του.
Το μόνο που με "φοβίζει" είναι το λεπτό λαστιχάκι που έχει στην ασημί ροδέλα για το scroll..
Για να δούμε την αντοχή (διάρκεια) του..
Επίσης..
Την αλκαλική μπαταρία που είχε μέσα την έφαγε μέσα σε 1 μήνα..
Παρόλο που σβήνει μόνο του (standby) όταν δεν το χρησιμοποιείς. Ξυπνάει με κάποιο κουμπί μετά, όχι με τη κίνηση η κραδασμό. Καλό μάλλον αυτό.
Πάντως κάνω αρκετή χρήση, δε μπορώ να πω.
Τώρα του έβαλα απλή (μη αλκαλική) να δω διάρκεια, σαφώς θα είναι μικρότερη, αλλά για να δούμε..
Μετά σειρά πάλι έχει καμιά καλή αλκαλική και μετά αναλόγως τα αποτελέσματα ίσως το γυρίσω σε επαναφορτιζόμενη.
Όταν τελειώνει η μπαταρία (~0.9v) κολλάει ο δείκτης, δεν δουλεύει, αλλά το ledaki από κάτω συνεχίζει να αναβοσβήνει.. Με on/off του διακόπτη από κάτω ξεκινάει ξανά και σταματάει πάλι μετά από λίγο..
Το ποντίκι (΄όχι ο usb δέκτης) γράφει από κάτω: 1.5v <25mA.
Σαν πληροφορία αυτά τα τελευταία.
* Θα επανέλθω.. Κάποια στιγμή.. Ανάλογα με τα κέφια των μπαταριών..
* Α, ακόμα κάτι που πρόσεξα είναι ότι όσο ποιο πολλά mah είναι κάποια μπαταρία και επομένως λίγο πιο ογκώδης, δεν ανοίγει εύκολα το συρόμενο κάλυμμα της μπαταρίας.. Και στην απλή (μη αλκαλική) δεν στέκεται καλά.. Ανοίγει αρκετά πιο εύκολα, χωρίς να δημιουργεί όμως θέμα στο τελευταίο της απλής μπαταρίας..
Update1: Επαναφορτιζόμενη ~1700mah πρπ μήνας.. Με μια 2300-2500 πιστεύω θα τον έπιανε το μήνα κ κάτι παραπάνω..
Για μεγαλύτερη διάρκεια ίσως θα ήταν καλή κάποια λιθίου ΑΑ, αλλά με τις τιμές που έχουν απλά δεν.. Παίρνεις ένα πακέτο με μπόλικες αλκαλικές στα ίδια χρήματα και είσαι οοκ..
Οπότε η αυτό το σενάριο με τις αλκαλικές θα παίξει Η επαναφορτιζόμενη, θα δούμε..
Update2: Απλή (μη αλκαλική).. Δοκιμάζεται τώρα....
Αν έπρεπε να μαντέψω πάντως, δεν περιμένω πάνω από 10 ημέρες..
*Update σε αυτό.. Ούτε τις μισές ημέρες η απλή.. Δεν προτείνεται απλή μπαταρία..
Παλαιότερα είχα δοκιμάσει πάλι ασύρματο mouse από microsoft νομίζω, έπαιρνε 2 ΑΑ καθώς ήταν για desktop, πολύ καλό για την εποχή, όχι τόσο καλά τα υλικά του όμως σε βάθος χρόνου.. Βέβαια δεν είμαι σίγουρος αν το εγκατέλειψα επειδή ήταν ασύρματο με μπαταρίες.. Μάλλον όχι, καθώς δουλεύω σε λάπτοπ πιο πολύ.. Αλλά η αλήθεια είναι ότι είχα βολευτεί αρκετά με mouse που έχει καλώδιο, δεν εμπόδιζε ιδιαίτερα.. Αλλά έτυχε και είπα να χρησιμοποιήσω πάλι ασύρματο, αυτό της αξιολόγησης, το οποίο μου άρεσε πάλι αρκετά, αλλά το να έχω άλλο ένα πράγμα στο οποίο πρέπει να έχω έννοια τη μπαταρία.... Μου έρχεται λίγο κάπως.. Θα δούμε..