Το χρησιμοποιώ για πάνω απο χρόνο. Αγοράστηκε στα 17€.
αναλυτικό Video review και για τα 2 εδω:
https://www.youtube.com/watch?v=f_PNjJpB5zQ&t=2s
Και λεπτομερές άρθρο: https://servicedroid.wordpress.com/2020/11/27/gamepad-for-pc/
Αν και στιβαρό, με καλή ποιότητα κατασκευής, έχει την αίσθηση του φτηνού πλαστικού.
Στο χέρι είναι σχετικά άνετο, αν και φαρδύ, δεν υπάρχει grip απο πουθενά, και μπορεί να γλυστρίσει.
(Η θήκη σιλικόνης που πωλείται ίσως βελτιώνει την κατάσταση)
Πολύ ωραία analog sticks με μικρό dead zone και ευχάριστο απαλό grip. Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερο travel.
Τα triggers τώρα έχουν λίγο μεγαλύτερο dead zone και είναι ποιο χαλαρά απ' ότι θα τα ήθελα αλλα κι αυτά αφήνουν καλή αίσθηση με αρκετό travel.
Το D-pad όμως είναι πολύ σκληρό. Σε περιπτόσεις που το χρησιμοποιείτε αποκλειστικά, θα δυσκολευτείτε, ειδικά σε διαγώνιες κατευθήνσεις [πχ δεξιά και κάτω, (βλ. Hadouken)].
Mε την χρηση εώς τώρα δεν φαίνεται να έχει χαλαρώσει.
Τα υπόλοιπα κουμπιά Α,Β,Χ,Υ είναι κι αυτά σχετικά σκληρά και μετά απο ώρα χρήσης όχι πολύ άνετα.
Καλή εμβέλεια συνδεμένο σε powered usb hub
Θα προτημούσα η δόνηση να είναι λίγο υσχηρότερη
Διάρκεια μπαταρίας πάρα πολύ καλή. Δεν υπάρχει ένηξη αλλα μόλις αρχίσει να αποσυνδέεται είρθε η ώρα να το φορτίσεις. Μπορεί να συνδεθεί στο pc και να συνεχίσεις το παιχνίδι σαν ενσύρματο ενω φορτίζει ή σε power bank.
Μετά απο χρήση του Turbo-X Gamepad Pro PC/PS3 ανακάλυψα οτι είναι ακριβώς το ίδιο με τo Spartan Gear Ksifos.
Η πλακέτα, τα analog sticks, οι drivers, ο τρόπος λειτουργίας κλπ είναι ακριβώς το ίδιο χειρηστήριο με διαφορετικό σχήμα/casing. Ακόμα και τα usb του είναι ανταλάξιμα (το ένα μπορεί να συνδεθεί στο άλλο).
Ίδια φασόν συσκευή δήλαδή.
Βέβαια το Ksifos είναι πολύ ανότερο σε αίσθηση και κάθεται πολυ πιο άνετο στο χέρι.
Αλλα το turbo X πολύ ποιο στιβαρό.
Έχω αλλάξει ηδη το ksifos, το δεξί trigger πατιώταν μόνο του, και το δευτερο παρουσίασε πάλι πρόβλημα στο right trigger μόνο που τώρα το πλήκτρο έσπασε σοτν μεντεσε του..
Φταίνε και τα παιχνίδια που παίζω με το attack στο right trigger.
Με την ίδια χρήση όμως το turbo χ αντέχει ακόμα.
Αν και προτειμώ το ksifos, τώρα που χάλασε θα πάρω παλι turbo x (χρειάζομαι 2 για διπλό...)