Mobile Phones

Apple iPhone 5 Single SIM (1GB/16GB)

Main Camera , Screen: 4.0" , Manufacturer:

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
iOS
SIM
Single
Release Year
2012
Weight
112 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
1.3 GHz
Processor Cores
2
RAM
1 GB
Capacity
16 GB
Card Slot
No

Display

Size
4 "
Analysis
1136 x 640 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Lenses
Standard 8MP
Rear Camera Flash
Yes
Selfie Camera Lenses
Standard 1.2MP

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi
NFC
-

Dimensions

Length
123.8 mm
Width
58.6 mm
Thickness
7.6 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (92)

Reviews

  1. 48
  2. 13
  3. 12
  4. 9
  5. 10
Review this product
  • Call quality
  • Photos
  • Video Recording
  • Music
  • GPS
  • Speed
  • Value for money
  • Screen resolution
  • emovies2
    5
    5 out of 7 members found this review helpful

    Είναι πολύ καλό γρήγορο και δεν κολαει πουθενα η κάμερα του είναι εκπληκτική μόνο που τα 16gb είναι μέτρια μνήμη για iPhone και η μπαταρία δεν κρατάει όσο θα ήθελα

    Did you find this review helpful?
  • toufetoula
    5
    14 out of 16 members found this review helpful

    Μετά απο την Apple το χαος...! Πριν απο 4 χρόνια αγορασα το πρώτο μου iPhone 4.. Μετά το 4s και μετά είπα να δοκιμασω κάποια άλλη εταιρια μιας και είχε μείνει πίσω στα χαρακτηριστικά σε σχέση με άλλες ναυαρχίδες... Ε λοιπόν μόνο στα χαρτιά υστερεί! Γιατί μόλις το κρατήσεις στα χέρια σου, απλά δεν υπάρχει γυρισμος... ολα τα υπόλοιπα σου φαίνονται φτηνά... Τα χαρακτηριστικά του σε συνδιασμο με το λειτουργικό iOS το κάνουν άπιαστο, τα iPhone δουλεύουν τουλάχιστον 4-5 χρόνια χωρίς κανένα προβλημα! (Ακόμα λειτουργεί κανονικότατα το 4άρι μου!!) Όσα high end τηλέφωνα και αν δοκίμασα, πάλι στα παλιά γνώριμα μέρη επέστρεψα.... Κάμερα υπέροχη, οθόνη retina άπαιχτη, κόλλημα;;; Τι ειναι αυτο;;; Δεν καταλαβαίνει απο κολληματα αυτο το κινητό!!! Οτι δίνεις παίρνεις τελικα... Πάρτε το με κλειστά τα μάτια!!!

    Did you find this review helpful?
  • renakostas
    5
    4 out of 5 members found this review helpful

    Αγορασα το κινητο Ιουνιο του 2013...Δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα ωσ τωρα..Πολυ καλο στην ταχυτητα του,παρολο που ειναι διπυρινο εχει πραγματικα πολυ γρηγορο επεξεργαστη,ουτε τετραπυρηνα δεν το φτανουν..πολυ ανθεκτικο,δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα ωσ τωρα.Το συνιστω ανεπιφυλακτα!!!!

    Did you find this review helpful?
  • nk.konstan
    1
    5 out of 7 members found this review helpful

    Άγορασα το κινητό τον Απρίλιο του 2013. Μετά από λίγους μήνες μαζί του παρατήρησα καμένα pixels στην οθόνη του, οπότε το έστειλα για service. Μετά από έναν μήνα το service μου έστειλε νέα συσκευή η οποία από την αρχή είχε πρόβλημα με το wifi, με αποτέλεσμα την εκ νέου αποστολή της για service, αναμονή για έναν ακόμη μήνα και τελικά παραλαβή νέας συσκευής. Πριν από λίγες μέρες αποφάσισα να κάνω reset στη συσκευή. Προς μεγάλη μου έκπληξη, όμως, η συσκευή αρνείται να αναγνωρίσει την κάρτα SIM. Μου ζητήθηκε να ξαναστείλω την συσκευή για service!!! Μπορεί κάποιος να πει ότι ήμουν άτυχος, αλλά όταν δίνεις τόσα πολλά για μια συσκευή έχεις και κάποιες υψηλότερες απαιτήσεις. Μπορεί στο εξωτερικό το service να γίνεται άμεσα και on the spot, αλλά στην Ελλάδα δυστυχώς όχι. Κατά τα άλλα ένα κίνητο με υψηλή ποιότητα κατασκευής, μέτρια ως κακή διάρκεια μπαταρίας, απλό στην εκμάθηση interface αλλά βαρετό μετά από λίγο καιρό. Καλή αγορά μόνο για το prestige.

    Did you find this review helpful?
  • Βασιλης Ροκοπουλος
    3
    4 out of 5 members found this review helpful

    Το εχω 1.5 χρονο και δεν εχω μείνει πολυ ικανοποιημένος . Αρχικά εχει χαλάσει το μικρόφωνο και μπορω να μιλήσω μονο με ακουστικά . Επίσης η μπαταρία ειναι ενα μεγάλο μείον ειδικά οταν χρησιμοποιείς 3G δεν αντέχει καθόλου . Παρόλα αυτα εχει αντέξει σε αρκετές πτώσεις . Με τα λεφτα αυτα μπορεις να παρεις σίγουρα κατα καλύτερο ...

    Did you find this review helpful?
  • ntiniza
    5
    3 out of 4 members found this review helpful

    Τέλειο το έχω σχεδόν 2 χρόνια και έχει αντέξει τα πάντα! Από πτώσεις χωρίς θήκη μέχρι χρήση πολλών λογισμικών, εξαιρετική ποιότητα οθόνης και διάρκεια μπαταρίας! Μετά απο αγορά πολλών όχι apple κινητών είναι το πρώτο που αντέχει πάνω από χρόνο!

    Did you find this review helpful?
  • george99gym2012
    3
    3 out of 3 members found this review helpful

    Ενα ΜΕΓΑΛΟ μειον...πολυ μικρη διαρκεια μπαταριας,ειδιαιτερα μετα απο ενα χρονικο διαστημα
    Κατα τ'αλλα ειναι τελειο...ωραιος σχεδιασμοσ, ελαφρυ...

    Did you find this review helpful?
  • thomas69820
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    το εχω το κινητο 4 μηνες και ειναι απαιχτο..δεν εχει κολησει ουτε μια φορα ανοιγει ολεσ τις εφαρμογες πολυ γρηγορα και δεν ζεσταινεται ευκολα,μονο αμα το πιεσεις παρα πολυ..πολυ καλη καμερα πολυ ωραιες εφαρμογες...το συνιστω ανεπιφυλαχτα

    Did you find this review helpful?
  • nkyril1
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Απλα φοβερό. Γρήγορο αξιόπιστο , με το 8.1.2 εγινε παλι ταχύτερο και σταθερό. Το μονο μείον ειναι η διάρκεια ζωής της μπαταρίας αλλα με σωστή χρήση βγαζει άνετα μια μερα

    Did you find this review helpful?
  • selernet
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Πολύ καλή συσκευή. Ανθεκτική κατασκευή με πολύ προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια. Τα specs σαν νούμερα δεν παίζουν και μεγάλο ρόλο, η συσκευή λειτουργεί σε πολύ καλές ταχύτητες. Το λογισμικό είναι πολύ εύχρηστο και αναβαθμίζετε στην τελευταία έκδοση. Η μπαταρία αντέχει 1.5 μέρα κατά μέσο όρο, ανάλογα με τη χρήση φυσικά. Το καλώδιο usb-lightning είναι αρκετά ευαίσθητο αλλά με προσοχή αντέχει. Επίσης, τα αμερικάνικα μοντέλα δεν είναι συμβατά με τις συχνότητες 4G στην Ελλάδα.

    Did you find this review helpful?
  • velianitis
    5
    4 out of 4 members found this review helpful

    Πολύ αξιόπιστο κινητό, σταθερό, χωρίς να κολλάει (εκτός ίσως λίγο μετά τις τελευταίες ενημερώσεις του λογισμικού από την Apple).
    Διαχειρίζεται με αξιοπιστία τα τηλεφωνήματα, τα SMS, καθώς και τις εφαρμογές που του έχω εγκαταστήσει (και δεν έιναι και λίγες).
    Η μπαταρία μετά από 1 χρόνο χρήσης έχει αρχίσει να κρατάει πλέον λιγότερο, αλλά με λογική χρήση δεν χρειάζεται φόρτιση πάνω από μια φορά τη μέρα.
    Γενικά το χρησιμοποιώ όχι μόνο σαν κινητό, αλλά και σαν εργαλείο στη δουλειά, καθώς και στην προσωπική μου ζωή.

    Did you find this review helpful?
  • xarissi
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Το κινητο για τις δικες μου απαιτησεις ειναι τρομερο. Θελω ενα κινιτο το οποιο ανα πασα στιγμη να ειναι σε θεση να ανταποκριθει σε οποιαδηποτε διαδικασια. Δεν κολαει ποτε!!!Φυσικα για να μπορει να λειτουργει σε αυτες τις επιδοσεις ασταματητα για μηνες χωρις καν να το απενεργοποιησω, χρειαζονται θυσιες οπως να μην σου επιτρεπει να κατευαζεις εφαρμογες επι πληρωμη τζαμπα απο οποιοδηποτε site οπως επιτρεπετε απο τα κινητα με λογισμικο android. Οποτε θεωρω οτι ο καλυτερος συνδιασμος ειναι ενα iphone για κινητο και ενα tablet android για χρηση διασκεδασης.

    Did you find this review helpful?
  • grigorisomg
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το τηλεφωνο γενικα δεν κολλαει πουθενα , η οθονη απαιχτη , και το ντιζαιν πολυ ομορφο. Μπορει το τηλεφωνο να μοιαζει ευθραυστο αλλα πιστεψτε με δεν εχει παθει τιποτα μετα απο ενα χρονο χρησης με μια φτηνη θηκη.καλυτερο απο καθε android smartphone που ειχα στο παρελθον. Σιγουρα αξιζει τα χρηματα!

    Did you find this review helpful?
  • giwrgos22
    1
    2 out of 2 members found this review helpful

    Λογισμικο που δεν κολλαει αλλα με πολλους περιορισμους..δεν εχει ραδιοφωνο..γενικοτερα υπερεκτιμημενο..δεν αξιζει τα λεφτα τ..υπαρχουν ενα σωρο αλλα κινητα πολυ καλυτερα και φθηνοτερα..!μετανιωσα που εδωσα τοσα λεφτα..

    Did you find this review helpful?
  • dinoula14
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    Ιδανικό μέγεθος για γυναικεία χέρια,ίσως λίγο μικρό για τους λάτρεις κινητών μεγαλύτερων διαστάσεων.Δεν κολλάει πουθενά.Άριστη ποιότητα κατασκευής.Πραγματικα πανέμορφο.Παρ'όλα αυτά πολύ υψηλή τιμή όταν με λιγότερα χρήματα μπορείς να αγορασεις κινητό τετραπηρυνο και με δεκατριαρα κάμερα.(βλ.galaxy s4)

    Did you find this review helpful?
  • georgem.97.gr
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Το έχει φίλος μου και το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές και έχω να πω ότι η αίσθηση στα χέρια είναι τρομερή , ο επεξεργαστής τρέχει τζάμι και πιστεύω η Apple βγάζει τους καλύτερους επεξεργαστές για τα ghz τους. Η οθόνη πάρα πολύ καλή και με ωραία χρώματα και η ανθεκτικότητα άριστη και η μπαταρία επίσης. Είμαι κάτοχος iPhone 4 32gb και θα αγοράσω ένα Google Nexus 5.

    Did you find this review helpful?
  • spirakos9
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    Λοιπον...πολυ καλο κινητο! τελεια κατασκευη..αφιστε τωρα το οτι ειναι σε specs πισω σε σχεση με τα αλλα κινητα..απλα η apple εχει διαμορφωσει τα IOS στο κινητο με τον τροπο της και απλα πεταει το κινητο..ουτε lag ουτε τιποτα.Το μονο αρνητικο,για μενα τουλαχιστον που ειμαι heavy user και το χρησιμοποιω ολη μερα ειναι οτι το φορτιζω 2 φορες μια το βραδυ οταν κοιμηθω και μια γυρω στο απογευμα της αλλης μερας (εχει γυρω στα 40% προφανως βγαζει την μερα απλα το χρησιμοποιηω συνεχεια και το χρειαζομαι) οποιος εχει τα λεφτα και θελει κατι γρηγορο ας μην διστασει.. P.S το εχω δυο βδομαδες.

    Did you find this review helpful?
  • Dimitris Poligenis
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    Aξιζει καθε ευρω ! τελεια ποιοτητα κατασκευης και πολυ εργονομικο μεγεθος. απο τα καλυτερα κινητα που κυκλοφορουν

    Did you find this review helpful?
  • guskoz3
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Ποιότητα κατασκευής άριστη! Μπαταρία πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό. Ελαφρύ και με οθόνη που για τα δεδομένα μου έχει το ιδανικό μέγεθος. Ευχρηστία *****. Το πήρα με επιδότηση σε πολύ χαμηλή τιμή. Πρώην κάτοχος Galaxy SIII. Μέρα με τη νύχτα πραγματικά.
    Αν πέσει η τιμή του αξίζει σίγουρα να το πάρει κανείς.

    Did you find this review helpful?
  • mallis.cholargos
    2
    2 out of 3 members found this review helpful

    Καταρχήν χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους!!! Το iphone το είχα καιρό και δυστυχώς μου το έκλεψαν.... Το κινητό είναι πολύ καλό, Έχει άψογη κατασκευή και πολύ καλά υλικά και πολύ καλή ποιότητα ήχου... Όμως κατά τη γνώμη μου είναι υπερεκτιμημένο και αυτό το λέω από άποψη κάμερας ειδικά το βράδυ, αξίας χρημάτων, οθόνης (Αλλά όχι τόσο πολύ), την έλλειψη σύνδεδης με Bluetooth με άλλες συσκευές τον όχι τόσο ταχύτατο επεξεργαστή του και την Ram του..... Το iphone μου το έκαναν δώρο δεν το αγόρασα... :)

    Did you find this review helpful?
  • giannisgiouli.proimaki
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το έχω 5 6 μήνες και έχω να πω τα καλύτερα!τρομερη οθόνη κάμερα εφαρμογές και ποιοτητα!εχει πέσει πάνω από 20 φορές κάτω έχει μπει σε μπανιερά με νερό και έμεινε περίπου 5 λεπτα(έχουμε μωρό ζιζανιο!!!!) και παρόλα αυτά δουλεύει τέλεια!!(θήκη,ζελατινα απαραίτητα) μόνο μείον η διάρκεια μπαταριας!

    Did you find this review helpful?
  • Constantine93Gr
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Το κινητο εχει καλουτσικα χαρακτηριστικα αλλα αυτο που το κανει να νικαει και τα μεγαθηρια ειναι απλα το λειτουργικο του.Δεν κολλαει ποτε,δε κρασαρει ποτε,συνεχως λαμβανεις τις ενημερωσεις χωρις να το αγνοει η εταιρεια του γιατι αλλο να χεις 6-7 μοντελα κινητων για να ασχολεισαι και αλλο να χεις δεκαδες με κατι που λειπει απο το καθενα απλα για μαρκετινγκ...Ανθεκτικο με υπεροχη κατασκευη,εξαρτηματα που ειναι ανθεκτικα και ασφαλη.Ενα ολοκληρωμενο κινητο,αξιζει να μαζεψεις τα λεφτα για αυτο η γνωμη μου (οτι θα θελα πιο φθηνο αυτονοητο)

    Did you find this review helpful?
  • chronisalithinos
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Σαν κάτοχος του iPhone 5 έχω να πώ ότι το κινητό είναι πραγματικά αυτό που αγοράζεις.
    Premium υλικά κατασκευής απο αλουμίνιο και γυαλί, τα χρώματα και η ανάλυση της οθόνης άριστα, τα apps όχι απλά χιλιάδες αλλά και παραμετροποιημένα πάνω στην πλατφόρμα ώστε να αποδίδουν τα μέγιστα. Η ποιότητα του ακουστικού απο τις καλύτερες, η κάμερα επίσης. Γενικά μόνο τα καλύτερα έχω να πώ. Το μόνο που θα ήθελα να έχει είναι λίγο μεγαλύτερη μπαταρία.

    Did you find this review helpful?
  • dragotic.saen
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το εχω απο τον Ιουλιο και δεν εχω αντιμετωπισει ουτε ενα προβλημα μεχρι τωρα. Πολυ γρηγορη και smooth ανταποκριση σε ολες τις εφαρμογες.
    Δεν με εγκατελειψε ποτε, δηλαδη να μην μεινει απο μπαταρια. Αψογη κατασκευη και το προτεινω ανεπιφυλακτα.

    Did you find this review helpful?
  • papastylianou
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (αλουμίνιο), πάρα πολύ καλή αισθητική (για όσους τους ενδιαφέρει), πολύ καλή συνεργασία με Mac (πάλι για όσους ενδιαφέρονται), πολύ καλό λειτουργικό σύστημα, πολύ ελαφρύ και δυστυχώς πολύ ακριβό για να το αγοράσεις!

    Did you find this review helpful?
  • giorgossssss
    3
    2 out of 2 members found this review helpful

    ωραιο smartphone οκ αλλα πολυ ευαισθητο στα χτυπηματα και γρατζουνιες ,πολυ κακη μπαταρια(καθε μερα φορτιση) νομιζω η 4αρα οθονη του πλεον ειναι μικρη σε σχεση με τον ανταγωνισμο

    Did you find this review helpful?
  • anzervas
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    το έχω στη κατοχή μου ένα χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένος ιδίως μετά την αναβάθμιση από την apple στην έκδοση 7. Ήταν η πρώτη μου επαφή με συσκευή apple και έμεινα κατενθουσιασμένος με την γρήγορη πλοήγηση, τα γραφικά, την απλότητα και τις δυνατότητες.
    Στα μείον του η μη υποστήριξη flash και η σχετικά γρήγορη κατανάλωση μπαταρίας ιδίως όταν είναι ανοικτά wifi και privacy (location services).

    Did you find this review helpful?
  • Gus K.
    2
    2 out of 2 members found this review helpful

    Από το 5 στο ΟΝΕ λοιπόν. Οι διαφορές τεράστιες ότι αφορά το κομμάτι συσκευών απλά. Καθαρά για το iPhone ότι πιο άκυρο έπιασα στα χέρια μου. Προβλήματα, προβλήματα, προβλήματα. 2η μέρα λειτουργίας και μου καίγεται ο φορτιστής, δεν μου τον αλλάξανε γιατί είπαν πως δεν ήταν στην εγγύηση μέσα. Το κεντρικό κουμπάκι του πότε έπιανε και πότε όχι. Κράσαρε χωρίς λόγο. Ποια κάμερα και ποια οθόνη συζητάτε δεν μπορώ να καταλάβω. Δείτε κινητά φθηνότερα και άλλων εταιριών και θα καταλάβετε. Επίσης δείτε οθόνη ΝΟΤΕ 3 και επίσης θα καταλάβετε. Πέραν όλων αυτών έχω ένα (θετικό) στην υπόθεση iPhone: Το φαγωμένο μήλο.

    Did you find this review helpful?
  • ak5893
    3
    2 out of 2 members found this review helpful

    αγορασα το iphone 5 πριν ενα μηνα μπορω να πω οτι ειναι ενα κινητο με καταπληκτικο design.Προσωπικα μου παρουσιασε καποια μικρο προβληματα πχ καποιες φορες εκανε ενα λαγκ και στην συνεχεια εκλεινε και ανοιγε απο μονο του μεσα στα επομενα λεπτα κατι που με εκανε να αναρωτηθω αμα οντως αξιζε τα λεφτα του, με λιγοτερα λεφτα αγοραζεις καποιο τετραπυρηνο android που ισως να ειναι και καλυτερο :/

    Did you find this review helpful?
  • Είναι πολύ καλό γρήγορο και δεν κολαει πουθενα η κάμερα του είναι εκπληκτική μόνο που τα 16gb είναι μέτρια μνήμη για iPhone και η μπαταρία δεν κρατάει όσο θα ήθελα

    5
  • Μετά απο την Apple το χαος...! Πριν απο 4 χρόνια αγορασα το πρώτο μου iPhone 4.. Μετά το 4s και μετά είπα να δοκιμασω κάποια άλλη εταιρια μιας και είχε μείνει πίσω στα χαρακτηριστικά σε σχέση με άλλες ναυαρχίδες... Ε λοιπόν μόνο στα χαρτιά υστερεί! Γιατί μόλις το κρατήσεις στα χέρια σου, απλά δεν υπάρχει γυρισμος... ολα τα υπόλοιπα σου φαίνονται φτηνά... Τα χαρακτηριστικά του σε συνδιασμο με το λειτουργικό iOS το κάνουν άπιαστο, τα iPhone δουλεύουν τουλάχιστον 4-5 χρόνια χωρίς κανένα προβλημα! (Ακόμα λειτουργεί κανονικότατα το 4άρι μου!!) Όσα high end τηλέφωνα και αν δοκίμασα, πάλι στα παλιά γνώριμα μέρη επέστρεψα.... Κάμερα υπέροχη, οθόνη retina άπαιχτη, κόλλημα;;; Τι ειναι αυτο;;; Δεν καταλαβαίνει απο κολληματα αυτο το κινητό!!! Οτι δίνεις παίρνεις τελικα... Πάρτε το με κλειστά τα μάτια!!!

    14
  • Αγορασα το κινητο Ιουνιο του 2013...Δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα ωσ τωρα..Πολυ καλο στην ταχυτητα του,παρολο που ειναι διπυρινο εχει πραγματικα πολυ γρηγορο επεξεργαστη,ουτε τετραπυρηνα δεν το φτανουν..πολυ ανθεκτικο,δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα ωσ τωρα.Το συνιστω ανεπιφυλακτα!!!!

    4
  • Άγορασα το κινητό τον Απρίλιο του 2013. Μετά από λίγους μήνες μαζί του παρατήρησα καμένα pixels στην οθόνη του, οπότε το έστειλα για service. Μετά από έναν μήνα το service μου έστειλε νέα συσκευή η οποία από την αρχή είχε πρόβλημα με το wifi, με αποτέλεσμα την εκ νέου αποστολή της για service, αναμονή για έναν ακόμη μήνα και τελικά παραλαβή νέας συσκευής. Πριν από λίγες μέρες αποφάσισα να κάνω reset στη συσκευή. Προς μεγάλη μου έκπληξη, όμως, η συσκευή αρνείται να αναγνωρίσει την κάρτα SIM. Μου ζητήθηκε να ξαναστείλω την συσκευή για service!!! Μπορεί κάποιος να πει ότι ήμουν άτυχος, αλλά όταν δίνεις τόσα πολλά για μια συσκευή έχεις και κάποιες υψηλότερες απαιτήσεις. Μπορεί στο εξωτερικό το service να γίνεται άμεσα και on the spot, αλλά στην Ελλάδα δυστυχώς όχι. Κατά τα άλλα ένα κίνητο με υψηλή ποιότητα κατασκευής, μέτρια ως κακή διάρκεια μπαταρίας, απλό στην εκμάθηση interface αλλά βαρετό μετά από λίγο καιρό. Καλή αγορά μόνο για το prestige.

    5
  • Το εχω 1.5 χρονο και δεν εχω μείνει πολυ ικανοποιημένος . Αρχικά εχει χαλάσει το μικρόφωνο και μπορω να μιλήσω μονο με ακουστικά . Επίσης η μπαταρία ειναι ενα μεγάλο μείον ειδικά οταν χρησιμοποιείς 3G δεν αντέχει καθόλου . Παρόλα αυτα εχει αντέξει σε αρκετές πτώσεις . Με τα λεφτα αυτα μπορεις να παρεις σίγουρα κατα καλύτερο ...

    4
  • See all

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
iOS
SIM
Single
Release Year
2012
Weight
112 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
1.3 GHz
Processor Cores
2
RAM
1 GB
Capacity
16 GB
Card Slot
No

Display

Size
4 "
Analysis
1136 x 640 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Lenses
Standard 8MP
Rear Camera Flash
Yes
Selfie Camera Lenses
Standard 1.2MP

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi
NFC
-

Dimensions

Length
123.8 mm
Width
58.6 mm
Thickness
7.6 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (92)

  1. 48
  2. 13
  3. 12
  4. 9
  5. 10
Review this product
  • Call quality
  • Photos
  • Video Recording
  • Music
  • GPS
  • Speed
  • Value for money
  • Screen resolution
  • emovies2
    5
    5 out of 7 members found this review helpful

    Είναι πολύ καλό γρήγορο και δεν κολαει πουθενα η κάμερα του είναι εκπληκτική μόνο που τα 16gb είναι μέτρια μνήμη για iPhone και η μπαταρία δεν κρατάει όσο θα ήθελα

    Did you find this review helpful?
  • toufetoula
    5
    14 out of 16 members found this review helpful

    Μετά απο την Apple το χαος...! Πριν απο 4 χρόνια αγορασα το πρώτο μου iPhone 4.. Μετά το 4s και μετά είπα να δοκιμασω κάποια άλλη εταιρια μιας και είχε μείνει πίσω στα χαρακτηριστικά σε σχέση με άλλες ναυαρχίδες... Ε λοιπόν μόνο στα χαρτιά υστερεί! Γιατί μόλις το κρατήσεις στα χέρια σου, απλά δεν υπάρχει γυρισμος... ολα τα υπόλοιπα σου φαίνονται φτηνά... Τα χαρακτηριστικά του σε συνδιασμο με το λειτουργικό iOS το κάνουν άπιαστο, τα iPhone δουλεύουν τουλάχιστον 4-5 χρόνια χωρίς κανένα προβλημα! (Ακόμα λειτουργεί κανονικότατα το 4άρι μου!!) Όσα high end τηλέφωνα και αν δοκίμασα, πάλι στα παλιά γνώριμα μέρη επέστρεψα.... Κάμερα υπέροχη, οθόνη retina άπαιχτη, κόλλημα;;; Τι ειναι αυτο;;; Δεν καταλαβαίνει απο κολληματα αυτο το κινητό!!! Οτι δίνεις παίρνεις τελικα... Πάρτε το με κλειστά τα μάτια!!!

    Did you find this review helpful?
  • renakostas
    5
    4 out of 5 members found this review helpful

    Αγορασα το κινητο Ιουνιο του 2013...Δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα ωσ τωρα..Πολυ καλο στην ταχυτητα του,παρολο που ειναι διπυρινο εχει πραγματικα πολυ γρηγορο επεξεργαστη,ουτε τετραπυρηνα δεν το φτανουν..πολυ ανθεκτικο,δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα ωσ τωρα.Το συνιστω ανεπιφυλακτα!!!!

    Did you find this review helpful?
  • nk.konstan
    1
    5 out of 7 members found this review helpful

    Άγορασα το κινητό τον Απρίλιο του 2013. Μετά από λίγους μήνες μαζί του παρατήρησα καμένα pixels στην οθόνη του, οπότε το έστειλα για service. Μετά από έναν μήνα το service μου έστειλε νέα συσκευή η οποία από την αρχή είχε πρόβλημα με το wifi, με αποτέλεσμα την εκ νέου αποστολή της για service, αναμονή για έναν ακόμη μήνα και τελικά παραλαβή νέας συσκευής. Πριν από λίγες μέρες αποφάσισα να κάνω reset στη συσκευή. Προς μεγάλη μου έκπληξη, όμως, η συσκευή αρνείται να αναγνωρίσει την κάρτα SIM. Μου ζητήθηκε να ξαναστείλω την συσκευή για service!!! Μπορεί κάποιος να πει ότι ήμουν άτυχος, αλλά όταν δίνεις τόσα πολλά για μια συσκευή έχεις και κάποιες υψηλότερες απαιτήσεις. Μπορεί στο εξωτερικό το service να γίνεται άμεσα και on the spot, αλλά στην Ελλάδα δυστυχώς όχι. Κατά τα άλλα ένα κίνητο με υψηλή ποιότητα κατασκευής, μέτρια ως κακή διάρκεια μπαταρίας, απλό στην εκμάθηση interface αλλά βαρετό μετά από λίγο καιρό. Καλή αγορά μόνο για το prestige.

    Did you find this review helpful?
  • Βασιλης Ροκοπουλος
    3
    4 out of 5 members found this review helpful

    Το εχω 1.5 χρονο και δεν εχω μείνει πολυ ικανοποιημένος . Αρχικά εχει χαλάσει το μικρόφωνο και μπορω να μιλήσω μονο με ακουστικά . Επίσης η μπαταρία ειναι ενα μεγάλο μείον ειδικά οταν χρησιμοποιείς 3G δεν αντέχει καθόλου . Παρόλα αυτα εχει αντέξει σε αρκετές πτώσεις . Με τα λεφτα αυτα μπορεις να παρεις σίγουρα κατα καλύτερο ...

    Did you find this review helpful?
  • ntiniza
    5
    3 out of 4 members found this review helpful

    Τέλειο το έχω σχεδόν 2 χρόνια και έχει αντέξει τα πάντα! Από πτώσεις χωρίς θήκη μέχρι χρήση πολλών λογισμικών, εξαιρετική ποιότητα οθόνης και διάρκεια μπαταρίας! Μετά απο αγορά πολλών όχι apple κινητών είναι το πρώτο που αντέχει πάνω από χρόνο!

    Did you find this review helpful?
  • george99gym2012
    3
    3 out of 3 members found this review helpful

    Ενα ΜΕΓΑΛΟ μειον...πολυ μικρη διαρκεια μπαταριας,ειδιαιτερα μετα απο ενα χρονικο διαστημα
    Κατα τ'αλλα ειναι τελειο...ωραιος σχεδιασμοσ, ελαφρυ...

    Did you find this review helpful?
  • thomas69820
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    το εχω το κινητο 4 μηνες και ειναι απαιχτο..δεν εχει κολησει ουτε μια φορα ανοιγει ολεσ τις εφαρμογες πολυ γρηγορα και δεν ζεσταινεται ευκολα,μονο αμα το πιεσεις παρα πολυ..πολυ καλη καμερα πολυ ωραιες εφαρμογες...το συνιστω ανεπιφυλαχτα

    Did you find this review helpful?
  • nkyril1
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Απλα φοβερό. Γρήγορο αξιόπιστο , με το 8.1.2 εγινε παλι ταχύτερο και σταθερό. Το μονο μείον ειναι η διάρκεια ζωής της μπαταρίας αλλα με σωστή χρήση βγαζει άνετα μια μερα

    Did you find this review helpful?
  • selernet
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Πολύ καλή συσκευή. Ανθεκτική κατασκευή με πολύ προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια. Τα specs σαν νούμερα δεν παίζουν και μεγάλο ρόλο, η συσκευή λειτουργεί σε πολύ καλές ταχύτητες. Το λογισμικό είναι πολύ εύχρηστο και αναβαθμίζετε στην τελευταία έκδοση. Η μπαταρία αντέχει 1.5 μέρα κατά μέσο όρο, ανάλογα με τη χρήση φυσικά. Το καλώδιο usb-lightning είναι αρκετά ευαίσθητο αλλά με προσοχή αντέχει. Επίσης, τα αμερικάνικα μοντέλα δεν είναι συμβατά με τις συχνότητες 4G στην Ελλάδα.

    Did you find this review helpful?
  • velianitis
    5
    4 out of 4 members found this review helpful

    Πολύ αξιόπιστο κινητό, σταθερό, χωρίς να κολλάει (εκτός ίσως λίγο μετά τις τελευταίες ενημερώσεις του λογισμικού από την Apple).
    Διαχειρίζεται με αξιοπιστία τα τηλεφωνήματα, τα SMS, καθώς και τις εφαρμογές που του έχω εγκαταστήσει (και δεν έιναι και λίγες).
    Η μπαταρία μετά από 1 χρόνο χρήσης έχει αρχίσει να κρατάει πλέον λιγότερο, αλλά με λογική χρήση δεν χρειάζεται φόρτιση πάνω από μια φορά τη μέρα.
    Γενικά το χρησιμοποιώ όχι μόνο σαν κινητό, αλλά και σαν εργαλείο στη δουλειά, καθώς και στην προσωπική μου ζωή.

    Did you find this review helpful?
  • xarissi
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Το κινητο για τις δικες μου απαιτησεις ειναι τρομερο. Θελω ενα κινιτο το οποιο ανα πασα στιγμη να ειναι σε θεση να ανταποκριθει σε οποιαδηποτε διαδικασια. Δεν κολαει ποτε!!!Φυσικα για να μπορει να λειτουργει σε αυτες τις επιδοσεις ασταματητα για μηνες χωρις καν να το απενεργοποιησω, χρειαζονται θυσιες οπως να μην σου επιτρεπει να κατευαζεις εφαρμογες επι πληρωμη τζαμπα απο οποιοδηποτε site οπως επιτρεπετε απο τα κινητα με λογισμικο android. Οποτε θεωρω οτι ο καλυτερος συνδιασμος ειναι ενα iphone για κινητο και ενα tablet android για χρηση διασκεδασης.

    Did you find this review helpful?
  • grigorisomg
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το τηλεφωνο γενικα δεν κολλαει πουθενα , η οθονη απαιχτη , και το ντιζαιν πολυ ομορφο. Μπορει το τηλεφωνο να μοιαζει ευθραυστο αλλα πιστεψτε με δεν εχει παθει τιποτα μετα απο ενα χρονο χρησης με μια φτηνη θηκη.καλυτερο απο καθε android smartphone που ειχα στο παρελθον. Σιγουρα αξιζει τα χρηματα!

    Did you find this review helpful?
  • giwrgos22
    1
    2 out of 2 members found this review helpful

    Λογισμικο που δεν κολλαει αλλα με πολλους περιορισμους..δεν εχει ραδιοφωνο..γενικοτερα υπερεκτιμημενο..δεν αξιζει τα λεφτα τ..υπαρχουν ενα σωρο αλλα κινητα πολυ καλυτερα και φθηνοτερα..!μετανιωσα που εδωσα τοσα λεφτα..

    Did you find this review helpful?
  • dinoula14
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    Ιδανικό μέγεθος για γυναικεία χέρια,ίσως λίγο μικρό για τους λάτρεις κινητών μεγαλύτερων διαστάσεων.Δεν κολλάει πουθενά.Άριστη ποιότητα κατασκευής.Πραγματικα πανέμορφο.Παρ'όλα αυτά πολύ υψηλή τιμή όταν με λιγότερα χρήματα μπορείς να αγορασεις κινητό τετραπηρυνο και με δεκατριαρα κάμερα.(βλ.galaxy s4)

    Did you find this review helpful?
  • georgem.97.gr
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Το έχει φίλος μου και το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές και έχω να πω ότι η αίσθηση στα χέρια είναι τρομερή , ο επεξεργαστής τρέχει τζάμι και πιστεύω η Apple βγάζει τους καλύτερους επεξεργαστές για τα ghz τους. Η οθόνη πάρα πολύ καλή και με ωραία χρώματα και η ανθεκτικότητα άριστη και η μπαταρία επίσης. Είμαι κάτοχος iPhone 4 32gb και θα αγοράσω ένα Google Nexus 5.

    Did you find this review helpful?
  • spirakos9
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    Λοιπον...πολυ καλο κινητο! τελεια κατασκευη..αφιστε τωρα το οτι ειναι σε specs πισω σε σχεση με τα αλλα κινητα..απλα η apple εχει διαμορφωσει τα IOS στο κινητο με τον τροπο της και απλα πεταει το κινητο..ουτε lag ουτε τιποτα.Το μονο αρνητικο,για μενα τουλαχιστον που ειμαι heavy user και το χρησιμοποιω ολη μερα ειναι οτι το φορτιζω 2 φορες μια το βραδυ οταν κοιμηθω και μια γυρω στο απογευμα της αλλης μερας (εχει γυρω στα 40% προφανως βγαζει την μερα απλα το χρησιμοποιηω συνεχεια και το χρειαζομαι) οποιος εχει τα λεφτα και θελει κατι γρηγορο ας μην διστασει.. P.S το εχω δυο βδομαδες.

    Did you find this review helpful?
  • Dimitris Poligenis
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    Aξιζει καθε ευρω ! τελεια ποιοτητα κατασκευης και πολυ εργονομικο μεγεθος. απο τα καλυτερα κινητα που κυκλοφορουν

    Did you find this review helpful?
  • guskoz3
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Ποιότητα κατασκευής άριστη! Μπαταρία πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό. Ελαφρύ και με οθόνη που για τα δεδομένα μου έχει το ιδανικό μέγεθος. Ευχρηστία *****. Το πήρα με επιδότηση σε πολύ χαμηλή τιμή. Πρώην κάτοχος Galaxy SIII. Μέρα με τη νύχτα πραγματικά.
    Αν πέσει η τιμή του αξίζει σίγουρα να το πάρει κανείς.

    Did you find this review helpful?
  • mallis.cholargos
    2
    2 out of 3 members found this review helpful

    Καταρχήν χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους!!! Το iphone το είχα καιρό και δυστυχώς μου το έκλεψαν.... Το κινητό είναι πολύ καλό, Έχει άψογη κατασκευή και πολύ καλά υλικά και πολύ καλή ποιότητα ήχου... Όμως κατά τη γνώμη μου είναι υπερεκτιμημένο και αυτό το λέω από άποψη κάμερας ειδικά το βράδυ, αξίας χρημάτων, οθόνης (Αλλά όχι τόσο πολύ), την έλλειψη σύνδεδης με Bluetooth με άλλες συσκευές τον όχι τόσο ταχύτατο επεξεργαστή του και την Ram του..... Το iphone μου το έκαναν δώρο δεν το αγόρασα... :)

    Did you find this review helpful?
  • giannisgiouli.proimaki
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το έχω 5 6 μήνες και έχω να πω τα καλύτερα!τρομερη οθόνη κάμερα εφαρμογές και ποιοτητα!εχει πέσει πάνω από 20 φορές κάτω έχει μπει σε μπανιερά με νερό και έμεινε περίπου 5 λεπτα(έχουμε μωρό ζιζανιο!!!!) και παρόλα αυτά δουλεύει τέλεια!!(θήκη,ζελατινα απαραίτητα) μόνο μείον η διάρκεια μπαταριας!

    Did you find this review helpful?
  • Constantine93Gr
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Το κινητο εχει καλουτσικα χαρακτηριστικα αλλα αυτο που το κανει να νικαει και τα μεγαθηρια ειναι απλα το λειτουργικο του.Δεν κολλαει ποτε,δε κρασαρει ποτε,συνεχως λαμβανεις τις ενημερωσεις χωρις να το αγνοει η εταιρεια του γιατι αλλο να χεις 6-7 μοντελα κινητων για να ασχολεισαι και αλλο να χεις δεκαδες με κατι που λειπει απο το καθενα απλα για μαρκετινγκ...Ανθεκτικο με υπεροχη κατασκευη,εξαρτηματα που ειναι ανθεκτικα και ασφαλη.Ενα ολοκληρωμενο κινητο,αξιζει να μαζεψεις τα λεφτα για αυτο η γνωμη μου (οτι θα θελα πιο φθηνο αυτονοητο)

    Did you find this review helpful?
  • chronisalithinos
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Σαν κάτοχος του iPhone 5 έχω να πώ ότι το κινητό είναι πραγματικά αυτό που αγοράζεις.
    Premium υλικά κατασκευής απο αλουμίνιο και γυαλί, τα χρώματα και η ανάλυση της οθόνης άριστα, τα apps όχι απλά χιλιάδες αλλά και παραμετροποιημένα πάνω στην πλατφόρμα ώστε να αποδίδουν τα μέγιστα. Η ποιότητα του ακουστικού απο τις καλύτερες, η κάμερα επίσης. Γενικά μόνο τα καλύτερα έχω να πώ. Το μόνο που θα ήθελα να έχει είναι λίγο μεγαλύτερη μπαταρία.

    Did you find this review helpful?
  • dragotic.saen
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το εχω απο τον Ιουλιο και δεν εχω αντιμετωπισει ουτε ενα προβλημα μεχρι τωρα. Πολυ γρηγορη και smooth ανταποκριση σε ολες τις εφαρμογες.
    Δεν με εγκατελειψε ποτε, δηλαδη να μην μεινει απο μπαταρια. Αψογη κατασκευη και το προτεινω ανεπιφυλακτα.

    Did you find this review helpful?
  • papastylianou
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (αλουμίνιο), πάρα πολύ καλή αισθητική (για όσους τους ενδιαφέρει), πολύ καλή συνεργασία με Mac (πάλι για όσους ενδιαφέρονται), πολύ καλό λειτουργικό σύστημα, πολύ ελαφρύ και δυστυχώς πολύ ακριβό για να το αγοράσεις!

    Did you find this review helpful?
  • giorgossssss
    3
    2 out of 2 members found this review helpful

    ωραιο smartphone οκ αλλα πολυ ευαισθητο στα χτυπηματα και γρατζουνιες ,πολυ κακη μπαταρια(καθε μερα φορτιση) νομιζω η 4αρα οθονη του πλεον ειναι μικρη σε σχεση με τον ανταγωνισμο

    Did you find this review helpful?
  • anzervas
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    το έχω στη κατοχή μου ένα χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένος ιδίως μετά την αναβάθμιση από την apple στην έκδοση 7. Ήταν η πρώτη μου επαφή με συσκευή apple και έμεινα κατενθουσιασμένος με την γρήγορη πλοήγηση, τα γραφικά, την απλότητα και τις δυνατότητες.
    Στα μείον του η μη υποστήριξη flash και η σχετικά γρήγορη κατανάλωση μπαταρίας ιδίως όταν είναι ανοικτά wifi και privacy (location services).

    Did you find this review helpful?
  • Gus K.
    2
    2 out of 2 members found this review helpful

    Από το 5 στο ΟΝΕ λοιπόν. Οι διαφορές τεράστιες ότι αφορά το κομμάτι συσκευών απλά. Καθαρά για το iPhone ότι πιο άκυρο έπιασα στα χέρια μου. Προβλήματα, προβλήματα, προβλήματα. 2η μέρα λειτουργίας και μου καίγεται ο φορτιστής, δεν μου τον αλλάξανε γιατί είπαν πως δεν ήταν στην εγγύηση μέσα. Το κεντρικό κουμπάκι του πότε έπιανε και πότε όχι. Κράσαρε χωρίς λόγο. Ποια κάμερα και ποια οθόνη συζητάτε δεν μπορώ να καταλάβω. Δείτε κινητά φθηνότερα και άλλων εταιριών και θα καταλάβετε. Επίσης δείτε οθόνη ΝΟΤΕ 3 και επίσης θα καταλάβετε. Πέραν όλων αυτών έχω ένα (θετικό) στην υπόθεση iPhone: Το φαγωμένο μήλο.

    Did you find this review helpful?
  • ak5893
    3
    2 out of 2 members found this review helpful

    αγορασα το iphone 5 πριν ενα μηνα μπορω να πω οτι ειναι ενα κινητο με καταπληκτικο design.Προσωπικα μου παρουσιασε καποια μικρο προβληματα πχ καποιες φορες εκανε ενα λαγκ και στην συνεχεια εκλεινε και ανοιγε απο μονο του μεσα στα επομενα λεπτα κατι που με εκανε να αναρωτηθω αμα οντως αξιζε τα λεφτα του, με λιγοτερα λεφτα αγοραζεις καποιο τετραπυρηνο android που ισως να ειναι και καλυτερο :/

    Did you find this review helpful?
  • Είναι πολύ καλό γρήγορο και δεν κολαει πουθενα η κάμερα του είναι εκπληκτική μόνο που τα 16gb είναι μέτρια μνήμη για iPhone και η μπαταρία δεν κρατάει όσο θα ήθελα

    5
  • Μετά απο την Apple το χαος...! Πριν απο 4 χρόνια αγορασα το πρώτο μου iPhone 4.. Μετά το 4s και μετά είπα να δοκιμασω κάποια άλλη εταιρια μιας και είχε μείνει πίσω στα χαρακτηριστικά σε σχέση με άλλες ναυαρχίδες... Ε λοιπόν μόνο στα χαρτιά υστερεί! Γιατί μόλις το κρατήσεις στα χέρια σου, απλά δεν υπάρχει γυρισμος... ολα τα υπόλοιπα σου φαίνονται φτηνά... Τα χαρακτηριστικά του σε συνδιασμο με το λειτουργικό iOS το κάνουν άπιαστο, τα iPhone δουλεύουν τουλάχιστον 4-5 χρόνια χωρίς κανένα προβλημα! (Ακόμα λειτουργεί κανονικότατα το 4άρι μου!!) Όσα high end τηλέφωνα και αν δοκίμασα, πάλι στα παλιά γνώριμα μέρη επέστρεψα.... Κάμερα υπέροχη, οθόνη retina άπαιχτη, κόλλημα;;; Τι ειναι αυτο;;; Δεν καταλαβαίνει απο κολληματα αυτο το κινητό!!! Οτι δίνεις παίρνεις τελικα... Πάρτε το με κλειστά τα μάτια!!!

    14
  • Αγορασα το κινητο Ιουνιο του 2013...Δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα ωσ τωρα..Πολυ καλο στην ταχυτητα του,παρολο που ειναι διπυρινο εχει πραγματικα πολυ γρηγορο επεξεργαστη,ουτε τετραπυρηνα δεν το φτανουν..πολυ ανθεκτικο,δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα ωσ τωρα.Το συνιστω ανεπιφυλακτα!!!!

    4
  • Άγορασα το κινητό τον Απρίλιο του 2013. Μετά από λίγους μήνες μαζί του παρατήρησα καμένα pixels στην οθόνη του, οπότε το έστειλα για service. Μετά από έναν μήνα το service μου έστειλε νέα συσκευή η οποία από την αρχή είχε πρόβλημα με το wifi, με αποτέλεσμα την εκ νέου αποστολή της για service, αναμονή για έναν ακόμη μήνα και τελικά παραλαβή νέας συσκευής. Πριν από λίγες μέρες αποφάσισα να κάνω reset στη συσκευή. Προς μεγάλη μου έκπληξη, όμως, η συσκευή αρνείται να αναγνωρίσει την κάρτα SIM. Μου ζητήθηκε να ξαναστείλω την συσκευή για service!!! Μπορεί κάποιος να πει ότι ήμουν άτυχος, αλλά όταν δίνεις τόσα πολλά για μια συσκευή έχεις και κάποιες υψηλότερες απαιτήσεις. Μπορεί στο εξωτερικό το service να γίνεται άμεσα και on the spot, αλλά στην Ελλάδα δυστυχώς όχι. Κατά τα άλλα ένα κίνητο με υψηλή ποιότητα κατασκευής, μέτρια ως κακή διάρκεια μπαταρίας, απλό στην εκμάθηση interface αλλά βαρετό μετά από λίγο καιρό. Καλή αγορά μόνο για το prestige.

    5
  • Το εχω 1.5 χρονο και δεν εχω μείνει πολυ ικανοποιημένος . Αρχικά εχει χαλάσει το μικρόφωνο και μπορω να μιλήσω μονο με ακουστικά . Επίσης η μπαταρία ειναι ενα μεγάλο μείον ειδικά οταν χρησιμοποιείς 3G δεν αντέχει καθόλου . Παρόλα αυτα εχει αντέξει σε αρκετές πτώσεις . Με τα λεφτα αυτα μπορεις να παρεις σίγουρα κατα καλύτερο ...

    4
  • See all