Saturday 27/11/21 Purchase
Impressive sturdy construction and minimalist design at first contact.
3-4 pages later with drawings and texts, the impressions are excellent: Very good writing with minimal pressure, and well-balanced in the hand. Theoretically, with a thickness of 8 millimeters, it will suit any hand size, and it is the perfect size to always have with you: No need to search for it for an hour in bags and pockets, nor is it bulky like a marker!
The quality and finish are at excellent levels for the purchase cost, and its replacement is affordable at €1.30.
The ink does not leave smudges on prolonged lines in hasty or continuous writing so far, but I reserve judgment on this because it is still new.
Over time and in its finishes, it will show if it remains waterproof.
I was impressed by the ink that dries immediately. When we say immediately, I mean literally! Even if you intentionally try, it does not smudge the paper!
The ink's duration is still being measured, as well as the finish.
A relevant update will follow.
23/12/2021 UPDATE:
Today the ink stock just ran out *...
The (additional) pros:
- Comfortable writing on almost any surface. It literally writes almost everywhere: From glossy paper to... plastic bag! And it even dried relatively quickly on plastic!!!
- The flow, even with hasty lines or fast writing, is continuous and uninterrupted. There is no need to repeat a line or letter.
- It wrote until the last line like the first day, without running or "drying out" the ink.
The (only) con:
Like most GEL-type pens, it does not have a long lifespan... It didn't even last a month...
* Replaced with the same brand's blue pen, and there will be an evaluation for that too.
Happy holidays with good health to the whole world!
Αγορά Σάββατο 27/11/21
Με τη πρώτη επαφή εντυπωσιάζει η στιβαρή κατασκευή και το λιτό του σχέδιο.
3-4 σελίδες μετά με σχέδια και κείμενα, οι εντυπώσεις είναι άριστες: Πολύ καλή γραφή με ελάχιστη πίεση,και καλοζυγισμένο στο χέρι.Θεωρητικά με πάχος στα 8 χιλιοστά θα βολέψει κάθε μέγεθος χεριού,και είναι η χρυσή τομή για να το έχει κανείς πάντα μαζί του : Ούτε να το ψάχνεις μια ώρα σε τσάντες και τσέπες ούτε να είναι ογκώδες σα μαρκαδόρος!
Η ποιότητα και το φινίρισμά του είναι σε άριστα επίπεδα για το κόστος αγοράς,και το ανταλλακτικό του προσιτό στα 1,30€.
Η γραφίδα μέχρι στιγμής δεν αφήνει μελάνια σε παρατεταμένες γραμμές σε βιαστικό ή συνεχές γράψιμο,αλλά επιφυλάσσομαι πάνω σε αυτό γιατί ακόμα είναι καινούργια.
Εν καιρώ και στα τελειώματά του θα δείξει αν παραμείνει στεγανό.
Εντύπωση μου έκανε το μελάνι που στεγνώνει άμεσα. Όταν λέμε άμεσα το εννοώ κυριολεκτικά! Ακόμα και επίτηδες να το κάνεις ΔΕΝ μουτζουρώνει το χαρτί!
Η διάρκεια του μελανιού είναι υπό μέτρηση ακόμα, όπως και το φινίρισμα.
Θα ακολουθήσει update σχετικό.
23/12/2021 UPDATE:
Σήμερα μόλις τέλειωσε το στοκ μελάνι *...
Τα (επιπλέον) υπέρ:
-Άνετο γράψιμο,σε κάθε σχεδόν επιφάνεια.Στην κυριολεξία γράφει σχεδόν παντού: Από γυαλιστερό χαρτί μέχρι...πλαστική σακούλα!. Και μάλιστα στέγνωσε και σχετικά γρήγορα στο πλαστικό!!!
-Η κύλιση ακόμα και με βιαστικές γραμμές ή γρήγορο γράψιμο είναι συνεχής και αδιάκοπη. Δεν υπάρχει περίπτωση να επαναλάβεις γραμμή ή γράμμα.
-Μέχρι την τελευταία γραμμή έγραφε σαν τη πρώτη μέρα, χωρίς να τρέξει ή να "ξεράσει" μελάνι.
Το (μόνο) κατά:
Όπως και τα περισσότερα του τύπου GEL δεν έχει διάρκεια...Ούτε μήνα δεν έβγαλε...
*Αντικαταστάθηκε με ίδιας μάρκας μπλε,και θα υπάρξει και για αυτό αξιολόγηση.
Καλές γιορτές με υγεία σε όλο το κόσμο!